WHO: coronavirus is nu een pandemie

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 27 aug 2022, 12:53

Wat is dat joh, als al het geld eens zou geëlimineerd worden, wat voor effect gaan we krijgen ?
Geen eeuwige leven.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1550
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Kristof Piessens » 27 aug 2022, 15:10

univers schreef:
27 aug 2022, 12:53
Wat is dat joh, als al het geld eens zou geëlimineerd worden, wat voor effect gaan we krijgen ?
Geen eeuwige leven.
Het eeuwige leven wordt al beknot door de huidige evolutie dat niet echt vooruitgaat, zijn oplossingen hiervoor, neen, denk van niet, maar als er een oplossing zou zijn om het eeuwige leven te hebben waarom houden zij de vrees voor die verandering tegen ?

Het lichaam was bedoelt om lang genoeg kunnen mee te gaan, wat te maken heeft met hoe mensen zich tot de wilskracht verhouden, de dichotomie van de 2 meesters is geen goede pleidooi voor een eeuwig leven ondanks de constateringen van de huidige wereld dat de dichotomie van de 2 meesters in stand worden gehouden, vrije wil is nooit gelijk aan wat men vrije keuze noemt...zonder eigen verantwoordelijkheid is er ook geen bewustwording mogelijk.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 27 aug 2022, 16:01

Het eeuwige leven wordt al beknot door de huidige evolutie dat niet echt vooruitgaat,
Door de huidige evolutie, is de mensheid eerder hard achteruitgegaan.
vrije wil is nooit gelijk aan wat men vrije keuze noemt...zonder eigen verantwoordelijkheid is er ook geen bewustwording mogelijk.
Oorzaak ?

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4740
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 27 aug 2022, 22:55

univers schreef:
27 aug 2022, 16:01
Het eeuwige leven wordt al beknot door de huidige evolutie dat niet echt vooruitgaat,
Door de huidige evolutie, is de mensheid eerder hard achteruitgegaan.
vrije wil is nooit gelijk aan wat men vrije keuze noemt...zonder eigen verantwoordelijkheid is er ook geen bewustwording mogelijk.
Oorzaak ?

Afbeelding
En die zelfde technologische voortgang willen de kopstukken gebruiken om hun eigen duistere ' bewustzijn' in op te slaan.
A.I. dus , in hun ogen eeuwig leven , maar absoluut geen authentiek bewustzijn wat met de de ' bron ' of alomvattend kosmisch bewustzijn is verbonden.

Moest aan oude Star Trek afleveringen terug denken en daarin beschreven buitenaardse Borg , een technologisch ras wat vanuit een centraal punt aangestuurd werd, een hive mind.
Alles assimilerend wat op hun pad komt en onderwerpen in hun hive mind.

Die goeie ouwe tijd waar al die technologische BS nog science fiction was....
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13644
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 28 aug 2022, 08:44

Daar zeg je wat Osiris.
Star Trek en de Borg.
Ik zie wel overeenkomsten.
;P!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80559
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 28 aug 2022, 09:07

Ooh jee Osiris , weet je wel dat Star Trek een Amerikaanse serie was en geen werkelijkheid ?
Sommige dingen in die serie zijn later uitgekomen , wat de serie nog leuker maakt.
Science fiction werd werkelijkheid , geweldig gewoon.
Maar Borg zit daar niet bij hoor.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4740
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 28 aug 2022, 09:49

Ach , had ook de Terminator films als voorbeeld kunnen noemen .
Hoe voortgang in de ontwikkeling van technologie uiteindelijk de mensheid uitroeit, als A.I. het gaat overnemen.
Ook ooit science fiction.

Verdiep je eens hoe ver technologie nu , al is.
Waar Elon Musk mee bezig is , al eerder geplaatst , steeds meer technologie waar de hersenen mee aan gestuurd worden.

Yuval Harrari , rechterhand van Schwab , die technologie met de mens ( hackable animals ) wil laten samensmelten .
En stelt dat die mogelijkheid al bestaat.

Dus assimilatie van de mens door technologie ( A.I. ) is nog steeds science fiction ?? [doh]
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 28 aug 2022, 13:40

Wij hebben dit jaar de ergste griepepidemie ooit

Volgens cijfers van de WHO heeft ons land dit jaar te maken met de ergste griepepidemie uit de geschiedenis.

Dit, terwijl helemaal niemand van de bevolking hier iets van schijnt te weten.

Wij zijn toch wel een heel bijzonder landje waar we allerlei soorten ‘nieuws’ te horen krijgen via de MSM, behalve dingen die echt belangrijk zijn.

Nu zijn er mensen die iets heel bijzonders hebben ontdekt in de cijfers https://twitter.com/I_Am_JohnCullen/sta ... 1259969537 van de WHO, de Wereldgezondheidsorganisatie.

