WHO: coronavirus is nu een pandemie

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 13 aug 2021, 18:38

gouwepeer schreef:
13 aug 2021, 17:04
univers schreef:
13 aug 2021, 15:20
Reken maar dat die gene die een spuit gehad hebben, er doodziek van worden.
Kijken met wat voor k..smoes ze dan mee aankomen.
Laten we daar in het najaar nog eens op terug komen, dan kunnen we daar meer over zeggen.
Laten wij hopen, dat ik ongelijk krijg.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gouwepeer

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gouwepeer » 13 aug 2021, 19:16

Osiris schreef:
13 aug 2021, 17:07
van een nooit bewezen virus komt
Ik heb geen idee waar jij het over heb, maar ik had het over het corona virus (Covid-19).
Dit virus is niet alleen bewezen, maar er kan ook onderscheid worden gemaakt tussen de verschillende varianten.
Het RNA van het virus is dus al in kaart gebracht en dat kan alleen maar als het echt bewezen bestaat.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 13 aug 2021, 20:21

De Jonge in de persconferentie; 'Er zijn nog 1,8 miljoen mensen niet immuun'. Leest hij dat in zijn kristallen bol? Niemand weet hoeveel mensen er niet immuun zijn. Hij bedoelt 'niet gevaccineerd'. Wat een goede voorlichting weer...
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 13 aug 2021, 21:08

Blijkbaar. Volgens de Rijksoverheid zijn er nu 10.406.980 mensen die hun tweede prik hebben gehad en 2.316.520 hun eerste prik.
De vaccinatie biedt geen garantie dat men dan ook volledig beschermd is, de zgn Delta versie schijnt er nogal eens langs te fietsen.
De Jonge heeft een glazenbol vermoed ik. Het Jongetje en Pinokkio zijn dikke maatjes.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 13 aug 2021, 21:12

De Jonge heeft een glazenbol vermoed
Glazen hoofd, zit niets in. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13671
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 14 aug 2021, 08:10

Osiris schreef:
13 aug 2021, 12:42
Voelt zich belazerd, tja....

https://vk.com/video516205560_456239256
Prachtig.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 14 aug 2021, 08:24

gouwepeer schreef:
13 aug 2021, 19:16
Osiris schreef:
13 aug 2021, 17:07
van een nooit bewezen virus komt
Ik heb geen idee waar jij het over heb, maar ik had het over het corona virus (Covid-19).
Dit virus is niet alleen bewezen, maar er kan ook onderscheid worden gemaakt tussen de verschillende varianten.
Het RNA van het virus is dus al in kaart gebracht en dat kan alleen maar als het echt bewezen bestaat.
Dan daag ik je uit om met documentatie van dat bewijs te komen van het geisoleerde SARSCOV2/Covid 19 virus, aangezien er afgelopen 18 maanden tallozen geweest zijn ,die dat opgevraagd hebben wereldwijd.
Het standaard antwoord wat ik tot nog toe gezien heb is ' na uitvoerig onderzoek, is gebleken dat we niet aan uw verzoek kunnen voldoen '.

Begreep dat er in de VS een beloning van een miljoen dollar is uitgeloofd om dat bewijs boven tafel te krijgen, niets dus.
Dat heeft dus ernstige implicaties voor het bestaan van het origineel en die zogenaamde varianten,maar ook voor alle draconische maatregelen en de vaccins ,
daar heb je bronmateriaal voor nodig om deze te ontwikkelen/ kunnen maken.

Geen van de 4 pharmaceuten heeft aangegeven dat het vaccin beschermt in hun documentatie, wat een eerste vereiste is om het een vaccin te mogen noemen om goedkeuring te krijgen.
Hetzelfde geldt voor het ebola vaccin, wat gemanipuleerd 'goedgekeurd ' is ( had nooit mogen gebeuren, geregeld door Fauci ), op die basis hebben deze huidige vaccins hun noodgoedkeuring 'gekregen' ( lees zijn er gewoon doorgepushed ).
Maar zijn alle 4 ( nog ) niet definitief goedgekeurd,wat betekent dat het experimenteel is en geen vaccin mag heten,i.d.d. vanwege de nieuwe gebruikte technologie
een experimenteel medische gentherapie.
Het word nu getest op mensen, is nooit eerder getest.

Word allemaal genoemd in de eerdere Fuellmich links en eveneens basis voor die aanstaande wereldwijde rechtszaken.

Tenzij de verschillende experts die hij gesproken heeft ( meer dan 100 inmiddels ) het natuurlijk allemaal maar uit hun duim zuigen.
Wat uiteraard altijd een mogelijkheid is.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gouwepeer

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gouwepeer » 14 aug 2021, 09:20

Osiris schreef:
14 aug 2021, 08:24
Dan daag ik je uit om met documentatie van dat bewijs te komen van het geisoleerde SARSCOV2/Covid 19 virus, aangezien er afgelopen 18 maanden tallozen geweest zijn ,die dat opgevraagd hebben wereldwijd.
Het standaard antwoord wat ik tot nog toe gezien heb is ' na uitvoerig onderzoek, is gebleken dat we niet aan uw verzoek kunnen voldoen '.
Een artikel van december 2020: reuters.com | Fact check: The virus that causes COVID-19 has been isolated, and is the basis for the vaccines currently in development.
En er zijn meerdere erkende bronnen waarop dit bevestigd word.
Osiris schreef:
14 aug 2021, 08:24
Begreep dat er in de VS een beloning van een miljoen dollar is uitgeloofd om dat bewijs boven tafel te krijgen, niets dus.
Nu ben ik benieuwd naar jouw bron.
Osiris schreef:
14 aug 2021, 08:24
een experimenteel medische gentherapie.
Het word nu getest op mensen, is nooit eerder getest.
3 succes afgeronde testfases inclusief de placebo groepen. Alles is dus volgens de regels gegaan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 14 aug 2021, 19:12

Bekvechtende Baudet en Wilders gaan los op Twitter over vaccinatieplicht

Na de persconferentie van gisteravond, waar Mark Rutte en Hugo de Jonge nauwelijks versoepelingen hebben aangekondigd, is het op Twitter een wervelstorm van politici die hier een mening over hebben. En dan gaat het vooral over een mogelijke vaccinatieplicht. Ook Thierry Baudet en Geert Wilders ruziën er flink op los.

Tijdens de persconferentie gisteravond bleek dat alle maatregelen tot in elk geval 20 september verlengd worden. Een dikke domper natuurlijk. Maar de strengere eisen rond vaccineren of testen vallen daar bovenop dubbel zo slecht. Zo ook bij Thierry Baudet en Geert Wilders.

Meer : https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Binnen ... d=msedgntp
Het is net een klucht.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gouwepeer

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gouwepeer » 14 aug 2021, 19:15

Het betreffende Twitterbericht:
https://twitter.com/geertwilderspvv/sta ... 0038288388

edit: Tweet wordt niet automatisch weergegeven :oops:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 14 aug 2021, 19:31

Tweet wordt niet automatisch weergegeven
bij mij, lukte het ook niet,
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gouwepeer

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gouwepeer » 14 aug 2021, 19:38

univers schreef:
14 aug 2021, 19:31
Tweet wordt niet automatisch weergegeven
bij mij, lukte het ook niet,
Ik was even vergeten dat phpBB geen Unfurling URLs ondersteund :oops:
De link naar de Tweet is in elk geval aanklikbaar.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1556
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Kristof Piessens » 14 aug 2021, 23:55

Ik denk dat de zogenaamde corona pandemie (covid -19) een veel dieperliggende transformatie teweeg kan brengen maar de redenen kunnen divers zijn om de plannen die er waren vervroegd ten uitvoer te brengen, zelfs dat gaat niet lukken als de focus ligt op angst, of drastische hervormingen nodig zijn in bepaalde takken die belangrijk zijn voor de sociale omgang met elkaar of de manier van politiek voeren gaat veranderen zal toch een overgangsperiode vergen, intussen leren de nieuwe generaties niets tijdens de school/studententijd wat nuttig of belangrijk kan zijn voor de tijd nadat ze afgestudeerd zijn...maar goed we zullen zien wat de toekomst brengt, intussen sta ik ook niet stil en ben volop bezig met het een en ander in orde te maken zodat ik mijn tijd efficiënt en zorgeloos kan benutten, ieder mens wordt jaar na jaar wat ouder en zal het op een bepaald punt ook minder actief bezig zijn en hooguit een kleine kring van sociale contacten onderhouden...maar ik ga dat proberen te rekken door beter op mijn gezondheid te letten en voldoende te bewegen...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80653
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 15 aug 2021, 08:23

Gouwepeer schreef :
Ik was even vergeten dat phpBB geen Unfurling URLs ondersteund :oops:
De link naar de Tweet is in elk geval aanklikbaar.
Even testen want Tweets kunnen wel zichtbaar zijn op het forum.
Er staan er al een hoop. :grin:
Determinist heeft volgens mij aantal jaren terug iets toegevoegd aan het forum waardoor o.a. Tweets geplaatst kunnen worden.
Tenminste als ik het goed heb onthouden.
Determinist, corrigeer me als ik het verkeerd uitleg.

Je moet Tweet-URL kopiëren en dan plakken op het forum.







Gelukt.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 21 aug 2021, 08:09

Meest recente cijfers van Eudravigilance.
De instantie die medicijn en vaccinatieschade bij houdt.
Uit onderzoek in verleden is al gebleken dat maar 1 tot 10% van alle gevallen gemeld word.

In Covid tijd is artsen opgelegd,die normaliter een meldingsplicht hebben, dood en bijwerkingen niet te linken aan de huidige vaccinaties.
Maar oorzaak te benoemen als Covid 19, Deltavariant of andere onderliggende aandoeningen.

Dus ga maar uit van die 1 % aan meldingen .

