WHO: coronavirus is nu een pandemie

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Tammy » 23 jul 2021, 23:53

Vitharr schreef :
Vorig jaar hadden we ineens een probleem met dit virus. Jij en ik waren het eens dat er sneller, harder, en slimmer ingegrepen had moeten worden. Dat vonden wij omdat we dachten dat we er dan sneller vanaf zouden zijn. Ik schrijf daarom dat ik nog steeds vind dat het eerder al beter kon en dat het daarom een blamage is dat je dik een jaar later nu zelfs al in de zomer nog geduld moet hebben. Niet omdat het nu niet nodig is, maar omdat het niet meer nodig zou moeten zijn! :wink:

Capice zia Tam? :mrgreen:
Si ho capito, sono completamente d'accordo. ;P!
Grazie Viking. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 24 jul 2021, 06:31

Witte wel schreef:
23 jul 2021, 23:22
Osiris schreef:
23 jul 2021, 19:21
https://healthimpactnews.com/2021/18928 ... -19-shots/

De gegeven cijfers zijn slechts het topje van de ijsberg.
Zoals eerder gesteld word er normaliter bij Eudravigilance en Vaers maar 1 tot 10% gemeld bij medicijn of vaccinatieschade.
Do the numbers.

'Volledig veilig en maar enkele zeldzame bijwerkingen '.
:post:
Het is nog nooit voorgekomen dat er zoveel mensen stierven na een vaccinatie. Of toch wel.
Was het niet zo dat de Spaanse griep voortgekomen was uit een Amerikaans vaccin tegen hersenvlies ontsteking en zo via gevaccineerde militairen ook naar Europa kwam?
Even iets dieper graven en je ontdekt de werkelijke waarheden uit vervlogen tijden.
En vergeet ook niet het toen al massaal maskers dragen,wat eveneens een desastreus effect heeft.

Normaliter bij een nieuw medisch middel word dit direct van de markt gehaald als er tientallen of honderden doden vallen.
Bij alle 4 de vaccins gebeurt dit nu niet, waarom ?
Slechts collateral damage wat een groter doel dient.

Een cruciaal onderdeel van een nieuw middel , voordat het een vaccin genoemd mag worden, is dat het ergens tegen beschermt.
Dat is het dus niet , als je de laatste berichten gelooft van 'besmettingen' voornamelijk onder gevaccineerden , via een PCR test die niet test op een virus
en waarvan meer dan 90% false positive is, vanwege veel te hoge gebruikte amplificatiecycli.

Een middel wat leidt tot maar één doel, nog meer vaccinaties, dus nog meer doden en mensen met ernstige bijwerkingen.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door herman50 » 24 jul 2021, 06:43

van m´n nicht uit Mexcico ,,

Vandaag zal de gehele planeet gezamenlijk hetzelfde gebed bidden zodat het ergste niet gebeurt, want Covid komt krachtig terug. Er is geen vaste tijd aangegeven, maar er zullen 24 uren zijn van gebeden die 48 uren zullen worden vanwege het tijdverschil.
U bidt en dan stuurt u deze boodschap naar anderen (tenminste een persoon) zodat we allemaal achter elkaar volgen in het gebed voor de mensheid.

Laten we samen bidden:

Dank U dat U mij kracht geeft, Heer. Dank U dat U met mij komt, Heer.
Dank U dat U mij beschermt, Heer.
Dank U dat U mij onder uw kostbaar bloed dekt, Heer

Jezus, U bent mijn Rots, mijn redding, mijn schild, mijn kracht.
Ik heb U lief, ik heb U nodig, dank U dat U mij beschermt tegen het virus dat mensenlevens bedreigt, dank U dat U mijn geliefden beschermt.
Dank U dat U de gehele mensheid beschermt en degenen geneest die ziek zijn geworden.

Heer Jezus wij bidden dat uw goddelijke genade niet toestaat dat COVID-19 ons noch onze huizen binnenkomt.

Dank U Heer voor het plaatsen van engelen rondom elk huis, waar het gezin dat bidt in uw heilige naam toevlucht zoekt in uw levendgemaakt Woord.

Laten wij samen bidden:

Psalm 91, verzen 10 en11

“Geen onheil zal u treffen, en geen plaag zal uw tent naderen; want Hij zal aangaande u zijn engelen gebieden, dat zij u behoeden op al uw wegen;
want Hij zal aangaande u zijn engelen gebieden, dat zij u behoeden op al uw wegen;"

Amen!

" Onze Vader die in de hemelen zijt, uw naam worde geheiligd; uw Koninkrijk kome; uw wil geschiede, gelijk in de hemel alzo ook op de aarde. Geef ons heden ons dagelijks brood; en vergeef ons onze schulden, gelijk ook wij vergeven onze schuldenaren; en leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze. [Want Uwer is het Koninkrijk en de kracht en de heerlijkheid in der eeuwigheid. Amen.]
Matteüs 6:9‭-13

Ik dank U Heer voor mijn gezondheid,
voor mijn gezin, mijn familie,
voor het dak boven mijn hoofd,
en bovenal, voor weer een dag van mijn leven met de mensen waar ik zo veel van houd.

Gezegende Heer:
Dank U voor uw bescherming van mijn gezin, mijn familie, vrienden, buren en geliefden en iedereen die ik nog niet ken- omdat we U allemaal nodig hebben.

Dank U dat U een ieder zegent, Heer, en overvloeit U ons met uw goddelijke genade, die zo groot en oneindig is.

Dank U dat U degene vergeeft die niet in U geloven en een loopje nemen met uw Woord.

Heer, staat U niet toe dat er nog meer mensen aan deze sluipende aandoening doodgaan.

Dank U voor uw zegen en bescherming voor alle artsen, verplegend personeel, politie, gewapende machten, brandweerlieden, en alle werkers die elke dag erop uit trekken om mensenlevens te redden.
Dank U dat U ze veilig doet wederkeren naar hun huizen, Heer.

Dank U dat U ons zegent, Heer, voor uw oneindige genade.

Ik vraag U dit in de naam van uw geliefde zoon Jezus.

Amen!

Dank u wel dat u dit gebed wilt delen met en sturen naar zoveel mogelijk personen, familie en vrienden om gezamenlijk te bidden!
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 24 jul 2021, 06:58

De oorspronkelijke test van Karry Mullins is een aantal jaren geleden gemanipuleerd door een Duitser genaamd Drosten.
Zodat er meer 'besmettingen' en dus meer vraag naar die test zou ontstaan.
Deze testkit en varianten daarop worden nu wereldwijd gebruikt.

Daarnaast had deze Drosten zeer ernstige financiele belangenverstrengelingen met een bedrijf dat deze tests fabriceerde.
Weer één die er schatrijk van is geworden over de rug van de wereldbevolking.
In eerste instantie was dit het oorspronkelijke uitgangspunt van de Fuellmich rechtszaken.

En volgens een handelsbalans op de wereldbank, werden deze Covidtests al wereldwijd verhandeld in 2017 !! ,
ver voordat er uberhaupt gesproken werd over een virus genaamd Covid.
Toen iemand dit halverwege vorig jaar signaleerde en dit naar buiten kwam, werd het uiteraard overhaast weggepoetst.
Waarschijnlijk alleen nog maar ergens terug te vinden op onafhankelijke alternatieve sites, via de grote techplatforms zul je niks meer vinden, allang verwijderd.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 24 jul 2021, 07:16

@ Herman,hoop ten zeerste dat bidden nog helpt, op welke manier dan ook.
Maar gezien de toestand waarin de wereld zich nu in verkeert, ben ik bang dat hij eerder het Laatste Oordeel aan het voorbereiden is.
We hebben helaas wederom gefaald als beschaving.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gusteman

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gusteman » 24 jul 2021, 09:34

Nou, als ik dit alles lees lijkt het mij de hoogste tijd dat er een wet komt waarbij mensen zware gevangenisstraffen opgelegd krijgen wanneer kan aangetoond worden dat zij bewust onwaarheden verspreiden of verspreid hebben.
Dat zou al heel wat van dat gesjoemel met gegevens onmogelijk maken, niet?

Kon wel eens een mooi projectje voor die meneer Fuellmich zijn.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door herman50 » 24 jul 2021, 09:51

@ Herman,hoop ten zeerste dat bidden nog helpt, op welke manier dan ook.

Ja hoop het ook, ben gelovig dat wel maar -om vaders tekst te gebruiken- op wieltjes , want als je ziet wat er gebeurd ...vaak onder de noemer christelijk... sorry maar das niet mijn idee hiervan-- was een opgestuurd iets door nicht uit Mexico -die enige tijd geleden die neerstotende metro mocht ´meemaken..,,--


´,,
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Witte wel » 24 jul 2021, 10:19

Het lijkt het mij de hoogste tijd dat er een wet komt waarbij mensen zware gevangenisstraffen opgelegd krijgen wanneer kan aangetoond worden dat zij niet de kwalificaties en kennis van zaken bezitten maar toch een bepaalde ministriële positie bekleden en zij bewust onwaarheden verspreiden of verspreid hebben.
Dat zou al heel wat van dat gesjoemel met gegevens onmogelijk maken, niet?
Dat blijkt helaas een utopie te zijn.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Fenna » 24 jul 2021, 10:22

gusteman lijkt op oorlogspad.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 24 jul 2021, 11:22

Gusteman ziet nog een virus. Ik ook. :wink:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 24 jul 2021, 11:49

Ik begrijp niet hoe mensen kunnen denken dat een vaccin tegen besmetting zou kunnen helpen. Het zit IN het lichaam en moet daar zijn werk doen. Het is geen krachtveld buiten het lichaam. Een vaccin is een hulpmiddel voor een barriere tussen besmetting en ziekte. Los van de hele verdere discussie, als zoiets fundamenteels al niet begrepen wordt in deze tijd maak ik me ernstig zorgen. Er spelen 3 relevante factoren mee; besmetting, infectie en ziekte. Het onderscheid (her)kennen is fundamenteel voor begrip. Een mening zonder dat begrip is ontstaan uit het ultieme killervirus; angst...
Morgen is vandaag ook gisteren....

gusteman

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door gusteman » 24 jul 2021, 12:04

@Vitharr: nagel op de kop ;P!

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 24 jul 2021, 12:20

gusteman schreef:
24 jul 2021, 09:34
Nou, als ik dit alles lees lijkt het mij de hoogste tijd dat er een wet komt waarbij mensen zware gevangenisstraffen opgelegd krijgen wanneer kan aangetoond worden dat zij bewust onwaarheden verspreiden of verspreid hebben.
Dat zou al heel wat van dat gesjoemel met gegevens onmogelijk maken, niet?

Kon wel eens een mooi projectje voor die meneer Fuellmich zijn.
Precies Fuellmich's idee van een toekomstig nieuw normaal; Alle globalisten en aanhangers,
die de destructieve waanzin van afgelopen jaren gecreeerd hebben, het veld te laten ruimen, verantwoording af te laten leggen voor hun misdaden tegen de mensheid.
Hun leugens,bedrog en alle dodelijke gevolgen daarvan, te bewijzen.
Het word niet voor niets het Neurenberg 2.0 proces genoemd.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Kristof Piessens » 24 jul 2021, 12:28

Osiris schreef:
24 jul 2021, 07:16
@ Herman,hoop ten zeerste dat bidden nog helpt, op welke manier dan ook.
Maar gezien de toestand waarin de wereld zich nu in verkeert, ben ik bang dat hij eerder het Laatste Oordeel aan het voorbereiden is.
We hebben helaas wederom gefaald als beschaving.
Wie is het laatste oordeel aan het voorbereiden ? Bill gates, claus swab, bilderberggroep, vrijmetselaars, ordes van weet ik veel wat, de paus...of is het gewoon god dat het laatste oordeel voorbereidt ?...er moet toch iemand aanwijsbaar zijn die voor een soort absolute heerschappij vecht/ambieert ?

Het feit dat de beschavingsvorm die wij nu kennen gefaald heeft kan in die context toch niet verwijtbaar zijn aan de mens in het algemeen, maar aan wat men noemt 'het recht om te claimen' en dat is wat de bewijslast altijd in weigering stelt, mijn visie is dat het idee dat een mens dient te groeien in inzicht en begrip van 'het leven' dat is een punt dat samengaat met in harmonie weten te leven met de natuur niet dat je je persoonlijk opstelt om ellende en/of natuurrampen te ondergaan, de richting waar de mensheid naartoe gaat bepaald wat de toekomst gaat zijn en dan moet je wel dieper gaan om zaken los te laten die de natuurlijke cycli buiten de context plaatst !
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Osiris » 24 jul 2021, 12:52

Kristof Piessens schreef:
24 jul 2021, 12:28
Osiris schreef:
24 jul 2021, 07:16
@ Herman,hoop ten zeerste dat bidden nog helpt, op welke manier dan ook.
Maar gezien de toestand waarin de wereld zich nu in verkeert, ben ik bang dat hij eerder het Laatste Oordeel aan het voorbereiden is.
We hebben helaas wederom gefaald als beschaving.
Wie is het laatste oordeel aan het voorbereiden ? Bill gates, claus swab, bilderberggroep, vrijmetselaars, ordes van weet ik veel wat, de paus...of is het gewoon god dat het laatste oordeel voorbereidt ?...er moet toch iemand aanwijsbaar zijn die voor een soort absolute heerschappij vecht/ambieert ?

Het feit dat de beschavingsvorm die wij nu kennen gefaald heeft kan in die context toch niet verwijtbaar zijn aan de mens in het algemeen, maar aan wat men noemt 'het recht om te claimen' en dat is wat de bewijslast altijd in weigering stelt, mijn visie is dat het idee dat een mens dient te groeien in inzicht en begrip van 'het leven' dat is een punt dat samengaat met in harmonie weten te leven met de natuur niet dat je je persoonlijk opstelt om ellende en/of natuurrampen te ondergaan, de richting waar de mensheid naartoe gaat bepaald wat de toekomst gaat zijn en dan moet je wel dieper gaan om zaken los te laten die de natuurlijke cycli buiten de context plaatst !
Dit was geschreven in de context van Herman.
Alle door jou hier bovengenoemden zie ik niet als 'God' , maar prefereer juist een intelligentie, een alomvattend bewustzijn, die de natuurlijke kosmische cycli aanstuurt van creatie en destructie , de cyclus van geboorte,dood en wedergeboorte binnen dat alomvattend bewustzijn, waar wij slechts een nietig onderdeel van zijn.
Met als doel verdere bewustzijnsgroei, maar wel van tijd tot tijd datgene' wegsnoeien/vernietigen' , wat niet meer voldoet/bijdraagt aan die groei.
Waaruit nieuwe creatie volgt.

Wat ik bedoel met Laatste Oordeel; Als een boom rotte onderdelen heeft, die de groei belemmeren en zelfs de boom kunnen laten doodgaan, kun je de boom simpelweg laten doodgaan of er voor kiezen de rotte delen te vernietigen en er van uit gaan dat deze weer verder kan groeien.
Metafoor voor het scheiden van de onbewuste verrotte delen en bewuste delen, die gaat plaatsvinden.
De laatsten zullen op één of andere wijze verder gaan, de eersten vernietigd, zal iets anders voor in de plaats komen in energetische zin.

Dat is een persoonlijke visie van de tijd waarin we nu leven.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 25 jul 2021, 07:32

Okay, vandaag zakte mijn broek af. Vandaag en gisteren las ik in de MSM 2 berichten waarbij RIVM cijfers aan lijken te geven dat de vaccins niet de bescherming tegen ernstige ziekte bieden die zij beloven. Sinds 1 juli zou 10% van de positief geteste mensen volledig gevaccineerd zijn. Diezelfde verdeling zou nu in het ziekenhuis te vinden zijn. Dat zou dan betekenen dat er geen noemenswaardige reductie plaats heeft gevonden. De reductie die je op basis van de onderzoeken mocht verwachten is minstens 60%. Er zouden met deze cijfers dus hooguit zo'n 4% gevaccineerden in het ziekenhuis mogen liggen.

Ik las dit via Facebook in krantenartikelen. Als ik er aan toe kom zal ik de cijfers checken. Daar ging het me niet om. Facebook claimde dat beide artikelen gefactcheckt waren. Ik denk dat ze blunderen omdat de artikelen op zichzelf staan en ze daarom niet opmerken dat ze ineens ondersteunen wat ze tot nu toe censureren. Ik vind het in ieder geval verontrustend dat de MSM de werking van de vaccins ontkracht.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 25 jul 2021, 10:19

Sorry, ik kan het alleen nog schimmiger maken omdat kranten niet aan bronvermeldingen hoeven te doen blijkbaar. De Volkskrant schrijft in hun best bekeken artikel dat 10% van de ziekenhuispatiënten met CoViD-19 gevaccineerd is en verwijst hiervoor niet naar het RIVM maar naar het LCPS. Het zou een redelijke steekproef betreffen maar ik kan er bij het LCPS niets over vinden en zou dit dus aan moeten nemen van een bron die ik niet vertrouw, mede omdat het artikel A geen onderbouwing levert en B aantoonbaar onjuiste claims in het artikel plaatst. Feit is dat de factcheckers van Facebook hier het artikel op Facebook, wat het RIVM als bron aanhaalt, onjuist aanmerkt als feitelijk omdat het RIVM zelf zegt deze gegevens niet te bezitten in verband met onkoppelbaarheid van data i.v.m. privacy. Het LCPS zou deze data vrijwillig van de patiënten hebben verkregen. Facebook lijkt hier dus bloot te geven toch wel degelijk last te hebben van bias.

Wie nu de bron is van de 10% gevaccineerden onder de positieve testen kon ik helemaal niet achterhalen. Op Facebook werd het RIVM genoemd maar dat lijkt een interpretatie van een warrig AD artikel wat na het noemen van dat percentage een quote van een RIVM medewerker plaatst waardoor de bron van de alinea het RIVM lijkt. Ik heb menig artikel over deze claim doorgespit maar vind geen bronverwijzing. Het RIVM kan het, gezien hun bewering dat zij dergelijke datakoppeling niet bezitten, bijna niet zijn. Als het spel volgens de regels gespeeld wordt lijkt de enige mogelijke bron mij een vrijwillige enquete bij de GGD. Zij hebben de testgegevens en kunnen vragen naar de vaccinatie. Maar dat is een aanname want de bron is zoals gezegd voor mij vooralsnog onvindbaar.

Wat ik zo wrang vind aan dit verhaal is dat juist bij relevante data die volgens mij cruciaal is in de bestrijding van een pandemie de privacy van de burger op medisch gebied gerespecteerd wordt terwijl op andere gebieden die veel minder relevant zijn diezelfde privacy met voeten getreden wordt. Neem in dit kader de registratie van vaccinweigeraars door het RIVM als voorbeeld. Voor de vaccinaties heeft het RIVM voor iedere Nederlander een account aangemaakt. Deze gebruikt men om een afspraak in te plannen. Je moet een afspraak via die account maken om aan te geven dat je niet wil dat het RIVM je vaccinatiegegevens registreert. (opt-out) Datzelfde systeem weet of je een afspraak mag maken. Mag je een afspraak maken en doe je dat niet dan kun je het RIVM niet verbieden je (niet aanwezige) vaccinatiegegevens te registreren. Het systeem heeft dan dus geregistreerd dat je een afspraak mocht maken en dat niet deed. En daarmee registreer je vaccinweigeraars. In eerste instantie kon je die toestemming los van een afspraak intrekken. Toen dat bekend werd en storm liep heeft het RIVM dat aangepast en de intrekmogelijkheid van de toestemming tot registratie na het maken van de afspraak geplaatst. Heel onfris vanuit privacy-oogpunt. Zeker omdat het totaal irrelevant is WIE weigert als je weet hoeveel prikken je hebt gezet, en daardoor dus ook hoeveel er nog ongevaccineerd zijn.

Er zijn voor mij teveel blunders op privacygebied opgetreden. Neem de recente databaseblunder bij een testfirma die RTL blootlegde en waarbij de uitgebreide gegevens van 60.000 mensen publiek toegankelijk bleken en de testuitslagen ook nog eens eenvoudig gemanipuleerd konden worden. Toen het bedrijf eindelijk zijn excuses aan de klanten aanbood blunderde het nogmaals door alle mailadressen van de 60.000 klanten onafgeschermd in de CC te zetten. Doodeng dat geknoei...
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 25 jul 2021, 10:22

Ik heb inmiddels mijn broek weer opgehesen en extra gezekerd. Ik ga nu wat leuks doen op deze zondag. :mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door univers » 25 jul 2021, 11:52

Heb nog een paar bretels voor je leggen.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: WHO: coronavirus is nu een pandemie

Bericht door Vitharr » 25 jul 2021, 12:03

Te slap. Heb nu 5-tons spanbanden. :mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Plaats reactie