WHO: coronavirus is nu een pandemie

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80657
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 06 okt 2021, 19:09

Canada verplicht een coronavaccinatie voor overheidsmedewerkers, en in treinen en vliegtuigen. Personeel dat een inenting weigert, moet met onbetaald verlof. Passagiers van 12 jaar en ouder moeten in treinen, vliegtuigen en op cruiseschips binnen Canada volledig zijn gevaccineerd. De regeling geldt vanaf einde deze maand.

'Om te reizen, moet je zijn ingeënt', aldus premier Justin Trudeau. ,,Het is niet de tijd voor halve maatregelen als het erom gaat nieuwe lockdowns voor iedereen te voorkomen.'' Het voorkomt ook dat de minderheid van vaccinatietegenstanders 'het Canadese economisch herstel kan saboteren', zegt vicepremier Chrystia Freeland.

https://www.ed.nl/binnenland/live-gemid ... ~ac0e23c7/

>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Trudeau pakt het flink aan.
Ik heb hem bezig gezien toen hij campagne voerde ervoor, hij was behoorlijk fel.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 07 okt 2021, 19:29

Even uit de oude doos:

https://www.ad.nl/binnenland/goed-nieuw ... ~a56e1750/

Na intensief zelfonderzoek wil ik hier op reageren:
Uiteindelijk zullen ook deze antistoffen uit het lichaam verdwijnen, maar in de tussentijd heeft je lichaam een geheugen aangelegd. Als je nog een keer besmet raakt met het virus maakt je lichaam supersnel nieuwe antistoffen aan.
Ik zat me na een intensieve discussiedag met fans van alternatieve bronnen wederom ter controle af te vragen waarom ik er al bijna 1,5 jaar hetzelfde in blijf staan als het over vaccinaties gaat. Ik kijk geen TV, mijn enige zonde op MSM-gebied is dat ik koppensnel op Google news. Verder richt ik mij altijd zo dicht mogelijk op echte bronnen. Als ik een grafiek zie wil ik de bron en onderbouwing van de cijfers zien bijvoorbeeld.

Ik zag keer op keer onderbouwing dat bovenstaande quote accuraat is. In het bijbehorende artikel wordt ook uitgelegd dat er verschillende antistoffen zijn. Het oorspronkelijke probleem met Corona was dat het lichaam het niet herkende. Daarbij was het erg virulent waardoor het virus veel terrein won voordat je lichaam terugsloeg. 1 van de categorieën antistoffen dient als geheugen. Een ander deel wordt met behulp van dat geheugen gebouwd om het virus effectief mee te bestrijden. (kantoorpersoneel en zandhazen. :mrgreen: )

Een vaccin is volgens mij met name bedoeld om het geheugen te ontwikkelen. Dat na vaccinatie het lichaam reageert alsof het is aangevallen is een prettige bijkomstigheid waar een griepvaccin, als het goed samengesteld wordt, een mooi voorbeeld van is omdat het vaccin bedoeld is voor de stammen die die winter verwacht worden. Je staat dus al strak zeg maar.

De vraag die mij al geruime tijd bezighoudt is; hoe zien al die prognoses er nu uit als het basisgevaar, de onbekendheid met het virus, is weggenomen door vaccinatie OF besmetting? Volgens bovenstaande quote zou je Corona in de 2de ronde veel beter aankunnen immers. Toch krijg ik door het pushende gedoe rond die vaccinatie sterk het idee dat niet de geheugentraining, maar de vaccinatie als hoofddoel wordt genomen. Dat is in principe niet te rijmen met de quote, tenzij de prognoses met geheugen aantonen dat het lichaam continu alert gehouden moet worden door vaccinaties. Ik heb die fundering nog nooit gezien en omdat ik veel gezien heb en het een belangrijk argument zou zijn neem ik aan dat het er niet is.

Nu heb ik een lichaam wat meer dan 20 jaar non-stop een infectie heeft bestreden en dat is geen kattepis. Ik heb er o.a. 2 herseninfarcten door gehad, plaste minimaal 1x in de maand echt veel bloed, kreeg een lichamelijke, en later psychische, stressreactie en ik heb nu futloos haar. Dat is eind 2019 opgehouden toen ik een fysieke klomp negatieve energie uit mijn lichaam heb laten verwijderen. 2020 zou een topjaar geworden zijn. En toen kregen we bedorven Chinees in de vorm van dit %&*(virus.

Ik wilde hier dus graag snel vanaf en zat bovenop de ontwikkelingen. Ergens nam de overheid een totaal andere afslag. We gebruiken echter nog steeds dezelfde bronnen. En ik blijk keer op keer ook niets achterlijks te denken. Toen ik bijvoorbeeld geschokt was door de invoering van de QR code en totaal ontstemd raakte door de promotie daarvan door Rutte en de Jonge zag ik mij wederom gesteund door de heilige richtlijnen op de site van onze rijksoverheid:
Bent u volledig gevaccineerd? Dan is de kans groot dat u niet (of minder) ziek wordt na besmetting met corona. Hoewel vaccinatie in zekere mate beschermt tegen transmissie, is de kans dat iemand die gevaccineerd is het virus overdraagt aan iemand anders niet nul.

Daarom is het belangrijk dat u zich ook na vaccinatie aan de basisregels houdt:
Mensen daarvan ontslaan met een QR code valt totaal niet te rijmen met de uitgesproken motivaties; verspreiding voorkomen en de zwakkeren en ongevaccineerde beschermen. Die pas maakt mij persoonlijk echt heel boos. Daarvoor moet je iedereen testen, zo simpel is dat. Maar dat doen we niet anders gaan mensen niet om hun prikje.

Nee, precies. Je moet ze pushen. Omdat je ze niet goed voorlicht. De vaccinatiegraad is best hoog als je meeweegt dat niet de vaccinatie, maar het effect wat je ook hebt na een besmetting leidt tot indamming van het virus. Het voordeel van een vaccinatie zou zijn dat je er geen virusoverdracht met het risico op mutatie voor nodig hebt. Maar als die vaccinatie je vervolgens in de positie brengt dat je ongeremd anderen kunt gaan besmetten weegt het voordeel niet meer op tegen het nadeel. Dat zou immers leiden tot de situatie waarin een gevaccineerde gemiddeld een hogere transmissie heeft dan een ongevaccineerde. Zelfs als de kans dat hij het krijgt/overdraagt kleiner is dan bij de ongevaccineerde. Vergelijk het maar met wel of niet geblinddoekt de straat oversteken. Statistiek zegt dat het er slecht uitziet voor de geblinddoekte. Maar dat verandert als je het gedrag van de niet geblinddoekte aanpast door hem 100x de straat over te laten steken en de geblinddoekte maar 1 keer.

Cijfers, ze gooien je er mee dood. Maar weet iemand wel wat ze betekenen. Wat bedoelen ze bijvoorbeeld met de beschermingsgraad van 90%? Als je de bron opzoekt kom je steevast bij 1 magere uitleg uit. Alles heeft betrekking op je 'ontmaagding' door Corona. Maar dan? Waarom wordt er ineens opvallend veel geschreven over de afname van antistoffen? Welke antistoffen? Het geheugen blijft, dus zullen het de soldaatjes zijn. Inmiddels zijn we dik anderhalf jaar onderweg en ik ben nog steeds Coronamaagd. Waarom zou je willen dat over heel de wereld, iedereen zijn soldaatjes continu paraat staan? Waar zijn die cijfers nou toch? Waar is de onderbouwing?

Ik denk dat er best iets in de overtuiging van de kapitein op het marineschip waarover ik eerder postte zit. Dat schip is bijna een quarantaine. Zoals de statistiek laat zien is de kans dat daar iemand aanwezig is die ernstig ziek raakt bijna nihil. Persoonlijk zie ik mezelf niet in een risicogroep vallen en ik ontspring de dans al 1,5 jaar. Waarom zou ik me dan wel blootstellen aan bewuste langdurige activatie van een systeem wat me al bijna de kop heeft gekost?

Ik schat mijn kansen dus, onderbouwd, gunstiger in dan het gemiddelde en daarnaast schat ik mijn kansen op neveneffecten van een vaccinatie hoger in dan het gemiddelde. Ik ben er van overtuigd dat we bewust met dit virus om moeten gaan maar ik kan me niet meer achter de nieuwste 'versoepeling' scharen en vrees dat ik hier echt mijn laatste geloof in de overheid ben verloren. Ik kan niet eens meer geloven dat je zo dom bent of deze keuze per ongeluk maakt.

Dat is wat dit beleid bereikt. Een totaal gebrek aan respect en vertrouwen in de mensen die verkozen zijn om dingen voor ons te regelen. Bij mij tenminste, maar er zijn er inmiddels veel die, om wat voor redenen dan ook, helemaal klaar zijn met die Haagse kliek. Niet lang geleden keek ik een Podcast met een politica en 3 intellectuelen die de vinger op de zere plek legden. Ze zijn het contact met de rest van de wereld verloren. Met name met de zogenaamde onderkant van de maatschappij die helaas snel groeit. Mede door diezelfde Haagse kliek overigens. JP Bak-ellende had dat goed in het snotje en deed tenminste nog of het hem iets interesseerde.

Maar, we zitten er mee. Ik geloof niet dat we met dit beleid van het virus af gaan komen. De nieuwe samenleving vind ik weerzinwekkend en ik ben daar dan ook helemaal klaar mee. Zolang we geen QR code nodig hebben voor de natuur zijn wij gelukkig. Ik ben alle luxe-artikelen die ik heb aan het verkopen en we overwegen immigratie. Waarheen zien we wel. De wereld is groot. Los van de hele discussie, ik voel me niet vrij meer. En dat gevoel wil ik terug. En het is gewoon een kwestie van eenvoudig wat touwtjes doorknippen gelukkig.

Dus ik hoef geen vaccin. Een QR pas weiger ik pertinent. Horeca en andere gelegenheden die ervoor kiezen er aan mee te werken zijn voor mij Red Flags want ik hoef voorlopig geen Corona. Horeca die de ruimtelijke optie verkiest zonder QR bezoek ik nog wel, heerlijk rustig ook. En verder zijn er nog veel bossen die door ons veroverd moeten worden...
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 07 okt 2021, 19:39

Vitharr :post:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13673
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 07 okt 2021, 20:06

Very good :post: Vitharr.

Vooral dit;
Uiteindelijk zullen ook deze antistoffen uit het lichaam verdwijnen, maar in de tussentijd heeft je lichaam een geheugen aangelegd. Als je nog een keer besmet raakt met het virus maakt je lichaam supersnel nieuwe antistoffen aan.
Zo is het altijd al gegaan en zal ook altijd zo blijven gaan omdat ons afweersysteem zo werkt.
Afbeelding
Afbeelding

gouwepeer

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gouwepeer » 07 okt 2021, 21:19

Fenna schreef:
06 okt 2021, 12:56
Een negatieve test word vaak niet erkend.
Een negatieve test is gewoon geldig, nu weet ik alleen niet meer of dat voor 24 uur of voor 48 uur is. Een herstelbewijs (mogelijk interessant voor iedereen die corona heeft gehad en daarvan genezen is) is 6 maanden geldig.
Fenna schreef:
06 okt 2021, 13:48
Ik heb de corona app niet geïnstalleerd, die weiger ik te installeren,
In dat geval sluit jij jouzelf uit.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13673
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 07 okt 2021, 21:53

gouwepeer schreef:
07 okt 2021, 21:19
In dat geval sluit jij jouzelf uit.
Als ik mij laat testen bij een officiële testlocatie nadat ik mijn met mijn DigiD heb aangemeld dan krijg ik een sms waarin staat dat ik negatief ben, maar als je dan bij de horeca naar binnen wil word het niet altijd geaccepteerd.
Misschien is het onwetendheid van diegene die controleerd?
Afbeelding
Afbeelding

gouwepeer

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gouwepeer » 07 okt 2021, 22:14

Fenna schreef:
07 okt 2021, 21:53
gouwepeer schreef:
07 okt 2021, 21:19
In dat geval sluit jij jouzelf uit.
Als ik mij laat testen bij een officiële testlocatie nadat ik mijn met mijn DigiD heb aangemeld dan krijg ik een sms waarin staat dat ik negatief ben, maar als je dan bij de horeca naar binnen wil word het niet altijd geaccepteerd.
Misschien is het onwetendheid van diegene die controleerd?
Die sms is inderdaad niet geldig maar het ging in mijn quote over het bewust niet installeren van de QR-code. Die heb je namelijk nodig (via de QR-code kan jouw geboortedatum en id worden uitgelezen ter controle of jij inderdaad die persoon bent) om te verifiëren dat jij daadwerkelijk die persoon bent van wie de testuitslag is.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13673
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 08 okt 2021, 04:49

gouwepeer schreef:
07 okt 2021, 22:14
id worden uitgelezen
En dat is juist nou net wat ik niet wil.
Die app is niet waterdicht.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 10 okt 2021, 09:33

Bekende mogelijke bijwerkingen van de covid vaccins in de VS volgens FDA zelf.
Ach het zijn er niet zo veel en natuurlijk zeldzaam [doh]





Guillain-Barre syndrome
Acute disseminated encephalomyelitis
Transverse myelitis
Encephalitis
Myelitis
Encephalomyelitis
Meningoencephalitis
Meningitis
Encephalopathy
Convulsions
Seizures
Stroke
Narcolepsy
Cataplexy
Anaphylaxis
Acute myocardial infarction (heart attack)
Myocarditis
Pericarditis
Autoimmune disease
Death
Pregnancy, Birth outcomes
Other acute demyelinating diseases
Non anaphylactic allergy reactions
Thromocytopenia
Disseminated intravascular coagulation
Venous thromboembolism
Arthritis
Arthralgia
Joint pain
Kawasaki disease
Multisystem inflammatory syndrome in children
Vaccine enhanced disease


https://theexpose.uk/2021/10/09/how-man ... s-killing/
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door taigitu » 10 okt 2021, 10:00

Vitharr schreef:
07 okt 2021, 19:29
Even uit de oude doos:

https://www.ad.nl/binnenland/goed-nieuw ... ~a56e1750/

Na intensief zelfonderzoek wil ik hier op reageren:

Uiteindelijk zullen ook deze antistoffen uit het lichaam verdwijnen, maar in de tussentijd heeft je lichaam een geheugen aangelegd. Als je nog een keer besmet raakt met het virus maakt je lichaam supersnel nieuwe antistoffen aan.
Een mooie en duidelijke post Vitharr.
Zelf ben ik nog maar kort geleden gezwicht voor de vaccinatie om mijn kinderen te beschermen.
Ik ben tegen vaccinaties, zoals ik ook de griepprik nooit nam die me ieder jaar wordt aangeboden,
alhoewel ik dit jaar (nog?) geen uitnodiging heb gekregen......
Ik kan me voorstellen dat je aan emigreren denkt. Nederland wordt benauwd en de regering maakt
het er niet rustiger op voor veel mensen. Zekerheid hebben is nooit absoluut maar op enige vastigheid
mogen we toch wel rekenen?
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

gouwepeer

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gouwepeer » 10 okt 2021, 16:05

Osiris schreef:
10 okt 2021, 09:33
Bekende mogelijke bijwerkingen van de covid vaccins in de VS volgens FDA zelf.
Ach het zijn er niet zo veel en natuurlijk zeldzaam [doh]





Guillain-Barre syndrome
Acute disseminated encephalomyelitis
Transverse myelitis
Encephalitis
Myelitis
Encephalomyelitis
Meningoencephalitis
Meningitis
Encephalopathy
Convulsions
Seizures
Stroke
Narcolepsy
Cataplexy
Anaphylaxis
Acute myocardial infarction (heart attack)
Myocarditis
Pericarditis
Autoimmune disease
Death
Pregnancy, Birth outcomes
Other acute demyelinating diseases
Non anaphylactic allergy reactions
Thromocytopenia
Disseminated intravascular coagulation
Venous thromboembolism
Arthritis
Arthralgia
Joint pain
Kawasaki disease
Multisystem inflammatory syndrome in children
Vaccine enhanced disease


