WHO: coronavirus is nu een pandemie

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 26 mar 2023, 18:35

Tet schreef:
26 mar 2023, 17:48
Nou ik eet het wel, een prima bron van proteïne.

Mee eens , als je er zelf voor kiest is het i.d.d. een goede proteine bron .

Maar het WEF ziet het als toekomstige vervanging voor al het vlees.

De eerste stap om het in meel te verwerken is al genomen .
Nu kun je nog kiezen als het duidelijk op verpakkingen komt te staan ( maar de vraag ) .

Als alle boeren weg zijn is er geen alternatief.

Maar jij mag er van mij best vast aan wennen....
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 26 mar 2023, 18:47

Insecten. Daar kan je goed mee vissen en die vissen zijn veel voedzamer dan die insecten. De illusie wordt gewekt dat de insecten de proteïne vervangen en dat is deels waar maar deels komen we dan voedingstoffen te kort. Die kan je dan kunstmatig, uit een potje, weer aanvullen natuurlijk.
Het is waar je voor kiest.
Osiris schreef:
26 mar 2023, 13:00

Dus geniet er nog maar even van, zolang het kan
De oversterfte komt steeds dichter bij de mensen. Men heeft het nog niet echt in de gaten omdat het de directe omgeving nog niet betreft maar deze gaat er echt aan komen. Dan piept men wel anders, het is zoals het is.
Het rouwvervoerbedrijf bij mij om de hoek heeft er twee rouwwagens voor bij moeten kopen. Dus ja, je kan het blijven ontkennen natuurlijk.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 26 mar 2023, 20:20

Witte wel schreef:
26 mar 2023, 18:47

Het rouwvervoerbedrijf bij mij om de hoek heeft er twee rouwwagens voor bij moeten kopen. Dus ja, je kan het blijven ontkennen natuurlijk.
Eveneens al aantal interviews gezien met begrafenisondernemers ( VK ) drukker dan ooit en veel jonge mensen.
In 2020 het eerste jaar van corona, was er amper/geen oversterfte door het ' killervirus ' . dus hadden ze het betrekkelijk rustig,
niet meer dan tijdens een griep epidemie , vooral ouderen .
Na augustus 2021 veranderde dat drastisch en in alle leeftijden , nooit eerder meegemaakt.

Zie nu op werk gebeuren waar ik iedereen eerder voor gewaarschuwd heb, ineens ' onverklaarbare ' ziektes en aandoeningen , die uiteindelijk fataal kunnen worden.
Zoals collega met ALS , die direct na spuiten klaagde over krachtverlies en zenuwtrillingen in de betreffende arm.
Werd van kastje naar muur gestuurd, totdat een jaar later definitief ALS vastgesteld werd, erger dan MS , geen behandeling voor, waarvan levensverwachting 3 tot 5 jaar is.
Aantal anderen andere ernstige klachten, hart en orgaan problemen , extreme vermoeidheid.

Sauna waar ik met regelmaat kom, ook aantal met hartaanvallen/problemen en constant ziek .

Al in vroeg stadium werden de gevolgen/bijwerkingen duidelijk in de Vaers en Eudravigilance cijfers die eerder gemeld waren, een fractie van de werkelijke aantallen.
Zelfde gevolgen die ook uit de dubieuze trials van Pfizer naar voren kwamen , lange lijst .

Geen enkele arts die z'n mond open doet.
Word dus niet gelinkt aan de spuiten, maar zijn ' normale ' aandoeningen.
Yeah right , kan nooit met die aantallen en leeftijdsgroepen.

Maar Univers had gelijk, heeft toch geen zin meer als mensen in ontkenningsfase willen blijven, hun keus....
En nog niet klaar , zoals je al eerder stelde, komt nog veel meer met zelfde strekking .
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Peer
Onderzoeker
Berichten: 286
Lid geworden op: 25 mar 2023, 21:06

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Peer » 26 mar 2023, 22:07

Osiris schreef:
26 mar 2023, 13:00
Wel wat glans verloren blijkbaar, want ' gouwe ' is ineens verdwenen :mrgreen:
Het goed heb ik veilig opgeborgen :mrgreen:
Osiris schreef:
26 mar 2023, 13:00
Prijs je zelf gelukkig dat je er nog bent,voorlopig.

