Het kabinet-Rutte IV

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Het kabinet-Rutte IV

Bericht door taigitu » 24 aug 2022, 19:38

Ik heb vanmiddag ook een poosje zitten kijken en dat was best heftig.
Hoekstra werd diverse malen aangeraden om dan maar naar de koning te lopen.
Ook dat hij beter kon aftreden en nog meer pijnlijk gedoe.
Als dit kabinet binnenkort zou vallen zou mij niet verbazen, ondanks dat Rutte en anderen
geroutineerde trukendoosgebruikers zijn. Ik verwacht binnenkort een einde aan dit gedoe.

Video van Rutte's trukendoos....
https://nos.nl/nieuwsuur/video/2438798- ... -van-rutte
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13650
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Het kabinet-Rutte IV

Bericht door Fenna » 24 aug 2022, 22:18

taigitu schreef:
24 aug 2022, 19:38
Ik verwacht binnenkort een einde aan dit gedoe.
Ik hoop het
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4742
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Het kabinet-Rutte IV

Bericht door Osiris » 25 aug 2022, 05:52

Fenna schreef:
24 aug 2022, 22:18
taigitu schreef:
24 aug 2022, 19:38
Ik verwacht binnenkort een einde aan dit gedoe.
Ik hoop het
Reken er maar niet op.
Deze regering en voorgaande dienen de WEF Great Reset agenda , de puppets zijn allemaal lid van die duistere club.

Even voor degenen met een kort geheugen ; het aftreden na de toeslagen affaire .
Toen dachten we ook dat we er eindelijk vanaf waren.
Remkes met zijn theatraal gekonkel, zorgde ervoor dat exact dezelfde kliek weer op het pluche terecht kwam .

De WEF agenda moet onverminderd door , dus blijven deze omgekochte criminelen gewoon zitten waar ze zitten .
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80581
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Het kabinet-Rutte IV

Bericht door Tammy » 25 aug 2022, 07:11

Daar hebben we Osiris weer met zijn Great Reset agenda.
Stel Osiris dat het kabinet wel aftreed ?
Wat dan ?
Zitten ze dan niet bij de Great Reset agenda ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13650
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Het kabinet-Rutte IV

Bericht door Fenna » 25 aug 2022, 07:44

Osiris schreef:
25 aug 2022, 05:52
Reken er maar niet op.
Daarom 'ik hoop het' want ze draaien allemaal wel weer zo dat de firma list en bedrog uiteindelijk blijft zitten.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4699
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Het kabinet-Rutte IV

Bericht door Witte wel » 25 aug 2022, 09:50

Tammy schreef:
25 aug 2022, 07:11
Daar hebben we Osiris weer met zijn Great Reset agenda.
Kan zijn maar hij heeft geeft wel aan waar onze politieke agenda naar toe gaat. Het is zeer onwaarschijnlijk dat de regering valt. Dat zou onrust betekenen in de kamer en dat is nu net niet de bedoeling want dat zou de voorbereidingen voor 2030 in de weg lopen. Dan krijgt Rutte dat op zijn bordje en ook dan weer moet hij een greep doen in de trukendoos dit glad te strijken. Dat die reset er aan komt is een vaststaand plan en of je daar in gelooft of niet, het komt er aan. Zolang de bevolking niet massaal hiertegen in actie komt dan gaat het plan gewoon door zoals op de agenda.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13650
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Het kabinet-Rutte IV

Bericht door Fenna » 25 aug 2022, 10:17

Ik begrijp niet dat mensen nog twijfelen aan het WEF en de great reset.
In Davos word er openlijk over gesproken ze doen er niet eens meer geheimzinnig over.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80581
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Het kabinet-Rutte IV

Bericht door Tammy » 25 aug 2022, 10:34

Daar word zeker openlijk over gesproken maar daar ging mijn vraag niet over. Er zijn mensen die overal the Great reset in zien. Dus als het kabinet wel valt wat dan ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4699
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Het kabinet-Rutte IV

Bericht door Witte wel » 25 aug 2022, 10:57

Dan krijgen we een demissionair kabinet, dat kennen we uit het verleden en verandert er alsnog niets. Dan komen er verkiezingen en dezelfde verhoudingen worden wederom opnieuw opgezet zoals voorheen na de verkiezingen, een verschuiving van poppetjes, wat we onlangs ook al in gezien hebben. Er verandert helemaal niets. En als het volk het daar niet mee eens is en komt in opstand dan wordt deze opstand met geweld neergeslagen. Ook dat kennen we uit het korte verleden. De recente geschiedenislessen die velen al weer snel vergeten zijn. Het plan loopt gewoon door.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80581
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Het kabinet-Rutte IV

Bericht door Tammy » 25 aug 2022, 11:12

Dank je voor jouw antwoord op mijn vraag Witte wel.
Of het ook zo zal gaan zal de tijd uiteindelijk uitwijzen.
Maar dat is met alles.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Het kabinet-Rutte IV

Bericht door taigitu » 25 aug 2022, 11:24

Witte wel schreef:
25 aug 2022, 10:57
Dan krijgen we een demissionair kabinet, dat kennen we uit het verleden en verandert er alsnog niets. Dan komen er verkiezingen en dezelfde verhoudingen worden wederom opnieuw opgezet zoals voorheen na de verkiezingen, een verschuiving van poppetjes, wat we onlangs ook al in gezien hebben. Er verandert helemaal niets. En als het volk het daar niet mee eens is en komt in opstand dan wordt deze opstand met geweld neergeslagen. Ook dat kennen we uit het korte verleden. De recente geschiedenislessen die velen al weer snel vergeten zijn. Het plan loopt gewoon door.
Als dit jouw heersende gedachten zijn, en ook die van meerdere negatieve groepen, dan veranderd er inderdaad weinig.
Dan hebben we niets geleerd van de afgelopen jaren. Jaren waarin we, ook tot nu toe en het wordt misschien nog wel langer,
lichamelijk en geestelijk zwaar belast zijn. Iedere positieve gedachten die we hebben om dit niet meer te tolereren
kan in ons wezenlijk-zijn vast plakken en op den duur uitmonden in een wezenlijk andere kijk op ons eigen kunnen.
Wees positief en uit je positief. Ons kabinet heeft niet 'het eeuwige leven', en een nieuw kabinet wordt gevormd uit
wat wij doen en denken..... Je hoeft je niet te bewijzen aan de groepen die doemdenken en alleen shit aanleveren.
Het kan en zal anders zijn. We hebben een zwaar leerproces van jaren achter de rug.


Afbeelding
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Het kabinet-Rutte IV

Bericht door univers » 25 aug 2022, 11:35

Dan krijgt Rutte dat op zijn bordje en ook dan weer moet hij een greep doen in de trukendoos
Afbeelding
De verborgen agenda van Mark Rutte en het WEF – Nederlands ondertiteld

https://hetanderenieuws.nl/de-verborgen ... dertiteld/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4699
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Het kabinet-Rutte IV

Bericht door Witte wel » 25 aug 2022, 11:39

Je kan natuurl]k op een wolk blijven rondzweven, ik verkies realisme. Ik denk dat dit de beste wijze is met de samenleving om te blijven gaan. Dát is positief benaderen en niet leven met een utopie.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Het kabinet-Rutte IV

Bericht door univers » 25 aug 2022, 11:52

Ons kabinet heeft niet 'het eeuwige leven', en een nieuw kabinet wordt gevormd uit
wat wij doen en denken
Dat had je gedacht. "nee
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Het kabinet-Rutte IV

Bericht door taigitu » 25 aug 2022, 12:53

Witte wel schreef:
25 aug 2022, 09:50
Kan zijn maar hij heeft geeft wel aan waar onze politieke agenda naar toe gaat. Het is zeer onwaarschijnlijk dat de regering valt. Dat zou onrust betekenen in de kamer en dat is nu net niet de bedoeling want dat zou de voorbereidingen voor 2030 in de weg lopen. Dan krijgt Rutte dat op zijn bordje en ook dan weer moet hij een greep doen in de trukendoos dit glad te strijken.

Dat die reset er aan komt is een vaststaand plan en of je daar in gelooft of niet, het komt er aan.
Zolang de bevolking niet massaal hiertegen in actie komt dan gaat het plan gewoon door zoals op de agenda.
Witte wel schreef:
25 aug 2022, 09:50
Re: Het kabinet-Rutte IV

door Witte wel » 25 aug 2022, 11:39
Je kan natuurl]k op een wolk blijven rondzweven, ik verkies realisme.
Ik denk dat dit de beste wijze is met de samenleving om te blijven gaan.
Dát is positief benaderen en niet leven met een utopie.

Ik denk dat ik behoorlijk realistisch ben. Al kan ik ook in de wolken verkeren door positiviteit.
Mijn realisme houdt bijvoorbeeld in dat ik van principe uitga dat eenieder verantwoordelijk is
voor wat hij zegt en doet. Zo ook bij verkiezingen. Jouw realisme lijkt me flink gekleurd door de
negatieve informatie die elke dag druk verspreid wordt op het internet. En die onderschrijf je.
En als elke kiezer zijn oren daar naar laat hangen, dat we inderdaad mogelijk weer van hetzelfde krijgen,
dan gaat het zeer waarschijnlijk inderdaad opnieuw mis met het kabinet.

Positief zijn en je positief opstellen naar straks opnieuw verkiezingen: is een kans tot een positieve keuze,
door de gehele bevolking. De (positieve/negatieve) energie die de uitslag heeft bepaald,
zal doorwerken als een kabinet gevormd wordt.
Negativiteit werkt verlammend, omdat je al accepteert wat je iedere dag dramatisch wordt voorgeschoteld.
Je verliest je creativiteit, je gedachten zoeken minder naar positieve mogelijkheden, want .....
Je positieve kant lijkt hierdoor een risico te worden, omdat om je heen veel negativiteit heerst
en tot confrontaties kan leiden waar je liever niet aan begint.


Afbeelding
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Het kabinet-Rutte IV

Bericht door taigitu » 25 aug 2022, 13:15

univers schreef:
25 aug 2022, 11:52
Ons kabinet heeft niet 'het eeuwige leven', en een nieuw kabinet wordt gevormd uit
wat wij doen en denken
Dat had je gedacht. "nee
Ik zeg JA.
En om je te troosten zet ik de volgende video hieronder.
Misschien helpt 'effe lachen' je om straks wat 'breder' te denken over mijn stelling.
Want je zal toch straks na moeten gaan denken als er verkiezingen zijn, toch?


.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Het kabinet-Rutte IV

Bericht door univers » 25 aug 2022, 13:33

Ik zeik in mijn broek van het lachen, al die schijnheilige koppen.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4699
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Het kabinet-Rutte IV

Bericht door Witte wel » 25 aug 2022, 14:03

taigitu schreef:
25 aug 2022, 12:53
Jouw realisme lijkt me flink gekleurd door de
negatieve informatie die elke dag druk verspreid wordt op het internet. En die onderschrijf je.
En als elke kiezer zijn oren daar naar laat hangen, dat we inderdaad mogelijk weer van hetzelfde krijgen,
dan gaat het zeer waarschijnlijk inderdaad opnieuw mis met het kabinet.
Dus als ik over de werkelijke gang van zaken spreek, ik geef daar zelfs recente voorbeelden van die iedereen heeft mogen ervaren, dan schrijf jij dat weg als negatieve informatie, een gekleurd realisme. Het moge duidelijk zijn dat de democratie die wij kennen een schijnvertoning is op landelijk niveau. Op regionaal niveau kan men nog wel spreken van een democratisch proces al vervalt dat tegenwoordig ook vaak in een belangenkwestie. Dacht je nu werkelijk dat je nu wél, en zovele keren heeft dat niet mogen lukken, een beleid kan doen veranderen met een door jou voorgestelde positieve kijk op zaken. Ik zie het meer als positief in te zien dat de huidige democratie een schijnvertoning is en dat men deze positieve energie gebruikt om daar daadwerkelijk iets aan te doen. Ik vind het een negatieve gedachte om de hoop te koesteren alsnog een verbetering te bewerkstelligen op de gebruikelijke wijze als deze aantoonbaar niet werkt. Dan zit je niet alleen op een wolk maar ben je ook een hemelfietser.
Omdat jij je toch al vaak in de zwevende esoterische wereld begeeft weet jij maar al te goed dat wil je positiviteit wil verkrijgen je uit het negatieve de positieve inspiratie moet zien te halen om daadwerkelijk positiviteit te kunnen verkrijgen. Anders heb je Yin en Yang niet helemaal begrepen.
Positief zijn en je positief opstellen naar straks opnieuw verkiezingen: is een kans tot een positieve keuze,
door de gehele bevolking. De (positieve/negatieve) energie die de uitslag heeft bepaald,
zal doorwerken als een kabinet gevormd wordt.
De praktijk toont dat deze theorie geen beoogt effect heeft. Een kansspel met doorgestoken kaarten.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Het kabinet-Rutte IV

Bericht door univers » 25 aug 2022, 14:50

Witte :post:

Afbeelding
Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Het kabinet-Rutte IV

Bericht door taigitu » 25 aug 2022, 17:25

Tammy

Re: Het kabinet-Rutte IV
Bericht door Tammy » 25 aug 2022, 10:34
Daar word zeker openlijk over gesproken maar daar ging mijn vraag niet over.
Er zijn mensen die overal the Great reset in zien. Dus als het kabinet wel valt wat dan ?
Witte wel

Re: Het kabinet-Rutte IV
Bericht door Witte wel » 25 aug 2022, 10:57
Dan krijgen we een demissionair kabinet, dat kennen we uit het verleden en verandert er alsnog niets. Dan komen er verkiezingen en dezelfde verhoudingen worden wederom opnieuw opgezet zoals voorheen na de verkiezingen, een verschuiving van poppetjes, wat we onlangs ook al in gezien hebben. Er verandert helemaal niets. En als het volk het daar niet mee eens is en komt in opstand dan wordt deze opstand met geweld neergeslagen. Ook dat kennen we uit het korte verleden. De recente geschiedenislessen die velen al weer snel vergeten zijn. Het plan loopt gewoon door.
Als dit jouw realisme is, dan beperkt die zich tot het herhalen van alleen het negatieve uit de laatste kabinet-jaren.
Negativiteit ten top. Want de afgelopen jaren van het kabinet zijn niet 100% negatief.
Als je daarmee ook nog eens aanvoert dat, wanneer het kabinet zal bestaan uit (blijkbaar)verschoven poppetjes,
en bevolking dit niet accepteert, er een opstand volgt die met geweld wordt neergeslagen....?
Hoe 'gezond' is jouw realisme.
Ben jij een optimist, een pessimist of een realist?
Geschreven door Melissa Oltmans

Is het glas halfvol of halfleeg? Het antwoord is natuurlijk: allebei. Het ligt er maar aan hoe je ertegen aan kijkt.
Optimist, pessimist of realist? Het is helemaal jouw eigen keuze. Je maakt de wereld door de bril die je opzet.

The pessimist sees difficulty in every opportunity. The optimist sees the opportunity in ever difficulty.

Wanneer ben je een optimist
‘In het woordenboek wordt een optimist omschreven als iemand die overal het goede van inziet en verwacht dat situaties in de toekomst zich positief zullen ontwikkelen. Zo’n persoon kan door iemand die al behoorlijk wat heeft meegemaakt als naïef worden ervaren. De wereld bestaat namelijk niet uit alleen maar positiviteit en soms is er niets goeds aan een gebeurtenis. Hier gaat het bij een optimist helemaal niet om. Een optimist is namelijk iemand die de slechte dingen wel ziet en ook weet dat er negatieve dingen kunnen gebeuren, maar zich hierdoor niet laat kisten. Ze vertrouwen op zichzelf en op de wereld en weten dat ze er uiteindelijk altijd uitkomen en dat het hoe dan ook goed komt. Meestal omdat ze weten dat ze hier zelf voor zullen zorgen. Een optimist kan dus ook heel realistisch zijn.

Wanneer ben je een pessimist
Een pessimist wordt in het woordenboek omschreven als iemand die altijd het negatieve van iets inziet en verwacht dat dingen zich in de toekomst slecht zullen ontwikkelen. Een pessimist is iemand die de goede dingen wel ziet, maar weet dat er altijd iets naars kan gebeuren en dat alles een keerzijde heeft. Dit is in principe niet zo heel erg, het is gewoon hoe je het bekijkt. Het probleem met pessimisten is alleen dat ze zich vaak druk maken over nare dingen die helemaal niet hoeven te gebeuren of een pessimist plaatst alles buiten hemzelf en voelt zich daardoor machteloos en moedeloos.

Wanneer ben je een realist?
Een realist zijn staat totaal los van pessimistisch of optimistisch zijn. Een realist ziet gewoon alle mogelijke uitkomsten, zowel positief als negatief. Een realist is volgens het woordenboek dan ook niemand anders dan iemand die zich richt op de werkelijkheid.

Lees verder via de link:
https://www.inspirerendleven.nl/ben-jij ... n-realist/
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Plaats reactie