Dubieus viraal filmpje: Britse vrouw claimt niet meer te kunnen lopen na coronavaccinatie

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
4l13N

Dubieus viraal filmpje: Britse vrouw claimt niet meer te kunnen lopen na coronavaccinatie

Bericht door 4l13N » 24 jul 2021, 19:44

Antivaxers zien in de beelden – ten onrechte – een bewijs dat vaccins onveilig zouden zijn: trillend, zwalkend en met zwikkende benen strompelt een vrouw door haar huis in Londen. Maar het lijkt erop dat zij getroffen is door een aandoening die in heel zeldzame gevallen optreedt, bijvoorbeeld na uiteenlopende medische ingrepen, waaronder vaccinaties.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~be5a1942/

gusteman

Re: Dubieus viraal filmpje: Britse vrouw claimt niet meer te kunnen lopen na coronavaccinatie

Bericht door gusteman » 26 jul 2021, 08:37

Als de toestand van de dame het gevolg zou zijn van een tweede Pfizer vaccinatie (zoals door haar wordt beweerd blijkens het artikel in de bron) dan zouden die bijwerkingen zich massaal moeten voor doen.
Zelf ben ik gevaccineerd met Pfizer, eerste prik op 29 mei, tweede op 3 juni.

Op 28 juni werd ik met hoogdringendheid opgenomen in het ziekenhuis alwaar een ontstoken appendix werd vastgesteld die nog dezelfde avond werd verwijderd.
Geen haar op mijn hoofd dat ik ook maar één seconde zou gaan overwegen dat het vaccin hiervoor verantwoordelijk zou zijn.

Ik zou de dame uit het bronartikel aanraden zich te wenden tot mensen met ervaring die haar kunnen vertellen wat de èchte oorzaak is van haar problemen ..... zo kan ze er, met wat geluk, weer bovenop komen.
Oh ja, nog een raad voor die dame: een gans jaar geen informatie ophalen van het web (of aanverwanten) maar een bezoekje brengen aan een universiteitsbib en daar kennis opdoen.
Dat zal ook haar geestelijke stress wegnemen en voor rust zorgen ..... heel belangrijk, die rust, bij een genezingsproces.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Dubieus viraal filmpje: Britse vrouw claimt niet meer te kunnen lopen na coronavaccinatie

Bericht door Vitharr » 26 jul 2021, 19:42

Ik herken dit. Ik heb dat diverse malen in verschillende vormen en heftigheden gehad en dat zal nog wel vaker gebeuren. Bij mij is innerlijke tweestrijd onder, voor mij, zware omstandigheden de oorzaak. De ironie is dat ik direct wist wat het veroorzaakte maar er niets aan kan doen. De meest hilarische vorm die ik heb ervaren was een linkerkant die fysiek een andere kant op wilde gaan dan de rechterkant. Daar heb ik behoorlijke spierpijn en blauwe plekken aan overgehouden.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Plaats reactie