WHO: coronavirus is nu een pandemie

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 13 okt 2021, 19:17

Het stadium van het merkteken van het beest is volop gaande, waar een groot deel ( 2/3) van de wereld ( bevolking ) vernietigd dreigt te worden, daar zijn de vaccinaties voor .
Het volgend stadium van wegvoering/rapture volgt na 2024 voor degenen die in juiste bewustzijn ( spiritueel level ) stand hebben gehouden.
Het laatste stadium volgt vanaf ong. 2028, kosmische interventie van de zon afkomstig (ook weer getriggerd door iets groters van elders in universum ,gevolg polen en rotatie wisseling van onze planeet ) , complete zuivering door vuur, dat zal ( bijna ) niemand, die nog resteert, overleven.

En ook dit word hoogstwaarschijnlijk als waanzin bestempeld, don't give a fuck anymore.
Probeer nog steeds mensen duidelijk te maken waar we in zitten, te redden, blijkbaar moet dat bij sommigen met grove forcering.
Als ze de gegeven onderbouwingen nog steeds niet ( willen ) zien.
En dat is mijn insteek nu.

Doe er mee wat je wil.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gouwepeer

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gouwepeer » 13 okt 2021, 19:56

Fenna schreef:
11 okt 2021, 11:38
met deze vaccinatiedrift verzwakken wij onze soort alleen maar door ons natuurlijke afweersysteem te beletten zijn werk te doen.
Ons afweersysteem maakt bij zowel het virus als bij het vaccin antistoffen aan. Het afweersysteem reageert op beide hetzelfde.
Het nadeel bij het echte virus is dat het lichaam dan ook nog actief wordt aangevallen, waarbij het afweersysteem in het ergste geval te laat zal zijn. En zonder ernstig ziek te worden kan je ook nog long covid over houden.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 13 okt 2021, 20:52

gouwepeer schreef:
13 okt 2021, 19:56
Fenna schreef:
11 okt 2021, 11:38
met deze vaccinatiedrift verzwakken wij onze soort alleen maar door ons natuurlijke afweersysteem te beletten zijn werk te doen.
Ons afweersysteem maakt bij zowel het virus als bij het vaccin antistoffen aan. Het afweersysteem reageert op beide hetzelfde.
Het nadeel bij het echte virus is dat het lichaam dan ook nog actief wordt aangevallen, waarbij het afweersysteem in het ergste geval te laat zal zijn. En zonder ernstig ziek te worden kan je ook nog long covid over houden.
Niet mee eens.
Volgens de experts ,die ik eerder linkte , was de eerste shot een boost om het normale immuungeheugen te activeren, bedoeld om 'juiste' antistoffen tegen covid ( erg vreemd als fysiek virus nooit bewezen is en nooit eerder voorgekomen , dus welk geheugen ? ) aangemaakt zouden worden .
De spike eiwitten van de 2e shot,veroorzaken een andere immuunreactie, die te maken heeft met de T-cellen,de killercellen die het schadelijke virus volledig elimineren a.h.w. opvreten.

Echter volgens Reis en Bahkdi is het nog nooit voorgekomen dat beide systemen gelijktijdig werken, wat allerlei verstoringen zou gaan veroorzaken ( de zogenaamde extreme bijwerkingen ) de T cellen zullen alle cellen ( dus ook gezonde ) voor het virus gaan aanzien waardoor er een auto immuunreactie ontstaat of het andere door Witte Wel eerder genoemde ADE.

Nog afgezien van het feit dat delen spike eiwitten in bloedbanen terechtkomen en de welbekende trombose veroorzaken ( bloedklonteringen bij alle 4 de vaccins ) met als gevolg hart en hersenproblematiek, maar ook bij andere organen de nodige ontstekingsvormen kunnen creeren ( resulterend in bijv. kanker wat de laatste maanden ineens weer piekt ) , maar ook weer allerlei zuurstofproblemen vanwege meer stagnatie van zuurstoftransport via de bloedbanen naar hart,hersenen en andere organen.

Misschien beschrijf ik het niet 100 % juist, ben geen medicus, daarom plaatste ik dus ook de links elke keer weer.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gouwepeer

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gouwepeer » 13 okt 2021, 21:01

Osiris schreef:
13 okt 2021, 20:52
als fysiek virus nooit bewezen is en nooit eerder voorgekomen
En daar ga je weer de fout in. Het virus is eind 2019 al geïsoleerd en inmiddels zijn de verschillende varianten ook al weer een hele tijd te onderscheiden.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 13 okt 2021, 21:17

En dit gaat weer mijn laatste posting worden op het forum.
Heb afgelopen maanden geprobeerd de duistere kant van alles te laten zien , de contra van de propaganda van alles.

Velen hebben enerzijds of anderzijds hun definitieve keuze gemaakt.

Als ik eerdere experts mag geloven zullen gevaccineerden nog een jaar of 3 te leven hebben, tenzij ze het proces versnellen door ook de boostershots te nemen en/of bijvoorbeeld de extra, nu ook MRNA gebaseerde, griep prik.

Boostershots die eerst alleen voor de zwakkere van immuunsysteem golden, nu ook al gepushed gaan worden naar alle ouderen, terwijl de kinderen die dodelijke griep cocktail opgelegd zal worden.
Een blinde kan zien dat daarna de rest weer volgt, onder psychologische dwang van verliezen QR code vrijheden en angstcreatie van weer stijgende valse positieve testuitslagen.
Nu word combi Covid en eerder miraculeuze verdwenen griep gepropageerd om dit te bewerkstelligen.

Terwijl het nu, de niet door immuunsysteem aangepakte, veroorzaakt door de vaccins, gewone influenza A of B zal zijn, wat slachtoffers gaat maken.
En de langere termijn bijwerkingen.

Hoop dat er 'ergens' nog 'ingegrepen ' gaat worden , anders word het het grootste genocide plan, wat ooit is uitgerold.

Maakt me niet meer uit wat iedereen van mijn persoon denkt, don't care.
Ben er weer klaar mee.

Voor iedereen ; be safe.

Misschien ooit in een later stadium.... :peace:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 13 okt 2021, 21:25

Maakt me niet meer uit wat iedereen van mijn persoon denkt, don't care.
Ben er weer klaar mee.
Nooit de moed opgeven. :hands:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80648
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 13 okt 2021, 22:25

Osiris schreef :
Maakt me niet meer uit wat iedereen van mijn persoon denkt, don't care.
Ben er weer klaar mee.
Ik denk dat er helemaal niks mis is met jou als persoon beste Osiris.
Jouw denkbeelden zijn alleen anders voor sommige mensen waaronder ik.
Maar dat is andersom natuurlijk ook.
Denkbeelden kunnen verschillen maar dan kan je nog de persoon een leuk mens vinden.

Hou je taai en de deur blijft gewoon open.
En stay safe. :peace:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4712
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 14 okt 2021, 06:40

Best jammer hoor, zal je wel missen hier. Mag ik je toch nog uitdagen te blijven posten, ik mag je posten graag lezen.
En zo niet, blijf niet te lang weg beste Osiris. ;P!
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13671
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 14 okt 2021, 09:24

Ik schaar mij achter Witte en Tammy en hoop dat wij je kunnen overhalen te blijven posten.
Ook ik vind jou posts interessant ;P!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 15 okt 2021, 09:34

Kinderen hebben meer psychische problemen sinds de coronapandemie

Tijdens de coronapandemie voelden kinderen en jongeren zich angstiger en somberder. Dit blijkt uit onderzoek van een Nederlands consortium in 2020. Projectleider Tinca Polderman en onderzoeker bij Kinder- en jeugdpsychiatrie van Amsterdam UMC: “De data geven aan dat mogelijk meer jongeren behandeling nodig hebben.”

Ouders van kinderen van 8 tot 18 jaar vulden vóór de pandemie en in april en november 2020, tijdens de pandemie, vragenlijsten in over hun mentale gezondheid. “We zien een duidelijke toename van angst en somberte bij kinderen en jongeren tijdens de start van de pandemie”, aldus mede-projectleider Meike Bartels van het Nederlands Tweelingen Register (NTR). “Gelukkig werd dit minder gedurende 2020, maar vergeleken met data vóór de pandemie, die het NTR jaarlijks verzamelt, hebben ze nog steeds meer problemen. Als deze tendens aanblijft, dan hebben deze jongeren mogelijk professionele zorg nodig. De zorg voor jongeren moet dus rekening houden met nog aanhoudende verhoogde druk.”

Lees verder. : https://amsterdamumc.org/nl/vandaag/kin ... demie-.htm

https://www.scientias.nl/pandemie-gaat- ... -kinderen/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 15 okt 2021, 09:39

Het aantal sterfgevallen door tuberculose stijgt voor het eerst in meer dan tien jaar als gevolg van de COVID-19-pandemie

De COVID-19-pandemie heeft de jarenlange wereldwijde vooruitgang bij de bestrijding van tuberculose tenietgedaan en voor het eerst in meer dan tien jaar is het aantal tbc-doden gestegen, volgens het Global TB-rapport van de Wereldgezondheidsorganisatie 2021 .

In 2020 stierven meer mensen aan tbc, waarbij veel minder mensen werden gediagnosticeerd en behandeld of die tbc-preventieve behandeling kregen in vergelijking met 2019, en de totale uitgaven voor essentiële tbc-diensten daalden.

Lees verder : https://www.who.int/news/item/14-10-202 ... 9-pandemic

https://www.scientias.nl/voor-het-eerst ... -weer-toe/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 17 okt 2021, 10:48

Wil jullie deze toch niet onthouden,
Interview met een Engelse begrafenisondernemer over de werkelijke gang van zaken in Engeland.
Eerste golf in 2020 veroorzaakte doden door misbruik Midazolam in eerste maanden ,valselijk gelabeld Covid, opzettelijke euthenasie dus.

Waarna hij de rest van het jaar een zeer rustige praktijk had, totaal aantal begravenissen in 2020 minder waren dan in 2019, dus geen oversterfte door een zogenaamde pandemie.
Voornaamste dodental in 2020 waren de ouderen, boven 80, behandeld met Midazolam in verzorgingshuizen, wat nooit eerder in zijn 15 jarige loopbaan is voorgekomen.
Totdat de vaccinaties begonnen, begin 2021 en hij meer doden te begraven had dan ooit, deze keer in alle leeftijdsgroepen en voornamelijk direct uit ziekenhuizen.

https://odysee.com/@FTC-NL-CORONA-ACTIV ... -10-2021:2
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 17 okt 2021, 11:38

:post:

Speciaal voor jou. :mrgreen:

Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4712
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 17 okt 2021, 14:18

Osiris schreef:
17 okt 2021, 10:48
Wil jullie deze toch niet onthouden,
Interview met een Engelse begrafenisondernemer over de werkelijke gang van zaken in Engeland.
Eerste golf in 2020 veroorzaakte doden door misbruik Midazolam in eerste maanden ,valselijk gelabeld Covid, opzettelijke euthenasie dus.

Waarna hij de rest van het jaar een zeer rustige praktijk had, totaal aantal begravenissen in 2020 minder waren dan in 2019, dus geen oversterfte door een zogenaamde pandemie.
Voornaamste dodental in 2020 waren de ouderen, boven 80, behandeld met Midazolam in verzorgingshuizen, wat nooit eerder in zijn 15 jarige loopbaan is voorgekomen.
Totdat de vaccinaties begonnen, begin 2021 en hij meer doden te begraven had dan ooit, deze keer in alle leeftijdsgroepen en voornamelijk direct uit ziekenhuizen.

https://odysee.com/@FTC-NL-CORONA-ACTIV ... -10-2021:2
;P!

Het verhaal van John O'Loony staat ook te lezen in het blad Gezond Verstand, nr. 26 van 13 oktober 2021 op blz 24.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door taigitu » 18 okt 2021, 18:00

Koffie en groenten kunnen beschermen tegen COVID-19

28 juli 2021 door Juglen Zwaan

Het drinken van een kop koffie en het eten van een salade kan je volgens een nieuwe studie van de Northwestern University beschermen tegen COVID-19. Minder bewerkt vlees en borstvoeding overigens ook.

De auteurs zeggen dat dit de eerste studie is waarbij bevolkingsgegevens gebruikt zijn om de rol van specifieke voedselinname bij de preventie van COVID-19 te onderzoeken.

“Iemands voeding heeft invloed op de immuniteit,” zei hoofdauteur Marilyn Cornelis, universitair hoofddocent preventieve geneeskunde aan de Northwestern University Feinberg School of Medicine. “En het immuunsysteem speelt een sleutelrol in iemands vatbaarheid voor en reactie op infectieziekten, waaronder COVID-19.”

Borstvoeding geven kan ook bescherming bieden, evenals het eten van minder bewerkt vlees, zo ontdekte de onderzoekers.

Marilyn Cornelis vertelt verder “Behalve het volgen van de richtlijnen die nu gelden om de verspreiding van het virus af te remmen, bieden we steun voor andere, betrekkelijk eenvoudige manieren waarop mensen hun risico kunnen verkleinen en dat is via voeding en dieet”.

Het artikel over voeding en COVID-19 bescherming werd onlangs gepubliceerd in het tijdschrift Nutrients.

Eén of meer kopjes koffie per dag werd in verband gebracht met ongeveer 10% minder risico op COVID-19, vergeleken met minder dan één kopje per dag. Consumptie van minstens 0,67 porties groenten per dag (gekookt of rauw, aardappelen uitgezonderd) werd in verband gebracht met een lager risico op een COVID-19 infectie. De consumptie van bewerkt vlees van slechts 0,43 porties per dag hing samen met een hoger risico op COVID-19. Als baby’s borstvoeding gehad hebben verminderde het risico met 10% vergeleken met diegenen die geen borstvoeding gehad hebben.

Lees verder via de link:

https://www.ahealthylife.nl/koffie-en-g ... -covid-19/
Dat is mooi mee genomen.
Iedereen moet eten en als je zelf dan bewust kan bijdragen om je te beschermen tegen Covid-19.....
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 18 okt 2021, 18:36

Maar goed dat ik een koffieleut ben. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 18 okt 2021, 21:33

Quarantaine/heropvoedings/concentratiekampen, you name it.
Speciaal voor de ongevaccineerden !
Ook al in Engeland en elders.
In NL is al een wet aangenomen, die burgemeesters ongevaccineerde ' dissidenten ' in gesloten inrichtingen mag laten plaatsen op aanwijzen van Grapperhaus.
Still sleeping ....??

https://summit.news/2021/10/12/australi ... perations/
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door taigitu » 18 okt 2021, 22:06

univers schreef:
18 okt 2021, 18:36
Maar goed dat ik een koffieleut ben. :mrgreen:
Ik drink al jaren geen koffie meer....... en ga er niet aan beginnen.
Maar ik heb mezelf 'geprogrammeerd' om niet besmet te raken.
Zo heb ik ooit een griepprik gehad waar ik daarna er geen meer nam.
In al die jaren heb ik nooit meer griep gehad, zelfs niet verkouden.
Om mij heen werd er gewoon gesnotterd, ik niet.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door taigitu » 18 okt 2021, 22:13

Osiris schreef:
18 okt 2021, 21:33
Quarantaine/heropvoedings/concentratiekampen, you name it.
Speciaal voor de ongevaccineerden !
Ook al in Engeland en elders.
In NL is al een wet aangenomen, die burgemeesters ongevaccineerde ' dissidenten ' in gesloten inrichtingen mag laten plaatsen op aanwijzen van Grapperhaus.
Still sleeping ....??

https://summit.news/2021/10/12/australi ... perations/
Ik vind dit heel moeilijk. Op zich ben ik tegen vaccinatie maar voor mijn kinderen heb ik dat toch wel gedaan.
Mede door het feit dat mijn schoonzoon Covid-9 longen heeft en dat al vele maanden beperkingen geeft.
Maar die weigeraars opsluiten in een instelling...... Dat is iets waar ik niet tegen zou kunnen of het een ander
op zou kunnen leggen.
Een eiland vrij maken en faciliteren, zodat men gewoon buiten kan zijn met elkaar, zou een optie kunnen zijn.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 18 okt 2021, 22:42

Zo heb ik ooit een griepprik gehad waar ik daarna er geen meer nam.
In al die jaren heb ik nooit meer griep gehad, zelfs niet verkouden.
Om mij heen werd er gewoon gesnotterd, ik niet.
.
Precies hetzelfde overkomen, was strontziek van die prik.
Heb de arts het advies gegeven, om die spuit in zijn eigen hole melis te douwen.(werd niet in dank aangenomen. :mrgreen: ).
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie