Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80649
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede

Bericht door Tammy » 09 sep 2020, 12:48

Afbeelding

Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede.

OSLO - De Amerikaanse president Donald Trump is opnieuw genomineerd voor de Nobelprijs voor de Vrede. Het Noorse parlementslid Christian Tybring-Gjedde nomineerde Trump om zijn inspanningen voor vredesbesprekingen tussen Israël en de Verenigde Arabische Emiraten.

In zijn nominatiebrief aan het Nobelprijscomité schrijft Tybring-Gjedde: „De toenadering tussen beide landen kan een ’game changer’ voor het Midden-Oosten betekenen.” Tybring-Gjedde is sinds 2005 parlementslid en roemt de rol van de Amerikaanse president bij het ’faciliteren van contacten tussen rivaliserende landen’ en het creeëren van een ’nieuwe dynamiek’ in vastgelopen conflicten.

Lees verder via link :

https://www.telegraaf.nl/nieuws/5764958 ... r-de-vrede

En hier nog een link met meer informatie en waarom hij is genomineerd en lofuitingen :

https://www.ad.nl/buitenland/president- ... ~a77372ba/

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

BasjeKlodder

Re: Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede

Bericht door BasjeKlodder » 09 sep 2020, 15:10

1 april is al lang geweest hoor :mrgreen:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede

Bericht door univers » 09 sep 2020, 15:14

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede

Bericht door univers » 09 sep 2020, 15:17

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede

Bericht door taigitu » 09 sep 2020, 16:03

Vredesplan Midden-Oosten lijkt een-tweetje tussen Trump en Netanyahu.

Seije Slage - 28 januari 2020

Het plan van Donald Trump is vooral bedoeld voor binnenlands politiek gebruik in de VS en Israël.

Vrede zal Donald Trumps vredesplan voor het Midden-Oosten op korte termijn niet brengen, maar een welkome afleiding van de politieke oorlog
aan het thuisfront wel. De presentatie van het vredesplan, naar verwachting vandaag, past in een scenario dat de Amerikaanse president
wel vaker inzet: de aandacht afleiden van negatieve publiciteit met een ander, groter spektakel elders.


Dus werden, in de week dat het in politiek Washington om het impeachmentproces tegen Trump gaat, ineens de Israëlische premier Netanyahu
en zijn politieke rivaal Gantz uitgenodigd voor een briefing over het vredesplan dat de afgelopen jaren door Trumps schoonzoon Jared Kushner is opgesteld.

Ook voor Netanyahu is de publiciteit een welkome afleiding.

Hij is aan het thuisfront verwikkeld in corruptieschandalen, en is in een politieke patstelling terechtgekomen. Zowel hij als Gantz slaagt er
na steeds nieuwe verkiezingen niet in om een regering te vormen. Begin maart gaat Israël weer naar de stembus.
Gantz had naar verluidt liever niet meegewerkt aan de reis, die vooral een een-tweetje tussen Trump en Netanyahu lijkt te worden,
maar een uitnodiging van Trump afslaan zou politiek te gevoelig liggen.

Lees verder:
https://www.trouw.nl/nieuws/vredesplan- ... ~b34bf240/

Afbeelding


Als ik een regel lees van hoe de Palestijnen hier over denken dan vermoed ik ook dat het Vredesplan niet gaat slagen.
De Palestijnen zijn niet betrokken bij de procedure en dan is het inderdaad een één-tweetje dus Trump en Netanyahu.
Ik ben benieuwd over hoe een en ander gaat verlopen, de Palestijnen pikken het niet. Het kan weer flink heftig worden tussen de Israeliërs en de Palestijnen.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede

Bericht door Mypos » 09 sep 2020, 19:53

Lijkt me wel terecht als je kijkt hoeveel oorlogen Trump bv is gestart tov zijn voorgangers. En als zijn voorganger Obama die een heleboel oorlogen is gestart de nobelprijs van de Vrede kan krijgen, dan Trump zeker!

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80649
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede

Bericht door Tammy » 09 sep 2020, 20:51

Inderdaad Obama , wat was dat raar dat hij hem na paar maanden al kreeg en nog niks had gedaan.
Dit zie jij dus wel scherp Mypos.
Leuk artikel erover hieronder.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Afbeelding
Obama komt de prijs ophalen in Oslo .

Oud-directeur Nobelprijs: spijt van Vredesprijs voor Obama.

De oud-directeur van het Noorse Nobelinstituut heeft er spijt van dat de Vredesprijs in 2009 naar Barack Obama is gegaan. Volgens Geir Lundestad was de prijs bedoeld als steuntje in de rug voor de ambitieuze plannen van de Amerikaanse president, maar hij heeft de belofte niet geheel waargemaakt.

In het boek Vredessecretaris klapt Lundestad uit de school over zijn 25 jaar bij het Nobelinstituut. Het komt zelden voor dat een insider zo gedetailleerd verslag doet van de beraadslagingen van het comité.

Lees verder via link :

https://nos.nl/artikel/2058118-oud-dire ... obama.html

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13671
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede

Bericht door Fenna » 09 sep 2020, 21:05

:post: Tammy een Mypos.
Volgens mij is hij tot dusver de enige president die tijdens zijn regeringsperiode nog geen oorlog is begonnen en zie ook dat hij die clown uit N.Korea te spreken heeft gekregen.
Kim Jung Un wil niets met het westen te maken hebben, maar Trump is wel met hem op speaking terms.
Daar kon Obama alleen maar van dromen.
Trump is een onbehouwen boer, maar het is niet allemaal negatief.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80649
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede

Bericht door Tammy » 09 sep 2020, 21:23

Leuk een good post smiley Fenna in een Trump topic.
Ikzelf maak dat nooit mee thanks. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13671
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede

Bericht door Fenna » 10 sep 2020, 09:05

Graag gedaan zus.

Zoals ik al schreef, het is een onbehouwen boer, maar het is niet allemaal slecht wat hij doet.
En zeg nou eerlijk, welke president doet het nou 100% goed?
Geen één.
Tot dusver heeft hij meer banen geschapen en is de financiële crisis niet verergert.
De zielige Mexicaanse kinderen die werden gescheiden van hun ouders en in kooien bij elkaar zaten, gebeurde ook onder Obama, maar ja Obama hè, die kwam er mee weg.
Daar werd in de media niet over gerept want Obama is donker en had de goede politieke kleur.

De onlusten nu in Amerika zijn niet fijn en hoe zich dat ontwikkeld zal de toekomst moeten leren, ik verwacht er niet veel goeds van, maar de onlusten speelden ook al in mindere mate onder Obama, ze zijn nu alleen toegenomen en daar hopen de democraten garen bij te spinnen, maar vergeet niet dat BLM door Obama werd toegejuicht en zie wat die nu aanrichten.

De donkere mensen zouden eens uit hun slachtofferrol moeten kruipen want gaat het ze nou echt zo slecht?
Als ik die dikke koppen zien niet.

Ik ben eerlijk gezegd ook geen groot fan van Trump en vraag mij vaak af "is dit nu echt de beste president die ze in Amerika kunnen leveren op 450.000.000 inwoners?"
Maar van de keuze die ze de laatste keer hadden, Hillary Clinton of hij, denk ik dat dit van beide kwaden de beste was.
Ik verwacht dat onder haar er al weer ergens een of meerdere oorlogen waren geweest.
En of Joe Biden nu zo'n goede keuze is???
We zullen zien.
Ik ben blij dat ik geen stem hoef uit te brengen. :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede

Bericht door taigitu » 10 sep 2020, 10:17

Tammy schreef:
09 sep 2020, 20:51
Inderdaad Obama , wat was dat raar dat hij hem na paar maanden al kreeg en nog niks had gedaan.
Dit zie jij dus wel scherp Mypos.
Leuk artikel erover hieronder.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Oud-directeur Nobelprijs: spijt van Vredesprijs voor Obama.

De oud-directeur van het Noorse Nobelinstituut heeft er spijt van dat de Vredesprijs in 2009 naar Barack Obama is gegaan. Volgens Geir Lundestad was de prijs bedoeld als steuntje in de rug voor de ambitieuze plannen van de Amerikaanse president, maar hij heeft de belofte niet geheel waargemaakt.

In het boek Vredessecretaris klapt Lundestad uit de school over zijn 25 jaar bij het Nobelinstituut. Het komt zelden voor dat een insider zo gedetailleerd verslag doet van de beraadslagingen van het comité.

Lees verder via link :

https://nos.nl/artikel/2058118-oud-dire ... obama.html
Blog | Oorlogspresident Obama

Bernard Hammelburg - 11 juni 2016, 12:40

Hij kwam met de belofte een eind te maken aan het oorlog voeren. Het liep anders.
Onder geen enkele Amerikaanse president is zo lang oorlog gevoerd als onder Barack Obama.


Toen Obama aantrad, erfde hij van zijn voorganger George W. Bush de oorlogen in Afghanistan en Irak, die beide in alle hevigheid woedden.
Hij wilde daar zo snel mogelijk van af, of op zijn minst inpakken en wegwezen. Het scenario was ongeveer aldus: roep de overwinning uit,
dan dragen we alle taken over aan lokale leiders en trekken ons terug. In het Amerikaanse politieke jargon: ‘declare victory and leave.’

In zijn inauguratietoespraak zei hij tegen vijanden en dictators: ‘Wij steken de hand uit als u bereid bent uw vuist te openen.’
Kort na zijn aantreden richtte hij zich, in een toespraak op de Universiteit van Cairo, rechtstreeks tot de islamitische wereld,
met een fraai klinkende rede, getiteld ‘een nieuw begin,’ als contrast op het mantra van zijn voorganger, ‘de oorlog tegen het terrorisme'.
Het leverde hem in 2009 de Nobelprijs voor de Vrede op, wat ook volgens Obama zelf nergens op sloeg.
Dat geldt trouwens bijna altijd voor de dweperige actiegroep die deze prijs uitreikt. Het is ook de enige van de Nobelprijzen die in Noorwegen wordt toegekend
– de andere prijzen zijn Zweeds. De voorzitter van het Noorse comité van destijds is trouwens ontslagen – en terecht.

Lees verder via de link:
https://www.bnr.nl/opinie/bernard-hamme ... dent-obama

Er staan in het artikel verschillende woorden die blauwgekleurd zijn en aangeklikt kunnen worden
zoals onderstaande video:



En o.a. deze link: https://www.nytimes.com/2016/05/15/us/p ... p=cur&_r=0




Afbeelding

Er zijn twee soorten wetten in ons universum. De wetten die wij als mensen bedacht hebben en de natuurwetten.
Je kunt de wetten die wij als mensen hebben bedacht overtreden, bijvoorbeeld door je belasting te ontduiken.
Je hebt dan de kans dat je ‘gepakt’ wordt, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Bij natuurwetten is dat anders.
Het overtreden van de natuurwetten levert 100% pakkans op. Je kunt er niet aan ontkomen.
De natuurwetten werken altijd en overal. Of je dat nu leuk vindt of niet. En of je je daar bewust van bent of niet.
Ze doen gewoon altijd wat ze doen, ongeacht tijd, plaats en persoon.


Zelf heb ik respect voor Obama en hoe hij met die 'moeilijke' erfenis van George Bush is omgegaan.
Hij heeft niet geheel waar kunnen maken wat hij graag had gewild. Maar als ik dan kijk naar wat Trump nu
heeft waargemaakt in één periode presidentschap....... Veel slechter kan het toch niet.
En ja, als bijwerkingen van Trump's idioterieën zijn er ook momenten voorgekomen die positief uitpakten.
Ook dat is de natuurwet...... niet zijn verdiensten.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede

Bericht door univers » 10 sep 2020, 10:34

:post:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80649
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede

Bericht door Tammy » 10 sep 2020, 12:14

Fenna schreef :
Zoals ik al schreef, het is een onbehouwen boer, maar het is niet allemaal slecht wat hij doet.
Juist, jij snapt het.
En tegenstanders van Trump zullen nooit maar dan ook nooit zeggen dat als er naast de fouten ook iets goed gaat om dat te vermelden.
Er word zo’n draai dan weer aangegeven dat het een andere zijn verdienste is, ik zie zelfs een natuurwet :roll: voorbij komen enz.
Ik meng mij ook niet meer in de discussie , heeft totaal geen zin.
En ik heb er ook geen behoefte meer aan.

Ik weet wat ik zie en ik zie allebei zijn kanten, good and bad.
Velen zien maar 1 kant so be it.
Maakt me niet uit.

De Amerikanen beslissen en niemand anders.
En een kleine tip voor de BLM en Antifa relschoppers in Portland en andere steden die de rotzooi daar zijn begonnen het volgende :

Gewoon doorgaan met plunderen en vernielen.
Trek nog wat beelden kapot, sticht branden en sla winkels kapot van hardwerkenden Amerikanen enz als jullie dat zo leuk vinden.

En vergeet in de winkels tijdens jullie plunderingen naast de tv’s en dure Gucci tassen enz niet ook veel zakdoekjes te pakken.
Voor jullie zelf en Pelosi en de Democraten daar die jullie steunen.
Want die zullen jullie nodig hebben.

Want als Amerikanen ergens een hekel aan hebben dan is het als hun steden worden vernield.

En dan word het gewoon weer four more years for Donald Trump.

En dat is mijn bijdrage in deze topic tot 3 November. :mrgreen: [wave]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13671
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede

Bericht door Fenna » 10 sep 2020, 12:42

Tammy schreef:
10 sep 2020, 12:14
De Amerikanen beslissen en niemand anders.
En een kleine tip voor de BLM en Antifa relschoppers in Portland en andere steden die de rotzooi daar zijn begonnen het volgende :

Gewoon doorgaan met plunderen en vernielen.
Trek nog wat beelden kapot, sticht branden en sla winkels kapot van hardwerkenden Amerikanen enz.
Precies. ;P!

BLM, Anitfa?
They make America great again "nee

Ze helpen het naar de galemiezen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede

Bericht door taigitu » 10 sep 2020, 14:26

Tammy schreef:
10 sep 2020, 12:14
Fenna schreef :
Zoals ik al schreef, het is een onbehouwen boer, maar het is niet allemaal slecht wat hij doet.
Juist, jij snapt het.
En tegenstanders van Trump zullen nooit maar dan ook nooit zeggen dat als er naast de fouten ook iets goed gaat om dat te vermelden.
Er word zo’n draai dan weer aangegeven dat het een andere zijn verdienste is, ik zie zelfs een natuurwet :roll: voorbij komen enz.
Ik meng mij ook niet meer in de discussie , heeft totaal geen zin.
En ik heb er ook geen behoefte meer aan.

Ik weet wat ik zie en ik zie allebei zijn kanten, good and bad.
Velen zien maar 1 kant so be it.
Maakt me niet uit.

En dat is mijn bijdrage in deze topic tot 3 November. :mrgreen: [wave]

Afbeelding
Er zijn twee soorten wetten in ons universum. De wetten die wij als mensen bedacht hebben en de natuurwetten.
Je kunt de wetten die wij als mensen hebben bedacht overtreden, bijvoorbeeld door je belasting te ontduiken.
Je hebt dan de kans dat je ‘gepakt’ wordt, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Bij natuurwetten is dat anders.
Het overtreden van de natuurwetten levert 100% pakkans op. Je kunt er niet aan ontkomen.
De natuurwetten werken altijd en overal. Of je dat nu leuk vindt of niet. En of je je daar bewust van bent of niet.
Ze doen gewoon altijd wat ze doen, ongeacht tijd, plaats en persoon.

Wat ik met de natuurwet duidelijk wil maken is dat Trump geheel tegen de natuurwet
van het coronavirus heeft gehandeld. Hoeveel landen waren al besmet en hoeveel
waren actief om dat te proberen zó te ondervangen dat het geen pandemie zou worden.
En dan is er zo'n arrogant moppie die wel even beweerd.... 'niets aan de hand'?
Zelfs gisteren staat hij dan nog te krakelen dat hij het goed heeft gedaan met dit virus?
Nou, de natuurwet heeft gewonnen van de de wet van de mens Trump, jammer genoeg
met meer sterfgevallen als wanneer hij wel naar de natuurwet had geluisterd en meerdere
mensen die hij negeerde of te kijk zette omdat zij hem waarschuwde dat hij het fout had.
Maar hij durfde dat risico blijkbaar aan, want hij wilde geen paniek zaaien.

Zie de video via de link:
https://www.nu.nl/283050/video/trump-ov ... wsource=em

Trump over minimaliseren gevaar coronavirus: 'Wilde geen paniek zaaien'
De Amerikaanse president Donald Trump verdedigde woensdag zijn corona-aanpak.
Uit een boek van Bob Woodward bleek onlangs dat Trump in februari al wist hoe gevaarlijk het virus is.
Hij zou met voorbedachten rade het Amerikaanse volk hebben misleid door de gevaren te bagatelliseren.

Gepubliceerd op 10 september 2020 09:37

Maar ik snap dat je tot 3 november je stil houdt. Dat denk ik ook vaker maar ik vind het zo bizar
wat een leider van een natie, en ook nog zo groot, allemaal kan doen en laten, en op top nog
zo gigantischs kan liegen zonder dat hij wordt verwijderd uit het Witte Huis.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80649
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede

Bericht door Tammy » 10 sep 2020, 14:47

Taigitu schreef :
Maar ik snap dat je tot 3 november je stil houdt.
Nee beste Taigitu ik denk niet dat je dat helemaal begrijpt. :wink:
Ik heb trouwens wel bijna vier jaar volop meegekletst over Trump.
Maar dat terzijde.

Met hele zware anti Trump aanhangers heeft het geen zin om in discussie te gaan.
Net zoals het geen zin heeft om met zware pro Trump aanhangers in discussie te gaan.
Er zijn bijna geen middenvelders hier, alhoewel Fenna en Mypos denk ik wel een beetje.

Ik zit ver in het midden dus voor mij heeft het bijna geen zin meer om dingen over Trump te bespreken, dat gevoel heb ik al een tijdje.
Dat is geen verwijt , iedereen heeft recht natuurlijk op zijn eigen mening en vooral visie.
En het roddelcircuit en de doorzichtigheid tijdens campagne voeren en het zoveelste boekje wat weer uitkomt enz , dat is zooooo voorspelbaar.
En voor mij zo nutteloos ook.
Nichtje boos over mislopen erfenis of ruzie daarover, boos boekje schrijven over vroeger thuis met Trumpie, sorry maar who cares ?
Ik ben daar echt te oud voor geworden voor die Prive-Story-Weekend klets.
Ik heb het dus over die nicht en andere schrijvers, niet over de leden die die artikelen plaatsen natuurlijk.

Ik heb een paar zeer goede documentaires gezien over zijn leven, heel duidelijk ook hoe en wat.
Ik heb geen boekjes daarover nodig, het is leuk voor haar bankrekening meer niet.
En ex medewerkers die uit de school klappen, ex medewerkers zijn vaak niet voor niks ex medewerkers. :mrgreen:
Maar ook al zijn ze zelf opgestapt who cares ?
Goed dat ze dat dan deden, niet werken bij een baas die je haat natuurlijk.
Maar daar gaat dan iemand weer een boek over uitbrengen en naaaaatuurlijk zijn de bronnen weer anoniem en meer blabla.

En zo gaat het al drie jaar geleid door hysterische Democraten en media.
Het is zo lachwekkend geworden die woede aan linkerzijde .

Maar dat geeft niks beste Taigitu. :grin:
Ik wacht wat het Amerikaanse volk besluit, daar gaat het om.
Niet hoe ik erover denk.
Jij hebt nog nooit zo’n mafketel als Trump gezien en ik heb nog nooit zulke mafketels bij de Democraten en CNN gezien nu in heel mijn leven als het over de Amerikaanse verkiezingen gaat. :mrgreen:

Dus wat Trump betreft Taigitu, tot 3 November. [wave]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1556
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede

Bericht door Kristof Piessens » 10 sep 2020, 21:48

Ik ben ook op de hoogte geraakt van een boek die president trumps nicht heeft geschreven, daarin staat geschreven wat de werkelijke levensloop is van de president, over het hoe en waarom, opvallend dat ik nog niet wist is dat zijn vader een vastgoedimperium had dat president trumps oudere broer had kunnen overnemen maar wou dat niet, gevolg alcoholisme en hartfalen door de vernederingen van hun vader.

Anyway, maar het blijft wel een moeilijke man die een land niet leiden wil zoals dat zou moeten maar feit is wel dat trump de enigste president is dat geen oorlog(en) heeft veroorzaakt. Voor de rest, blijft voor mij persoonlijk een zakenman dat eigenlijk bezig moet zijn met het imperium van zijn vader en het land laten leiden door meer capabele kandidaten die weten hoe ze ten internationale vertegenwoordiging dienen te gedragen en/of handelen, imagoschade is als vertegenwoordiger van een groot land als vs blijkbaar geen belangrijke issue.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede

Bericht door herman50 » 11 sep 2020, 10:12

t moet niet gekker worden,, ,,dadelijk krijgt Dolffie der ook nog een maar dan postuum
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede

Bericht door univers » 11 sep 2020, 10:46

Wat dacht je van een Oscar? :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie