Het Oekraïne-Rusland conflict

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13660
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Het Oekraïne-Rusland conflict

Bericht door Fenna » 20 jan 2023, 09:32

univers schreef:
20 jan 2023, 08:26
Het eind is zoek.
;P!
Vrees met je mee.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Het Oekraïne-Rusland conflict

Bericht door Tammy » 20 jan 2023, 09:46

Moscow heeft luchtafweersystemen geplaatst in de stad gisteren.
Ik denk dat het straks compleet escaleert.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

'Moskou plaatst afweergeschut op overheidsgebouwen'

Vanuit Rusland komen steeds meer berichten dat op verschillende plekken in en rondom Moskou luchtafweersystemen worden geplaatst op daken van overheidsgebouwen.

Op sociale media zijn ongeverifieerde beelden te zien dat er een luchtafweerraket is geïnstalleerd op het dak van het gebouw van het ministerie van Defensie, in het centrum van de stad. Ook op andere overheidsgebouwen zouden luchtafweersystemen geplaatst. De systemen zijn ook gezien in de straten van de Russische hoofdstad.
Het Kremlin heeft nog geen officiële verklaringen gegeven over de kwestie.

https://nos.nl/liveblog/2460034-zelensk ... tserwagens

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Het Oekraïne-Rusland conflict

Bericht door Tammy » 20 jan 2023, 11:46

Afbeelding
De Oekraïense president Zelensky spreekt de aanwezigen in Ramstein toe.

VS opent overleg Ramstein: 'belangrijk moment voor Oekraïne en geschiedenis'

"Dit is een belangrijk moment voor Oekraïne en de wereld." Met die woorden is de NAVO-bijeenkomst in Ramstein geopend, door de Amerikaanse minister van Defensie Lloyd Austin. In de Duitse plaats zijn vijftig defensieleiders aanwezig om verdere militaire steun aan Oekraïne te bespreken.

Lees verder via link :

https://nos.nl/artikel/2460543-vs-opent ... schiedenis

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4702
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Het Oekraïne-Rusland conflict

Bericht door Witte wel » 20 jan 2023, 16:24

Tammy schreef:
20 jan 2023, 09:46
Moscow heeft luchtafweersystemen geplaatst in de stad gisteren.
Ik denk dat het straks compleet escaleert.
En dat gaat ook gebeuren Tammy, dat zie je goed.
Rusland is zich aan het voorbereiden hierop en zal zichzelf beschermen. De inmenging van de NAVO wordt steeds duidelijker en als voor Rusland deze grens wordt overschreden dan zal het echte zwaardere geschut los gaan. Alle betrokken NAVO leden zullen dit gaan merken. Ook wij hier in nederland zijn dan doelwit en komen er dan niet ongeschonden vanaf.
Als het gaat escaleren zullen er geen winnaars zijn maar enkel verliezers en wij danken onze Amerikaanse vrienden die ons in deze grafkuil duwen.
Afbeelding
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Het Oekraïne-Rusland conflict

Bericht door univers » 20 jan 2023, 17:34

En nog heeft men oogkleppen voor.
De Amerikaanse overheid heeft deze donderdag het schuldenplafond bereikt, de wettelijke bovengrens van de staatsschuld.
Republikeinen in het Congres eisen forse bezuinigingen in ruil voor instemming met het verhogen van het schuldenplafond.
De politieke strijd die gaat losbarsten kan grote gevolgen hebben voor de Amerikaanse economie en de financiële markten.

https://www.businessinsider.nl/schulden ... -mccarthy/
Zelfde lot staat men hier te wachten.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13660
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Het Oekraïne-Rusland conflict

Bericht door Fenna » 20 jan 2023, 18:09

;P! Uni en Witte
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Het Oekraïne-Rusland conflict

Bericht door Tet » 20 jan 2023, 20:00

Afbeelding
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1551
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Het Oekraïne-Rusland conflict

Bericht door Kristof Piessens » 21 jan 2023, 08:55

Triestig, terwijl ik vorig jaar hoorde dat nato/navo geen militair verbond is maar een humanitair verbond...begrijp ik ergens niet waarom ?

Aan de andere kant duitsland had afspraken omwille van het oorlogsverleden namelijk ww2, nu komt oekraine op de proppen met de vraag naar hun tanks die offensief zijn, terwijl de meeste wapenleveringen doorgaans verdedigend zijn, je kunt stellen dat duitsland met hun leopardtanks nog geen toestemming heeft gegeven voor de leveringen die van hun kant zijn geproduceerd en door europese landen zijn aangekocht, ergens wel een logische beslissing om dat nog even tegen te houden, de regels over doorverkoop zijn strikt op dat gebied en dan nog kunnen de meeste legers er niet echt een vrijwillige afstand van doen al heeft polen wel te kennen gegeven dat wel te kunnen doen...

De situatie zal denk ik wel met het aanbreken van het lenteseizoen gaan escaleren mochten er heel wat tanks geleverd worden tijdens de wintermaanden, oekraine heeft denk ik echter wel een geschiedenis die zoals de meeste europese landen sovjet-tijd banden had waarvan het erfgoed inmiddels is vernietigd of geschrapt van de lijst van hun nationale erfgoed, maar het meeste erfgoed stamt nog steeds af van de tijd voor sovjet-unie ontstond en dus russisch was, bij monde is sovjet russisch onder een andere naam....verschil is dan wel bij de overgangen de staatstructuur veranderde van tsaren naar dictoriaal naar de huidige omstandigheden onder poetin, het dictoriale zit nog steeds ingebed in de staatstructuur van vandaag onder poetin, maar men vergeet dat amerika in die tijd mogelijk ook veel invloed had binnen het diplomatieke discours als regeringsgewijs...

De opties op onderhandelingen rekening houdend met de geschiedenis wordt met de dag steeds kleiner, er wordt nog te veel gezinspeeld op de oude wonden die rusland zwaar heeft onderuitgehaald tijdens de sovjet tijd...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

WikiWappia
Student
Berichten: 33
Lid geworden op: 21 dec 2022, 16:47

Re: Het Oekraïne-Rusland conflict

Bericht door WikiWappia » 21 jan 2023, 14:09

Tammy schreef:
15 jan 2023, 10:47
En als dit zo doorgaat zie ik het uiteindelijk nucleair worden.
De Russen dreigen daar graag mee, maar ze weten dat dat voor hunzelf ook de ondergang zal zijn. Bovendien moeten er meerdere personen op de knop drukken voordat er iets gebeurt. En de VS houd de boel wel in de gaten met hun satellieten.
univers schreef:
15 jan 2023, 13:01
Zelenski heeft geen ene malle moer te vertellen.
Zelenski is gewoon een officiële staatshoofd in een officieel land. Hij zal wel van steun afhankelijk blijven van andere landen, maar dat wilt niet zeggen dat die alle touwtjes in handen hebben.
Witte wel schreef:
15 jan 2023, 21:11
Een ander krantje lezen dan NU.nl, de Telegraaf of het ED en je vind het.
Jij bedoelt de complotkrantjes, via omwegen gefinancieerd door de Russen?
Determinist schreef:
18 jan 2023, 08:44
Nou ja, ongelukkig. Zodra de tegenpartij deze opmerking oppakt als propaganda om deze gebeurtenis te bagatelliseren en de schuld bij Oekraïne neer te leggen...

Ook al zou dit het geval zijn geweest, dat deze inslag het gevolg was van afweer, dan maakt deze ramp Oekraine niet schuldig aan het voorval.
Het was nog steeds een Russische raket op Oekraïns grondgebied.

Als iemand een steen naar mijn hoofd gooit en ik weer deze af maar komt per ongeluk tegen iemand anders aan dan ben ik niet schuldig, maar de initiële gooier.
:post:
De steengooier is in dit geval de agressor. Oekraïne heeft het volste recht zich te verdedigen en alles in te zetten om de aanvallende partij te verjagen.
Kristof Piessens schreef:
21 jan 2023, 08:55
je kunt stellen dat duitsland met hun leopardtanks nog geen toestemming heeft gegeven voor de leveringen die van hun kant zijn geproduceerd en door europese landen zijn aangekocht, ergens wel een logische beslissing om dat nog even tegen te houden
Een logische beslissing kan ook zijn dat de militairen in Oekraïne nog niet met deze moderne tanks om kunnen gaan en eerst getraind moeten worden. Na zo'n training kan het zomaar zijn dat deze tanks dan wel ineens in Oekraïne rond rijden. Hoe eerder hoe liever.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Het Oekraïne-Rusland conflict

Bericht door Tammy » 21 jan 2023, 14:30

Tammy schreef: ↑15 jan 2023, 10:47
En als dit zo doorgaat zie ik het uiteindelijk nucleair worden.

WikiWappia schreef :

De Russen dreigen daar graag mee, maar ze weten dat dat voor hunzelf ook de ondergang zal zijn. Bovendien moeten er meerdere personen op de knop drukken voordat er iets gebeurt. En de VS houd de boel wel in de gaten met hun satellieten.
Dat klopt wat je zegt met die rode knop.
Is in Amerika ook.
Dat ik rekening met het nucleaire houd is dat Poetin als hij echt tegen de muur staat een soort van zelfmoord doet.
Daar denk ik aan, ik zal er wel naast zitten maar als hij dat doet hij heel de wereld mee sleurt.
Hij heeft zelf niks meer te verliezen.
Dat scenario speelt wel door mijn hoofd.

Wat ook door mijn hoofd speelt is dat Oekraïne de oorlog wel degelijk kan verliezen .
Zonder dat het nucleair word.
Het is gewoon afwachten hoe alles gaat verlopen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

WikiWappia
Student
Berichten: 33
Lid geworden op: 21 dec 2022, 16:47

Re: Het Oekraïne-Rusland conflict

Bericht door WikiWappia » 21 jan 2023, 14:41

Tammy schreef:
21 jan 2023, 14:30
Hij heeft zelf niks meer te verliezen.
Maar de anderen die ook op de knop moeten drukken vermoedelijk wel. Daarnaast kan er met Amerikaanse satellieten gezien worden welk type raket gelanceerd word, of deze een kernkop kan bevatten en welke afstand deze raket af kan leggen en hoe lang deze er over zal doen. Zo'n raket kan dus op tijd worden uitgeschakeld op grote hoogte. Het grote voordeel van de NAVO is dat alle landen gelijk actief worden bij een aanval op hun grondgebied. Naast de NAVO hebben we ook nog andere partners zoals Japan en Zuid-Korea. Technisch goed ontwikkelde landen dus. Daarnaast is het westen op handelsgebied een goudmijn voor China. China zal hun "kip met de gouden eieren" niet aan vallen. Rusland staat er dus alleen voor.
Tammy schreef:
21 jan 2023, 14:30
Wat ook door mijn hoofd speelt is dat Oekraïne de oorlog wel degelijk kan verliezen .
Oekraïne zal steun blijven krijgen van het westen. Dat zal mede te maken hebben met bepaalde grondstoffen in de bodem van Oekraïne, maar ook met genoeg andere zaken. Als Rusland verdreven/verslagen is zal de kans groot zijn dat Oekraïne ook bij de NAVO komt.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Het Oekraïne-Rusland conflict

Bericht door Tammy » 21 jan 2023, 14:54

Tammy schreef: ↑21 jan 2023, 14:30
Hij heeft zelf niks meer te verliezen.

WikiWappia schreef :

Maar de anderen die ook op de knop moeten drukken vermoedelijk wel.
Mee eens.
Maar ik weet ook dat sommige culturen/landen mensen kunnen hebben die heel trouw zijn aan hun leiders.
Die ze dus tot in de dood volgen.
Ik weet niet of Poetin die heeft maar ik sta tegenwoordig nergens meer van te kijken.

Wat betreft de steun van het westen , ik weet niet of daar grenzen aan zitten.
Men heeft nu al wat onenigheid over die Leopard 2 tanks.
Ik heb echt geen flauw idee welke kant het uiteindelijk opgaat en vooral hoe het eindigt.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

WikiWappia
Student
Berichten: 33
Lid geworden op: 21 dec 2022, 16:47

Re: Het Oekraïne-Rusland conflict

Bericht door WikiWappia » 21 jan 2023, 15:39

Tammy schreef:
21 jan 2023, 14:54
Men heeft nu al wat onenigheid over die Leopard 2 tanks.
Die Leopards gaan daar ook wel komen, mogelijk krijgen de Oekraïners eerst een training om met deze tanks om te gaan. Daarnaast gaan er ook F16's komen, die bij ond verouderd zijn, maar wel veel geavanceerder dan de Russische vliegtuigen. De Himars heeft zijn nut ook al bewezen. De Wagnergroep is inmiddels officieel als terroristische groep bestempeld, dus alle tegoeden van hun leden in de westerse landen zijn bevroren.
Rusland heeft de Su-57 welke ze ook exporteren. Vreemd genoeg zetten ze die zelf niet in. Mogelijk bang voor slechte reclame? Dit geeft wel aan dat Rusland het van kwantiteit moet hebben in plaats van kwaliteit. Met voldoende kwaliteit kan Oekraïne dus winnen van Rusland, mits ze gesteund blijven worden en met trainingen om met alle moderne snufjes om te gaan. en training krijgen ze al volop.
De oude Sovjet tanks bevatten alleen mechanische onderdelen. De moderne westerse tanks hebben allerlei technische snufjes aan boord.

Verder worden er ook heel veel zaken geregeld die wij niet in het nieuws gaan lezen, puur om ervoor te zorgen dat de Russen ook niet alles komen te weten.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Het Oekraïne-Rusland conflict

Bericht door Tammy » 22 jan 2023, 15:39

Die Leopard 2 tanks zullen er misschien wel uiteindelijk komen maar tegen welke prijs vraag ik me af.
Bluffen de Russen of niet ?
Ik weet het niet.
Maar vind de hele situatie met de dag explosiever worden.

>>>>>>>>>>>>>>>>>


Afbeelding
Een Poolse Leopard-tank en Vjatsjeslav Volodin, de Russische parlementsvoorzitter van de Doema.

Rusland waarschuwt voor "wereldwijde catastrofe" als Leopard 2-tanks worden geleverd aan Oekraïne.

Vjatsjeslav Volodin, de Russische parlementsvoorzitter van de Doema, waarschuwt voor een "tragedie van wereldformaat" als bondgenoten van Oekraïne Duitse Leopard 2-tanks leveren aan Kiev.
Rond de beroemde Duitse tanks is momenteel veel te doen.

Lees verder via link :

https://www.hln.be/buitenland/rusland-w ... ~a7225cba/

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4702
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Het Oekraïne-Rusland conflict

Bericht door Witte wel » 22 jan 2023, 21:36

univers schreef:
20 jan 2023, 17:34
Zelfde lot staat men hier te wachten.
De VS kan alleen bij lenen in geval van calamiteiten. Als er een oorlog ontstaat waar de VS direct in betrokken is geraakt dan kan via een stemming in het Congres het prijsplafond worden verhoogd. Maar dat doet Amerika nog niet en schuift Europa eerst naar voren waarop ons datzelfde lot is beschoren. Dan is Europa ook direct betrokken bij het plan van de Amerikanen en kan de oorlog beginnen.
En als dat alles nog net voor de grote reset plaats vindt dan is het financiële probleem daarmee opgelost.
Echter China en Rusland hebben deze truc nagenoeg onmogelijk gemaakt en als Europa mee gaat in het idealisme van de VS dan zal voor Europa hetzelfde gelden als voor de VS, een totale bankroet.
WikiWappia schreef:
21 jan 2023, 14:09
Witte wel schreef:
15 jan 2023, 21:11
Een ander krantje lezen dan NU.nl, de Telegraaf of het ED en je vind het.
Jij bedoelt de complotkrantjes, via omwegen gefinancierd door de Russen?
Wat een flauwekul weer, het napraten van de MSM.
Natuurlijk, de Russen zitten overal achter.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4702
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Het Oekraïne-Rusland conflict

Bericht door Witte wel » 22 jan 2023, 21:42

Tammy schreef:
22 jan 2023, 15:39
Die Leopard 2 tanks zullen er misschien wel uiteindelijk komen maar tegen welke prijs vraag ik me af.
Bluffen de Russen of niet ?
Ik weet het niet.
Maar vind de hele situatie met de dag explosiever worden.

>>>>>>>>>>>>>>>>>


Afbeelding
Een Poolse Leopard-tank en Vjatsjeslav Volodin, de Russische parlementsvoorzitter van de Doema.

Rusland waarschuwt voor "wereldwijde catastrofe" als Leopard 2-tanks worden geleverd aan Oekraïne.

Vjatsjeslav Volodin, de Russische parlementsvoorzitter van de Doema, waarschuwt voor een "tragedie van wereldformaat" als bondgenoten van Oekraïne Duitse Leopard 2-tanks leveren aan Kiev.
Rond de beroemde Duitse tanks is momenteel veel te doen.

Lees verder via link :

https://www.hln.be/buitenland/rusland-w ... ~a7225cba/
“Taking into consideration the technological superiority of Russian weapons, foreign politicians making such decisions need to understand: this could end up being a global tragedy that would destroy their countries,” Volodin warned.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

WikiWappia
Student
Berichten: 33
Lid geworden op: 21 dec 2022, 16:47

Re: Het Oekraïne-Rusland conflict

Bericht door WikiWappia » 22 jan 2023, 22:16

Tammy schreef:
22 jan 2023, 15:39
Bluffen de Russen of niet ?
Tot nu toe zijn er een paar feiten bekend:
- Als Rusland zegt iets niet te doen dan doen ze het juist.
- Rusland dreigt al vanaf het begin met eventuele nucleaire aanval, en dat is tot nu toe bij dreigen gebleven. En nee, dat bied dan weer geen enkele garantie.

Van een goede bekende van mij (we lopen elkaars deur niet plat, maar ik zie hem wel meerdre keren per jaar) heb ik de prognose gehad dat dit waarschijnlijk Putin's laatste jaar zal zijn, in elk geval het laatste jaar dat hij aan de macht is. Nu is die bekende van mij wekzaam bij Defensie, op kantoor. En hij is al vaak naar de overkant van de grote plas geweest (in NAVO verband), dus ik acht hem wel capabel om een aantal details te kennen die de gewone burger niet mee krijgt. Laten we hopen dat de elende in Oekraïne snel voorbij mag zijn en Rusland de oorspronkelijke grenzen van Oekraïne (inclusief de Krim) al erkennen.

En een paar leuke topic om te volgen (met de nodige onderbouwing):
Dagelijkse ontwikkelingen in de oorlog in Oekraïne 2023-M1
Wapens en wapensystemen

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13660
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Het Oekraïne-Rusland conflict

Bericht door Fenna » 22 jan 2023, 23:25

Witte wel schreef:
22 jan 2023, 21:36
univers schreef:
20 jan 2023, 17:34
Zelfde lot staat men hier te wachten.
De VS kan alleen bij lenen in geval van calamiteiten. Als er een oorlog ontstaat waar de VS direct in betrokken is geraakt dan kan via een stemming in het Congres het prijsplafond worden verhoogd. Maar dat doet Amerika nog niet en schuift Europa eerst naar voren waarop ons datzelfde lot is beschoren. Dan is Europa ook direct betrokken bij het plan van de Amerikanen en kan de oorlog beginnen.
En als dat alles nog net voor de grote reset plaats vindt dan is het financiële probleem daarmee opgelost.
Echter China en Rusland hebben deze truc nagenoeg onmogelijk gemaakt en als Europa mee gaat in het idealisme van de VS dan zal voor Europa hetzelfde gelden als voor de VS, een totale bankroet.
WikiWappia schreef:
21 jan 2023, 14:09
Witte wel schreef:
15 jan 2023, 21:11
Een ander krantje lezen dan NU.nl, de Telegraaf of het ED en je vind het.
Jij bedoelt de complotkrantjes, via omwegen gefinancierd door de Russen?
Wat een flauwekul weer, het napraten van de MSM.
Natuurlijk, de Russen zitten overal achter.
Witte wel schreef:
22 jan 2023, 21:42
Tammy schreef:
22 jan 2023, 15:39
Die Leopard 2 tanks zullen er misschien wel uiteindelijk komen maar tegen welke prijs vraag ik me af.
Bluffen de Russen of niet ?
Ik weet het niet.
Maar vind de hele situatie met de dag explosiever worden.

>>>>>>>>>>>>>>>>>


Afbeelding
Een Poolse Leopard-tank en Vjatsjeslav Volodin, de Russische parlementsvoorzitter van de Doema.

Rusland waarschuwt voor "wereldwijde catastrofe" als Leopard 2-tanks worden geleverd aan Oekraïne.

Vjatsjeslav Volodin, de Russische parlementsvoorzitter van de Doema, waarschuwt voor een "tragedie van wereldformaat" als bondgenoten van Oekraïne Duitse Leopard 2-tanks leveren aan Kiev.
Rond de beroemde Duitse tanks is momenteel veel te doen.

Lees verder via link :

https://www.hln.be/buitenland/rusland-w ... ~a7225cba/
“Taking into consideration the technological superiority of Russian weapons, foreign politicians making such decisions need to understand: this could end up being a global tragedy that would destroy their countries,” Volodin warned.
Voor beide posts :post:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13660
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Het Oekraïne-Rusland conflict

Bericht door Fenna » 23 jan 2023, 12:15

Maak de borst maar nat.
De Telegraaf kopt vandaag
"Berlijn zal levering van Leopards niet tegenhouden.
Tankblokkade opgegeven".
We worden de oorlog ingezogen.
Rusland heeft duidelijk genoeg gewaarschuwd om dat niet te doen.

Ik heb helaas geen link.
Kan evt. wel een screenshot maken.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Het Oekraïne-Rusland conflict

Bericht door Tet » 23 jan 2023, 15:08

WikiWappia schreef:
22 jan 2023, 22:16
Van een goede bekende van mij (we lopen elkaars deur niet plat, maar ik zie hem wel meerdre keren per jaar) heb ik de prognose gehad dat dit waarschijnlijk Putin's laatste jaar zal zijn, in elk geval het laatste jaar dat hij aan de macht is.
En waar is deze prognose op gebaseerd WikiWappia?
Wordt Poetin afgezet of zo?

Persoonlijk denk ik dat Poetin nog een hele tijd op zijn plek zit.
truth is stranger than fiction

Plaats reactie