Zo blijkt daar bijvoorbeeld dat wij in ons land dit jaar te maken hebben met de ergste griepepidemie ooit.

Tot nu toe was één van de ergste griepepidemieën die van 2018/19 waar we te maken kregen met zo’n 10.000 griepdoden.

Even daarna kwam corona waarvan wij onmiddellijk schreven dat ze voor ‘corona’ de griep hadden gepikt https://www.niburu.co/het-complot/15368 ... oronadoden , en prompt hadden we in het coronajaar dan ook niet of nauwelijks griepgevallen. De griep was officieel even met vakantie.

Meer : https://www.niburu.co/binnenland/17730- ... demie-ooit

Wereldwijd griepprogramma https://www.who.int/tools/flunet
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13644
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 28 aug 2022, 13:56

;P!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80559
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 29 aug 2022, 13:35

Afbeelding

Raad van State positief over coronawet, wel vragen of die toereikend is .

De Raad van State noemt het ontwerp van de nieuwe coronawet een "noodzakelijke eerste stap" om bestrijding van een epidemie wettelijk beter te regelen.
Het adviesorgaan beoordeelt het voorstel van het kabinet "in beginsel positief".

Lees verder via link :

https://nos.nl/artikel/2442473-raad-van ... reikend-is

>>>>>>>>>>>>>>>>>

Als je een wet maakt moet je het wel goed doen.
En niet half.
Men wilt de avondklok, het coronatoegangsbewijs en de bevoegdheid om scholen toevoegen wat nu niet is.
Vind ik prima alleen coronatoegangsbewijs heeft niet veel zin want je kan gewoon besmet worden.
Ik zou testbewijs doen wat niet ouder dan 24 uur is.
Ook niet helemaal wáterdicht maar beter dan het coronabewijs.

We zullen zien hoe het uiteindelijk eruit gaat zien deze wet.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 29 aug 2022, 13:55

Tammy, je wordt door dat tuig in Den Haag, op een ontiegelijke manier belazerd.
Dat watte stickie is je reinste onzin, als je je neus snuit in een tissue heb je de zelfde resultaat.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80559
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 29 aug 2022, 14:02

Nee hoor Univers, nog sterker, ik vond hun beleid vaak veel en veel te slap.
Heb me zo vaak geërgerd aan dat afwachtende en trage gedoe.
Wees maar blij Univers dat ik niet in Den Haag zat want dan was het stuk strenger geweest.

Ieder zijn visie Univers.
Doe geen moeite beste kerel om mij jouw visie te laten geloven.
Ik heb mijn visie en mening twee jaar geleden al gevormd.

Take care en fijne dag en duim voor de launch dat die doorgaat. :mrgreen: [wave]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 29 aug 2022, 15:23

Heb me zo vaak geërgerd aan dat afwachtende en trage gedoe.
Ze zijn in één goed in, alles vooruitschuiven.
Wees maar blij Univers dat ik niet in Den Haag zat want dan was het stuk strenger geweest.
Wees maar blij, dat ik me daar niet aan stoor.
Doe geen moeite beste kerel om mij jouw visie te laten geloven.
Dat is het laatste wat er bij mij opkomt, en zonde van mijn tijd. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80559
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 30 aug 2022, 14:05

Mooi zo. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1550
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Kristof Piessens » 02 sep 2022, 11:08

Gisteravond op canvas Whistleblowers inside the UN gezien, mijn mond viel van verbazing open waar de UN oorspronkelijk voor werd opgericht en plus wat het betekend om een klokkenluider te zijn binnen de UN (United Nations)/VN (Verenigde Naties).
Hierbij zag ik ook in dat een klokkenluider het zeker niet gemakkelijk heeft binnen de cultuur van de VN/UN waar het probleem zich stelt binnen de structuur van de organisatie zelf en deze cultivatie/vorm van gedrag binnen de organisatie in stand wordt gehouden.
Eigenlijk hebben ze een speciale statuut die de oorspronkelijke visie van de organisatie zou dienen te ondersteunen, daarin zijn objectiviteit, bewijskracht, onpersoonlijk beoordelen de pijlers om de problemen effectief te durven aan te pakken, voorafgaand mag selectie geen criterium zijn om aan de slag te gaan bij deze organisatie, wel een eerlijke behandeling bij een screening om te testen of je je speciale statuut (onschendbaarheid) niet gaat misbruiken voor persoonlijk voordeel, maar hoe kan het dat de hoogste postjes toch door klokkenluiders aangeklaagd worden net omwille van de statuut op onschendbaarheid en die misbruiken voor persoonlijk voordeel ?
Net dat staat een eerlijke behandeling van de problemen in de weg ondanks dat ze beschikken over een budget van 60 miljard dollar...smeergelden ? denk het wel, want transparantie over de werkingsfinanciën is er nauwelijks, moreel gezien is het verwerpelijk te noemen in de omgang met zo'n enorme budget waarbij de leden hiermee ook een stok achter de deur mee hebben.
Daarnaast als je je niet emotioneel kan ontkoppelen omwille van verlies aan je eigen onschendbaarheid is het gemakkelijk om hiermee ook de klokkenluiders met die kennis (weten maar toch ontkennen) kunnen ontslaan...en dan de vraag of je je wel kan voldoen aan de criteria die nodig zijn om een probleem binnen de wereldpolitiek te kunnen op te lossen...

Ben werkelijk geschokt door deze documentaire, laag bij de gronds en dan nog blijven beweren dat de interne problemen aangepakt worden, heeft helemaal niets te maken met de goede wil om te helpen de wereld beter te maken, maar het vinden dat ze zichzelf te belangrijk vinden dat ze hun onschendbaarheid niet graag willen verliezen, deze kortzichtigheid zou door de leden eigenlijk betaald moeten worden met afwezigheid aan de vergaderingen.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80559
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 05 sep 2022, 07:10

Afbeelding
Minister Ernst Kuipers (D66) komt aan op het Binnenhof voorafgaand aan de ministerraad. © ANP

Nederland niet klaar voor coronawinter: ‘Bespreek nu dilemma's rond coronapas en vaccinatiedwang’

Er is geen tijd te verliezen bij de voorbereiding op een nieuwe coronagolf.
Heikele discussies over thema's als vaccinatiedwang, coronapas en avondklok moeten niet weer doorgeschoven worden, oordelen tal van adviesraden in een nieuwe rapportage.

Lees verder via link :

https://www.ad.nl/politiek/nederland-ni ... ~a16a142d/

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13644
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 05 sep 2022, 07:46

Nederland niet klaar voor coronawinter:
Hmmm.
Hoe zou dat nou kunnen?
Ideetje; bezuinigingen?
Wederom staan er voor de zorg er forse bezuinigingen op stapel.
Ze hebben niets geleerd van de voorgaande twee coronajaren.

Maar dit
‘coronapas en vaccinatiedwang’
vind ik onverteerbaar.

De dag dat dit gaat gebeuren helpen ze de Nederlandse economie naar de kloten want ook daar hebben ze niet van geleerd de afgelopen twee jaar.
De schade is nu heel goed merkbaar.
Alle prijsverhogingen zijn niet alleen te danken aan de brandstofprijzen, maar ook het terughalen van geld voor de staatskas vanwege het rondstrooien van coronasteun aan bedrijven wat niet nodig was als er geen lockdown was geweest.
De pas is als een brandmerk, heb je die niet, kom je d'r niet in.
En vacinatiedwang??
Dan kunnen ze net zo goed het recht op zelfbeschikking opheffen want dat word daarmee de grond in geboord.
De dwang zal wel weer doormiddel van allerlei beperkingen opgelegd worden.
"Wil jij op vakantie? Moet je een prik."
"Wil jij naar de kapper? Moet je een prik anders krijg je geen pas een kom je d'r niet in"
"Wil jij naar een festival, bioscoop, restaurant? Moet je een prik."
En de druk kan nog verder opgevoerd door mensen toegang tot levensmiddelenwinkels en zorg te verbieden zonder pas.
Of een zorgverzekering weigeren of onbetaalbaar te maken als je niet gevaccineerd bent.

Ik vrees overigens ook dat het voorstel wat op tafel ligt, dat de huisarts een leefstijlgesprek met ieder van zijn patiënten moet voeren, op een dergelijke maatregel zal uitdraaien en indien je je leefstijl niet aanpast jou zorgverzekering fors omhoog gaat of geen verzekering meer kan afsluiten.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 05 sep 2022, 08:12

Kan je één ding verzekeren, aan mijn lijf geen polonaise.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13644
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 05 sep 2022, 08:29

univers schreef:
05 sep 2022, 08:12
Kan je één ding verzekeren, aan mijn lijf geen polonaise.
Bij mij ook niet.
Maar leuker word het er niet op dankzij Flutte.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5803
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door herman50 » 05 sep 2022, 09:34

sta je daar nou van te kijken ?? en ga nou niet met een gooien met het kabinet ,,,
nee kijk eens naar de mens...wat heeft die gedaan ...zal een aftrap geven gisteren F1 Zantvoord 103.000 mensen op een klutje ,,bij MTV award duizenden dagen op een kluitje , dan denk je jongens dat kan niet goed gaan en die zin dat Nederland er niet klaar voor is geld ook voor ándere landen, de stranden lagen met die warme dagen vol..... helaas hebben de mensen OOK geen bal geleerd
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie