Opnieuw poging om wereldrecord laptop domino te breken

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Opnieuw poging om wereldrecord laptop domino te breken

Bericht door taigitu » 08 jun 2022, 09:43


Limburgers kapen wereldrecord ‘domino met laptops’ van Chinezen: “Record met 232 laptops verbroken”

Beringen‘Out of Use’ in Beringen is er vandaag in geslaagd het wereldrecord domino met laptops te breken.
Met 752 laptops doet het milieu – en recyclagebedrijf 232 laptops beter dan het vorige record van Chinese gigant Lenovo.
Om de poging tot een goed einde te brengen, sloegen ze de handen in elkaar met dominofanaat Jens De Mol.

Marco Mariotti - 07-11-21

Met de wereldrecordpoging wilde Out of Use de bedrijfsfilosofie van maximaal hergebruik van ITmateriaal benadrukken.
Afgedankte laptops kunnen nog een tweede leven krijgen, voor een nieuwe eigenaar, of in dit ‘ludieke’ geval voor een wereldrecordpoging.
Door hergebruik te stimuleren wordt CO2-emissie vermeden.


Een onderwerp dat de afgelopen 2 weken centraal stond in de Glasgow Climate Change Conference.
Om het duurzaam karakter extra te onderstrepen werd Natuurpunt, vaste partner van Out of Use, als goed doel gekozen.
Per gevallen laptop wordt er zo 2m² nieuw bos aangeplant in Vlaanderen.

Lees meer: https://www.hln.be/beringen/limburgers- ... ~a1732741/
Ik hoorde vanmorgen een gesprek op de radio dat er vandaag in Nederland opnieuw een laptop domino
zou zijn. Het gaat ook om een bedrijf dat o.a. laptops die stuk zijn inneemt.
Ik heb de naam van het bedrijf niet gehoord. Maar om ongeveer om 3 uur vanmiddag
zou dit actie gebeuren en bekend worden of het is gelukt en met hoeveel laptops.
Het zouden er héél veel zijn.... Ik ben benieuwd of ze het nieuws halen.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Plaats reactie