De waarheid van ons huidige systeem en de great reset!

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

De waarheid van ons huidige systeem en de great reset!

Bericht door univers » 21 mar 2021, 10:23

Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: De waarheid van ons huidige systeem en de great reset!

Bericht door Fenna » 21 mar 2021, 10:48

;P! Interessant.
Is een lange zit.
Ga Ik even op een ander tijdstip verder bekijken.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: De waarheid van ons huidige systeem en de great reset!

Bericht door Witte wel » 21 mar 2021, 11:01

Hij staat hier in de wachtrij .
Heb er nog meer staan. :grin:
Het vorige krantje Gezond Verstand heb ik ook nog niet uit en de nieuwe is ook al weer binnen.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: De waarheid van ons huidige systeem en de great reset!

Bericht door Kristof Piessens » 21 mar 2021, 12:38

Ik heb hem inmiddels uitgezien, hou me op de hoogte van de volgende delen waarvan sprake in de video, ben benieuwd.

In ieder geval "the great reset" gaat om de macht te vergroten van de slechts 1 % allerrijkste elite, waarin niets bezitten in ruil voor andere dingen de norm gaat worden...maar weet je zelfs dan nog bezit de allerrijksten alles wat op de aarde te vinden is, zijn zij bereid dan ook in te zien dat zij de verantwoordelijkheid dragen van alle bijhorende infrastructuur, woningen en dergelijke die dan ook te betalen zonder dat de inwoner dat hoeft te doen dan bespaar je wel de tijd omdat de ruil om te gaan werken voor kost en inwoon gedaan werd...time is money money is time, zelfs de allerrijksten denken dat ze de wereld bezitten maar als iemand doodgaat van de die elite kan die dat zelfs niet meenemen, nog reëler is dat dan de 99% van de mensen wel vrij zijn van de lasten op erfenis en is levenskwaliteit dan de norm voor die 99%...elite of niet weet wat je doet, het is niet omdat je alles wil bezitten, je dan ook geen druk krijgt om duidelijke richtlijnen te hebben die bepalen welke delen de inwoner gaat betalen en welke delen jullie betalen..zo simpel is dat...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: De waarheid van ons huidige systeem en de great reset!

Bericht door Kristof Piessens » 21 mar 2021, 12:57

in feite kun je het de 1% erfenis noemen 100 procent van alles zal enkel erfbaar zijn door de 1 % elite, eigenlijk slim gezien, ze zijn rijk en hebben dankzij het gewone volk hun geld verdiend dus voor mij mag het gerust gebeuren...dan vallen voor mijn part ook de erfenislasten weg en kan zelfs de volgende generatie zonder probleem in hetzelfde huis blijven wonen waarin ze zijn opgegroeid, dat is toch de bedoeling denk ik ? dan bespaard dat al heel wat bezorgdheden uit voor de gewone mensen, ze gaan gewoon werken krijgen hiervoor hun geld waarmee ze enkel de basiskosten kunnen doen, al de rest is voor de 1 % elite...als dat zo de bedoeling is kan dat systeem zelfs voor de 1 % elite een onhoudbare situatie worden/zijn dat zelfs onder zware druk gaat staan dat hiermee de bedoelde duurzaamheid niet voldoende zal onderhouden worden....jammer maar vind dat ze flink op hun bek mogen gaan voor deze filantropische onzin...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: De waarheid van ons huidige systeem en de great reset!

Bericht door Kristof Piessens » 21 mar 2021, 18:56

Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: De waarheid van ons huidige systeem en de great reset!

Bericht door Fenna » 27 mar 2021, 20:08

In onderstaand filmpje word in slechts 8 minuten de wereld van ons geschetst in een metafoor die iedereen als logica zou bestempelen maar wat als we naar onze realiteit kijken? Kent die nog logica? Of is ook in onze wereld twee plus twee vijf geworden?

Klik op de link.

https://www.youtube.com/watch?v=uYavL8NBRO4&t=17s
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: De waarheid van ons huidige systeem en de great reset!

Bericht door univers » 27 mar 2021, 20:26

Mij lukt het ook niet.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: De waarheid van ons huidige systeem en de great reset!

Bericht door Kristof Piessens » 28 mar 2021, 00:16

Fenna schreef:
27 mar 2021, 20:08
In onderstaand filmpje word in slechts 8 minuten de wereld van ons geschetst in een metafoor die iedereen als logica zou bestempelen maar wat als we naar onze realiteit kijken? Kent die nog logica? Of is ook in onze wereld twee plus twee vijf geworden?

Klik op de link.

[youtube-2]https://www.youtube.com/watch?v=uYavL8NBRO4&t26s[/youtube-2]
De link kopieren en deze tussen [youtube-2] plakken [/youtube-2] en het onderstreepte stuk weggelaten ziehier....rechtreeks een video zonder de reclame/advertenties...





Ik snap hem ook nog niet helemaal wat er niet klopt, maar zo zou het moeten zijn met dat youtube balkje in het berichtbewerkingsscherm

Maar het zou kunnen zijn dat het reclame de weergave van het filmpje niet rechtstreeks in die weergave wil laten plaatsen...maar goed...ik weet wel dat er bepaalde zaken wel konden weggelaten worden in de link om de video rechtstreeks binnen die youtube balk te krijgen...ik had in ieder geval geen reclame troep er bij maarbij het filmpje van fenna is dat blijkbaar wel het geval...
Laatst gewijzigd door Kristof Piessens op 28 mar 2021, 01:18, 7 keer totaal gewijzigd.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: De waarheid van ons huidige systeem en de great reset!

Bericht door Kristof Piessens » 28 mar 2021, 00:22

ff ter check, er klopt iets niet aan de link van fenna zij heeft de bedoelde link dus rechtstreeks in het bericht geplakt maar dat ga ik even andersom checken op het youtube zelf....

Maar er is nog een andere manier fenna als jij je bericht nog kan bewerken, markeer de link met muisaanwijzer en klik dan pas op het youtubebalkje zelf...normaal gezien zou dat moeten werken ? Had er ook even een probleem mee...

Opgelost in het bovenstaande post...de video best rechtreeks embedden tussen de you tube haakjes zonder &t=xxs er bij dus wel de link kopieren en alles vanaf het eerste teken op het einde van de url weglaten dan eindigt de url met een cijfer.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Plaats reactie