https://theexpose.uk/2021/10/09/how-man ... s-killing/
Grappig. Jij geeft aan dat het bijwerkingen zijn van de coronavaccins volgens de FDA zelf en komt vervolgens met een link van theexpose.uk (een domeinnaam die pas 7 maanden bestaat en tot zo ver ik het kan zien donaties binnen probeert te slepen met nepnieuws.
Late we er eens vanuit gaan dat jij gelijk hebt met dat de door jou genoemde bijwerkingen ook volgens de FDA bekend zijn. Kom dan eens met de link met deze informatie van FDA zelf. Ik zal voor jouw gemak alvast de hoofdpagina over het onderwerp Covid-19 geven: https://www.fda.gov/emergency-preparedn ... cines#news.
Verder ben ik sinds eind mei volledig gevaccineerd. Wanneer kan ik nou eindelijk eens 1 van al die genoemde bijwerkingen gaan verwachten? Van alle bekenden in mijn omgeving die ook gevaccineerd zijn heb ik ook nog steeds geen enkele bijwerking geconstateerd.

Voor wat mogelijke bijwerkingen betreft: heb je de bijsluiter van paracetamol al eens bekeken?

gouwepeer

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gouwepeer » 10 okt 2021, 16:10

Determinist schreef:
28 sep 2021, 11:20
Echter geeft het een beeld door de jaren heen of er "momenten" zijn in de geschiedenis die op grote schaal invloed hebben op levensverwachting.
Ik vraag mij af in welke mate de levensverwachting voor long-covid patiënten bijgesteld zal moeten worden. Ik sta er niet raar van te kijken als die groep straks extra kans op COPD gaat krijgen, al hoop ik het niet voor hun.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 10 okt 2021, 19:57

gouwepeer schreef:
10 okt 2021, 16:05
Osiris schreef:
10 okt 2021, 09:33
Bekende mogelijke bijwerkingen van de covid vaccins in de VS volgens FDA zelf.
Ach het zijn er niet zo veel en natuurlijk zeldzaam [doh]





Guillain-Barre syndrome
Acute disseminated encephalomyelitis
Transverse myelitis
Encephalitis
Myelitis
Encephalomyelitis
Meningoencephalitis
Meningitis
Encephalopathy
Convulsions
Seizures
Stroke
Narcolepsy
Cataplexy
Anaphylaxis
Acute myocardial infarction (heart attack)
Myocarditis
Pericarditis
Autoimmune disease
Death
Pregnancy, Birth outcomes
Other acute demyelinating diseases
Non anaphylactic allergy reactions
Thromocytopenia
Disseminated intravascular coagulation
Venous thromboembolism
Arthritis
Arthralgia
Joint pain
Kawasaki disease
Multisystem inflammatory syndrome in children
Vaccine enhanced disease


https://theexpose.uk/2021/10/09/how-man ... s-killing/
Grappig. Jij geeft aan dat het bijwerkingen zijn van de coronavaccins volgens de FDA zelf en komt vervolgens met een link van theexpose.uk (een domeinnaam die pas 7 maanden bestaat en tot zo ver ik het kan zien donaties binnen probeert te slepen met nepnieuws.
Late we er eens vanuit gaan dat jij gelijk hebt met dat de door jou genoemde bijwerkingen ook volgens de FDA bekend zijn. Kom dan eens met de link met deze informatie van FDA zelf. Ik zal voor jouw gemak alvast de hoofdpagina over het onderwerp Covid-19 geven: https://www.fda.gov/emergency-preparedn ... cines#news.
Verder ben ik sinds eind mei volledig gevaccineerd. Wanneer kan ik nou eindelijk eens 1 van al die genoemde bijwerkingen gaan verwachten? Van alle bekenden in mijn omgeving die ook gevaccineerd zijn heb ik ook nog steeds geen enkele bijwerking geconstateerd.

Voor wat mogelijke bijwerkingen betreft: heb je de bijsluiter van paracetamol al eens bekeken?
FDA wist dit in een presentatie oktober 2020, voordat de vaccinatiecampagnes van start gingen, al te melden.
Maar als je mijn eerdere links, waar dit besproken werd, toch niet bekijkt, dan blijf je lekker onbewust.