Huidige werkelijke cijfers voor Europa geven dan ( X 100 ) 2,18 miljoen doden en 207 miljoen bijwerkingen , de helft ernstig ( uiteindelijk dodelijk ).

Normaliter zouden bij enkele tientallen of honderden doden, de medicatie of vaccinatie allang van de markt gehaald zijn, nu dus niet, de genocide gaat gewoon onverminderd door.

https://vaccineimpact.com/2021/21766-de ... -19-shots/
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gouwepeer

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gouwepeer » 21 aug 2021, 09:46

Osiris schreef:
21 aug 2021, 08:09
Uit onderzoek in verleden is al gebleken dat maar 1 tot 10% van alle gevallen gemeld word.
Een ander onderzoek wijst aan dat er heel veel valse meldingen worden gedaan, o.a. bij Lareb.
Via een Telegram groep is een tijdje terug de oproep gedaan om op basis van overlijdensadvertentie valse meldingen van vaccinschade te doen.
Afbeelding

Zelf heb ik geen enkele vaccinatieschade en ken verder niemand die dat wel heeft.
Wel heb ik de bijwerkingen gehad die je van elke vaccinatie kan krijgen. Deze zijn doorgaans met een paar dagen verdwenen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 21 aug 2021, 12:34

gouwepeer schreef:
21 aug 2021, 09:46
Osiris schreef:
21 aug 2021, 08:09
Uit onderzoek in verleden is al gebleken dat maar 1 tot 10% van alle gevallen gemeld word.
Een ander onderzoek wijst aan dat er heel veel valse meldingen worden gedaan, o.a. bij Lareb.
Via een Telegram groep is een tijdje terug de oproep gedaan om op basis van overlijdensadvertentie valse meldingen van vaccinschade te doen.
Afbeelding

Zelf heb ik geen enkele vaccinatieschade en ken verder niemand die dat wel heeft.
Wel heb ik de bijwerkingen gehad die je van elke vaccinatie kan krijgen. Deze zijn doorgaans met een paar dagen verdwenen.
Lareb is geen Eudravigilance .
En weer een ander onderzoek liet zien dat de CDC cijfers bij Vaers gemanipuleerd heeft, waardoor zogenaamd veel minder schade gemeld was.
De vaccinaties zijn niet meer uit je lijf te krijgen,vanwege RNA/DNA karakter permanent , wat met eerdere vaccins niet het geval was.

Bijwerkingen kun je niet vergelijken, aangezien bij MRNA deze ook in later stadium kunnen ontstaan als het DNA en je immuunsysteem veranderd is ( zie de eerdere link interview Bakdhi/Kreiss ) en er werkelijke virussen voorbij komen ( influenza en andere al bestaande corona virussen ), killing zullen gaan worden.
Uiteraard zullen dit ookweer nieuwe varianten genoemd gaan worden om de volgende series vaccinaties aan de man te brengen,
want de huidige werken blijkbaar steeds meer niet.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gouwepeer

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gouwepeer » 21 aug 2021, 13:05

Osiris schreef:
21 aug 2021, 12:34
De vaccinaties zijn niet meer uit je lijf te krijgen,vanwege RNA/DNA karakter permanent , wat met eerdere vaccins niet het geval was.
Het vaccin zelf zal binnen 2 weken volledig door het lichaam zijn afgebroken en uit het lichaam zijn verdwenen. Een deel verlaat het lichaam op de gebruikelijke manier en de rest wordt door het afweersysteem afgebroken. Het afweersysteem leert het coronavirus te herkennen en zal actief worden zodra het echte virus toe slaat.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 21 aug 2021, 15:32

Dan weet jij meer over "het vaccin" dan de wetenschap zelf. Het is een experimenteel medicament, dat is gewoon een feit. Daar is ook officieel toestemming voor aangevraagd. Het is tevens een gen therapie waarvoor in 2020 ook officieel toestemming voor aangevraagd in de kamer. Het is geen vaccin maar een medicament.
Bij de aloude bekende vaccins, daar heb je gelijk mbt de werking. Bij dit medicament zal de uitval na jaren tonen wat de nadelige gevolgen zijn. De wetenschap weet dit niet en ook de farmaceuten niet.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 21 aug 2021, 20:06

gouwepeer schreef:
21 aug 2021, 13:05
Osiris schreef:
21 aug 2021, 12:34
De vaccinaties zijn niet meer uit je lijf te krijgen,vanwege RNA/DNA karakter permanent , wat met eerdere vaccins niet het geval was.
Het vaccin zelf zal binnen 2 weken volledig door het lichaam zijn afgebroken en uit het lichaam zijn verdwenen. Een deel verlaat het lichaam op de gebruikelijke manier en de rest wordt door het afweersysteem afgebroken. Het afweersysteem leert het coronavirus te herkennen en zal actief worden zodra het echte virus toe slaat.
Duidelijk dat je eerdere geplaatste links niet gekeken hebt.
Je hebt werkelijk totaal geen idee waar je over praat.
Laat maar, wederom verspilde energie....
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Plaats reactie