Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 16 mei 2023, 09:26

Het artikel van de telegraaf sluit af met:

Uiteindelijk haalde Durham weinig nieuwe informatie naar boven.
De conclusies uit het Mueller-onderzoek bleven daarnaast overeind staan.
Mueller stelde eerder vast dat er contacten waren tussen de Trump-campagne en Rusland, maar dat samenspanning niet bewezen kon worden.
Het Mueller-onderzoek leidde tot tientallen aanklachten en enkele celstraffen.

Dat Trump hier flink mee aan de gang zal gaan is wel zeker.
Ook dat het hem stemmen op kan leveren.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 16 mei 2023, 09:39

En terecht dat Trump dit gaat uitbuiten.
Want hij is niet schuldig bevonden aan samenspanning met de Russen.
Miljoenen kostte dat Mueller onderzoek destijds en dit onderzoek zal ook niet goedkoop zijn.
Dit kan heel erg in zijn voordeel gaan werken.

Moeilijk te verteren nieuws voor de Trump haters in de wereld, maar zo gaat het soms met heksenjachten.
Het slaat een keer terug in je gezicht .

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 16 mei 2023, 10:37

Donald Trump over zijn “vriend” Poetin: “Ik zei hem, Vladimir, als je dat doet bombardeer ik Moskou”

Bron: Daily Mail - Zaterdag 5 maart 2022

Afbeelding
Vladimir Poetin bij de toenmalige Amerikaanse president Donald Trump.

Voormalig president van de Verenigde Staten, Donald Trump, heeft zich uitgelaten over de oorlog in Oekraïne. in een gesprek
met professioneel golfer John Daly zei hij dat hij een goeie band had met Poetin. “Hij heeft dit tijdens mijn tijd niet gedaan hé.
Omdat hij wist dat hij dat niet kon doen.”


Donald Trump deed zijn uitlatingen bij John Daly, die een opname van het telefoongesprek maakte. Trump zei dat hij “goed overeenkwam” met Vladimir Poetin
en dat Rusland niet is binnengevallen in Oekraïne tijdens zijn presidentschap omdat hij gedreigd had om Moskou te bombarderen.

“Ze zeggen allemaal: oh, da’s een kernmacht, het is alsof ze bang zijn van hem”, zei Trump. “Maar hij was een vriend van me, weet je.
We konden het echt goed met elkaar vinden. Ik zei: Vladimir, als je het doet, dan raken we Moskou. We raken Moskou.
En hij geloofde me, misschien voor 5 of 10 procent. Da’s meer dan genoeg.”
Artikel ingekort door Tammy.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220305_94235055


Trump noemt acties van Poetin in Oekraïne ‘geniaal’

23/02/2022 - door Samira Ataei

Trump noemt acties van Poetin in Oekraïne ‘geniaal’
Trump zegt dat hij Poetin goed kent. Heel, heel goed.


De voormalige Amerikaanse president Donald Trump spreekt vol lof over de nieuwste zet van de Russische president Vladimir Poetin in Oekraïne.
‘Poetin is heel snugger.’

Niet iedereen keek afwijzend toe toen Poetin de twee zelfverklaarde volksrepublieken Donetsk en Loehansk in Oekraïne onafhankelijk verklaarde
en kort daarna Russische soldaten het bevel gaf om de pro-Russische gebieden binnen te trekken. Terwijl de EU en de VS gisteren een eerste pakket van sancties afkondigden
die de Russische economie moeten treffen, was Donald Trump te gast bij de Clay Travis & Buck Sexton Show, en daar kon hij alleen vol lof spreken over Poetins laatste acties.

Lees verder via de link:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20220223_96108645
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 16 mei 2023, 15:24




Geweldig, zo ging dat inderdaad.
Ze rolden over elkaar heen met hun heksenjacht. :rolfl:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 17 mei 2023, 10:28



Even iets 'vrolijk's' voor de afwisseling......
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 17 mei 2023, 10:37



THE US SUPREME COURT JUST NAILED TRUMP WITH A SECOND INDICTMENT AND DISASTROUS SANCTIONS SECONDS AGO


DAILY U.S.A TOP NEWS - 16 mei 2023 NEW YORK

The Supreme Court stepped in because they noticed that the Justice department was too slow in the process of indicting Donald Trump.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 20 mei 2023, 07:29

Afbeelding
Donald Trump en Tim Scott.

Republikein Tim Scott (57) neemt het op tegen Trump als presidentskandidaat.

De Republikeinse senator Tim Scott (57) uit de Amerikaanse staat South Carolina heeft zich kandidaat gesteld voor de presidentsverkiezingen. Scott neemt het daarmee op tegen oud-president Donald Trump (76), die op kop staat in de peilingen. Ook de Republikeinse oud-VN-ambassadeur Nikki Haley en de voormalige gouverneur van Arkansas Asa Hutchinson gaan de strijd met Trump aan.

Lees verder via link :

https://www.hln.be/buitenland/republike ... ~a6377106/

>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Jammer dat hij zo gelovig is maar voor de rest een goede kandidaat denk ik.









Twee jaar geleden.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 21 mei 2023, 11:41

.


Het is volgens mij een gezondere keuze om Scott te kiezen, dan dat Trump weer op de presidentiële stoel zou gaan zitten in 2024.
Alleen hoop ik dat het geloof niet dominant zal worden voor Scott, als hij wordt gekozen.



Afbeelding

Hieronder de link met wat geschiedenis over Scott en Trump....

Scott stond vooraan in de menigte, want daar was hij toen de Republikeinen aandrongen om het wetsvoorstel in beide kamers van het Congres te schrijven,
te verkopen en aan te nemen.
Trump erkende de inspanningen en riep Scott op om te spreken. "Hij kwam binnen en loste wat problemen op als we er een paar keer niet zo goed uitzagen",
zei Trump, terwijl hij naar Scott keek. "Dank je, Tim."
Scott sprak en zei: 'Dit gaat niet over Washington. Het gaat niet om links. Het gaat niet om rechts. Het gaat over alleenstaande moeders
die op zoek zijn naar een reden om hoopvol te zijn in 2018.”

Lees meer via de link:
https://www.thestate.com/news/politics- ... 47639.html


Hoe gaat dat nu in 2023 en straks 2024 worden....?
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3059
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tet » 23 mei 2023, 11:19

Afbeelding
Schrijfster eist extra geld van Trump vanwege 'lasterlijk commentaar' op misbruikzaak

De Amerikaanse schrijfster E. Jean Carroll, aan wie Donald Trump een schadevergoeding van 5 miljoen dollar moet betalen vanwege seksueel misbruik, wil nog meer geld zien van de oud-president. Een jury in Manhattan oordeelde onlangs in een civiele zaak dat Trump Carroll in de jaren 90 seksueel heeft misbruikt. Trump reageerde de dag erna bij CNN dat ze een halve gare is die het hele verhaal verzonnen heeft, en dat er in de zaak is gesjoemeld.

Carroll heeft nu een nieuwe klacht ingediend tegen Trump. Haar advocaten eisen dat het bedrag dat haar is toegewezen verhoogd wordt vanwege Trumps reactie bij de nieuwszender en op zijn eigen socialemediaplatform Truth Social. "Trumps lasterlijke commentaar na de uitspraak toont aan hoe diep zijn haat tegenover Carroll zit", schrijven haar advocaten. "Dit gedrag is reden om een zeer substantiële schadevergoeding uit te keren."

Het precieze bedrag is niet bekend, maar internationale media, waaronder de persbureaus AP en Reuters, schrijven dat het gaat om minstens 10 miljoen dollar boven op het al toegewezen bedrag.
https://nos.nl/artikel/2476115-schrijfs ... sbruikzaak
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 25 mei 2023, 07:07

Afbeelding

Trump-rivaal DeSantis stelt zich kandidaat, live-stream met Elon Musk gaat direct mis.

WASHINGTON - Ron DeSantis, de gouverneur van Florida, heeft zich aangemeld als kandidaat voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen volgend jaar. Hij doet mee aan de race bij de Republikeinen om hun kandidaat te worden en geldt als belangrijkste rivaal van ex-president Donald Trump. Maar een live-stream van zijn aankondiging, samen met Twitter-eigenaar Elon Musk, liep meteen al in de soep.

Lees verder via link :

https://www.telegraaf.nl/nieuws/6030792 ... direct-mis

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 25 mei 2023, 14:35

Daar komt het circus weer aan. :mrgreen:




Ik ga ervoor zitten. :rolfl:


Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 26 mei 2023, 14:17



Zie criminele beklaagde Trump terug in de rechtbank na arrestatie terwijl de rechter een waarschuwing stuurt

MSNBC - 24 mei 2023

Donald Trump verscheen vandaag voor de rechtbank voor de eerste hoorzitting sinds zijn arrestatie en voorgeleiding.
De rechter eist zijn deelname aan de hoorzitting over bewijsmateriaal en beslist in een conservatoir bevel om te voorkomen
dat hij bewijs openbaar maakt. MSNBC Chief Legal Correspondent Ari Melber rapporteert over de waarschuwing van de rechter
en de aanhoudende juridische onrust van Trump. Zijn proces is gepland voor 25 maart 2024.





Rechter stelt datum strafproces vast in zwijgzaak Donald Trump

ABC nieuws - 24 mei 2023

Een rechter in New York City heeft een procesdatum bepaald in de criminele zwijggeldzaak tegen voormalig president Donald Trump.
Hij zou midden in de Republikeinse voorverkiezingen in een rechtszaal kunnen zitten.



[youtube-2]
[/youtube-2]

BREAKING: BREAKING: Nieuw SCHOKKEND bewijs van Trump-documentdiefstal ontdekt

25 mei 2023

MeidasTouch-presentator Ben Meiselas rapporteert over het laatste nieuws uit een Washington Post-rapport over nieuw rokend wapenbewijs
van de bedoelingen van Donald Trump in verband met het strafrechtelijk onderzoek van speciaal aanklager Jack Smith.





Afbeelding Wat bedoeld hij hier nu weer mee......
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 28 mei 2023, 10:42



THE SUPREME COURT JUDGE JUST NAILED TRUMP WITH ESPIONAGE CHARGES AND PRESIDENTIAL DISQUALIFICATION😱

DAILY U.S.A TOP NEWS - 27 mei 2023 NEW YORK

Donald Trump Is getting the justice that he deserves because everything is falling apart.
This Time, the court charged him with espionage acts and not only that but a possibility of a disqualification of 2024 race.



Vertaald:

DE RECHTER VAN HET HOOGGERECHTSGERECHT HEEFT TRUMP NET GENAAGD MET SPIONAGE-AANSLAG EN PRESIDENTIËLE DISKWALIFICATIE😱[/b]

DAGELIJKS U.S.A TOPNIEUWS - 27 mei 2023 NEW YORK

Donald Trump krijgt de gerechtigheid die hij verdient omdat alles uit elkaar valt.
Deze keer beschuldigde de rechtbank hem van spionage en niet alleen dat, maar ook een mogelijkheid van diskwalificatie van de race van 2024.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 28 mei 2023, 10:56



Voormalig W.H. advocaat voorspelt dat Trump 'naar de gevangenis gaat' in documentenzaak

23 mei 2023

Vertaald:
Voormalig Trump Witte Huis-advocaat Ty Cobb voorspelt dat Donald Trump "naar de gevangenis zal gaan" wegens obstructie in het onderzoek naar geheime documenten.
Cobb zei: "het enige wat ze echt hoeven te doen is aantonen dat Trump deze documenten op verschillende momenten heeft verplaatst toen de DOJ ze eiste
of daadwerkelijk aanwezig was." Het komt terwijl The Guardian rapporteert over aantekeningen waaruit blijkt dat de advocaat van Trump hem waarschuwde
voor het bewaren van geheime documenten. Katie Phang van MSNBC rapporteert en wordt vergezeld door Guardian-verslaggever Hugo Lowell en
voormalig waarnemend advocaat-generaal Neal Katyal.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 01 jun 2023, 12:47



1 jun 2023 - 11 uur geleden


Vertaald:
CNN meldde dat Donald Trump "op band was betrapt" toen hij sprak over een geheim document dat hij bewaarde nadat hij het Witte Huis had verlaten.
CNN voegt eraan toe dat federale aanklagers deze audio-opname hebben verkregen van een bijeenkomst in 2021 waarin Trump erkent dat hij “een geheim document
van het Pentagon vasthield”. NBC News heeft de berichtgeving niet bevestigd. CEO van The Leadership Conference on Civil and Human Rights
en voormalig openbaar aanklager van SDNY Maya Wiley voegt zich bij MSNBC's Katie Phang op "The Beat", en noemt de berichtgeving "explosief"
en "de laatste spijker in een doodskist die al heel veel spijkers in heeft Het."
Voormalig federaal aanklager Paul Butler voegt eraan toe dat het "verwoestend is voor Donald Trump".





Lordy! Special counsel reportedly has audio of Trump talking about secret document he kept
MSNBC - 1 jun 2023

Vertaald:
Mary McCord, voormalig adjunct-adjunct-procureur-generaal van de National Security Division, praat met Alex Wagner over nieuwe rapporten
dat federale rechercheurs met speciaal aanklager Jack Smith audio hebben van Donald Trump waarin hij niet alleen toegeeft een geheim document
te bewaren uit zijn tijd in de Witte Huis, maar toont blijkbaar een bewustzijn van de beperkingen van de classificatie van het document.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 02 jun 2023, 19:16



AG Garland STRIPS Trump of his right to run in 2024
after evidence of 'justice obstruction' found
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3059
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tet » 07 jun 2023, 18:52

truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 07 jun 2023, 19:26

Ik zou zeggen neem een borrel meid.
Knap je van op. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 08 jun 2023, 19:29

Amerikaanse media: Trump onderwerp van strafrechtelijk onderzoek

NOS Nieuws - Vandaag, 01:47

Federale aanklagers hebben voormalig president Donald Trump per brief laten weten dat hij onderwerp is van een strafrechtelijk onderzoek,
zo melden Amerikaanse media op basis van anonieme bronnen.
De mededeling van de aanklagers betekent overigens niet dat Trump vanzelfsprekend zal worden aangeklaagd.

Volgens nieuwssite Politico duidt het erop dat speciaal aanklager Jack Smith op het punt staat een aanklacht in te dienen in zijn onderzoek naar Trump.
Eerder deze week hadden advocaten van Trump al contact met het ministerie van Justitie.

Lees verder via de link:
https://nos.nl/artikel/2478133-amerikaa ... -onderzoek
Wel, het gaat gebeuren en dat heeft Trump aan zichzelf te wijten.

Afbeelding en de winnaar is Afbeelding
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Fenna » 09 jun 2023, 08:06

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1824690 ... n=whatsapp
Afbeelding

Oud-president Trump: aangeklaagd om thuis opgeslagen geheime documenten


WASHINGTON - Oud-president Donald Trump is aangeklaagd naar aanleiding van het onderzoek naar geheime documenten op Mar-a-Lago. Dat meldt Trump zelf op zijn eigen socialmediaplatform Truth Social. Justitie heeft de aanklacht nog niet bevestigd. Trump zegt onschuldig te zijn....

Lees verder in link.
Hij wel en die wazige Harry, Joe Biden niet?
Als democraat kom je blijkbaar overal mee weg.
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie