Corona maar toch niet immuun daarna

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80631
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Corona maar toch niet immuun daarna

Bericht door Tammy » 08 mei 2020, 11:49

Afbeelding
Philip Soubry verliet op zondag 16 februari het Brusselse Sint-Pietersziekenhuis na elf dagen quarantaine.

Philip overwon corona, maar blijkt niet immuun: ‘Hij maakte geen antistoffen aan’

Philip Soubry (54) was drie maanden geleden nog de enige Belg die besmet was met het coronavirus. Na elf dagen quarantaine werd hij genezen verklaard. Uit een nieuwe test blijkt dat hij tijdens zijn ziekte helemaal geen antistoffen heeft aangemaakt en daardoor waarschijnlijk niet immuun is. Professor Katrien Lagrou, hoofd klinische microbiologie in het universitair ziekenhuis in Leuven, bevestigt dat de test betrouwbaar is.

Lees het volledige artikel op onderstaande link :

https://www.ad.nl/dossier-coronavirus/p ... ~ac29c663/

>>>>>>>>>>>>>>>

Dat hele groepsimmuniteit idee kan de prullenbak volgens mij in.
Want dit is niet het eerste bericht dat naar buiten komt hierover.
Ik las ook dat men Corona heeft aangetroffen in sperma.
Het coronavirus kan worden teruggevonden in sperma van besmette mannen, blijkt uit Chinees onderzoek. Dat zou betekenen dat er mogelijk een kleine kans is dat het virus ook seksueel overdraagbaar is. Uit de studie van het Shangqiu Municipal Hospital onder 38 mannen die met Covid-19 zijn opgenomen in het ziekenhuis, blijkt dat bij zes van hen het virus in hun sperma is gevonden.
https://www.ad.nl/dossier-coronavirus/l ... ~adfe940d/

Verder onderzoek is nodig maar laten we hopen dat het niet ook sexueel overdraagbaar is.
Want dan hebben we er nog een probleem bij.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Corona maar toch niet immuun daarna

Bericht door Gast1 » 08 mei 2020, 19:53

Tammy schreef:
08 mei 2020, 11:49
Verder onderzoek is nodig maar laten we hopen dat het niet ook seksueel overdraagbaar is.
Want dan hebben we er nog een probleem bij.
Dat valt nogal te bezien Tammy, dat wat een probleem kan zijn, kan aan de andere kant ook een oplossing zijn. :wink:
Anders en duidelijker gezegd ende geschreven; dat wat nu in totaliteit een mondiaal probleem is (voor de mensensoort), kan een oplossing zijn voor menig dier- en plantensoort.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80631
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Corona maar toch niet immuun daarna

Bericht door Tammy » 09 mei 2020, 02:47

Tsja als je het zo bekijkt Gast1 kan het een oplossing zijn.
Maar ik heb het toch graag op een andere manier.
Een manier die niet dodelijk is. :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Corona maar toch niet immuun daarna

Bericht door Gast1 » 09 mei 2020, 08:52

Dat begrijp ik lieverd.
Ik kan je echter mededelen niet bepaald optimistisch te zijn, daar ik de vele lijken zie drijven ...
De mensheid zal ooit 'gestraft' worden zei ik heel lang geleden al, in mijn puberteitsjaren.
En dat wat nu gebeurt, zie ik als zodanig.

Plaats reactie