‘Tiener met MAGA-pet’ Nick Sandmann wint na CNN ook rechtszaak tegen Washington Post, krijgt wéér 250 miljoe

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

‘Tiener met MAGA-pet’ Nick Sandmann wint na CNN ook rechtszaak tegen Washington Post, krijgt wéér 250 miljoe

Bericht door Tammy » 04 aug 2020, 09:07

Afbeelding


‘Tiener met MAGA-pet’ Nick Sandmann wint na CNN ook rechtszaak tegen Washington Post, krijgt wéér 250 miljoen dollar.


Nick Sandmann, de tiener uit Covington die met z’n Make America Great Again (MAGA)-petje tegenover een indiaan stond en door de media als één of andere treiterende, racistische Trump-supporter werd neergezet, heeft alweer een rechtszaak gewonnen. De media manipuleerden namelijk de beelden. CNN schikte al voor $275 miljoen dollar en The Washington Post nu voor $250 miljoen.

Sandmann zat met z’n klasgenootjes buiten en dichtbij een anti-abortusprotest. De beelden en verhalen die bij CNN, The Washington Post, ABC, CBS, The Guardian, The Hill en NBC naar buiten kwamen, lieten het doen lijken alsof het de jongeren met de MAGA-petjes waren die de protestactie wilden verstoren en een indiaanse man treiterden.

Lees het volledige artikel en meer informatie op onderstaande linken :

https://www.stopdebankiers.com/tiener-m ... en-dollar/

https://nypost.com/2020/07/24/washingto ... -sandmann/

>>>>>>>>>>>>>>>>

Ik vond de beelden ook erg van die jongen maar het blijkt weer anders te zijn dan de nieuwszenders lieten zien.
CNN natuurlijk weer voorop, wat een afgang voor ze.
De jongen is miljonair nu en de geloofwaardigheid van de media heeft weer een flinke deuk opgelopen.
Maar dat laatste is geen verassing.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: ‘Tiener met MAGA-pet’ Nick Sandmann wint na CNN ook rechtszaak tegen Washington Post, krijgt wéér 250 miljoe

Bericht door Tet » 04 aug 2020, 09:45

Zo lekker dan! Nooit meer werken.
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13660
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: ‘Tiener met MAGA-pet’ Nick Sandmann wint na CNN ook rechtszaak tegen Washington Post, krijgt wéér 250 miljoe

Bericht door Fenna » 04 aug 2020, 09:47

Het is door die media inderdaad uit het verband gerukt, maar het is nog maar de vraag of hij echt deze enorme sommen geld krijgt.
Dat schijnt uiteindelijk vaak veel minder te zijn als word geëist.

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: ‘Tiener met MAGA-pet’ Nick Sandmann wint na CNN ook rechtszaak tegen Washington Post, krijgt wéér 250 miljoe

Bericht door Tammy » 04 aug 2020, 09:51

Ja Tet die bedragen daar zijn gigantisch .
Maar de rechter geeft natuurlijk niet zomaar miljoenen aan een tiener.
De hele berichtgeving was niet ok achteraf , en dat is kwalijk natuurlijk.

Maar dat neemt niet weg dat ik een hekel heb hoe dat joch uitdagend naar de man kijkt.
Wetende dat hij gefilmd word en stoer doet op tienerachtige wijze neemt niet weg dat ik hem persoonlijk In een ijskoude vijver had neergezet.
Maar zoals ik al zei , dat is heel persoonlijk. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: ‘Tiener met MAGA-pet’ Nick Sandmann wint na CNN ook rechtszaak tegen Washington Post, krijgt wéér 250 miljoe

Bericht door Tammy » 04 aug 2020, 09:53

Fenna hij heeft het al gekregen van CNN en volgens mij was dat in Januari.

Maar ik lees elders dat het weliswaar om miljoenen gaat maar ze zeggen niet hoeveel in de kranten.
Dus wat je zegt kan kloppen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: ‘Tiener met MAGA-pet’ Nick Sandmann wint na CNN ook rechtszaak tegen Washington Post, krijgt wéér 250 miljoe

Bericht door herman50 » 04 aug 2020, 12:57

zit ie toch bij de goeie partij

Vorige keer dat een orkaan zijn paleis in Florida trof, lichtte Trump de verzekering op voor 17 miljoen

https://www.stopdebankiers.com/vorige-k ... 7-miljoen/
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie