Rellen in Rotterdam: ’Dit is niet meer te doen!’

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Rellen in Rotterdam: ’Dit is niet meer te doen!’

Bericht door Tammy » 19 nov 2021, 23:35

Afbeelding

Rellen in Rotterdam: ’Dit is niet meer te doen!’

ROTTERDAM - „De grens is hier bereikt!”, stelt een zwaar aangeslagen Gerrit van de Kamp, voorzitter van Politievakbond ACP. „De collega’s in Rotterdam hebben het momenteel heel zwaar. Ze zijn zo in het nauw gedreven dat ze genoodzaakt waren te schieten, puur uit noodweer. Wat hier gaande is, is niet te beschrijven”, verzucht hij.

Lees verder via link :

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2138808 ... er-te-doen

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Wat een vreselijk sneu volk zijn die relschoppers toch.
De politie dient alle hulp te krijgen die ze nodig hebben.

En verbied meteen demonstraties zolang de crises duurt.
Als men dit gaat flikken dan verspeel je je recht om te demonstreren vind ik.
Dit zijn geen demonstranten.
Dit is tuig en niet te weinig ook.



Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Rellen in Rotterdam: ’Dit is niet meer te doen!’

Bericht door Tammy » 19 nov 2021, 23:40









Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Rellen in Rotterdam: ’Dit is niet meer te doen!’

Bericht door Tammy » 20 nov 2021, 00:00

Afbeelding

Woede en afschuw in Kamer over geweld in Rotterdam.

DEN HAAG - In de Tweede Kamer is met woede en afschuw gereageerd op de rellen in Rotterdam, waar de politie vrijdagavond schoten loste bij een protest tegen de coronamaatregelen. „Criminele relschoppers” hebben de demonstratie gekaapt, twittert PvdA-parlementariër Barbara Kathmann. „Dit moeten we niet langer pikken.”

Lees verder via link :

https://www.telegraaf.nl/nieuws/6075057 ... -rotterdam

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Rellen in Rotterdam: ’Dit is niet meer te doen!’

Bericht door Osiris » 20 nov 2021, 08:01

Wat had je verwacht dan Tammy ?
Als vreedzame demonstraties en protesten een lachertje zijn voor de elitaire uitvoerende kliek in Den Haag ( net als Occupy destijds ) ?
De kop ingedrukt worden door politie optreden, verboden worden etc in opdracht van die kliek .

Als je leven bedreigt word door iets of iemand, wat doe je dan zelf ?
Een nutteloze discussie aangaan of je zelf ( met geweld ) verdedigen ?

Niet dat ik zelf geweld verheerlijk,absoluut niet, maar begrijp terdege dat velen, die zien waar het nu werkelijk om gaat, geen andere uitweg meer zien.

Klaus Schwab , de bedenker van het hele proces van afgelopen jaren, wist wat er ging komen.
" It's gonna be an angry world ' en daarop volgend dat er daarop maatregelen genomen moesten worden.
Als je bedenker bent van een satanische agenda ( Great Reset ), waar je alle regeringen en puppets in je zak hebt , weet je ook allang de gevolgtrekkingen.

En dat zal met het verder radicaal doorvoeren van de ( Covid ) maatregelen uit die satanische agenda, alleen maar erger gaan worden....
Het is een kwestie van leven en dood geworden, gevecht tussen licht en duister op een hoger spiritueel niveau.
Dag des Oordeels.
En daar zal een ieder een eigen keuze in moeten gaan maken.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Rellen in Rotterdam: ’Dit is niet meer te doen!’

Bericht door Tammy » 20 nov 2021, 08:27

Ik voorzie al heel lang burgeroorlogen in Europa Osiris, en dat zei ik al voordat Corona er was.
Jaren geleden dus al op een ander gebied.
En met de Corona nu zie ik wel degelijk de agressie.
Het softe zwaberbeleid is ongeloofwaardig geworden voor velen.
Door het trage beleid en gedrag van mensen heeft het virus vrij spel en worden de maatregelen strenger en strenger .
En de woede neemt toe daardoor.

Maar dit zijn geen demonstranten Osiris.
Dit zijn relschoppers van het zuiverste water.
Ze komen als ratten uit hun holen om chaos te creëren.
Dat hebben we echt nodig in deze rot tijd hoor . [doh]

Ik kan mensen die de politie aanvallen niet uitstaan Osiris.
Dat heb ik altijd gehad.
Daar heb ik totaal geen begrip voor en zal ik ook nooit hebben.
Zij zijn niet de bedenkers van de maatregelen , maar dat snapt dat tuig niet.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Rellen in Rotterdam: ’Dit is niet meer te doen!’

Bericht door Osiris » 20 nov 2021, 08:44

Tammy schreef:
20 nov 2021, 08:27
Ik voorzie al heel lang burgeroorlogen in Europa Osiris, en dat zei ik al voordat Corona er was.
Jaren geleden dus al op een ander gebied.
En met de Corona nu zie ik wel degelijk de agressie.
Het softe zwaberbeleid is ongeloofwaardig geworden voor velen.
En de woede neemt toe daardoor.

Maar dit zijn geen demonstranten Osiris.
Dit zijn relschoppers van het zuiverste water.
Ze komen als ratten uit hun holen om chaos te creëren.
Dat hebben we echt nodig in deze rot tijd hoor . [doh]
Ook hier zien we de zaken helaas anders.
De onderkant van de samenleving word al jaren gemangeld,klopt.
Sinds de financiele crisis werd duidelijker dan ooit wie de prijs betaald.

Zoals ik al vaker stelde is er iets totaal anders gaande betreffende covid ( maar ook bijv. klimaatgebeuren en tal van andere zaken ) , wat je niet kan of wil zien.
Als je binnenkort zonder QR je baan verliest, geen inkomen meer hebt, niet meer in winkels je levensbehoefte kan genereren, je kinderen bedreigt worden met een dodelijke spuit ( totaal andere doelstelling dan bescherming ) etc etc., dan is dat levensbedreigend , simpel .

Het duivelse merkteken van het beest ; de maskers,testen in aangezicht, de spuiten in je arm, gekoppeld aan een QR code waarmee je wel of niet kunt kopen of verkopen.
It has been written and being done, right now, als onderdeel van een totale controle en overname van onze planeet ( Great Reset ).

Accepteer je dit, dan is het einde oefening en velen ( ook inmiddels gevaccineerden ) beginnen dit te zien.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Rellen in Rotterdam: ’Dit is niet meer te doen!’

Bericht door Tammy » 20 nov 2021, 09:08

En jij denkt dat zeer zwaar vuurwerk gericht op de politie ( heb je dat filmpje gezien ? ) en hun auto’s in brand steken en zwaar belagen met stenen en ander spul gaat helpen Osiris ?
Dat mensen pisnijdig zijn snap ik.
Ik deel jouw gedachtes niet maar de kwaadheid snap ik heel goed dat we na anderhalf jaar nog in de shit zitten.
En het totale gebrek van Rutte en Hugo om een sterk beleid te voeren dan die halfzachte maatregelen.

Maar wat er gisteren in Rotterdam is gebeurd zijn geen demonstranten maar relschoppers van het ergste soort.
Als je naar een demonstratie gaat met heel zwaar vuurwerk en stenen ben je het woord demonstrant niet waard.
En verlies je , tenminste bij mij, al het begrip.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Rellen in Rotterdam: ’Dit is niet meer te doen!’

Bericht door univers » 20 nov 2021, 10:06

Maar wat er gisteren in Rotterdam is gebeurd zijn geen demonstranten maar relschoppers van het ergste soort.
Dit is nog maar de voorbode, wordt nog erger.
Sta helemaal niet raar te kijken dat de relschoppers gesteund worden, door de anonieme schaduwregering.
Laat de mensen, elkaar lekker afmaken.
De enigste die een goede toekomst te gemoed gaat, zijn de begrafenisondernemingen.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Rellen in Rotterdam: ’Dit is niet meer te doen!’

Bericht door Fenna » 20 nov 2021, 10:24

Als rede (vreedzame demo's) niet helpen, grijpt men naar geweld.
Begrijp me goed, ik ben geen voorstander van geweld, maar kan me wel voorstellen dat mensen die zich niet gehoord voelen, hiertoe overgaan.
Het komt voort uit onmacht.

Even een paar voorbeelden waardoor zo'n onvrede ontstaat.

Steeds meer betalen voor zorg, maar steeds minder zorg krijgen.
Velen die geen zorgverzekering kunnen betalen.
Mensen die door een actie van prodent tandpasta en behandeling bij een tandarts kunnen krijgen.
Lonen die de inflatie niet kunnen bijbenen.
Mensen die financieel het water aan de lippen staat.
Meisjes die niet meer school gaan als ze ongesteld zijn omdat ze geen maandverband kunnen kopen.
Voedselbanken.
Een regering die er niet is voor de burger, maar voor zichzelf en het grote kapitaal.
Straks in de kou zitten omdat je je energierekening niet meer kunnen betalen omdat wij, kikkerlandje, het klimaat moeten redden en van het gas af moeten.
En tsunami's aan veiligelanders die zich voordoen als asielzoeker en hier niets te zoeken hebben, maar niet meer weggaan omdat er hier niet gehandhaafd word.
Het hier en drugs Walhalla is.
En dan de coronamaatregelen die mensen hun vrijheid aan banden legt op een manier waar geen enkel effect heeft op de verspreiding.
En zo vergeet ik er vast nog wel het een en ander.

En dan nog wat.

Straks word de hypotheekrenteaftrek versneld afgebouwd onder druk van de EU, waardoor de huizenmarkt implodeert, mensen hun hypotheek niet meer kunnen betalen en wij een enorme financiële crisis belanden.
Hier heeft Rutte zich hard voor gemaakt bij de EU om 6 miljard coronasteun te krijgen.
Maar waar wil Rutte dit voor gebruiken?
Niet voor de zorg en boost te geven of de schade die de corona veroorzaakt te verzachten, nee, hij wil het gebruiken voor de digitalisering in Nederland.
Wat heeft dat in vredesnaam met corona te maken?
En goed functionerende QR code misschien?
Laatst gewijzigd door Fenna op 20 nov 2021, 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Rellen in Rotterdam: ’Dit is niet meer te doen!’

Bericht door univers » 20 nov 2021, 10:38

Fen. :post:

Heb een paar jaar geleden al gezegd, dat de mensen een chip getransporteerd krijgen, komt aardig uit.
Als je dan gaat blaffen, wordt je gelijk gecorrigeerd.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Rellen in Rotterdam: ’Dit is niet meer te doen!’

Bericht door Witte wel » 20 nov 2021, 11:16

Tammy schreef:
20 nov 2021, 08:27
Ik kan mensen die de politie aanvallen niet uitstaan Osiris.
Dat heb ik altijd gehad.
Daar heb ik totaal geen begrip voor en zal ik ook nooit hebben.
Zij zijn niet de bedenkers van de maatregelen , maar dat snapt dat tuig niet.
Ben je het buitenproportineel optreden op het Malieveld vergeten Tammy waar de BPOC uitvoerig verslag over heeft gepubliceerd. Ik heb er zelfs een conflict over gehad met een broer van mij die niet geloofde dat er Romeo's ingezet werden om het volk op te ruien. Wat je zaait zal je oogsten. Het geweld tegen de politie zal in heel het land enorm toenemen en dat is een logisch gevolg. Politie kent heel veel goede zaken, dat valt niet te ontkennen, maar op sommige afdelingen heerst een knuppelmentaliteit. Logisch dat een dergelijke reactie ontstaat. Den Haag kan hier met afschuw op reageren, het is koekie van eigen deeg. Het wordt nog veel extremer. Een logisch gevolg en viel te verwachten. Dat agenten gaan schieten om zichzelf te beschermen is een angst en die angst hebben ze te danken aan hun eigen beleidvoerders. Het is gemakkelijk om vanachter een scherm afschuw uit te spreken, ik ken er hier op het forum nog wel een, over wat er in de samenleving plaats vindt. Het geschetste beeld is niet reëel van de samenleving, er speelt veel meer dan dat het volk te horen of te zien krijgt. En ja Rotterdammers, daar ga je niet mee kuieren. Ik heb al geschreven dat in het havengebied een totaal andere mentaliteit heerst. Je moet daar komen om dat te proeven en de doorsnee burger heeft daar niets te zoeken, er zijn voornamelijk bedrijven en daar kom je niet binnen. Er heerst daar een zekere discipline en daar prik je niet gemakkelijk doorheen. Het overgrote deel is industrieel. Daarnaast kent de Rotterdammer een eigen persoonlijkheid die kenmerkend is. Een hele andere ervaring is als je in Utrecht of Amsterdam komt. Daar zijn de scherpe randjes weer anders geslepen.
Dat er geweld wordt gebruikt door de burger is toch voortgekomen uit het dagelijks tonen van Hollywood geweld wat via het medium televisie wordt verspreid. Zien doen doet doen en wat ik ook al geschreven heb is dat niet iedere burger een hogere ontwikkeling kent. Blijkbaar denkt een groot deel van nederland dat de nederlander zo slim is. Dat is niet het geval. We hebben ontzettend veel lieve en goede mensjes hier binnen de grenzen rond wandelen en ook best wel een fijne multicultuur. Al vind ik wel dat velen door het intigratiebeleid hun eigen cultuur en roots verliezen. Dat is jammer. De enige multicultuur die goed werkt is waar alle culturen in harmonie met elkaar om gaan en niet waar deze samengevoegd worden.
Er komt nog meer weerstand vanuit de samenleving.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Rellen in Rotterdam: ’Dit is niet meer te doen!’

Bericht door Witte wel » 20 nov 2021, 11:25

Fenna schreef:
20 nov 2021, 10:24
Niet voor de zorg en boost te geven of de schade die de corona veroorzaakt te verzachten, nee, hij wil het gebruiken voor de digitalisering in Nederland.
Wat heeft dat in vredesnaam met corona te maken?
Dat is een opdracht vanuit het WEF. In de digitalisering zijn de afgelopen tientallen jaren miljarden in geinvesteerd en is al veel verder dan men zal vermoeden.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Rellen in Rotterdam: ’Dit is niet meer te doen!’

Bericht door Fenna » 20 nov 2021, 11:38

;P! Witte.
I know :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Rellen in Rotterdam: ’Dit is niet meer te doen!’

Bericht door Osiris » 20 nov 2021, 12:35

Witte wel schreef:
20 nov 2021, 11:25
Fenna schreef:
20 nov 2021, 10:24
Niet voor de zorg en boost te geven of de schade die de corona veroorzaakt te verzachten, nee, hij wil het gebruiken voor de digitalisering in Nederland.
Wat heeft dat in vredesnaam met corona te maken?
Dat is een opdracht vanuit het WEF. In de digitalisering zijn de afgelopen tientallen jaren miljarden in geinvesteerd en is al veel verder dan men zal vermoeden.
En daar zijn de synthetische DNA=RNA nano technologische gen veranderende 'vaccins ' onderdeel van .
Er komen geen onderhuidse chips, die techniek is allang achterhaald en die 'nieuwe ' messengertechniek is nu onderdeel van de spuiten.
Hydrogel en Quantum Dot zijn enkele benamingen daarvan, waar o.a. Bill Gates en Musk tot hun nek in zitten.
Kijk eens hoeveel multi miljarden daar al in geinvesteerd is onder het mom van covid vaccins.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Rellen in Rotterdam: ’Dit is niet meer te doen!’

Bericht door Osiris » 20 nov 2021, 12:40

BTW in hoeverre zijn de escalaties in Rotterdam niet 'opgezet' door degenen die het liefst een politiestaat zien met het leger erbij ?
Dan is dit natuurlijk een fantastisch excuus, gecreeerd door agent provocateurs ( Romeo's ).
Die mogelijkheid bestaat ook nog en er is maar een klein beetje spreekwoordelijke olie op het al langer broeiende vuur nodig.

https://www.niburu.co/binnenland/16870- ... dichterbij
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Rellen in Rotterdam: ’Dit is niet meer te doen!’

Bericht door Tammy » 20 nov 2021, 14:35

BTW, weet je welke mogelijkheid ook bestaat ?
Asociaal tuig , walgelijke relschoppers die rellen om het rellen.

Wat is het volgende naast politie en Romeo’s te benoemen voor de rotzooi ?
Aliens die een plan hebben ?
Reptielen vermomd als mensen zoals in de serie V ?

Mocht iemand denken wat klinkt dit denigrerend , na wat ik heb gelezen hier over allerlei theorieën of eigenlijk overtuigingen, valt wat ik zeg reuze mee.
Mijn laatste twee zinnen passen bij wat word gesuggereerd.
Ongelooflijk wat er word geloofd , maar dat moet iedereen natuurlijk zelf weten.
Ik doe er niet meer aan mee.

Dit heeft niks met politie en Romeo’s te maken maar alles met walgelijke relschoppers.
Maar dat moet je wel willen zien.
I rest my case in deze topic.
En dat doe ik zelden op mijn eigen forum.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Rellen in Rotterdam: ’Dit is niet meer te doen!’

Bericht door Determinist » 20 nov 2021, 18:28

Ik geef je helemaal gelijk Tammy.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Rellen in Rotterdam: ’Dit is niet meer te doen!’

Bericht door herman50 » 21 nov 2021, 07:43

al 100proc Rotterdammer , baal ik van die zakken,, wat denk je dat een gewoon iemand cq demonstrant daar gaat staan?? echt niet
maar als je rotzooi wil schoppen ja, maar da niet huilen als je op je flikker krijgt

hield m´n hart vast toen ik boven de stad die blauwe lichtjes zag ,das nooit goed helis sávonds laat ,,,maarja ze hebben het nieuws weer gehaald gisteren Euronews voluit ,aarja [doh]
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Rellen in Rotterdam: ’Dit is niet meer te doen!’

Bericht door univers » 21 nov 2021, 07:54

Weet nog goed 60 jaar geleden, bij jouw om de hoek SK, met oud en nieuw,, veegden ze in no time heel de straat leeg.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Rellen in Rotterdam: ’Dit is niet meer te doen!’

Bericht door herman50 » 21 nov 2021, 09:20

univers schreef:
21 nov 2021, 07:54
Weet nog goed 60 jaar geleden, bij jouw om de hoek SK, met oud en nieuw,, veegden ze in no time heel de straat leeg.
yep het bekende,,beruchte autotje wippen .. elke oud en nieuw raak,maar met de lange lat erover en weg ware ze, motor mat zijspan over de stoep ,,
máár nooit een agent geslagen of ruit ingedrukt ..het was gewoon´,,
wat die eikels nou flikken was ON gewoon en wat lees je liggen ze nog in een ziekenhuis ook ,en och arme.. beter naar huis te sturen nemen plek van échte zieken in ...... :evil:
----------
@@@@@@@Er hebben niet twee, maar drie mensen schotwonden opgelopen na de rellen in Rotterdam gisteravond. Dat meldt de politie in een update. De slachtoffers liggen nog in het ziekenhuis.

De Rijksrecherche onderzoekt of de slachtoffers getroffen zijn door een politiekogel. Dat is standaardprocedure als er door agenten is geschoten. Gisteren bevestigde de politie al dat agenten niet alleen waarschuwingsschoten hadden gelost, maar ook gericht hadden geschoten. :roll:
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie