WHO: coronavirus is nu een pandemie

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 22 aug 2021, 08:55

Zombie Nation.

Iets wat vaker genoemd is en waar we naar toe gaan.

Heb me afgelopen jaren afgevraagd hoe dit mogelijk is, zeker de afgelopen 1 1/2 jaar.
Dat velen dingen niet meer kunnen of willen zien, alsof ze gehersenspoeld zijn.

De eerste reden is technologie.
De ontwikkeling hiervan is zo hard gegaan onder het mom ' gemak dient de mens '.
Echter hierdoor hebben mensen hun vermogen om zelf te denken en handelen uit handen gegeven aan machines en apparaten,
waardoor hun hersenen niet meer getriggerd werden, a.h.w. dementeren.

De tweede reden is in verleden aangegeven in het zonnevlam topic.
Maurice Cotterell o.a. schreef in zijn boek ' Voorspellingen van Toetanchamon ' over de invloed van zon-activiteit.
Langere periodes van hoge zon-activiteit zorgden ervoor dat beschavingen ontstonden , mensen dingen ontwikkelden en uitvonden, wereldwijd en soms zelfs gelijktijdig.
Een boost voor de hersenactiviteit en ontwikkeling, ' helder ' denken , waardoor beschavingen floreerden.

Het tegengestelde geldt eveneens, langere periodes van lage zon-activiteit zorgden ervoor dat beschavingen in stortten en verloren gingen.
De hersenactiviteit drastisch afnam, dementeerde en er geen juiste oplossingen meer werden gevonden voor de grote problemen.
Het ' helder ' denken verdween .

Wij zitten sinds afgelopen eeuw weer in zo'n neergaande trend , waar de zon-activiteit steeds verder afneemt, word gesproken over een Grand Solar Minimum.
Wat niet alleen zal leiden tot nieuwe ijstijden , in tegenstelling tot de klimaat leugen van opwarming .
Maar goed, het satanisch tegengestelde bewustzijn staat er bekend om dat alles omgekeerd word.
Dit betekend dus dat onze hersen-activiteit en capaciteit al een eeuw aan het afnemen is.
Wat geprobeerd werd te compenseren met eerder genoemde technologie, werkt echter averechts.

Voor mij nu duidelijk hoe mensen op zo'n grote schaal, door groeperingen die dit weten,wereldwijd gemanipuleerd zijn via de angstcreatie afgelopen decennium.
Extreme angst zorgt voor een schakeling naar het minimale brein ( Reptilian Brain genoemd ) kent maar 3 overlevings/basis functies ; Fight,Flight,Freeze.

Het vechten is weliswaar ( nog ) niet aan de orde, wel het verzet tegen...
Het vluchten gebeurt met wegvluchten van je medemens omdat die een gevaar zou opleveren , of het wegvluchten van het virus door je op te laten sluiten, het wegvluchten van het ' normale '.
Het bevriezen gedeelte is terug te vinden in het niet meer juist functioneren van de hersenen door die angst ; Does not compute .
Waardoor mensen in begin massaal wc-papier als overleving zagen i.p.v. voedsel en water, wat toch heel wat logischer zou zijn.

De duistere figuren achter de schermen weten dit, gebruiken deze ideale tijd om tal van zaken voor elkaar te krijgen.
Ze weten dat die zon-activiteit een rol speelt.
Ze weten dat technologie een rol speelt ( zelf gecreeerd ).
Ze weten dat talloze mensen in een soort van coma terechtgekomen zijn.

Maar niet allemaal.... :peace:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door herman50 » 22 aug 2021, 10:21

extreme angst??? ja dat krijg ik als ik dat stukje lees, voorzichtigheid is ook een vorm van overleven .. en dát gebeurt eigenlijk niet -meer- , alles kan denk men en gaan weer lekker aan de zwier alleen als de cijfers weer oplopen snappen ze de ballen er niet van hoe dat in Jan ze naam komt,,

Over die coma weet ik effe niks te zeggen ,,misschien denk ik wel wat maar dat hou ik zo ,,
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80633
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 22 aug 2021, 11:25

Herman50 schreef :
Over die coma weet ik effe niks te zeggen ,,misschien denk ik wel wat maar dat hou ik zo ,,
Ooh maar ik weet daar wel wat op te zeggen.

Hallo Osiris, je hebt het over mensen die in een soort coma zitten ?
Mensen die jouw visie niet delen of wat de duisterse krachten volgens jou denken , zitten echt niet in een coma toestand qua denkvermogen.
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt.
Je doet je medemens tekort daarmee.

Ik deel jouw visie niet wat je net schreef en geloof me , mijn hersens en denkvermogen zijn niet in een slaafse comateuze toestand beland door zaken die jij net benoemd hebt in je vorige bericht.
Jij gelooft gewoon of beter gezegd je weet het zeker dat wat je verkondigt waar is.
Daar heb ik ook geen problemen mee, wel dat je andersdenkenden betiteld als ware ze in een soort van coma zijn beland.
Tenminste zo komt het over bij mij.
Dat vind ik nogal een uitspraak en ik kan je zeggen, i’am not amused.

Iedereen hier op het forum heeft zijn eigen bronnen en kijkt zijdelings naar andere bronnen of niet.
Dat is geheel aan de persoon verder.
Maar we zijn allemaal wakker beste Osiris, jij zit niet in een soort coma en ik ook niet en de anderen ook niet.

Have a nice day. :peace:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4708
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 22 aug 2021, 11:48

Is het dan beter om deze coma een denkpisteverstrengeling te noemen? Dat klinkt iets vriendelijker. Toch?
De figuurlijke betekenis van de bedoelde coma is verloren gegaan en is vervangen door een associatie met een lichamelijke aandoening begrijp ik uit de reactie.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80633
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 22 aug 2021, 11:56

Zoals ik het lees Witte wel is het woord coma in het bericht van Osiris bedoeld als een vorm van niet zelf kunnen denkende mensen te kunnen aanduiden.
Maar dat is hoe ik het lees, vandaar mijn bericht daarop.

Denkpisteverstrengeling is een beter woord, vriendelijk klinkend hoeft helemaal niet voor mij.
Maar wel a.u.b respect voor het denkvermogen van mensen die anders denken.
Dat vind ik belangrijk.

Men kan iemand gek of maf of naief vinden denken , maar dat mensen zelf niet meer na kunnen denken is iets wat wel ver gaat.
Dat men niet “wakker” is zeg maar.
Dat bedoel ik eigenlijk te zeggen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13669
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 22 aug 2021, 12:24

We kunnen toch wel tegen een stootje Tammy?
Denkpisteverstrengeling klinkt vriendelijk, maar wat Osiris schrijft is nou toch ook weer niet zo schokkend?

Wij allen worden zwaar gemanipuleerd.
Het begint al op de basis school als kinderen enig bewustzijn ontwikkelen.
Zelfs onschuldig ogende films en series beïnvloeden ons denken en handelen
Je word stil aan gehersenspoeld.
Het gaat zo geraffineerd dat de meeste mensen het niet in de gaten hebben hoe hun denken gestuurd word.
Ze proberen ons in een soort permanente slaap te sussen en dat kan je gerust een coma noemen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80633
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 22 aug 2021, 12:42

Het heeft totaal niks te maken Fenna met niet tegen een stootje kunnen.
Ook totaal niks met schokkends.
Ik vind het niet schokkend, ik val over de betekenis van deze zin :
Ze weten dat talloze mensen in een soort van coma terechtgekomen zijn.

Maar niet allemaal.... :peace:
Ik ben ook totaal niet kwaad op Osiris, vind Osiris een leuk persoon.
En zeer gewaardeerde forum member , dat heb ik altijd gezegd en dat meen ik ook.
Maar als hij iets zegt waar ik over struikel dan kan ik dat ook gewoon zeggen tegen hem.
Net zoals hij de zin schrijft , dat is ook niet verboden maar ik heb daar een mening over.

Ik lees dat als niet zelf nadenkende mensen.
Daar ben ik het niet mee eens.
Jij wel lees ik, is ook prima.
Ik heb alleen gereageerd op zijn bericht.

Niet alle mensen worden gemanipuleerd, maar het lijkt tegenwoordig als je een andere mening hebt dat men daar meteen onder valt .
Geld voor beide richtingen trouwens en dat vind ik niet ok.
Maar men kan het gewoon schrijven, alleen kan daar ook commentaar opkomen.
In dit geval door mij , gewoon als medeforummer voor alle duidelijkheid.
Niet als forumbeheerster.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13669
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 22 aug 2021, 13:26

Tammy schreef:
22 aug 2021, 12:42
Ik ben ook totaal niet kwaad op Osiris
Ik zeg ook niet dat je kwaad bent op Osiris.
Tammy schreef:
22 aug 2021, 12:42
Niet alle mensen worden gemanipuleerd
Dat proberen ze met jou, met mij, met iedereen.
De massa trapt er in, maar niet iedereen.
Dat schrijft ook Osiris als aanvulling op zijn 'coma'
Tammy schreef:
22 aug 2021, 12:42
gewoon als medeforummer voor alle duidelijkheid.
Snap ik.

Ik denk dat je mij post anders opvat dan mijnerzijds bedoeld is.
Ik benoem alleen een paar zaken hoe ze ons allen manipuleren, anders niet en dat is algemeen bedoeld vandaar de aparte alinea.
Misschien had ik een lintje of iets dergelijks ter verduidelijking er tussen moeten zetten.
:peace:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4708
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 22 aug 2021, 13:29

Het gebruik van het woord coma in deze context is geheel normaal in nederland. Hetzelfde geldt voor het woord wappie. Dat is een volledig geaccepteerd woord door bevolking én overheid. De overheid gebruikt een zelfde expressie als zijnde normaal en acceptabel. Zouden de "wappies" dan niet nadenken over waar zij achter staan. De "wappie" wordt ook weggezet als een niet nadenker. sommige politici spreken ook van "wappies" wat aan geeft dat een dergelijke toepassing van woordgebruik bij onze taal hoort en men dit maar moet accepteren. Het is niet anders en een dergelijke verandering van gewoontes heeft de nederlander dan maar te accepteren.
Het is ook niet mijn concept maar de realiteit is het wel. Veranderingen zijn soms moeilijk te accepteren.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80633
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 22 aug 2021, 14:52

Fenna schreef :
Ik zeg ook niet dat je kwaad bent op Osiris.
Dat weet ik Fenna, dit zeg ik uit mijn eigen. :mrgreen:

Tammy schreef: ↑zo aug 22, 2021 12:42 pm
Niet alle mensen worden gemanipuleerd.

Fenna schreef :

Dat proberen ze met jou, met mij, met iedereen.
De massa trapt er in, maar niet iedereen.
Dat schrijft ook Osiris als aanvulling op zijn 'coma'
En wie zegt dat de “massa” die er “intrapt” gemanipuleerd word ?
Wie weet hebben die het wel goed en de andere “niet massa” zijn degene die gemanipuleerd worden misschien .

Wie zijn trouwens die massa ?
Welke groep is dat ?
Is dat de groep mensen die in the Great Reset en alle zaken die daarmee te maken hebben geloven ?

Of de mensen die de overheid geloven ?

Of de mensen die van allebei de kanten notities nemen en daaruit hun eigen mening vormen ?

Welke groep is die “massa” eigenlijk ?

Ik bedoel dus te zeggen dat bijvoorbeeld mensen die niet in Covid-19 geloven , en ik bedoel daarmee in het algemeen, gewoon mensen in heel de maatschappij.
Dat die mensen zeggen dat de andere groep die er wel in geloofd is gemanipuleerd door de overheid enz.
Wie zegt dat die groep erin trapt?
Wie bepaalt dat ?

Men zou ook kunnen zeggen dat de andere groep die Covid-19 een zware griep vinden of een hoax ook gemanipuleerd worden maar dan via andere kanalen.
Wie zegt dat die groep erin trapt?
Wie bepaalt dat ?

Mensen maken hun eigen keuzes uiteindelijk op hun eigen wijze.

Want wie worden er gemanipuleerd ?
Alleen de mensen die wel geloven in het virus of de mensen die er niet in geloven of minder ernstig achten ?

Dat weet niemand.
Want we kunnen niet in iemand anders zijn of haar hoofd kijken hoe die persoon tot een beslissing is gekomen.
En wie bepaalt wat er gemanipuleerd word ?
Dat is voor ieder anders of helemaal geen issue .

Genoeg geklets van mij voor even Fenna. :mrgreen:


Ciao en fijne dag . :peace:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13669
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 22 aug 2021, 16:08

Met de massa bedoel ik uiteraard de meerderheid Tammy en ik bedoel niet corona, je moet het veel breder zien, maar dat begrijp jij ook wel :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 22 aug 2021, 20:22

Even ter verduidelijking .
Als ik in het grote plaatje ( wereldwijd ) en zeker niet beperkt tot dit forum, mensen ( ook mensen om me heen,collega's die absoluut niet dom, zelfs behoorlijk intelligent, zijn en mensen die me lief zijn ) benoem die in een coma lijken te zijn gekomen,bedoel ik niet hersendood of totaal niet denken.

Maar eerder op een dusdanige manier gemanipuleerd zijn, dat ze binnen een zeer extreem beperkt kader van denken gebracht zijn en gehouden worden.
Een conditionering dus.
Ik heb artsen gekend die zo geconditioneerd waren door hun opleiding dat ze totaal niet out of the box konden denken,
Wat je ook op een andere manier probeerde duidelijk te maken met alle onderbouwingen, ze lieten het niet toe binnen een hun denkpiste, vergelijkbaar met een firewall in een computer, die vooraf geselecteerd data tegenhoudt, die wel degelijk relevant en doorslaggevend kan zijn.

Een andere uitdrukking is voor iemand die na een avondje overdadig alcohol nog steeds niet wakker is; hij/zij ligt nog in coma.
Oftewel zeer diepe slaap of bewusteloos ( niet bewust ).

Weet inmiddels dat er sinds die eerste angstpsychose tallozen in die coma gebracht zijn van het niet bewust zijn, door het reptilian brain gedeelte wat slechts 3 basisfuncties kent zoals eerder genoemd, de rest word niet meer waargenomen/gebruikt.
En technologische manipulaties van frequenties ( in de hersenen ) van eerst 4G en nu bijna overal 5G.
Wat niet voor niets zo razendsnel is uitgerold, midden in de covid periode.

Maar naarmate de tijd vorderde,inmiddels 1 1/2 jaar verder zie ik gelukkig steeds meer uit die gecreeerde coma wakker worden, nadat ze eerst totaal 'beneveld' waren door die angstpsychose .

Misschien is dit wat meer duidelijk met wat ik bedoel met ' in coma' en niet ' bereikbaar ' zijn, wat je ook zegt of doet,met welke onderbouwingen of bewijzen je ook komt.
Het komt simpelweg niet binnen .
En gewoon mijn constatering over de afgelopen periode en ben daar zeker niet de enige in. :peace:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door herman50 » 23 aug 2021, 06:55

bedankt Tammy -beetje laat - :post:
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80633
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 23 aug 2021, 08:04

Bedankt Osiris voor je extra uitleg . :hands:
Het laat mij zien dat ik je eerste bericht goed had gelezen.
Bedankt daarvoor want dat is natuurlijk altijd even afwachten.
Het geschreven woord kan anders worden bedoeld dan het gelezen word.

Herman50, your welcome. :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 25 aug 2021, 19:44

Studie: Corona-vaccin beschermt maar zes maanden

Volgens een nieuwe Britse studie verdwijnt de vaccinatiebescherming tegen Covid-19 binnen zes maanden na volledige immunisatie met de vaccins van Pfizer en AstraZeneca. De cijfers onderstrepen de noodzaak van herhalingsvaccinaties, benadrukken de wetenschappers van King's College in Londen. De studie is gebaseerd op meer dan 1,2 miljoen testresultaten van gevaccineerden.

Meer https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/wetens ... hp&pc=U531
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 25 aug 2021, 21:21

univers schreef:
25 aug 2021, 19:44
Studie: Corona-vaccin beschermt maar zes maanden

Volgens een nieuwe Britse studie verdwijnt de vaccinatiebescherming tegen Covid-19 binnen zes maanden na volledige immunisatie met de vaccins van Pfizer en AstraZeneca. De cijfers onderstrepen de noodzaak van herhalingsvaccinaties, benadrukken de wetenschappers van King's College in Londen. De studie is gebaseerd op meer dan 1,2 miljoen testresultaten van gevaccineerden.

Meer https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/wetens ... hp&pc=U531
Ruim een jaar geleden OMT ,RIVM,Hugo de Jonge,Mark Rutte ; ' we moeten wachten op de vaccinaties, dan kunnen we terug naar normaal '.
Keep dreaming ,ondertussen vallen er meer doden doden door de vaccinaties ( zgn Deltavariant van een virus wat niet bestaat ) dan vorig jaar de griep ( Covid wat niet bestaat ).

Op naar de volgende 2 jaar spuiten allemaal, Hugo heeft ze alvast aangekocht voor alle toekomstige gefingeerde varianten [doh] .
Welkom in het nieuwe satanische normaal.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 25 aug 2021, 21:46

Oh en mocht je denken, die vervolgprik komt er deze keer niet in...
Kiss your green QR code goodbye... [wave]
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 27 aug 2021, 18:35

How they are killing you and call it covid.

https://davidicke.com/2021/08/27/how-th ... videocast/
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80633
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 28 aug 2021, 04:40

Afbeelding

Biden: ’Alles doen om oorzaak corona op te sporen’

WASHINGTON - Het achterhalen van de oorsprong van het coronavirus blijft een hoge prioriteit voor de Amerikaanse regering, zegt president Joe Biden in een verklaring. „We zullen er alles aan doen om de wortels van deze uitbraak die wereldwijd zo veel pijn en dood heeft veroorzaakt op te sporen, zodat we alle nodige maatregelen kunnen nemen om herhaling te voorkomen.” China ligt echter dwars.

De Amerikaanse president reageert op een rapport van zijn inlichtingendiensten. Eerder deze week lekte al uit dat die geen eensluidende conclusie hebben gevonden op de vraag of het virus uit een Chinees laboratorium is ontsnapt of dat het op natuurlijke wijze van een dier op de mens is overgesprongen.

Lees verder via link:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/4517040 ... -te-sporen

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Goed dat men niet opgeeft.
Voor mij zijn er twee opties overgebleven na anderhalf jaar Corona .
Is het expres of per ongeluk uit een laboratorium ontsnapt.
Time will tell.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door herman50 » 28 aug 2021, 07:19

wou je zeggen dat er -´´mogelijk´´- mensen bestaan die dit expres hebben losgelaten ,, maar dan niet overzien wat de gevolgen waren of wel ,,
nou dat zijn dan geen mensen meer, wie dan ook of uit welk land ,,,
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie