VS bevestigt echtheid beelden van 'mysterieuze' luchtverschijnselen

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

VS bevestigt echtheid beelden van 'mysterieuze' luchtverschijnselen

Bericht door taigitu » 28 apr 2020, 14:06

Zie video via de link:

https://www.nu.nl/280464/video/vs-beves ... source=twi


VS bevestigt echtheid beelden van 'mysterieuze' luchtverschijnselen

28 april 2020 09:15

Het Pentagon in Washington heeft maandag video's van 'niet-geïdentificeerde luchtverschijnselen' officieel bevestigd.
De beelden werden in 2017 gepubliceerd door The New York Times, maar waren niet officieel bevestigd door de overheid.



Wel....... wat .....
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: VS bevestigt echtheid beelden van 'mysterieuze' luchtverschijnselen

Bericht door univers » 28 apr 2020, 14:24

Ze kunnen er niet onderuit.
Steeds meer marineofficieren willen openheid van zaken.
Er zijn nog veel meer beelden van ufo's of uso's, is het zelfde.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: VS bevestigt echtheid beelden van 'mysterieuze' luchtverschijnselen

Bericht door univers » 28 apr 2020, 14:33

Deze serie is momenteel op tv.
Die gasten doen goed onderzoek.

Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: VS bevestigt echtheid beelden van 'mysterieuze' luchtverschijnselen

Bericht door univers » 28 apr 2020, 14:37

De Amerikaanse straaljagerpiloot Chad Underwood filmde in 2004 een vliegend langwerpig, wit object. Jarenlang zweeg hij erover in het openbaar, omdat hij niet geassocieerd wilde worden met mensen die het hebben over aliens. "Ik was gewoon de persoon die de video maakte."

Piloot Chad Underwood vertelt in het interview met New York Magazine over de ufo, die hij de 'Tic Tac' noemt vanwege de vorm. Het lijkt op het bekende snoepje.

De ufo-video van Underwood ging in 2017 de wereld over toen die openbaar werd gemaakt. Pas afgelopen september bevestigde de Amerikaanse marine de authenticiteit van de video.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... end-object
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80656
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: VS bevestigt echtheid beelden van 'mysterieuze' luchtverschijnselen

Bericht door Tammy » 28 apr 2020, 15:45

Als het Pentagon en Amerikaanse marine/luchtmacht na al die jaren nog niet weten wat het is dan hebben we met iets buitenaards te maken.
Aliens en buitenaardse toestellen bestaan dus.
En nee ga ik niet uitleggen , heb ik al heel veel over geschreven op dit forum.

Sommige zaken zijn zo simpel in het leven, je moet het alleen weten. :aliensmile:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: VS bevestigt echtheid beelden van 'mysterieuze' luchtverschijnselen

Bericht door Tardis » 28 apr 2020, 16:04

Nee het hoeft niet buitenaards te zijn. Misschien bestaat er op onze planeet een vorm van leven waar we geen weet van hebben. Denk aan parallelle werelden, dimensies die we niet kunnen zien maar waar andere levensvormen doorheen kunnen bewegen. Of het zijn vliegende tijdmachines uit de aardse toekomst om te bekijken hoe dwaas we ons gedragen. Oorlog voeren, de economie vermoorden vanwege een virus, dat soort dingen.
De lichtbollen die nogal eens gezien worden werden ook al in de Tweede Wereldoorlog gemeld. Die werden toen Foo Fighters genoemd. Men ziet ze soms alleen, soms in formatie. Soms ook worden ze gezien in de buurt van graancirkels en er is een filmpje op YouTube in omloop waar je zo'n lichtgevende bol over een graanveld ziet vliegen terwijl er een ingewikkelde cirkel ontstaat. Of dat filmpje nep is of niet kan ik niet nagaan. Maar dat die lichtgevende bollen die we Ufo's noemen bestaan is zeker. Ik heb ze zelf ook gezien en er waren een paar getuigen bij die ze ook gezien hebben, dus het was geen verbeelding van me.
Laatst gewijzigd door Tardis op 28 apr 2020, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: VS bevestigt echtheid beelden van 'mysterieuze' luchtverschijnselen

Bericht door univers » 28 apr 2020, 16:18

:post:

Die mogelijkheid heb ik ook weleens overdacht.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80656
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: VS bevestigt echtheid beelden van 'mysterieuze' luchtverschijnselen

Bericht door Tammy » 28 apr 2020, 17:04

Op de economie vermoorden voor een virus na Tardis is jouw scenario ook mogelijk. :post:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: VS bevestigt echtheid beelden van 'mysterieuze' luchtverschijnselen

Bericht door Tardis » 28 apr 2020, 18:21

We spreken elkaar over twee maanden, ik denk dat men zich dan een stuk drukker maakt over de economische schade die is aangericht. Voor mensen die iedere maand hun salaris ontvangen lijkt er niet veel aan de hand te zijn en is het moeilijk om te beseffen wat er gaande is, maar voor ondernemers en ZZP'ers zoals ik is twee maanden geen omzet draaien twee maanden geen inkomen. Wij voelen de economische schade nu al. Vorige week is het omslagpunt bereikt en is het domino effect van omvallende ondernemingen begonnen. Sluipenderwijs en er is geen houden meer aan. We gaan een ongekend grote economische crisis tegemoet. Bedrijven moeten stoppen omdat ze niet meer bevoorraad worden omdat de toeleveranciers in landen als China en India omvallen. De supply chain is verbroken. Klanten vallen weg wegens gebrek aan financiële middelen. Een Chinese vervloeking luidt: Ik wens u interessante tijden toe. Nou, we zitten er midden in en het wordt erger. Geholpen door de media die alleen oog lijken te hebben voor coronapatiënten. Als ik tijdreiziger was zou ik nu even een kijkje willen nemen om met eigen ogen te zien hoe het zover heeft kunnen komen.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gast1

Re: VS bevestigt echtheid beelden van 'mysterieuze' luchtverschijnselen

Bericht door Gast1 » 28 apr 2020, 19:12

Het Pentagon in Washington heeft maandag video's van 'niet-geïdentificeerde luchtverschijnselen' officieel bevestigd.
Nu alle andere nog ...

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: VS bevestigt echtheid beelden van 'mysterieuze' luchtverschijnselen

Bericht door Determinist » 28 apr 2020, 20:59

Erg jammer.
Ik mot en zal voor dat ik mijn potje in ga zeker weten dat er aliens bestaan. Het zal mij toch niet gebeuren dat ik een dergelijke mijlpaal voor de menschheid moet missen?

Leuk dat de beelden een UFO laten zien. Ik weet niet of jullie dat ook voelen, maar dit is weer uitermate onbevredigend.
Nog steeds weten we niets. Ja, dat het een ongeïdentificeerd vliegend voorwerp is.

Waar blijven verdorie de geïdentificeerde vliegende voorwerpen van buitenaardse oorsprong?

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: VS bevestigt echtheid beelden van 'mysterieuze' luchtverschijnselen

Bericht door univers » 29 apr 2020, 03:58

De Amerikaanse President Ronald Reagan Heeft Vele Malen Geprobeerd Het Bestaan ​​Van Buitenaardse Wezens, Video En UFO-Waarnemingsnieuws Te Lekken.

Datum van toespraken: 16 september 1983
Locatie van toespraak: Verenigde Naties Hieronder is een video, van de Amerikaanse president Reagan die sprak op drie verschillende opdrachten, en in elk ... probeert hij de waarheid te lekken ... dat er buitenaardse wezens bestaan. Hij deed echt zijn best om het publiek te informeren, ook al wist hij dat het tegen de nationale veiligheid was. Op 16 september 1983 hield de Amerikaanse president Ronald Reagan een gedenkwaardige toespraak voor de Verenigde Naties. Daarin suggereert hij subtiel dat er buitenaardse wezens bestaan ​​en dat de hele mensheid verloren zou kunnen gaan als ze besluiten aan te vallen. President Reagan zegt: Misschien hebben we een universele bedreiging van buiten nodig om ons deze gemeenschappelijke band te laten herkennen. Ik denk af en toe hoe snel onze verschillen wereldwijd zouden verdwijnen als we een buitenaardse bedreiging van buiten deze wereld zouden tegenkomen.



https://www.etdatabase.com/2020/04/amer ... tried.html
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: VS bevestigt echtheid beelden van 'mysterieuze' luchtverschijnselen

Bericht door Gast1 » 29 apr 2020, 09:00

Tardis schreef:
28 apr 2020, 18:21
We spreken elkaar over twee maanden, ik denk dat men zich dan een stuk drukker maakt over de economische schade die is aangericht.
Zojuist heb ik hier een reactie geplaatst op een opmerking van euh ... Witte wel? :wink:

Omdat het daar beter thuishoort dan bij dit topic, denk ik dat het verstandig is om aldaar eventueel verder te gaan.

Gast1

Re: VS bevestigt echtheid beelden van 'mysterieuze' luchtverschijnselen

Bericht door Gast1 » 29 apr 2020, 09:04

Determinist schreef:
28 apr 2020, 20:59
Waar blijven verdorie de geïdentificeerde vliegende voorwerpen van buitenaardse oorsprong?
Mogelijk dat je die ziet op het filmpje (openingstopic), maar mogelijk ook niet, waarbij ik graag verwijs naar de reactie van Tardis tijdstip 28 apr 2020, 16:04 uur.

Gast1

Re: VS bevestigt echtheid beelden van 'mysterieuze' luchtverschijnselen

Bericht door Gast1 » 29 apr 2020, 09:11

... dat er buitenaardse wezens bestaan.
Ontkenning van het bestaan van buitenAardse wezens toont het menselijke onverstand ende menselijk beperking van voorstellingsvermogen.
En al zeer zeker in de 'ontwikkelde wereld'.

Ik zie die ontkenning eender als de overtuiging dat er een persoonlijke godheid is ...

Dus mensen 'geloven' in die god is voor mij hetzelfde als mensen die 'niet geloven' dat er buiten deze planeet leven is.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: VS bevestigt echtheid beelden van 'mysterieuze' luchtverschijnselen

Bericht door Determinist » 29 apr 2020, 10:13

Ik geloof dat er buitenaards leven is.
Maar puur geredeneerd vanuit statistiek en onderbouwd met de kennis uit wetenschap zoals evolutie, Nucleosynthese, chaos-theorie en vakgebieden die zich bezig houden met emergence.

Deze onderbouwing geeft de suggestie dat buitenaards leven aanwezig is. Maar niet meer dan dat.
Het wordt pas een werkelijkheid zodra ongeïdentificeerde gebeurtenissen geïdentificeerd worden. En op welke wijze is denk ik voor iedereen duidelijk.
Niemand zit te wachten op nogmaals foto's en video's van vage objecten en het woord van de aanbrenger.

Dus ja, ik neem aan dat er buitenaards leven is en nee, mijn wens om dit zeker te weten is nog steeds niet bevredigd.


Plaats reactie