Tabloid claimt onthulling over Biden, Twitter en Facebook beperken verspreiding

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80661
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Tabloid claimt onthulling over Biden, Twitter en Facebook beperken verspreiding

Bericht door Tammy » 15 okt 2020, 11:44

Afbeelding
Leuk stel he ?
To be corrupt or not to be corrupt, that’s the question. :mrgreen:

Tabloid claimt onthulling over Biden, Twitter en Facebook beperken verspreiding.

Twitter en Facebook nemen maatregelen om te voorkomen dat een bericht van de tabloid The New York Post over Joe Biden en zijn zoon Hunter snel kan worden verspreid. De krant claimt e-mails in handen te hebben die erop duiden dat Joe Biden in 2015, toen hij vicepresident was, een ontmoeting had met een partner van het gasbedrijf waarvoor Hunter werkte.

The New York Post verbindt de vermeende ontmoeting aan de druk die Joe Biden een klein jaar later uitoefende op de Oekraïense regering om de hoogste aanklager van het land te ontslaan. Die aanklager wilde corruptie onderzoeken bij Burisma Holdings, het bedrijf waar Hunter Biden voor werkte.

Lees verder via link :

https://nos.nl/collectie/13849/artikel/ ... rspreiding

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80661
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Tabloid claimt onthulling over Biden, Twitter en Facebook beperken verspreiding

Bericht door Tammy » 15 okt 2020, 14:14

Afbeelding

Twitter en Facebook onder vuur na blokkeren artikel over Biden en zijn zoon.

Twitter en Facebook worden bekritiseerd omdat ze een artikel over de Oekraïne-activiteiten van Joe Biden en zijn zoon Hunter in de ban hebben gedaan. Twitter blokkeert het doorlinken van het stuk en Facebook beperkt de verspreiding. Volgens president Trump nemen ze Biden in bescherming. Gebruikers spreken van censuur.

De tabloid The New York Post publiceerde woensdag emails waaruit zou blijken dat Hunter Biden, adviseur van het Oekraïense aardgasbedrijf Burisma, in 2015 hielp bij het regelen van een gesprek tussen zijn vader en een Burisma-topman. De huidige Democratische presidentskandidaat coördineerde toen het Amerikaanse Oekraïne-beleid.

Lees verder via link :

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b08ce7b3/

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80661
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Tabloid claimt onthulling over Biden, Twitter en Facebook beperken verspreiding

Bericht door Tammy » 15 okt 2020, 15:25

Ikzelf denk dat dit soort grote bedrijven als Facebook en Twitter en Instagram een keer ophouden te bestaan.
Niet nu maar over een aantal jaren.
Aan de ene kant is het goed zoals bij Holocaustontkenning om die berichten niet toe te laten , ook bij bijvoorbeeld pedofilie.
Wat je hier nu ziet bij Biden lijk mij politiek gedreven.
Er was al onderzoek naar geweest, vanuit Oekranie zelf en daarnaast vanuit Amerika zelf.
Dus het komt niet uit de lucht vallen.

Wat waar is of niet waar is staat nog niet vast.
Ik denk als Biden geen presidentskandidaat was de platvormen Twitter en Facebook het niet zouden verbieden.

Maar afgezien van dat , wie bepaalt uiteindelijk wat verboden word ?
De eigenaar Mark Zuckerberg natuurlijk.
Maar pikken mensen dat uiteindelijk ?
En ik heb het over allerlei zaken die misschien niet geplaatst mogen worden , niet alleen nu Biden of Holocaust enz.

Ik denk dat de huidige generatie jongeren dat niet zullen accepteren uiteindelijk.
Maar ik kan het mis hebben, ik kom niet uit deze generatie.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Tabloid claimt onthulling over Biden, Twitter en Facebook beperken verspreiding

Bericht door herman50 » 18 okt 2020, 10:58

ik ook niet Tammy maar ben al 3x van Faceboek gegooit ivm let even op gevaarlijk teveel fotos achter elkaar sturen ,,,,oke maar wat voor fotos .....nou autogekkie als ik ben Vans,, Custom Cars,, special paint autos/vrachtwagens ed, uit de goeie ouwe tijd, het custom gebeuren , dus onderling, heb jij nog fotos ,,,tuurlijk enzenzenz ,,,,,, maar helaas je kan NIET reageren -das tenminste eerlijk - "nee - én na nog 2 pogingen van de moderator zelf, me weer op die site te krijgen,.... noppie ...... nouja leuk is anders ,, ;P!
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80661
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Tabloid claimt onthulling over Biden, Twitter en Facebook beperken verspreiding

Bericht door Tammy » 18 okt 2020, 11:20

Nou moe Herman50 ben je van Facebook eraf gegooid door je auto foto’s ? :shock:
Dat is raar zeg,
Slaat echt nergens op.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Tabloid claimt onthulling over Biden, Twitter en Facebook beperken verspreiding

Bericht door herman50 » 18 okt 2020, 11:28

:loveU:
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie