Belgische huisarts: Mogelijk link tussen coronavirus en 5G. Dit artikel werd snel ingetrokken

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
4l13N

Belgische huisarts: Mogelijk link tussen coronavirus en 5G. Dit artikel werd snel ingetrokken

Bericht door 4l13N » 22 mar 2020, 13:28

De Belgische huisarts Kris Van Kerckhoven verzet zich tegen de uitrol van 5G. Internationale studies laten zien dat de straling van deze draadloze technologie gevaarlijk is voor de mens en dat bepaalde ziektes en aandoeningen het gevolg zijn van blootstelling aan straling, zegt hij.
“Er is voldoende wetenschappelijk bewijs dat de uitrol van 5G schadelijk is, maar niemand die het weet,” stelt de huisarts.
Hij zegt als arts mensen te willen waarschuwen. Daarnaast hoopt hij dat politici de volksgezondheid boven financieel gewin verkiezen.

Er zijn inmiddels al honderden artsen die pleiten tegen de uitrol van 5G, zo blijkt uit een petitie die rondgaat.
Van Kerckhoven raadt mensen aan om zoveel mogelijk gebruik te maken van kabels en wifi uit te schakelen.
Bij een patiënt heeft hij ‘duidelijk kunnen aantonen dat de klachten veroorzaakt zijn door straling’.

“In het begin zie je complottheorieën,” vertelt hij. “Maar gaandeweg vond ik het toch steeds alarmerender worden en ben ik me erin gaan verdiepen.”
Van Kerckhoven sluit bovendien een link tussen 5G en het nieuwe coronavirus niet uit.

“Feit is dat het virus uitbrak in de stad Wuhan en er sinds 26 februari 2019 een honderdtal 5G-zendmasten zijn gebouwd in en rond Wuhan,” zei hij. “Het is mogelijk een link met de actualiteit.”
Het artikel over huisarts Van Kerckhoven werd enkele uren na publicatie ingetrokken. Er kwam een ‘gematigde, sussende boodschap’ voor in de plaats, aldus een oplettende lezer, die het artikel nog snel had weten te kopiëren:



Bron

Alleen het coronavirus kan niet zoveel slachtoffers maken.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Belgische huisarts: Mogelijk link tussen coronavirus en 5G. Dit artikel werd snel ingetrokken

Bericht door Witte wel » 22 mar 2020, 13:35

De 5G gekte moest er ook nog even bijkomen natuurlijk.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1556
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Belgische huisarts: Mogelijk link tussen coronavirus en 5G. Dit artikel werd snel ingetrokken

Bericht door Kristof Piessens » 22 mar 2020, 13:42

Europa doet ook moeilijk over de uitrol van 5 G...sinds vorig jaar gebouwd, en dat laat zich een jaar later horen...

Maar de link is wel gelegd, betekent dus dat we thuiszitten omwille van een ziekte die veroorzaakt wordt door technologie ?
Dat het is ingetrokken en een sussende bericht voor in de plaats komt zegt veel over de aard van de mens...voorstanders sturen aan op 5 g en andere zijn er tegen, de gevolgen zijn nog geen 10 maanden later merkbaar...het is geen ziekte dat biologisch van aard is maar wel invloed heeft op het biologische alweer de link van mens en technologie...

In ieder geval, mij niet gelaten, ze zouden eens moeten onderzoeken welke achtergrond de doden hebben gehad, maar dat is te veel energie gevraagd...slaat niets op verdachtmakingen, maar het bewijs hiervoor zou inderdaad tussen mens en technologie moeten gezocht worden, en niet alleen door 5 g en frequenties die de menselijke frequentie kunnen overstemmen en hierdoor dus ziek worden, hier valt heel interessante inzichten uit te halen.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Belgische huisarts: Mogelijk link tussen coronavirus en 5G. Dit artikel werd snel ingetrokken

Bericht door Osiris » 22 mar 2020, 13:44

Tja de vraag is of het gekte is [think] ?
Had al eerder die link gelegd en geplaatst, maar ja, geloof wat je wilt...

The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Belgische huisarts: Mogelijk link tussen coronavirus en 5G. Dit artikel werd snel ingetrokken

Bericht door Witte wel » 22 mar 2020, 15:56

Ja het begint zo onderhand ook een gekte te worden. Om 5G hierbij te betrekken is waanzin.
G5 heeft zeker wel een negatief effect op de mens maar niet in de zin zo hier gesteld. Door G5 creëer je een gigantische hoeveelheid datastreaming door de lucht waarvan men denkt te kunnen bewijzen dat deze hoeveelheid communicatie schadelijk voor de mens zou zijn. Peer to peer of spreiden middels een veld is natuurlijk wel een verschil. Peer to peer is veel onrustiger dus ik kan er mij wel wat bij voorstellen dat dit mogelijk complicaties met zich mee brengt. Daardoor ook mogelijk die voorzichtigheid van diverse overheden.
Maar om de G5 in dit corona verhaal toe te passen is een vorm van wanhoop of radeloosheid. Blijf even met beide voeten op de vloer staan.
Zo meteen komen de verhalen dat buitenaardsen ons 's nachts bestoken vanuit hun ruimteschepen met ultrasone golven om zodoende het coronavirus te activeren ook nog. :shock:
Moet nie gekker worden.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Belgische huisarts: Mogelijk link tussen coronavirus en 5G. Dit artikel werd snel ingetrokken

Bericht door Osiris » 22 mar 2020, 19:58

Witte wel schreef:
22 mar 2020, 15:56
Ja het begint zo onderhand ook een gekte te worden. Om 5G hierbij te betrekken is waanzin.
G5 heeft zeker wel een negatief effect op de mens maar niet in de zin zo hier gesteld. Door G5 creëer je een gigantische hoeveelheid datastreaming door de lucht waarvan men denkt te kunnen bewijzen dat deze hoeveelheid communicatie schadelijk voor de mens zou zijn. Peer to peer of spreiden middels een veld is natuurlijk wel een verschil. Peer to peer is veel onrustiger dus ik kan er mij wel wat bij voorstellen dat dit mogelijk complicaties met zich mee brengt. Daardoor ook mogelijk die voorzichtigheid van diverse overheden.
Maar om de G5 in dit corona verhaal toe te passen is een vorm van wanhoop of radeloosheid. Blijf even met beide voeten op de vloer staan.
Zo meteen komen de verhalen dat buitenaardsen ons 's nachts bestoken vanuit hun ruimteschepen met ultrasone golven om zodoende het coronavirus te activeren ook nog. :shock:
Moet nie gekker worden.
Daar ben ik het dus niet mee eens.
Het gaat om de specifieke frequentie van die datastreaming,die door 5G gebruikt word en door 20.000 satellieten van ene Elon Musk onze planeet bombarderen en dus niet door de aliens( alhoewel hij er prima voor door zou kunnen gaan ).
Het is niet voor niets dat er geen enkele wetenschappelijke test bestaat die de veiligheid van 5G garandeerd, want het moest zo snel mogelijk wereldwijd doorgevoerd worden.
Het is simpelweg frequentie straling, hoe je het wendt of keert, die destructief is voor ons eigen biologisch electromagnetisch systeem.

Maar ieder zijn ding....
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1556
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Belgische huisarts: Mogelijk link tussen coronavirus en 5G. Dit artikel werd snel ingetrokken

Bericht door Kristof Piessens » 22 mar 2020, 23:07

Vroeg me af of frequenties zelfs kunnen nestelen in het lichaam van de mens en dus een biologische invloed heeft op het welzijn van de mens ?
Logische gevolgtrekking is dat door het onbewust gebruik de gevolgen van de technologie zich uitten in ziekte bij de mens, maar waarom ?
Enigste reden dat ik kan bedenken is het bewust verlagen van de menselijke frequentie in bewustzijn, als je je frequentie bewust verhoogd en onderhoud kan technologie zelfs geen invloed hebben op de menselijke frequentie en is de kans tot innestelen veel kleiner, daarom denk ik dat het probleem over 5 G zich daar op baseert.

Daarnaast lijkt dat de mensheid haar/zijn harmonie/verbinding met de natuur verloren heeft of zelfs niet in staat is om dat te herstellen het zit in de mens in on of bewust gedrag, de samenleving heeft er niets aan dat er gepoogd wordt om bewust zich te ontkoppelen van die harmonie/verbinding met de natuur, daar hangt het af of de mensheid een doel heeft met het oog op herstel en realisatie van een geweldloze wereld.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Belgische huisarts: Mogelijk link tussen coronavirus en 5G. Dit artikel werd snel ingetrokken

Bericht door Witte wel » 23 mar 2020, 06:41

Men zou zich af kunnen vragen of de mens deze technologie nodig. Is er vraag naar en/ of wil het volk dit wel.
Dat is meer een kwestie dan af te vragen hoe schadelijk dit dan wel niet is. Blijkbaar heeft het volk geen inspraak in technologische vooruitgang en wordt deze bepaald zonder instemming.
Allemaal mooi technologie maar zitten wij hier op te wachten.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13673
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Belgische huisarts: Mogelijk link tussen coronavirus en 5G. Dit artikel werd snel ingetrokken

Bericht door Fenna » 23 mar 2020, 09:00

:post:
Van mij hoeft dat 5G niet.
Het werkt nu prima.
Toch?
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Belgische huisarts: Mogelijk link tussen coronavirus en 5G. Dit artikel werd snel ingetrokken

Bericht door Vitharr » 23 mar 2020, 19:49

Witte wel schreef:
23 mar 2020, 06:41
Men zou zich af kunnen vragen of de mens deze technologie nodig. Is er vraag naar en/ of wil het volk dit wel.
Dat is meer een kwestie dan af te vragen hoe schadelijk dit dan wel niet is. Blijkbaar heeft het volk geen inspraak in technologische vooruitgang en wordt deze bepaald zonder instemming.
Allemaal mooi technologie maar zitten wij hier op te wachten.
Wij zitten er niet op te wachten maar de vraag komt wel degelijk van de consument. Die streamen full HD op een minuscuul telefoonscherm om scherp beeld te krijgen en o.a. daardoor slibt internet dicht. :wink:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Belgische huisarts: Mogelijk link tussen coronavirus en 5G. Dit artikel werd snel ingetrokken

Bericht door Osiris » 23 mar 2020, 19:56

Kristof Piessens schreef:
22 mar 2020, 23:07
Vroeg me af of frequenties zelfs kunnen nestelen in het lichaam van de mens en dus een biologische invloed heeft op het welzijn van de mens ?
Logische gevolgtrekking is dat door het onbewust gebruik de gevolgen van de technologie zich uitten in ziekte bij de mens, maar waarom ?
Enigste reden dat ik kan bedenken is het bewust verlagen van de menselijke frequentie in bewustzijn, als je je frequentie bewust verhoogd en onderhoud kan technologie zelfs geen invloed hebben op de menselijke frequentie en is de kans tot innestelen veel kleiner, daarom denk ik dat het probleem over 5 G zich daar op baseert.

Daarnaast lijkt dat de mensheid haar/zijn harmonie/verbinding met de natuur verloren heeft of zelfs niet in staat is om dat te herstellen het zit in de mens in on of bewust gedrag, de samenleving heeft er niets aan dat er gepoogd wordt om bewust zich te ontkoppelen van die harmonie/verbinding met de natuur, daar hangt het af of de mensheid een doel heeft met het oog op herstel en realisatie van een geweldloze wereld.
Gaat niet om het nestelen,maar resonantie of dissonantie.
We hebben een eigen trillingsveld, vaak geassocieerd met auraveld wat electromagnetisch is, wat verstoord kan worden ( wat huidige WIFI al doet , kankertumoren bij het oor of in buikregio ,cq smartphone/laptop ).
5G is vele malen erger en zal ook mentale destructie teweegbrengen,we zijn levende antennes .
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Belgische huisarts: Mogelijk link tussen coronavirus en 5G. Dit artikel werd snel ingetrokken

Bericht door Vitharr » 23 mar 2020, 20:07

Osiris schreef:
23 mar 2020, 19:56
5G is vele malen erger en zal ook mentale destructie teweegbrengen,we zijn levende antennes .
Zet je hotspot dan aan en geef de signalen zelf door. Dan is 5G niet meer nodig. :mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Belgische huisarts: Mogelijk link tussen coronavirus en 5G. Dit artikel werd snel ingetrokken

Bericht door Witte wel » 23 mar 2020, 20:39

Vitharr schreef:
23 mar 2020, 19:49
maar de vraag komt wel degelijk van de consument.
Daar ben ik het niet mee eens. De consument kan daar wel om vragen maar de consument vraagt om technologie waar deze vooraf lekker voor gemaakt is. De industrie ziet mogelijkheden en voorziet de afzetmarkt van informatie omtrent nieuwe technologieën en polst op deze manier welke richting te kiezen afhankelijk van de reacties van consumenten. En ja dan gaat de consument iets wensen maar wat er te wensen valt is vooraf gepresenteerd en wel zo dat de consument hier op hapt. Het is dus niet de wens van de consument maar de industrie die de consument iets op dringt en omdat het zo mooi en nuttig lijkt hapt de consument. Is het dan nog steeds de wens van de consument. Ik denk het niet.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Belgische huisarts: Mogelijk link tussen coronavirus en 5G. Dit artikel werd snel ingetrokken

Bericht door Vitharr » 23 mar 2020, 20:52

En ik van wel. :mrgreen:

We zijn het immers eens dat de vraag bestaat. De gemiddelde mens wil (en kan vaak) de gevolgen van zijn/haar 'wens' niet overzien. Daarom schuiven ze de verantwoording voor hun keuzes ook steeds af. 5G is het gevolg van graai-/hamsterzucht onder sheople. De vraag wordt gestimuleerd door de hebzucht van andere sheople.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gast1

Re: Belgische huisarts: Mogelijk link tussen coronavirus en 5G. Dit artikel werd snel ingetrokken

Bericht door Gast1 » 24 mar 2020, 07:07

Prima discussie hier ;P!

Zelf zit ik overigens ook niet te wachten op 5G.

Plaats reactie