Beste foodwatcher,
Voedselproducenten balanceren dikwijls op de grens tussen marketing en misleiding.
Merkfabrikanten proberen jou hun producten te verkopen door ze vaak mooier af te beelden dan ze in werkelijkheid zijn.
Mede dankzij jullie krijg ik met regelmaat diverse tips over misleidende voedselverpakkingen die we vervolgens verder analyseren.
De #eerlijkeverpakkingen in deze nieuwsbrief behandel ik met een knipoog. Maar er is wel een zeer serieus probleem gaande:
consumentenmisleiding. Dit tegengaan, daar maak ik me als campaigner hard voor.
Hopelijk kunnen we snel met betere wet- en regelgeving en strenge handhaving voor eens en voor altijd misleiding
in Nederland en Europa uitbannen. Blijf je meespeuren? Alvast bedankt!
Zie de misleidingen via de link:
https://nieuwsbrief.foodwatch.nl/l/mail ... rpakkingen
Voedselproducenten balanceren dikwijls op de grens tussen marketing en misleiding.
- taigitu
- Orakel
- Berichten: 14687
- Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37
Voedselproducenten balanceren dikwijls op de grens tussen marketing en misleiding.
.
.
Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.
Lao Tse
.
Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.
Lao Tse