Ontsnapt uit quarantaine: ’klopjacht op besmette Nederlandse toeristen in Spanje’

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Ontsnapt uit quarantaine: ’klopjacht op besmette Nederlandse toeristen in Spanje’

Bericht door Tammy » 19 nov 2021, 09:36

Afbeelding

Ontsnapt uit quarantaine: ’klopjacht op besmette Nederlandse toeristen in Spanje’

NAVAS DEL MODROÑO - De Spaanse politie in de provincie Cáceres is een klopjacht begonnen op een groep van veertien Nederlanders die is ontsnapt uit hun quarantaineverblijf in de stad Navas del Modroño.
Enkele leden van het reisgezelschap bleken besmet met corona, maar ze zijn spoorloos verdwenen.

Inmiddels is er een internationale waarschuwing uitgegaan om uit te kijken naar onze landgenoten, die volgens diverse Spaanse media vanwege hun besmetting een groot gevaar vormen voor de volksgezondheid.

Lees verder via link :

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1617114 ... -in-spanje

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Wat een asociale figuren zijn er toch in de wereld.
Hoop dat ze uiteindelijk gepakte worden.
Er is al genoeg ellende door Corona, dit soort idiote figuren moet je niet willen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Ontsnapt uit quarantaine: ’klopjacht op besmette Nederlandse toeristen in Spanje’

Bericht door univers » 19 nov 2021, 10:07

Wat een asociale figuren zijn er toch in de wereld.
Helemaal mee eens.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Ontsnapt uit quarantaine: ’klopjacht op besmette Nederlandse toeristen in Spanje’

Bericht door Fenna » 19 nov 2021, 10:47

;P! Tammy.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Ontsnapt uit quarantaine: ’klopjacht op besmette Nederlandse toeristen in Spanje’

Bericht door herman50 » 19 nov 2021, 11:19

Tammy [clap] [clap] [clap]
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Ontsnapt uit quarantaine: ’klopjacht op besmette Nederlandse toeristen in Spanje’

Bericht door Determinist » 19 nov 2021, 14:19

Tammy schreef:
19 nov 2021, 09:36
Hoop dat ze uiteindelijk gepakte worden.
Dat lijkt mij toch niet al te moeilijk?

Een groep heeft een accommodatie gehuurd (dus is bekend bij wie en door wie).
Tevens een besmetting geconstateerd tijdens verblijf. Dus er is een test gedaan, ergens is dat bekend en wie dat is.

Het lijkt mij dat de namen bekend zijn en dat zodra ze verschijnen op het vliegveld ze wat uit te leggen hebben.
Anders hier thuis wel.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Ontsnapt uit quarantaine: ’klopjacht op besmette Nederlandse toeristen in Spanje’

Bericht door Tammy » 19 nov 2021, 14:27

Daar heb je gelijk in Determinist, ze weten wie ze zijn.
Maar er gaan verhalen dat ze met de auto zijn gevlucht , dan kom je niet op de vliegvelden.
Maar kunnen de Spanjaarden als die lui in Nederland arriveren iets tegen ze doen ?
Weet jij dat ?

Want een uitleveringsverzoek is op dit gebied qua Corona nieuw volgens mij.
Zouden de Spanjaarden kans hebben ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Ontsnapt uit quarantaine: ’klopjacht op besmette Nederlandse toeristen in Spanje’

Bericht door univers » 19 nov 2021, 15:03

Zijn het criminelen, dat ze op de vlucht zijn gegaan ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Ontsnapt uit quarantaine: ’klopjacht op besmette Nederlandse toeristen in Spanje’

Bericht door Osiris » 19 nov 2021, 16:53

univers schreef:
19 nov 2021, 15:03
Zijn het criminelen, dat ze op de vlucht zijn gegaan ?
Nee, zullen terroristen genoemd gaan worden.
Zo worden vrijheidsstrijders binnen een dictatuur bestempeld, door de dictatuur.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Ontsnapt uit quarantaine: ’klopjacht op besmette Nederlandse toeristen in Spanje’

Bericht door Tammy » 19 nov 2021, 18:07

Dit zijn geen vrijheidsstrijders Osiris.
Dit zijn ontiegelijke asociale egoïstische figuren , die met hun besmette koppen niet binnen blijven voor twee weekjes maar bewust naar buiten gaan.
Want men wilt niet in quarantaine zitten.
Dus naar buiten en kans om aan andere mensen het virus door te geven met soms als resultaat dat die mensen dood gaan die ze tegen komen.
Maar daar denken ze niet aan , want ze zien het zo niet.

Vrijheidsstrijders aan mijn hoela.
Egoïstische eigenwijze domkoppen zijn het.
Vrijheidsstrijders zijn van een heel ander kaliber dan deze figuren.
De vergelijking is bijna beledigend te noemen voor de echte vrijheidsstrijders die de wereld heeft gekend in het verleden maar ook nu.

Ik hoop dat ze deze Nederlanders pakken .
Ik ben helemaal klaar met dit soort lui.
Sorry voor mijn felheid, ik ben kwaad op die lui en niet op jou Osiris.
En er zijn meer mensen die die termen vrijheidsstrijders noemen, maar dat zijn ze in mijn ogen totaal niet.
Ze komen nog niet in de buurt.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Ontsnapt uit quarantaine: ’klopjacht op besmette Nederlandse toeristen in Spanje’

Bericht door Osiris » 19 nov 2021, 19:37

Tammy schreef:
19 nov 2021, 18:07
Dit zijn geen vrijheidsstrijders Osiris.
Dit zijn ontiegelijke asociale egoïstische figuren , die met hun besmette koppen niet binnen blijven voor twee weekjes maar bewust naar buiten gaan.
Want men wilt niet in quarantaine zitten.
Dus naar buiten en kans om aan andere mensen het virus door te geven met soms als resultaat dat die mensen dood gaan die ze tegen komen.
Maar daar denken ze niet aan , want ze zien het zo niet.

Vrijheidsstrijders aan mijn hoela.
Egoïstische eigenwijze domkoppen zijn het.
Vrijheidsstrijders zijn van een heel ander kaliber dan deze figuren.
De vergelijking is bijna beledigend te noemen voor de echte vrijheidsstrijders die de wereld heeft gekend in het verleden maar ook nu.

Ik hoop dat ze deze Nederlanders pakken .
Ik ben helemaal klaar met dit soort lui.
Sorry voor mijn felheid, ik ben kwaad op die lui en niet op jou Osiris.
En er zijn meer mensen die die termen vrijheidsstrijders noemen, maar dat zijn ze in mijn ogen totaal niet.
Ze komen nog niet in de buurt.
Het virus bestaat alleen in een DNA computermodel , De PCR testen,positieve uitslagen, die als besmettingen bestempeld worden, zijn fake.
Je felheid zou absoluut gerechtvaardigd zijn als bovenstaande niet aan de orde zou zijn.

Alles is onderdeel van een veel duistere agenda, die wereldwijd gecoordineerd, uitgevoerd word.
Totale technologische controle, immense depopulatie en een ongekende slavernij voor de slechts enkelen die genetisch sterk genoeg zijn om over te blijven.

De zo graag gewilde ( sinds de Nazi's ), totaal gecontroleerde en bestuurde Ubermensch, echter amper nog menselijk te noemen.
Volledig gekoppeld aan het ' internet der dingen', de A.I. cloud/matrix, mogelijk gemaakt door de vaccinaties,tienduizenden 5G/6G/7G satellieten ( o.a Musk ) en miljoenen antennes.
Het satanische paradepaardje van o.a. Bill Gates en Elon Musk, Rockefellers, Rothschields en tal van andere biljonairs.
Zij zien zichzelf als de enig werkelijke uitverkoren ( reptilian ) gods van onze planeet.

De wereldwijde inenting van ieder mens op deze planeet is vanaf dag 1 het doel geweest, de rest is psychologische beinvloeding/dwang via angst, misleiding,leugens en bedrog.

Dus wat betreft bovenstaande,zie ik ze als vrijheidsstrijders.

En daar verschillen we dus 100% van mening . :peace:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Ontsnapt uit quarantaine: ’klopjacht op besmette Nederlandse toeristen in Spanje’

Bericht door Tammy » 19 nov 2021, 20:35

Ja dat doen we zeker Osiris. :peace:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie