Valt het doek voor familieprogramma The Voice? ’Nog nooit zoiets meegemaakt’

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Valt het doek voor familieprogramma The Voice? ’Nog nooit zoiets meegemaakt’

Bericht door taigitu » 20 jan 2022, 16:01

https://www.youtube.com/c/BOOS/featured

Klik op de link en je komt op de site van BOOS.....

Valt het doek voor familieprogramma The Voice? ’Nog nooit zoiets meegemaakt’

BOOS is een consumentenprogramma op de onlinekanalen van de NPO en BnnVara en wordt vooral veel bekeken op YouTube, waar het kanaal 612.000 abonnees heeft. BOOS weet vooral jonge kijkers aan zich te binden sinds de start van het programma in 2016. In het programma wordt het probleem van iemand die bij hen heeft aangeklopt, opgelost door de confrontatie te zoeken met degene die het probleem veroorzaakt.


Wanneer en waar is BOOS eindelijk te zien? ’We zitten tot het laatste moment in de montage’

Door Kitty Herweijer
3 uur geleden

Amsterdam - Het lijkt een eeuwigheid te duren sinds de onthullingen van afgelopen zaterdag: de aflevering van BnnVara programma BOOS waarin de – in de woorden van RTL- „zeer ernstige aantijgingen” - van seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik van onder anderen Ali B en Jeroen Rietbergen achter de schermen bij The Voice of Holland, uit de doeken wordt gedaan. „We zitten tot op het laatste moment in de montage.”

Lees verder, of u wordt/werd misschien al verrast met deze uitzending omdat hij klaar is?
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... de-montage
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Valt het doek voor familieprogramma The Voice? ’Nog nooit zoiets meegemaakt’

Bericht door Vitharr » 20 jan 2022, 19:11

Walgelijk.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Valt het doek voor familieprogramma The Voice? ’Nog nooit zoiets meegemaakt’

Bericht door Witte wel » 21 jan 2022, 18:50

Opvallend zijn de volgende zaken:
De media spendeert nagenoeg geen aandacht aan de oorlogsdreiging tussen Rusland en de VS waar wij, Europa, de dupe van zullen zijn. De media vernoemd steeds minder de door de mand gevallen corona aanpak en het gevolg hier van. De media spendeert ook nagenoeg geen tijd en ruimte meer aan het in de kamer besproken elitair pedonetwerk wat door Gideon van Meijeren van FvD aan de kaak gesteld werd. Alles wordt overschaduwd door de kwestie TvoH.
Is dat niet opvallend? Blijkbaar valt dat nagenoeg niemand op.

Het is natuurlijk veel eenvoudiger, en krijgt ook veel meer aandacht bij het volk, om BN’ers in een kwaad daglicht te zetten dan een elitaire kliek. Deze pedofiele groepjes worden nu netjes afzijdig geschoven en overschaduwd met een misbruikschandaal waarvan een enkel geval bewezen is en de rest aangedragen is maar nog onderzocht dient te worden. De beschuldigde partijen krijgen de kans niet zich te verweren omdat de media vol op de kwestie duikt en er een oordeel op los laat en het geheel op klopt. We weten al langer dan vandaag en morgen dat in de film en muziekwereld seks, drugs en alcohol vaak met foute bedoelingen worden toegepast. Vele artiesten zijn daar al het slachtoffer van geweest. Hebben die enige ondersteuning of geloof gekregen.
Nu bemoeid zelfs de kamer zich hiermee en roept John de Mol op het matje.
Dat deden ze niet toen het elitaire pedonetwerk aan de kaak gesteld werd. Dat was niet waar en waren complottheorieën. Voor die slachtoffers hieruit geen ondersteuning en die clubjes kunnen gewoon door gaan zij het nu wat voorzichtiger. De aandacht afgewend. De elitaire clubjes gaan vrijuit.
De media maakt het niet uit of iets waar is of niet. Toen dezelfde door hen nu veroordeelde artiesten destijds succes boekte hebben ze hier sloten geld aan verdient door hierover al het goeds te schrijven. Big money. De NPO is ook controlled media mensen.

Maar nu de andere kant van de media. Als de media een nieuw kanaal vindt om geld te verdienen, en ik sta er tegenwoordig niet van te kijken als hierbij een zijdelings elitair duwtje is gegeven, dan zullen ze dat niet laten. De eerst zo gelooft en geprezen BN’ers worden nu op eenzelfde wijze de grond in gestampt. Wederom kassa. Vreemd is wel dat de Mol op het matje geroepen wordt, maar dat kan ook schijn zijn, terwijl deze erg goed bevriend is met van den Ende en deze laatste behoort tot invloedrijke miljardairs in nederland. Net als John de Mol overigens.
Het wordt tijd dat de nederlander eens eerst na gaat denken. Wie maken nu alle plaatjes en video’s die dagelijks over Whatsapp de ronde gaan. Dacht iemand nu werkelijk dat dit door de creatieve nederlanders gebeurd die stijf staan van de coronastress. Ook het hele internet wordt er mee overspoelt.
Als men dat denkt dan is een vertroebelt netvlies een ernstigere aandoening dan het hebben van corona. Als men tenminste gelooft, en een heel groot deel van de bevolking gelooft dit, dat corona een ernstige aandoening is.

Mensen, ga zelf nadenken. Zoek het handboek “Burgerschap in roerige tijden” eens op , een belangeloze informatiebron, en laat u inspireren iets verder te kijken dan uw neus lang is. Er is hier iets anders aan de hand dan door velen gedacht wordt.
We zitten straks opgescheept met een mogelijke derde wereldoorlog, een WEF dat een één Europa op de kaart gaat zetten waar de mens niets meer in te brengen heeft en een tweejaarlijkse volledig onnodige prikplicht wat meer weg heeft van een genocide dan een bescherming van gezondheid.

En waar is men mee bezig?
Een Marco Borsato of een Ali B, of wie nog meer.
Waarom die overvloedige aandacht hiervoor terwijl elitaire pedonetwerken gewoon hun gang kunnen gaan en onaantastbaar blijken te zijn. Een gelach voor deze elitaire kringen, zij kunnen gewoon door gaan, het volk is stekeblind of volledig de weg kwijt.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Valt het doek voor familieprogramma The Voice? ’Nog nooit zoiets meegemaakt’

Bericht door univers » 21 jan 2022, 19:06

:post:

Mooi voorbeeld hoe het volk misleidt wordt.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Valt het doek voor familieprogramma The Voice? ’Nog nooit zoiets meegemaakt’

Bericht door Witte wel » 21 jan 2022, 19:43

De de digitale versie van Handboek burgerschap in roerige tijden.
https://handboekburgerschap.nl/handboek ... -digitaal/
Klik op online lezen en je kan het handboek lezen.
Een non-profit initiatief voor mensen die zoeken naar antwoorden.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13579
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Valt het doek voor familieprogramma The Voice? ’Nog nooit zoiets meegemaakt’

Bericht door Fenna » 21 jan 2022, 19:47

:post: voor beide post Witte.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Valt het doek voor familieprogramma The Voice? ’Nog nooit zoiets meegemaakt’

Bericht door Osiris » 22 jan 2022, 12:31

:post: gij 'ziet ' het.
Net toevallig in ander topic ( drones ) iets soortgelijks gepost.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Valt het doek voor familieprogramma The Voice? ’Nog nooit zoiets meegemaakt’

Bericht door taigitu » 23 jan 2022, 15:20

Linda de Mol gekwetst door beschuldigingen dat zij ‘alles wist’

20 januari 2022

Linda de Mol is gekwetst door de “aannames en beschuldigingen” dat zij alles zou weten van de situatie rond haar ex-partner Jeroen Rietbergen. In een verklaring op de website van LINDA. bedankt ze iedereen voor de steun, maar schrijft ze ook dat “de menselijke maat” volledig is verdwenen.

“Iedereen buitelt met een sardonisch genoegen over elkaar heen met meningen, aannames en beschuldigingen waarvan die ene, die suggereert dat ik de boel gefaciliteerd zou hebben omdat ‘ik immers alles wist’, zo pijnlijk is dat ik niet eens weet hoe ik het hier moet uitdrukken. De menselijke maat is volledig verdwenen”, schrijft De Mol op de website van haar tijdschrift.

Zaterdag legde haar toenmalige partner Jeroen Rietbergen zijn werk als bandleider bij The Voice of Holland neer. Hij erkende dat hij relaties van “seksuele aard” heeft gehad met vrouwen die betrokken waren bij het RTL-programma. Kort daarop verbrak De Mol haar relatie met Rietbergen en legde ze voor onbepaalde tijd haar werk neer. Rietbergen woont inmiddels niet meer bij De Mol.

Uit de verklaring van Rietbergen valt op te maken dat de programmamakers en zijn partner Linda de Mol al eerder van sommige dingen op de hoogte waren. Hij zegt dat hij er “al een aantal jaren” zeer bewust van is dat hij in de fout is gegaan. “Vanaf het moment dat ik door mijn opdrachtgever streng ben aangesproken op mijn gedrag. Ik heb toen met grote schaamte mijn vrouw op de hoogte gesteld. Dat heeft tot gevolg gehad dat onze relatie is beëindigd en wij uit elkaar zijn gegaan, met veel verdriet voor mijn gezin.”

“Ik ben nog steeds in shock, verbijsterd, woedend, intens verdrietig. Mijn hoofd is één grote puinhoop van gedachten en gevoelens”, schrijft De Mol, die iedereen bedankt voor alle berichtjes, kaarten en bloemen die ze na het nieuws heeft ontvangen. “Het is de mooist denkbare pleister op de grote klap van vorige week en het perfecte antigif tegen de echt afschuwelijke manier waarop sommige media hiermee omgaan.”

De presentatrice zegt dat ze haar verhaal in de LINDA., “het enige mediaplatform dat ik nog vertrouw”, zal doen wanneer ze een beetje is bijgekomen van het nieuws. “Elke kaart die ik krijg begint met “je bent een sterke vrouw, je kunt dit aan”, maar zo voel ik me helaas totaal niet. Dank nogmaals voor alle liefde.”

https://nieuws.nl/algemeen/20220120/lin ... lles-wist/
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13579
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Valt het doek voor familieprogramma The Voice? ’Nog nooit zoiets meegemaakt’

Bericht door Fenna » 23 jan 2022, 15:36

Linda de Mol wist er van.

Manlief schijnt nu in Amerika in therapie te zitten voor zijn sexverslaving en zij had al laten doorschemeren dat hij weer welkom was na zijn behandeling.
[doh]
Hij kwam er bij mij nooit meer in die schuinsmarcheerder.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Valt het doek voor familieprogramma The Voice? ’Nog nooit zoiets meegemaakt’

Bericht door univers » 23 jan 2022, 16:25

Manlief schijnt nu in Amerika in therapie te zitten voor zijn sexverslaving
Maak dan je borst maar nat.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Valt het doek voor familieprogramma The Voice? ’Nog nooit zoiets meegemaakt’

Bericht door taigitu » 29 jan 2022, 13:16




Het is toch niet te geloven......, vandaag bedoel ik?
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Plaats reactie