In latere postings is gesteld door experts dat degenen die zich hebben laten injecteren 3 tot 5 jaar na laatste priksessie zich wel eens niet meer onder de levenden zouden bevinden.
Afhankelijk van het aantal prikken , wat dus mijn eerder genoemde collega nu moet ondervinden met ALS als gevolg.
Ik ben van plan om het nog lang vol te houden. Verder volg ik het nieuws van de echte experts.
Osiris schreef:
26 mar 2023, 13:00
Pfizer wist al van te voren in een zeer lange lijst met ( uiteindelijk potentieel dodelijk ) gevolgen en ziektes die zouden ontstaan , wat het teweeg zou brengen .
En zal bij de andere leveranciers niet anders zijn.
Deze eerdere dubieuze onderzoeken zijn onder dwang van hooggerechtshof VS vrijgegeven , Pfizer wilde ze achter slot en grendel voor 75 jaar.
Ik ken die berichten. Ze worden voornamelijk gedeeld door zogenaamde artsen vanuit de hoek die met desinformatie geld verdient. Maar goed, na 3 tot 5 jaar na de laatste prik zal er toch weer iets nieuws zijn waarmee donatiegeld kan worden verdiend met het verspreiden van desinformatie.
Osiris schreef:
26 mar 2023, 13:00
Die oversterfte gaat gewoon door
Klopt. Door de overvolle ziekenhuizen werd de planbare zorg stil gelegd. Hierdoor is een sneeuwbaleffect ontstaan waardoor sommige te laat zorg is gaan krijgen. Om de zorg niet te veel overbelast te laten raken was de lock-down ingesteld. Helaas waren er vele kneuzen die, beïnvloed door opruiende figuren (veelal uit de FvD hoek), hier tegen gingen protesteren (tot vervelens toe) waardoor de besmettingen in stand werden gehouden. De ziekenhuizen raakten toch overbelast, verpleegkundigen met een burn-out en onnodig veel extra schade door nog meer uitstel in de planbare zorg. Verder zitten we met een vergrijzing. We hebben nu namelijk meer 70 en 80 plussers dan 10 jaar geleden. Verder heeft de lock-down ook gezorgd dat bijvoorbeeld griep en verkoudheid minder werd verspreid, en de zwakkere ouderen daar dus ook tegen werden beschermd. De lock-down heeft dus bewezen geholpen. Echter krijgen de oudere zwakkeren nu alsnog de griep en verkoudheid. Nu alle maatregelen inmiddels weer een hele tijd achter ons liggen ontkom je daar ook niet meer aan.
Osiris schreef:
26 mar 2023, 13:00
Ziektes als kanker,Parkinson,Alzheimer,dementie ontstaan niet van één op andere dag in volle omvang , gaan paar jaar overheen .
Hetzelfde geldt voor eerder genoemde ALS of fatale hartproblemen .
Al die ziektes komen al langer voor. Ook is het allang geen nieuws meer dat bij bijvoorbeeld kanker een groot probleem is ontstaan doordat de planbare zorg uitgesteld moest worden. En de link tussen o.a. landbouwgif en dementie was al bekend voordat het eerste vaccin tegen corona bestond. Misschien is het raadzaam om toch ook eens het msm te volgen.
Osiris schreef:
26 mar 2023, 13:00
Knap bedacht , want zo zal niemand die link leggen met de spuiten, na 3 tot 5 jaar.
Als jij een link wil leggen die er niet is dan moet je dat gewoon doen. De rest van de wereld (met name de gevaccineerden) gaan gewoon door met hun ding. En het volgende complot zien we dan weer wel verschijnen.
Osiris schreef:
26 mar 2023, 15:36
complot site Niburu .
Dat klopt dan weer wel :mrgreen:
Osiris schreef:
26 mar 2023, 15:36
Voor het pluimvee zijn ze al bezig met MRNA spuiten tegen 'vogelgriep '.

Dat terwijl er geen virus te bekennen is ?
En WHO zelf het vogelgriepvirus niet als bedreiging voor mensen ziet ?
Hoe dan ?
Dan heb jij een tijdje terug vermoedelijk het bericht over de vogelgriep gemist. Een virus (geldt zowel bij griep als corona) bestaat uit RNA. Dat RNA maakt bij elke kopie foutjes. Dit noemt men mutaties zodra het virus een flinke verandering heeft ondergaan. De vogelgriep is een griepvirus die zich op vogels richt. Een virus heeft er niets aan als het zijn gastheer dood, dus zal het virus zich aan de gastheer aanpassen. Hierdoor is de vogelgriep in principe onschadelijk voor de mens (net als de oorspronkelijke variant van covid19 was). Echter zal er na velen mutaties een variant kunnen ontstaan waardoor het virus wel de mens kan besmetten. hierdoor krijg je een virus die niet op de gastheer (in dit geval de mens) is ingesteld waardoor mensen daar dus wel ernstig ziek van kunnen worden, of zelfs kunnen overlijden. Overal waar de mens te veel met besmette dieren in aanraking komt zal dat gevaar steeds groter worden. Een markt met levende dieren in miljoenenstad Wuhan is daar een groot voorbeeld van. Dichter bij huis hebben we een aantal jaar geleden de Q-koorts al mogen beleven (lang leve de mega stallen, waar we met BBB straks meer van gaan zien). Maar complotsite Niburu (en ninefornews en vele anderen) maken daar weer een eigen verhaal van.
Osiris schreef:
23 mar 2023, 14:15
Fuellmich
Waar ken ik die naam ook alweer van? [think]
Donateurs boos, advocaat van ‘coronatribunaal’ zou honderdduizenden euro’s voor zichzelf hebben gebruikt
Lekker betrouwbaar dus :mrgreen:
Gelukkig heeft Willem Engel van alle donaties een eigen lap grond in Spanje gekocht en heeft de familie Kuit van BPOC2020 ook een aardig bedrag binnen kunnen sprokkelen met alle donaties om een vuist tegen de coronamaatregelen te kunnen maken. En restaurant Waku Waku heeft ook veel financiële steun mogen ontvangen met de donaties om hun door de lock-down heen te helpen zodat alle anti-vaxers na de maatregelen daar konden gaan eten. En ja, ook die vogel is met het geld gevlogen.

1 ding is dus absoluut duidelijk: met desinformatie is grof geld te verdienen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 26 mar 2023, 22:50

Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door taigitu » 27 mar 2023, 00:13

Osiris schreef: ↑
26 mar 2023, 15:36
Voor het pluimvee zijn ze al bezig met MRNA spuiten tegen 'vogelgriep '.

Dat terwijl er geen virus te bekennen is ?
En WHO zelf het vogelgriepvirus niet als bedreiging voor mensen ziet ?
Hoe dan ?


Vogelgriep gaat niet meer weg

NOS - 3 nov 2022
Meer dan drie miljoen geruimde kippen.
Een virus dat zich wereldwijd verspreid.
En ook risico's voor besmetting bij mensen. De vogelgriep.
Komen we er ooit nog van af?

Tekst bij de video.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13672
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 08 apr 2023, 15:35

https://www.theepochtimes.com/health/vi ... comeuser=1
Virus Hits 7:1 Vaxxed Over Unvaxxed

Data analyst Ethical Skeptic concludes from CDC, Worldometers, Walgreens data: “A 7:1 appetite in the virus for the recently vaccinated”

We have seen repeat bouts of COVID among such vaccine promoters as the Bidens, Fauci, Walensky, et al.

Could this abysmal negative efficacy of the COVID vaccines have something to do with the immune impairment that some of us were warning about since way back BEFORE most people had taken the COVID shots? I was removed from Twitter permanently the same day, 2/19/21, that I promised a Twitter follower that the above article would be coming out shortly. How high would COVID vaccine uptake have been if critics like me had not been removed from Twitter and suppressed on Facebook?....

Lees verder in link.
Zelfs mijn huisarts begint te twijfelen of het vaccin niet eerder de natuurlijke weerstand heeft verzwakt i.p.v. verbeterd.
Maar ja, de bevolking is zo gehersenspoeld dat wanneer iemand na vier injecties dood in de kist ligt, de nabestaanden nog zeggen dat het heel wat slechter had kunnen aflopen als de persoon in kwestie niet was gevaccineerd.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Peer
Onderzoeker
Berichten: 286
Lid geworden op: 25 mar 2023, 21:06

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Peer » 09 apr 2023, 11:56

Fenna schreef:
08 apr 2023, 15:35
Maar ja, de bevolking is zo gehersenspoeld
Ik vraag mij oprecht af wie er nu precies gehersenspoeld is. Zelf ben ik gevaccineerd zonder ook maar 1 klacht, en ik ken werkelijk niemand die na het vaccineren is overleden. Ik ben benieuwd hoeveel mensen jij nu echt ken die door het vaccin schade heeft ondervonden. Wat mij op de Social Media op valt is dat vooral alle antivaxers claimen dat gevaccineerden bij bosjes omvallen.
Fenna schreef:
08 apr 2023, 15:35
wanneer iemand na vier injecties dood in de kist ligt
Als dat nu echt waar zou zijn dan zou, zeker met de vaccinatiegraad in Nederland, het woonprobleem al lang opgelost moeten zijn en velen straten met lege huizen moeten staan. Ik kom dit echter nog nergens tegen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 09 apr 2023, 13:04

Ach ja, blijf volhouden.

Luister hier maar naar...als je durft

https://rumble.com/v2gzwfg-dit-is-waaro ... -prik.html

Oversterfte blijft ook maar doorstijgen.

https://twitter.com/SteigstraHerman/sta ... iek-worden
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13672
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 09 apr 2023, 13:11

Peer schreef:
09 apr 2023, 11:56
Zelf ben ik gevaccineerd zonder ook maar 1 klacht, en ik ken werkelijk niemand die na het vaccineren is overleden. Ik ben benieuwd hoeveel mensen jij nu echt ken die door het vaccin schade heeft ondervonden.
Heb je geluk.
In mijn directe omgeving 3.
Leven allemaal gezond, maar hebben zich braaf laten vaccineren.
En mijn huisarts die openlijk begint te twijfelen aan de effectiviteit van het vaccin.


Maar goed, jij gelooft wat jij wil geloven.
Peer schreef:
09 apr 2023, 11:56
het woonprobleem al lang opgelost moeten zijn
Het woningtekort word nooit opgelost als ze niet eerst de grens dicht houden voor de asiel en gelukzoekers.
Met een tsunami van gemiddeld 700 per week is dat niet tegenop te bouwen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13672
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 09 apr 2023, 13:12

Osiris schreef:
09 apr 2023, 13:04
Ach ja, blijf volhouden.

Luister hier maar naar...als je durft

https://rumble.com/v2gzwfg-dit-is-waaro ... -prik.html

Oversterfte blijft ook maar doorstijgen.

https://twitter.com/SteigstraHerman/sta ... iek-worden
Dat durft Peer niet.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Peer
Onderzoeker
Berichten: 286
Lid geworden op: 25 mar 2023, 21:06

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Peer » 09 apr 2023, 13:50

Osiris schreef:
09 apr 2023, 13:04
Ach ja, blijf volhouden.
Aldus iemand die al meerdere keren de datum waarop de gevaccineerden het loodje gaan leggen omdat het steeds meer niet gebeurde Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 09 apr 2023, 13:52

Maakt toch niet uit wat ik plaats bij je.
Hopeloos , succes jongen [wave]
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Peer
Onderzoeker
Berichten: 286
Lid geworden op: 25 mar 2023, 21:06

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Peer » 09 apr 2023, 13:58

Osiris schreef:
09 apr 2023, 13:52
Maakt toch niet uit wat ik plaats bij je.
Als het dan voor de zoveelste keer niet uit komt is er 1 ding waar jij gelijk in heb:
Osiris schreef:
09 apr 2023, 13:52
Hopeloos
Hopeloos inderdaad.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 09 apr 2023, 14:20

Peer schreef:
09 apr 2023, 11:56
Wat mij op de Social Media op valt is dat vooral alle antivaxers claimen dat gevaccineerden bij bosjes omvallen.
Dan heb je een gekleurd beeld denk ik. Ik ben geen antivaxxer maar heb geen coronavaccinatie genomen. Wat mij opvalt is dat veel mensen die onder sociale druk gevaccineerd zijn uit angst nu steun komen zoeken bij wat zij denken dat antivaxxers zijn. Vooral die mensen komen met die verhalen.

Dat kan perspectief zijn. Ik ken ongevaccineerden en gevaccineerden die gruwelijk aan Corona gestorven zijn. Maar zo ken ik ook meerdere fanatieke sporters, gevaccineerd en ongevaccineerd, die mysterieus dood zijn neergevallen. Ik kan zelf geen significante relaties ontdekken eerlijk gezegd.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 09 apr 2023, 14:39

Peer schreef:
09 apr 2023, 13:58
Osiris schreef:
09 apr 2023, 13:52
Maakt toch niet uit wat ik plaats bij je.
Als het dan voor de zoveelste keer niet uit komt is er 1 ding waar jij gelijk in heb:
Osiris schreef:
09 apr 2023, 13:52
Hopeloos
Hopeloos inderdaad.
En vooral de links niet bekijken en daar inhoudelijk op reageren,je lijkt wel een trol , man ,die doen precies hetzelfde . :lekkapuh:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80653
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 09 apr 2023, 14:49

Ik lees dat Peer op een trol lijkt Osiris volgens jou ?
Ik kan je vertellen dat hij dat niet is.
Tot zover deze mededeling.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Peer
Onderzoeker
Berichten: 286
Lid geworden op: 25 mar 2023, 21:06

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Peer » 09 apr 2023, 14:52

Vitharr schreef:
09 apr 2023, 14:20
gevaccineerd en ongevaccineerd, die mysterieus dood zijn neergevallen.
Het probleem is dat beide door o.a. Willem Engel, Niburu, Ninefornews en de andere desinformatiekanalen als vaccinatieschade worden betiteld. En de volgers van die kanalen nemen dat soort nieuws helaas serieus.
Zelf heb ik mijzelf wel geheel vrijwillig laten vaccineren, dus zonder sociale druk. En ik heb daar geen moment spijt van gehad "nee

Gebruikersavatar
Peer
Onderzoeker
Berichten: 286
Lid geworden op: 25 mar 2023, 21:06

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Peer » 09 apr 2023, 14:53

Tammy schreef:
09 apr 2023, 14:49
Ik lees dat Peer op een trol lijkt Osiris volgens jou ?
Ik kan je vertellen dat hij dat niet is.
Tot zover deze mededeling.
:post:

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tet » 09 apr 2023, 14:59

Osiris schreef:
09 apr 2023, 14:39
En vooral de links niet bekijken en daar inhoudelijk op reageren,je lijkt wel een trol , man ,die doen precies hetzelfde . :lekkapuh:
Welja... een ad hominem. Wat een zwaktebod.
truth is stranger than fiction

Plaats reactie