viruswaanzin.nl klaagt Nederlandse Staat aan

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: viruswaanzin.nl klaagt Nederlandse Staat aan

Bericht door Mypos » 01 jul 2020, 21:13

Wel bijzonder te zien dat we het over dit zo enorm eens zijn Fenna en Univers gezien ons track record. Fijn!

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4699
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: viruswaanzin.nl klaagt Nederlandse Staat aan

Bericht door Witte wel » 01 jul 2020, 22:11

Mypos schreef:
01 jul 2020, 19:22
Het angstlevel is weer gezakt bij mensen dus ze proberen er weer even wat meer angst in te pompen.
Dat probeerde ik duidelijk te maken maar was vergeten :rolfl: er tussen te zetten.

Om even een voorbeeldje te geven van misleiding. Corendon biedt nu weer vliegreizen aan en dat is tegen het advies van Pinokkio Rutte. En daar speelt de media weer op in natuurlijk.
In de kranten staan nu berichten; "Turkije heeft nu meer dan 200.000 besmettingen". En dat moet de mensen afschrikken.
Turkije heeft 82 miljoen inwoners en 200.000 , 201.098 om precies te zijn, is 0,25% van de bevolking. Er zijn 5150 mensen overleden en dat is 2,6% van de besmette mensen. Dat is 0,006% van de totale bevolking.
Moet ik mij zorgen maken? Vergelijk de cijfers met die van hier en Turkije is niet iets om grote zorgen te maken. Buiten dat, een goede ontspannen vakantie is goed voor de mens en het immuunsysteem.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13650
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: viruswaanzin.nl klaagt Nederlandse Staat aan

Bericht door Fenna » 01 jul 2020, 22:49

:post:
Afbeelding
Afbeelding

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: viruswaanzin.nl klaagt Nederlandse Staat aan

Bericht door Mypos » 01 jul 2020, 23:21

Witte wel schreef:
01 jul 2020, 22:11
Mypos schreef:
01 jul 2020, 19:22
Het angstlevel is weer gezakt bij mensen dus ze proberen er weer even wat meer angst in te pompen.
Dat probeerde ik duidelijk te maken maar was vergeten :rolfl: er tussen te zetten.

Om even een voorbeeldje te geven van misleiding. Corendon biedt nu weer vliegreizen aan en dat is tegen het advies van Pinokkio Rutte. En daar speelt de media weer op in natuurlijk.
In de kranten staan nu berichten; "Turkije heeft nu meer dan 200.000 besmettingen". En dat moet de mensen afschrikken.
Turkije heeft 82 miljoen inwoners en 200.000 , 201.098 om precies te zijn, is 0,25% van de bevolking. Er zijn 5150 mensen overleden en dat is 2,6% van de besmette mensen. Dat is 0,006% van de totale bevolking.
Moet ik mij zorgen maken? Vergelijk de cijfers met die van hier en Turkije is niet iets om grote zorgen te maken. Buiten dat, een goede ontspannen vakantie is goed voor de mens en het immuunsysteem.
Ja heel goed. Verfrissend ook deze cijfers.

Wat ik trouwens ook zo bizar vind is dat ze nu het advies geven om in bejaardentehuizen NIET te ventileren. Als je uit gaat van de Aerosol theorie is dit dus juist hetgeen wat Covid zal veroorzaken. KOmt bij dat die oudjes absoluut niet goed tegen warmte kunnen. Komt op mij ook weer als een totaal bizar advies over.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13650
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: viruswaanzin.nl klaagt Nederlandse Staat aan

Bericht door Fenna » 01 jul 2020, 23:35

:post:
De meeste doden zijn in verzorgingstehuizen gevallen.
Nu moeten de laatsten nog opgeruimd, lijkt het.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13650
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: viruswaanzin.nl klaagt Nederlandse Staat aan

Bericht door Fenna » 04 jul 2020, 10:20

Hoe globalisme ons kapot maakt, maar ook kansen biedt.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80580
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: viruswaanzin.nl klaagt Nederlandse Staat aan

Bericht door Tammy » 06 jul 2020, 15:07

Afbeelding

Viruswaanzin demonstreert bij verkeerd AD-gebouw.

ROTTERDAM - De actiegroep Viruswaanzin wilde maandag bij meerdere redacties in Nederland demonstreren tegen de verslaggeving over het coronavirus. Zo stonden er een stuk of wat mensen op het Media Park in Hilversum. In Rotterdam stonden wat mensen voor het gebouw van het AD aan de Marten Meesweg. Althans, dat dachten ze. De krant is er al weer een tijd weg en zit nu in het centrum van Rotterdam.

Lees verder : https://www.telegraaf.nl/nieuws/8566798 ... -ad-gebouw

>>>>>>>>>>>>>>>

De krant is al 8 jaar weg.
En Willem Engel, voorman van Viruswaanzin, was verbaasd dat er zoveel politie rondliep.

Maar in het gebouw huist......het Politiedienstencentrum. :rolfl:

Als dit geen verlate 1 April grap is dan weet ik het ook niet meer. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13650
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: viruswaanzin.nl klaagt Nederlandse Staat aan

Bericht door Fenna » 06 jul 2020, 15:12

:rolfl:
Wat een sukkel.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: viruswaanzin.nl klaagt Nederlandse Staat aan

Bericht door univers » 06 jul 2020, 15:38

Voortaan met zijn handen boven de dekens slapen. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: viruswaanzin.nl klaagt Nederlandse Staat aan

Bericht door Mypos » 06 jul 2020, 22:40

Tammy schreef:
06 jul 2020, 15:07
Afbeelding

Viruswaanzin demonstreert bij verkeerd AD-gebouw.

ROTTERDAM - De actiegroep Viruswaanzin wilde maandag bij meerdere redacties in Nederland demonstreren tegen de verslaggeving over het coronavirus. Zo stonden er een stuk of wat mensen op het Media Park in Hilversum. In Rotterdam stonden wat mensen voor het gebouw van het AD aan de Marten Meesweg. Althans, dat dachten ze. De krant is er al weer een tijd weg en zit nu in het centrum van Rotterdam.

Lees verder : https://www.telegraaf.nl/nieuws/8566798 ... -ad-gebouw

>>>>>>>>>>>>>>>

De krant is al 8 jaar weg.
En Willem Engel, voorman van Viruswaanzin, was verbaasd dat er zoveel politie rondliep.

Maar in het gebouw huist......het Politiedienstencentrum. :rolfl:

Als dit geen verlate 1 April grap is dan weet ik het ook niet meer. :mrgreen:
Jullie geloven de Telegraaf?

Ik heb het filmpje gezien en er was iemand aanwezig van het AD om de bloemen in ontvangst te nemen van de demonstranten. Zoveelste voorbeeld van een Mainstream krant die bewust leugens loopt te verkondigen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5804
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: viruswaanzin.nl klaagt Nederlandse Staat aan

Bericht door herman50 » 07 jul 2020, 06:52

nou geloof me, het AD zit in het oude postkantoor aan de WestBlaak naast het -nwe- Centraal station, al jaren .... wel een pracht van een miskleun,,, [wave]

o dat zag ik ziet ...Jullie geloven de Telegraaf,,,,, nou, nee ik m´n ogen en heb er 1000stappen liggen, dus beetje bekend ja fijne dag verders
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80580
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: viruswaanzin.nl klaagt Nederlandse Staat aan

Bericht door Tammy » 24 jul 2020, 11:27

Afbeelding
Willem Engel, Jeroen Pols en advocaat Gerben van de Corput.

Viruswaanzin verliest kort geding over coronamaatregelen.

DEN HAAG - Viruswaanzin heeft het kort geding tegen de Nederlandse staat over het schrappen van alle coronamaatregelen verloren. In het schriftelijke vonnis van de rechtbank in Den Haag staat dat de overheid zich baseert op deskundige adviezen van het Outbreak Management Team. Daarmee handelt de overheid voldoende zorgvuldig en zijn de vrijheidsbeperkende maatregelen niet onrechtmatig, oordeelt de rechter.

Viruswaanzin eiste in het kort geding tegen de Staat dat de overheid stopt met de noodverordeningen en coronamaatregelen, waaronder de regel dat mensen 1,5 meter afstand van elkaar moeten houden. De actiegroep bestrijdt dat corona gevaarlijker is dan de griep. Andere virussen zijn veel gevaarlijker, betogen ze. En ze vinden de coronamaatregelen een inbreuk op de grondrechten van de mens.

Lees het volledige artikel op onderstaande link :

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1345605 ... aatregelen

>>>>>>>>>>>>>>>>

Duidelijke uitspraak, deze zaak met alle anderen zaken hebben ze verloren.
Op 1 Augustus gaan ze weer demonstreren als ze het lukt om toestemming te krijgen.
Maar voor wat ?

Dat ze het niet eens zijn met de Corona maatregelen ?
Dat weten we al van deze groep, de naam viruswaanzin zegt dat al.
Maar ze hebben geen invloed op de Corona maatregelen, alles wat ze bij de rechtbank hebben ingediend is afgewezen.
Maar misschien denken ze dat het toch helpt ofzo.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie