Vadertje Poetin gaat gewoon zijn gang

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
gusteman

Vadertje Poetin gaat gewoon zijn gang

Bericht door gusteman » 24 aug 2020, 21:41

Leuk landje, Rusland.

Aangename, gastvrije mensen, dat wel ... en ze houden van een goede grap, liefst gemarineerd in wodka, als het even kan.

Jammer genoeg staat er een bruut aan het roer die het niet kan verkroppen dat iemand het niet eens is met hem en ook hardop durft te zeggen wat Vadertje Poetin op zijn kerfstok heeft. Hoe hij al ettelijke miljarden heeft afgeroomd van de staatskas en versluisd naar zijn eigen offshore rekeningen ... een appeltje voor de dorst, zeker?

Als er dan toch iemand wat te hard tegen het karretje van Vadertje Poetin rijdt dan wordt die toch gewoon het zwijgen opgelegd, niet? Moet toch kunnen, nietwaar?

Of zouden die aanslagen misschien gebeuren door personen die azen op het baantje van Vadertje Poetin, die hem willen belasteren en in opspraak brengen, hem valselijk laten beschuldigen om hem daarna te kunnen aan de kant zetten?

Dat zou echter betekenen dat Vadertje Poetin het helemaal niet meer in de hand zou hebben, daar in Rusland.
Maar als dat zo zou zijn, hoe is hij er dan in geslaagd om het zo ver te krijgen dat de grondwet werd 'aangepast' zodat hij levenslang president kan blijven?

Er zit meer dan één geurtje aan Rusland, zo veel is wel zeker.

En de Russen?

Die vinden dat precies allemaal oké.

Nou, rare jongens hoor, die Russen.

Oh ja, natuurlijk, was ik bijna vergeten en dat kunnen we niet hebben, hé ... de reden waarom ik dit even oprakel is de aanslag (de zoveelste in een lange rij) op de Russische dissident Navalny, hier besproken.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vadertje Poetin gaat gewoon zijn gang

Bericht door univers » 25 aug 2020, 01:04

Ik kan er enkel dit op maken. :post:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie