Steeds meer Republikeinen denken aan Trump als presidentskandidaat in 2024

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80380
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Steeds meer Republikeinen denken aan Trump als presidentskandidaat in 2024

Bericht door Tammy » 13 okt 2021, 22:03

Afbeelding

Steeds meer Republikeinen denken aan Trump als presidentskandidaat in 2024.

Een groeiend aantal Republikeinse politici spreekt zich uit voor Donald Trump als de partijkandidaat voor de presidentsverkiezingen in november 2024. Onder degenen die de kandidatuur van de oud-president zouden steunen, zitten ook partijgenoten die Trump eerder zwaar bekritiseerden na de bestorming van het Capitool op 6 januari.

Lees verder via link :

https://www.nu.nl/buitenland/6162218/st ... lk_wrapper

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Hij is een stuk beter dan Joe maar te oud over 3 jaar.
Gewoon een jonge republikein van tussen de 40 en 50 jaar moeten ze nemen.
Die moet toch te vinden zijn.
Er was er eentje maar ik ben zijn naam kwijt.
Heb hem wel een keer genoemd op het forum , maar kom er even niet op.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80380
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Steeds meer Republikeinen denken aan Trump als presidentskandidaat in 2024

Bericht door Tammy » 13 okt 2021, 22:57

Ik heb de naam , Tim Scott.
Wel 56 jaar maar dat is nog acceptabel.

Maar misschien ook een Ted Cruz alhoewel die soms ook standpunten heeft waar ik het niet mee eens ben.
Maar dat geld voor elke kandidaat natuurlijk.
En ze mogen van mij hun god buiten de politiek houden.
Daar moeten ze daar eens echt mee ophouden.
Hou religie gescheiden van politiek.



Maar mocht het toch Trump worden dan kan ik niet wachten om dat gezicht van Don Lemon en Pelosi te zien. :rolfl:
Ik lig nu al in een deuk, ja ik weet het , maar daar hebben ze zelf voor gezorgd . :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Steeds meer Republikeinen denken aan Trump als presidentskandidaat in 2024

Bericht door herman50 » 15 okt 2021, 12:17

beste zou dan zijn een 3e onafhankelijke partij ,,,
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13579
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Steeds meer Republikeinen denken aan Trump als presidentskandidaat in 2024

Bericht door Fenna » 15 okt 2021, 12:41

Tammy schreef:
13 okt 2021, 22:57
Maar mocht het toch Trump worden dan kan ik niet wachten om dat gezicht van Don Lemon en Pelosi te zien.
Ik lig nu al in een deuk, ja ik weet het , maar daar hebben ze zelf voor gezorgd .
Ik net zo ;P!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80380
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Steeds meer Republikeinen denken aan Trump als presidentskandidaat in 2024

Bericht door Tammy » 16 okt 2021, 09:41

We zullen het zien tegen die tijd Fenna.

Waar zou die derde onafhankelijke partij uit moeten bestaan volgens jou Herman50 ? :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Steeds meer Republikeinen denken aan Trump als presidentskandidaat in 2024

Bericht door taigitu » 16 okt 2021, 13:22

Zou het niet leuk zijn als er een partij aan de macht zou komen bestaande uit alleen maar vrouwen.
En dan deze vrouwen-partij (gekleed uiteraard) als tegenstander van Trump de verkiezingen ingaat, als Trump ook mee zou doen,
en ik denk dat hij die kans om weer aan de macht te komen niet aan zich voorbij laat gaan.
En dat de vrouwen dan gaan winnen.......

Met deze fantasie ga ik me eens lekker vermaken, fantaseren hoe Trump zich in alle bochten zal wringen
om hier toch iets positiefs voor zichzelf van te maken....... waar hij vrouwen 'klein' neer te zetten niet zal
laten. Het zou kunnen dat (deze) vrouwen zich nu gaan verenigen, ze hebben al geoefend toen.
En daar is Trump dan zelf debet aan. Een hilarisch idee.....

Cleveland: Over 100 women pose naked in protest against Donald Trump
Photographer Spencer Tunick latest art installation targets Donald Trump ahead of Republican Party convention in Cleveland.

By: Express Web Desk | New Delhi |
Updated: July 18, 2016 12:02:34 pm
Donald Trump, Republican Party convention, Spencer Tunick, Trump naked women Photographer Spencer Tunick latest art installation
targets Donald Trump ahead of Republican Party convention in Cleveland. (file photo)

Klik op de link en zie deze actie:
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... e=emb_logo

Over 100 women posed naked in protest against Donald Trump ahead of the Republican Party convention in Cleveland, scheduled to begin Monday.
Photographer Spencer Tunick, who organised the protest, tweeted an image of the women holding mirrors as part of the art project titled “Everything She Says Means Everything”.
Speaking to news agency AFP, Tunick said: “I have two daughters and a wife. I can’t believe the language and rhetoric of hate against women and minorities coming from the Republican Party.”
A participant at the art installation said that she wants to stand up against Trump and other republicans “whose hateful speech towards women, immigrants, lGBT people, and all “others” is poisoning this nation.”

A website created for the project states that the large discs of mirrors reflected “the knowledge and wisdom of progressive women and the concept of ‘Mother Nature’ into and onto the convention center, cityscape and horizon of Cleveland.”
Trump, who recently announced his running mate, is likely to be anointed as the Republican Party’s presidential candidate. He swept most of the primaries and snapped up the delegates required to win the party nomination after his opponents dropped out of the race.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Steeds meer Republikeinen denken aan Trump als presidentskandidaat in 2024

Bericht door Witte wel » 18 okt 2021, 21:48

Geef ze allemaal zo'n regenboogshirtje aan, dan maken ze meer kans.
Alleen al daar om. :grin:
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Steeds meer Republikeinen denken aan Trump als presidentskandidaat in 2024

Bericht door univers » 18 okt 2021, 22:45

En dan deze vrouwen-partij (gekleed uiteraard)
Waarom ?
Ok wil graag weten, wat de pot schaft :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80380
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Steeds meer Republikeinen denken aan Trump als presidentskandidaat in 2024

Bericht door Tammy » 19 okt 2021, 08:38

Taigitu schreef :
Zou het niet leuk zijn als er een partij aan de macht zou komen bestaande uit alleen maar vrouwen.

Nee, alsjeblieft niet zeg. :mrgreen:
....... waar hij vrouwen 'klein' neer te zetten niet zal
laten.
Dat hoeft hij niet te doen Taigitu , dat doen de vrouwen al zelf.
Weet je nog dat ze rondliepen in zelf gemaakte roze vaginapakjes ?
En vergeet de mutsjes niet, de pussy hats. [doh]
En de vrouwen in het filmpje wat volgens mij uit 2016 is, zal nu niet anders zijn, moet je ook niet willen in een partij.

In je blootje protesteren ?
En dan verwachten dat je serieus word genomen ?
Natuurlijk word je dat niet op die manier, men maakt zichzelf alleen onsterfelijk belachelijk.
Als vrouwzijnde schaam ik mij dat een deel van het vrouwelijke ras zichzelf zo presenteert bij demonstraties.
Die vrouwen hebben nog een lange weg te gaan voordat de wereld serieus naar ze luistert.

De mond vol hebben over de seksistische uitspraken van mannen , maar niet in staat zijn om op niveau en intellegentie te demonstreren.
Nee, de dames gooien hun lichaam in de strijd.
Mannen doen dat niet dames, misschien kunnen jullie daar iets van leren ?

Don’t worry Taigitu, Trump komt niet meer terug. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13579
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Steeds meer Republikeinen denken aan Trump als presidentskandidaat in 2024

Bericht door Fenna » 19 okt 2021, 09:21

;P! Tammy.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Steeds meer Republikeinen denken aan Trump als presidentskandidaat in 2024

Bericht door taigitu » 19 okt 2021, 11:52

Tammy schreef:
19 okt 2021, 08:38
Taigitu schreef :
Zou het niet leuk zijn als er een partij aan de macht zou komen bestaande uit alleen maar vrouwen.
Nee, alsjeblieft niet zeg. :mrgreen:
....... waar hij vrouwen 'klein' neer te zetten niet zal
laten.
Dat hoeft hij niet te doen Taigitu , dat doen de vrouwen al zelf.
Weet je nog dat ze rondliepen in zelf gemaakte roze vaginapakjes ?
En vergeet de mutsjes niet, de pussy hats. [doh]
En de vrouwen in het filmpje wat volgens mij uit 2016 is, zal nu niet anders zijn, moet je ook niet willen in een partij.

Don’t worry Taigitu, Trump komt niet meer terug. :mrgreen:
Waarom geen partij met alleen vrouwen...... het is te proberen en wie weet komt er daarna
meer ruimte voor vrouwen in de politiek?
Er zijn zoveel partijen met alleen mannen in de loop van de eeuw(en) geweest, dus zou het niet
logisch zijn om nu de vrouwen zo'n kans te geven. Zelfs nu nog, op veel niveau's in de maatschappij,
worden vrouwen buiten gesloten of weggepest in allerlei functies. Waar vrouwen voor strijden
al veel jaren is een 50/50 verhouding in de functies in grote bedrijven en de politiek.
Maar zoals je kon lezen, vind ik het een leuk idee om over te fantaseren. Wat zouden mannen
doen bijvoorbeeld doen als er een vrouwenpartij zou zijn en mogelijk nog meer komen........

Ik heb geen vrouwen gezien in roze vaginapakjes of pussy hats op het forum of elders.
Ben er ook niet nieuwsgierig naar, Het zal wel lollig bedoeld zijn vermoed ik.
Verontruste Franse burgers demonstreren in hun blootje tegen de boerkini

Een groep Franse moslima’s trotseert zondag het verbod op de boerkini in een zwembad in Grenoble.
Zij kunnen rekenen op een tegenactie van verontruste medeburgers die in hun blootje te water willen gaan.

Kleis Jager - 27 juni 2019

Een nieuwe zomer, een nieuwe rel rond de boerkini. In 2016 besloten de burgemeesters van Franse badplaatsen het bedekkende zwempak te verbieden.
Nu is een zwembad in Grenoble het brandpunt van het conflict tussen voor- en tegenstanders.

Afbeelding

De voorstanders negeren dit weekend voor de derde keer dit jaar het reglement van het gemeentelijke bad.
De regels staan om hygiënische redenen expliciet alleen een zwembroek en één- of tweedelige badpakken toe.

'Discriminatie', meent de Alliance citoyenne, een vereniging die het opneemt voor de vrouwen met boerkini. ‘Ik ben schoon en mijn boerkini ook’, aldus een van de actievoersters tegen de gratis krant 20 Minutes. ‘Mijn badpak is alleen wat groter.’ Volgens Alliance citoyenne, die ook de strijd aanbindt met huisjesmelkers en de verhoging van de energietarieven, is de vrijheid van religie en de vrijheid om het eigen lichaam wel of niet te bedekken in het geding. Dat laatste dreigen andere Grenoblois nu heel letterlijk te nemen. Op Facebook hebben zij een oproep geplaatst zondag naakt te gaan zwemmen om zo de in hun ogen absurde boerkini-actie aan te tonen.

Lees verder:
https://www.trouw.nl/nieuws/verontruste ... ~bc2daa4a/
Alleen voor de hygiëne.......? Wordt ieders derriëre gecontroleerd op eventuele 'bruine plak' voor ze het water in mogen, of gaat er
een alarm af mocht iemand zijn blaas niet helemaal onder controle hebben?

Vrouwenkiesrecht in Nederland.

Het lijkt zo normaal dat iedere Nederlander vanaf 18 jaar kan stemmen bij verkiezingen voor de Tweede Kamer, de Provinciale staten, Gemeenteraad en het Europees Parlement. Pas in 1917 werd in Nederland het passief kiesrecht voor vrouwen ingevoerd. Vrouwen konden toen voor politieke functies gekozen worden, maar mochten niet zelf stemmen. In 1919 kregen vrouwen het felbegeerde actief kiesrecht, waardoor ze zelf mochten stemmen.

Strijd voor vrouwenkiesrecht

Tientallen jaren werd een ware strijd geleverd voor vrouwenkiesrecht door vrouwen van diverse politieke stromingen. Vanaf 1889 ontstonden organisaties voor vrouwenkiesrecht. Deze organisaties hielden demonstraties en spreekbeurten, organiseerden protestbijeenkomsten en tentoonstellingen, gaven een maandblad uit en publiceerden artikelen. Activiteiten om duidelijk te maken aan het grote publiek dat vrouwen met stemrecht een onmisbare inbreng zouden hebben bij het oplossen van alles wat er mis was in de samenleving. Het kiesrecht voor vrouwen was geen doel op zich, maar de eerste stap op weg naar een gelijke positie van vrouwen in alle geledingen van de maatschappij.

Lees meer via de link:
https://atria.nl/nieuws-publicaties/vro ... nederland/

En helaas, ik zie een serieuze kans dat Trump weer deelneemt aan de verkiezingen en misschien ....... Het zou mij niet verrassen. Afbeelding
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80380
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Steeds meer Republikeinen denken aan Trump als presidentskandidaat in 2024

Bericht door Tammy » 19 okt 2021, 12:23

Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen kijk op de politiek.
Ik zie een partij alleen uit vrouwen niet als ideaal.
Gemengd heb ik geen probleem mee maar dan wel zonder vrouwenquotum.
Als ik ergens een hekel aan heb is het dat mensen geselecteerd worden op geslacht of afkomst of huidskleur.
En dat is al gaande , ook in het bedrijfsleven.
Ben ik het dus helemaal niet mee eens.
Men moet geselecteerd worden op kwaliteiten en niet wat ik eerder noemde.

De zelfgemaakte vaginapakjes en pussy hays was niet lollig bedoeld Taigitu maar is echt gebeurd.
Paar jaar geleden , heb ik over gesproken hier op het forum.
Men marcheerde zo ook langs het Witte Huis waar Trump in zat.
Denkende dat dat indruk zou maken, niet dus.

Maar ieder zijn of haar kijk erop. :peace:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80380
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Steeds meer Republikeinen denken aan Trump als presidentskandidaat in 2024

Bericht door Tammy » 21 okt 2021, 04:25

Afbeelding

Trump kondigt terugkeer op sociale media aan met eigen platform.

Oud-president Donald Trump komt met een eigen platform op sociale media,
TRUTH Social genaamd. Vanaf volgende maand kunnen geselecteerde gebruikers kennismaken met een beta-versie van het platform.
TRUTH Social wordt het eerste platform van een nieuw te vormen mediabedrijf.

Lees verder via link :

https://www.nu.nl/tech/6163383/trump-ko ... tform.html

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Dit was te verwachten natuurlijk en hij zal niet de enigste zijn denk ik.
Ik denk dat de bestaande grote social media zoals Twitter enz stevige concurrentie gaan krijgen van andere platformen.
Het censureren of bannen wat in opmars is gaat steeds meer mensen tegen staan.

Wie bepaalt wat fake news is of wie bepaalt wat iemand mag zeggen ?
De grote platformen zelf maar die staan straks niet meer alleen op grote hoogte.
Die van Trump is nog maar het begin denk ik.
Andere zullen volgen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie