Duitse verkrachter (43) is nieuwe verdachte in zaak Maddie McCann: “Onderzoek doet vermoeden dat ze dood is”

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Duitse verkrachter (43) is nieuwe verdachte in zaak Maddie McCann: “Onderzoek doet vermoeden dat ze dood is”

Bericht door taigitu » 04 jun 2020, 11:33

Duitse verkrachter (43) is nieuwe verdachte in zaak Maddie McCann:
“Onderzoek doet vermoeden dat ze dood is”


04 juni 2020

Maddie McCann verdween in 2007 uit een vakantieresort in Portugal, terwijl haar ouders even verderop aan het dineren waren.

Er is een nieuwe verdachte in de verdwijningszaak van het Britse meisje Madeleine (Maddie) McCann.
De Duitser (43) zit al in de cel voor een verkrachting. Om zijn rol bij de verdwijning van Maddie te bewijzen, heeft de politie nog een ultieme tip nodig.
De peuter verdween 13 jaar geleden tijdens een vakantie in het Portugese Praia da Luz in de Algarve. De dader werd nooit gevonden.
“Het onderzoek doet vermoeden dat Maddie McCann dood is”, zeggen speurders nu.

Op 3 mei 2007 verdween Madeleine McCann net voor haar vierde verjaardag uit de vakantiewoning in de Ocean Club in het Portugese Praia da Luz,
die haar ouders hadden gehuurd. De vader en de moeder zaten toen met zeven Britse vakantievrienden wat verderop te dineren.
Het meisje zou nu 17 jaar worden.

De Duitse politie heeft nu een nieuwe verdachte in het vizier en doet een oproep tot getuigen.
Momenteel zit de verdachte een straf uit in een Duitse gevangenis. Zijn naam wordt niet vrijgegeven door de strikte privacywetgeving
in Duitsland die de identiteit van verdachten beschermt. De politie kan de naam van een verdachte alleen vrijgeven als ze kan aantonen
dat op die manier verdere ernstige misdrijven zouden kunnen worden voorkomen.
Maar dat is niet aan de orde, vermits de man al in een gevangenis zit.

Lees verder via de link:
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/du ... SgZd-Kq43F
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13671
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Duitse verkrachter (43) is nieuwe verdachte in zaak Maddie McCann: “Onderzoek doet vermoeden dat ze dood is”

Bericht door Fenna » 04 jun 2020, 12:44

Er werd in de Netfilx serie over Maddie Mc Cann ook al eerder een verdenking over een Duitser geuit.
Het zou mooi zijn dat het dankzij de serie naar een oplossing leid, dan krijgen de ouders eindelijk rust.
En dan moet ik en velen die de ouders verdenken een nederig excuus maken.
Nou ben ik hier snel mee klaar omdat ik het alleen hier op het forum heb geuit, maar toch een excuus zou op zijn plaats zijn.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Duitse verkrachter (43) is nieuwe verdachte in zaak Maddie McCann: “Onderzoek doet vermoeden dat ze dood is”

Bericht door taigitu » 04 jun 2020, 14:13

Het zou inderdaad mooi zijn dat de ouders weten wat er is gebeurd met hun dochtertje.
Het zou helend zijn als ze wordt gevonden en er (als ze is overleden) een rouwplek voor de ouders is.
De ouders heb ik niet verdacht maar vond wel dat je een kind niet alleen laat op een plek
waar ze niet gewend is. Het kan voor komen dat een kind door die vreemde plek wakker wordt
en haar moeder roept die er niet is. Ze staat op en naar buiten loopt omdat ze haar ouders niet ziet.
Maar het blijven allemaal enge scenario's totdat er duidelijkheid komt.
Ik hoop dat dat nu gaat gebeuren.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13671
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Duitse verkrachter (43) is nieuwe verdachte in zaak Maddie McCann: “Onderzoek doet vermoeden dat ze dood is”

Bericht door Fenna » 07 jun 2020, 12:27

De op dit moment verdachte Duitser heeft waarschijnlijk nog meer jonge kinderen op zijn geweten.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... e-kinderen
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Duitse verkrachter (43) is nieuwe verdachte in zaak Maddie McCann: “Onderzoek doet vermoeden dat ze dood is”

Bericht door univers » 07 jun 2020, 12:58

Mooie straf, voor zo iemand.
Gelijk een voorbeeld, voor anderen.

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman

Re: Duitse verkrachter (43) is nieuwe verdachte in zaak Maddie McCann: “Onderzoek doet vermoeden dat ze dood is”

Bericht door gusteman » 07 jun 2020, 14:00

univers schreef:
07 jun 2020, 12:58
Mooie straf, voor zo iemand.
Gisteren zat ik met de echtgenote in de wagen en op het radio nieuws kwam deze zaak aan bod.
Ik zei toen tegen mijn echtgenote: "Als ze die(*) te pakken krijgen mogen ze van mij ermee doen zoals ze in de middeleeuwen deden: vier paarden eraan en de zweep erop."

Geloof het of niet ...




(*) Met 'die' doel ik op de effectieve dader, dus niet specifiek op de man die nu verdacht wordt.

Gebruikersavatar
Rudolf I
Onderzoeker
Berichten: 696
Lid geworden op: 12 apr 2014, 03:29

Re: Duitse verkrachter (43) is nieuwe verdachte in zaak Maddie McCann: “Onderzoek doet vermoeden dat ze dood is”

Bericht door Rudolf I » 08 jun 2020, 06:17

Die dader moeten ze verdeeld over 4 stukken ophangen aan de muren van de stad...Alhoewel, als je iemand vierendeelt, hou je toch 5 stukjes over...
We zien allemaal iets anders
kijken door dezelfde ruit
vogelpoep of universum
Het is maar waar je toe besluit.

-Ietsje later- Huub van der Lubbe, De Dijk

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Duitse verkrachter (43) is nieuwe verdachte in zaak Maddie McCann: “Onderzoek doet vermoeden dat ze dood is”

Bericht door univers » 08 jun 2020, 06:19

:mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13671
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Duitse verkrachter (43) is nieuwe verdachte in zaak Maddie McCann: “Onderzoek doet vermoeden dat ze dood is”

Bericht door Fenna » 08 jun 2020, 09:15

Rudolf I schreef:
08 jun 2020, 06:17
Die dader moeten ze verdeeld over 4 stukken ophangen aan de muren van de stad...Alhoewel, als je iemand vierendeelt, hou je toch 5 stukjes over...
:mrgreen:

Hangen ze dat vijfde stukje ergens in het midden van de stad op.
Afbeelding
Afbeelding

faithless
Onderzoeker
Berichten: 276
Lid geworden op: 06 aug 2018, 16:47

Re: Duitse verkrachter (43) is nieuwe verdachte in zaak Maddie McCann: “Onderzoek doet vermoeden dat ze dood is”

Bericht door faithless » 14 jun 2020, 12:51

iedereen hier weleens verdiept in deze case ???


faithless
Onderzoeker
Berichten: 276
Lid geworden op: 06 aug 2018, 16:47

Re: Duitse verkrachter (43) is nieuwe verdachte in zaak Maddie McCann: “Onderzoek doet vermoeden dat ze dood is”

Bericht door faithless » 14 jun 2020, 13:05

Fenna schreef:
14 jun 2020, 13:01
Jazeker.
enige theorie over wat er gebeurt is ?

faithless
Onderzoeker
Berichten: 276
Lid geworden op: 06 aug 2018, 16:47

Re: Duitse verkrachter (43) is nieuwe verdachte in zaak Maddie McCann: “Onderzoek doet vermoeden dat ze dood is”

Bericht door faithless » 14 jun 2020, 13:14

univers schreef:
07 jun 2020, 12:58
Mooie straf, voor zo iemand.
Gelijk een voorbeeld, voor anderen.

Afbeelding
Wat nou als blijkt dat er een ongeluk is gebeurt ?

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Duitse verkrachter (43) is nieuwe verdachte in zaak Maddie McCann: “Onderzoek doet vermoeden dat ze dood is”

Bericht door univers » 14 jun 2020, 14:05

Wat nou als blijkt dat er een ongeluk is gebeurt ?
Is hij tegen een boom aangereden ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13671
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Duitse verkrachter (43) is nieuwe verdachte in zaak Maddie McCann: “Onderzoek doet vermoeden dat ze dood is”

Bericht door Fenna » 14 jun 2020, 14:07

faithless schreef:
14 jun 2020, 13:05
Fenna schreef:
14 jun 2020, 13:01
Jazeker.
enige theorie over wat er gebeurt is ?
Als je mijn posts zou lezen in het topic Maddie Mc Cann, kan je het weten en hoef ik niet in herhaling te vallen.
Afbeelding
Afbeelding

faithless
Onderzoeker
Berichten: 276
Lid geworden op: 06 aug 2018, 16:47

Re: Duitse verkrachter (43) is nieuwe verdachte in zaak Maddie McCann: “Onderzoek doet vermoeden dat ze dood is”

Bericht door faithless » 14 jun 2020, 14:21

univers schreef:
14 jun 2020, 14:05
Wat nou als blijkt dat er een ongeluk is gebeurt ?
Is hij tegen een boom aangereden ?
En wie bedoel je hier met "hij" ?

faithless
Onderzoeker
Berichten: 276
Lid geworden op: 06 aug 2018, 16:47

Re: Duitse verkrachter (43) is nieuwe verdachte in zaak Maddie McCann: “Onderzoek doet vermoeden dat ze dood is”

Bericht door faithless » 14 jun 2020, 14:22

Fenna schreef:
14 jun 2020, 14:07
faithless schreef:
14 jun 2020, 13:05
Fenna schreef:
14 jun 2020, 13:01
Jazeker.
enige theorie over wat er gebeurt is ?
Als je mijn posts zou lezen in het topic Maddie Mc Cann, kan je het weten en hoef ik niet in herhaling te vallen.
ik reageer in deze thread en niet in een andere maar ik zal eens gaan zoeken en kijken wat je voor theorie hebt gepost.


Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Duitse verkrachter (43) is nieuwe verdachte in zaak Maddie McCann: “Onderzoek doet vermoeden dat ze dood is”

Bericht door univers » 14 jun 2020, 14:25

En wie bedoel je hier met "hij" ?
Hij , zij, maakt dat wat uit ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

faithless
Onderzoeker
Berichten: 276
Lid geworden op: 06 aug 2018, 16:47

Re: Duitse verkrachter (43) is nieuwe verdachte in zaak Maddie McCann: “Onderzoek doet vermoeden dat ze dood is”

Bericht door faithless » 14 jun 2020, 14:26

Fenna schreef:
14 jun 2020, 14:22
Succes.
Gevonden.
En ?? nu door dit nieuwsitem omgedraaid in je theorie ?
Of nog steeds mixed feelings naar de ouders ?

Plaats reactie