Als iedereen maar blijft ontkennen dat het bijwerkingen van de vaccins zijn, ja dan hoor je ook niets.
Hartaanvallen,hartontstekingen bij jongeren,hersenbloedingen,veel te hoge bloeddruk, diverse ziektes die ineens weer actief worden, nadat ze door eerdere medicatie onder controle waren zoals kanker,alzheimer,parkinson etc etc.

Talloze vrouwen met menstruatie en geboorteproblemen zijn al in het nieuws geweest, staat op de lijst.
Afgelopen maand een onverklaarbare oversterfte,zo'n 300 meer, niet door covid volgens de nieuwsbronnen.

Als je de link over Israel gekeken had, had je uit getuigenverklaringen op kunnen maken dat bijwerkingen maanden,zelfs half jaar of later zich openbaarden.
Zij zijn veel eerder met de genocide begonnen.
Je moet de spike eiwitten wel even de tijd gunnen om je immuunsysteem uit te schakelen, dus nog heel eventjes geduld .

Tenzij je tot in den treure blijft ontkennen dat het door de vaccins komt.
Kan ook.

Heb schijt aan de vergelijking met paracetamol, appels met peren wederom.
Deze vaccins zijn vele malen erger.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gouwepeer

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gouwepeer » 10 okt 2021, 22:33

Osiris schreef:
10 okt 2021, 19:57
Maar als je mijn eerdere links, waar dit besproken werd, toch niet bekijkt, dan blijf je lekker onbewust.
Ik heb al verschillende links van jou bekeken, maar dat wil niet zeggen dat ik die info voor waarheid aan neem.
Osiris schreef:
10 okt 2021, 19:57
Als iedereen maar blijft ontkennen dat het bijwerkingen van de vaccins zijn, ja dan hoor je ook niets.
Het punt is dat er heel veel desinformatie rond gaat en dat dat door velen als waarheid wordt aangenomen omdat ze zogenaamd "wakker" zijn.
Voorbeeld: Café Weltschmerz die de door de gevolgen van kanker overleden Ruud ten Wolde op hun eigen kanaal als "dood door vaccinatie" bestempelde. Nu hebben ze daar zoveel kritiek over gehad dat ze op Twitter excuses aan bieden in de hoop dan daar maar weer van af te zijn.
https://twitter.com/cafeweltschmerz/sta ... 18692?s=20
Osiris schreef:
10 okt 2021, 19:57
Heb schijt aan de vergelijking met paracetamol
Ik snap dat jij het schijt aan alles hebt wat jou niet aan staat, daarom zal ik zo nog een paar voorbeelden van desinformatie delen:
- De hartstilstand van Erikson. Volgens Thierry Baudet kwam dat door het vaccin. Erikson was op dat moment alleen nog niet gevaccineerd. Toch blijft Baudet voor veel anti-vaxers een groot voorbeeld.
- De eerder door jou vermelde bijwerkingen die bij het FDA bekend zouden zijn. Gelukkig heeft het FDA een lijst die gewoon vrij in te zien is zonder daarvoor een site met een doneerbutton te bezoeken.
- Overlijdens in Nederland door het vaccin. Via Telegramgroepen is een paar maanden terug een oproep gedaan om zoveel mogelijk (valse) meldingen bij Lareb te maken, waarbij in de oproep de tip stond om overlijdensberichten op internet te zoeken.
Afbeelding

Verder zijn er nog meer bronnen te vinden waarin de nodige en onnodige onzin wordt verkondigd. Ook een leuke tweet voor de volgers van BPOC2020:
https://twitter.com/Els__nadine/status/ ... 17601?s=20

Verder blijft het natuurlijk gissen hoe betrouwbaar berichten op Twitter zijn.
Nog een grote verspreider van nep nieuws voor eigen gewin is BLCKBX, die dankzij donaties van hun volgers een eigen kanaal hebben. BLCKBX is opgericht door Flavio Pasquino die weet hoe hij zichzelf kan verrijken. En dan hebben we Willem Engel nog, die dankzij de donaties van zijn volgers een mooi stukje grond in Spanje heeft kunnen kopen.
Osiris schreef:
10 okt 2021, 19:57
blijf je lekker onbewust.
Ik denk dat ik mij juist heel bewust ben van wat er momenteel gebeurt.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 11 okt 2021, 05:41

Slaap lekker door vriend.
De officiele meldingssites voor medicijn en vaccinatieschade zoals Vaers en Eudravigilance geven dezelfde doodsoorzaken en bijwerkingen aan,
die FDA al wist voordat ze begonnen met spuiten en hadden alleen al op basis daarvan nooit doorgang mogen vinden.
Dus die van Vaers en Eudravigilance zijn volgens jouw absurde beredeneringen ook fake ?

Dus neem lekker die waarheid aan, die je wil aannemen.
Je bent alles behalve bewust van wat er werkelijk gaande is.
Oogst lekker wat je gezaaid hebt in mei , karma is a bitch.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13673
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 11 okt 2021, 09:07

Vrij artikel.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/6227928 ... n=whatsapp
’Griepprik voor alle kinderen’

AMSTERDAM - Kinderen inenten tegen de griep kan helpen om de zorg te ontlasten als er naast een coronagolf ook een verwachte zware griepepidemie komt.

In Engeland worden kinderen nu massaal geënt tegen de griep en is er al zeven jaar een speciaal kindergriepvaccin. „De kinderen besmetten geen ouderen en zo wordt het aantal ziekenhuisopnames beperkt”, zegt professor Maarten Postma, die in de Engelse Gezondheidsraad zit.

--------------------------
Wat een onzin.
Mogen kinderen geen eigen weerstand meer opbouwen?
Nu weet ik het antwoord hier wel op en dat is NEE omdat de big Pharma hier niet aan verdient.

Kinderen hebben bijna geen hinder van de ongemakken van een griep maar men wil dat ze nu ook al worden gevaccineerd met een griepvaccin.
Nu hoor ik sommige mensen al sputteren 'maar ze besmetten ook volwassenen'.
Dat zou kunnen, maar deze volwassenen hebben reeds weerstand opgebouwd tegen virussen of zijn gevaccineerd.
Tevens moet je weerstand regelmatig geprikkeld worden om goed te kunnen blijven functioneren.

Maar sowieso als een kind ziek is blijf het thuis en ook op zijn minst een van de ouders, houd je het van school en ga je niet op bezoek waardoor je het risico op besmetting verkleind als je tenminste je gezond verstand gebruikt.

Het enige wat ze hiermee bereiken is, dat wij mensen alleen maar zwakker worden want je ondermijnt op deze manier natuurlijke weerstand en wie is dan spekkoper?
De pharmaceuten.
Omdat zwakke mensen vaker ziek worden waardoor zij meer medicijnen kunnen verkopen.
Het is gewoon handel.

Wat ik nu schrijf wil menigeen niet horen, maar het is normaal dat de zwakken overlijden.
Wij hebben nu eenmaal niet het eeuwig leven en dat is maar goed ook.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 11 okt 2021, 10:38

Wat ik nu schrijf wil menigeen niet horen, maar het is normaal dat de zwakken overlijden.
Nee hoor, in de natuur, is dat normaal, de zwakken gaan het eerst.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13673
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 11 okt 2021, 11:04

;P! Jij begrijpt dat net als ik heel goed Uni.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 11 okt 2021, 11:10

De sterkste genen winnen, behoud van het soort.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80657
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 11 okt 2021, 11:20

Fenna schreef :
Wat ik nu schrijf wil menigeen niet horen, maar het is normaal dat de zwakken overlijden.
In de dierenwereld is dat zo inderdaad.
In de wereld van de mens is dat gelukkig vaak niet meer het geval.
Tenminste als je in landen woont met een fatsoenlijke gezondheidszorg.

Dat zijn landen waar gelukkig mensen met een zwakke gezondheid de kans hebben om nog jaren verder te leven dankzij de medische wereld.
Die nog jaren van hun dierbaren kunnen genieten en de wereld kunnen zien die naast rottigheid en ellende ook magisch mooi kan zijn.
Dankzij de medische industrie die naast delen die compleet corrupt zijn ook levensreddende of levensverbeterende medicijnen heeft of vaccins zoals tegen Polio enz.

Het hoeft niet meer normaal te zijn dat de zwakkeren dood gaan, gelukkig maar.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie