Demonstratie tegen coronavaccinatie ontspoort, ROC overweegt aangifte na intimidatie betogers

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
4l13N

Demonstratie tegen coronavaccinatie ontspoort, ROC overweegt aangifte na intimidatie betogers

Bericht door 4l13N » 03 sep 2021, 23:44

Afbeelding

DRACHTEN - Het ROC Friese Poort in Drachten overweegt aangifte te doen tegen twee anti-vaccinatiebetogers die maandag studenten, ROC-medewerkers en GGD-medewerkers intimideerden. Dat bevestigt een woordvoerster na berichtgeving van de Leeuwarder Courant.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/7303180 ... e-betogers
Twee van hen, „een advocaat en een huisarts”, wilden vervolgens binnen een brief aanbieden. Toen zij zich vervolgens in het gebouw ook intimiderend opstelden tegen medewerkers van de school en de GGD, werd hen verzocht het pand te verlaten. „Dat wilden zij niet, waarna zij zelf de politie belden.” Die heeft de twee naar buiten begeleid. De school en de GGD overleggen nog of ze aangifte gaan doen.

De twee zouden studenten uitgescholden hebben voor ’NSB’ers’ en medewerkers van de school en de aanwezige GGD-medewerkers ’kindermoordenaars’ hebben genoemd. Dat schrijft het Dagblad van het Noorden.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80653
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Demonstratie tegen coronavaccinatie ontspoort, ROC overweegt aangifte na intimidatie betogers

Bericht door Tammy » 04 sep 2021, 06:38

Ik word zo moe van die mensen die dit soort demonstraties doen met intimidaties en schreeuwen.
Bemoei je er niet mee zou ik zeggen.

Dat iemand zelf zich niet wilt laten vaccineren moet men zelf weten, maar ga niet lopen gillen tegen andersdenkenden dat ze kindermoordenaars zijn en NSB’ers.
Please hou dat soort bewoordingen voor je, het slaat nergens op.

De school en GGD moeten gewoon aangifte doen, want anders gaan die lui steeds een stap verder.
En dat moet je niet willen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13672
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Demonstratie tegen coronavaccinatie ontspoort, ROC overweegt aangifte na intimidatie betogers

Bericht door Fenna » 04 sep 2021, 09:54

:post: Tammy.
Iedereen moet het voor zichzelf uitmaken wat die wil zolang die een ander er maar niet mee lastig valt.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80653
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Demonstratie tegen coronavaccinatie ontspoort, ROC overweegt aangifte na intimidatie betogers

Bericht door Tammy » 04 sep 2021, 10:37

Juist Fenna, helemaal met je eens. ;P!
Ga demonstreren tegen de regering als je het niet eens bent met hun beleid maar laat scholen en GGD met rust als die uitleg komen geven over de vaccins.
Iedereen maakt daarna zijn eigen beslissing, en zo hoort het ook.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Demonstratie tegen coronavaccinatie ontspoort, ROC overweegt aangifte na intimidatie betogers

Bericht door Osiris » 04 sep 2021, 12:59

Dat is juist het vuile van het hele spel.
De regering speelt het via instanties uit, zonder daar zichzelf verantwoordelijk voor te stellen, via de scholen,via de GGD's en zeer binnenkort via de werkgevers.
De vrije keuze word je ontnomen.

Als je toch denkt die vrij keuze te maken,kun je nergens meer terecht; je kinderen kunnen niet meer naar school, kom je geen GGD meer binnen, verlies je je baan en inkomen.
Welke vrije keuze ???
Je word volledig buiten de maatschappij gezet en de armoede in gejaagd.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13672
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Demonstratie tegen coronavaccinatie ontspoort, ROC overweegt aangifte na intimidatie betogers

Bericht door Fenna » 04 sep 2021, 14:09

Klik op het filmpje in de link hoe Hugo de Jonge draait als een blad aan de boom over zijn eerder gedane uitspraken.

https://twitter.com/Inkytje/status/1433 ... 15814?s=20
Afbeelding
Afbeelding

gouwepeer

Re: Demonstratie tegen coronavaccinatie ontspoort, ROC overweegt aangifte na intimidatie betogers

Bericht door gouwepeer » 05 sep 2021, 16:48

Osiris schreef:
04 sep 2021, 12:59
verlies je je baan en inkomen.
Begrijp ik hieruit dat jij ontslag heb gekregen omdat jij geen vaccin wil?

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Demonstratie tegen coronavaccinatie ontspoort, ROC overweegt aangifte na intimidatie betogers

Bericht door Osiris » 05 sep 2021, 18:29

gouwepeer schreef:
05 sep 2021, 16:48
Osiris schreef:
04 sep 2021, 12:59
verlies je je baan en inkomen.
Begrijp ik hieruit dat jij ontslag heb gekregen omdat jij geen vaccin wil?
Zie WHO topic.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gouwepeer

Re: Demonstratie tegen coronavaccinatie ontspoort, ROC overweegt aangifte na intimidatie betogers

Bericht door gouwepeer » 05 sep 2021, 21:46

Osiris schreef:
05 sep 2021, 18:29
Zie WHO topic.
Daarin wordt ik niet heel veel wijzer. wel zie ik het volgende:
Osiris schreef:
03 sep 2021, 18:27
Bij UWV zal vast wel geregeld zijn dat je dan ook geen uitkering krijgt.
Heb jij daar een bron van waarin staat uitgelegd dat die situatie aannemelijk is?
Osiris schreef:
03 sep 2021, 18:27
Massaal ontslag nemen met z'n allen , net als in Frankrijk....
Als je zelf ontslag neem verspeel je wel het recht op een uitkering. Niet slim om te doen dus.
Osiris schreef:
03 sep 2021, 19:52
Heb zo'n fascistische nazi manager, die dit geheid gaat doorvoeren.
Is jouw manager echt zo erg? Hoe ervaren jouw collega's dat? Strafbare feiten kan je trouwens altijd aangeven.
Osiris schreef:
04 sep 2021, 21:46
Vanwege protocollen voor medici om vaccins te negeren als werkelijke doodsoorzaak ( om vaccinatiegraad te halen ) kun je er maar beter vanuit gaan dat het minder dan die 1 % is, wat werkelijk aantal op 2 miljoen doden in Europa brengt en zo langzamerhand zo'n 150 miljoen met bijwerkingen .
2 miljoen doden en 150 met bijwerkingen in Europa. Laten we het, om het makkelijk te berekenen, houden op 450 miljoen gevaccineerden in Europa. Dan zal er dus 1 op de 3 bijwerkingen over hebben gehouden aan het vaccin. Dat zou betekenen dat ik in mijn familie, vrienden, kennissen, zaken en klantenkring heel veel mensen met bijwerkingen zou moeten kennen. Gelukkig voor hun ken ik er geen 1 op noemen. Hier op het forum zullen hoogst waarschijnlijk ook heel veel gevaccineerden zijn, dus kunnen we op dit forum proberen te onderzoeken hoeveel leden bijwerkingen hebben overgehouden.
2 miljoen doden op 450 gevaccineerden betekend 1 op de 225. Dan zal er iemand in mijn netwerk wel iemand moeten kennen die is overleden aan het vaccin. Ook hier heb ik gelukkig niets over gehoord.

Ik vraag mij dus oprecht af of jouw bronnen en beredenering klopt.

Plaats reactie