Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11978
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door MetalPig » 17 nov 2022, 13:11

Tammy schreef:
16 nov 2022, 07:00
Hij doet het.
Er gaan weer heel veel mensen tandenknarsen.
We zullen zien hoever Trump komt
Het zou me niet verbazen als hij niet zo ver komt. Het schijnt dat de Partij niet zo blij is dat veel kandidaten die door Trump gesteund werden, verloren hebben.

Tammy schreef:
16 nov 2022, 07:00
CNN heeft weer lekker wat werk erbij gekregen.
Twee jaar weer volop bashen en wie weet 6 jaar lang.
Kunnen ze hun dalende kijkcijfers weer wat opkrikken.
Zou ook mee kunnen vallen. Sinds afgelopen mei is er een nieuwe baas daar, en ze willen CNN onpartijdig maken.
Mijn interpretatie daarvan: ze willen de kijkcijfers opkrikken door de zender geschikt te maken voor republikeinse kijkers :mrgreen:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80661
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 17 nov 2022, 13:20

Ik denk ook MetalPig dat Trump het niet gaat worden.
Hoeft ook niet, veel te oud ook.
Gewoon een vlotte veertiger kiezen , liefst ook geen DeSantis.
Wie wel weet ik niet maar de kandidaten moeten nog komen.

CNN wilt neutraal worden?
Leuk hoe jij dat ziet, je hebt wel humor. :rolfl:

Ik zie het niet meer goed komen met mijn vroegere nieuws lievelingszender..

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80661
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 20 nov 2022, 09:29

Afbeelding

Donald Trump mag terug op Twitter, blokkade opgeheven na peiling.

Niets staat de Amerikaanse oud-president Donald Trump in de weg om terug te keren op Twitter. Elon Musk, de nieuwe eigenaar van Twitter, heeft de blokkade van het account van Trump opgeheven na een stemming onder 15 miljoen Twittergebruikers. Een kleine meerderheid koos voor een terugkeer van de verbannen oud-president.

Lees verder via link :

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... -opgeheven

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80661
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 20 nov 2022, 10:35

Afbeelding

Dit is toch net een soap. :mrgreen:
En wat zullen veel mensen die zo hard stonden te juichen toen hij werd geband balen.
Maar de wereld is constant in beweging, alles kan veranderen dat zie je nu dus ook.

Trouwens ik heb het gevoel dat Elon niet lang eigenaar blijft van Twitter.
Die man is veel te rusteloos.
Wie weet verkopen met nog meer winst, ik zou niet verbaasd zijn.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80661
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 20 nov 2022, 11:03

Afbeelding

Ik heb geen Twitter account maar dit is wat hij die 6 Januari schreef ?
Word dat ook meegenomen in het onderzoek naar zijn houding bij het Capitool ?
Hij heeft dus wel opgeroepen tot kalmte , iets staat me daar ook van bij maar nu lees ik het dus ook.
Als dit tenminste echt zijn Twitter bericht is van toen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 20 nov 2022, 11:53

Tammy schreef:
20 nov 2022, 10:35

Trouwens ik heb het gevoel dat Elon niet lang eigenaar blijft van Twitter.
Die man is veel te rusteloos.
Wie weet verkopen met nog meer winst, ik zou niet verbaasd zijn.

De geluiden over het functioneren van Twitter is zodanig dat Musk het zeer waarschijnlijk niet gaat redden.

Toezichthouder waarschuwt Twitter na chaotische dag


11-11-2022
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Musk zou medewerkers van Twitter donderdag, twee weken nadat hij het platform voor 44 miljard dollar overnam, hebben gewaarschuwd voor
een mogelijk faillissement. Als het bedrijf niet voldoende geld weet op te brengen met het nieuw geïntroduceerde abonnement om een blauw vinkje te krijgen,
,,overleeft Twitter mogelijk de volgende economische neergang niet”, aldus de rijkste man ter wereld.

Twitteraars wisten het nieuwe blauwevinkjesbeleid in de afgelopen dagen al te gebruiken om nepaccounts aan te maken en zich zo voor te doen
als geverifieerde gebruikers van het platform. Deze privacy-zorgen spelen mogelijk mee bij de beslissing van de FTC om met een waarschuwing te komen.

Lees het hele artikel via de link:
https://www.ed.nl/tech/toezichthouder-w ... ~a3d6b87d/
Crisis bij Twitter: kantoren dicht, personeelsleden stappen op en platform kampt met storingen

18-11-2022

De crisis bij socialemediabedrijf Twitter is naar een nieuw hoogtepunt gestegen.

De kantoren van het bedrijf blijven voorlopig om nog onbekende reden gesloten. Veel medewerkers willen vertrekken omdat Musk hen een belofte
wil laten ondertekenen dat ze harder moeten werken.

Tegelijk kampt het platform met stabiliteitsproblemen, maar er zou onvoldoende personeel zijn om alle technische problemen aan te pakken.
Op de muren van het hoofdkwartier van Twitter in San Francisco zijn beledigende boodschappen over Elon Musk geprojecteerd.

Lees verder via de link:
https://www.ed.nl/tech/crisis-bij-twitt ... ~adff94fc/
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80661
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 20 nov 2022, 12:13

Ik neem mijn woorden terug over vermoedelijke verkoop.
Dit begint inderdaad op het einde van Twitter te lijken.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13675
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Fenna » 20 nov 2022, 13:28

Tammy schreef:
20 nov 2022, 11:03
Afbeelding

Ik heb geen Twitter account maar dit is wat hij die 6 Januari schreef ?
Word dat ook meegenomen in het onderzoek naar zijn houding bij het Capitool ?
Hij heeft dus wel opgeroepen tot kalmte , iets staat me daar ook van bij maar nu lees ik het dus ook.
Als dit tenminste echt zijn Twitter bericht is van toen.
Dit herinner ik mij ook.
Trump heeft opgeroepen tot kalmte, maar de menigte trok hun eigen plan en daar had Trump geen invloed op.
Ik herinner mij dat hij de menigte nog wilde toespreken om op te houden met het geweld, maar dat de beveiliging heeft tegenhouden waarschijnlijk omdat ze het niet veilig vonden.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80661
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 20 nov 2022, 13:39

Mooi dat jij je dat ook herinnert Fenna, want hij heeft dus ook opgeroepen tot kalmte.
Typisch weer van de media om dat te negeren.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.


Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80661
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 20 nov 2022, 15:10

Bedankt Tet voor de info. ;P!

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 20 nov 2022, 17:24



Vertaalde tekst die onder de video staat:

Donald Trump negeerde pleidooien om de oproeraanval op het Capitool te veroordelen, blijkt uit nieuwe beelden - BBC News
BBC nieuws - 22 jul. 2022

De voormalige Amerikaanse president Donald Trump keek vorig jaar naar de opstand in het Capitool op tv in het Witte Huis en negeerde
zijn kinderen en assistenten die 'hem smeekten' om de maffia te berispen, zo heeft een congresonderzoek gehoord.
"Hij koos ervoor om niet te handelen", zei Adam Kinzinger, een van de twee Republikeinen in de door de Democraten geleide commissie.
Tijdens de primetime-hoorzitting werd verteld dat Trump geen enkele oproep deed aan wetshandhavings- of nationale veiligheidspersoneel.
Hij werd gemotiveerd door "zijn egoïstische verlangen om aan de macht te blijven", beweerde het onderzoek.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 20 nov 2022, 17:36



Tekst onder de video (vertaald).....
13 nov. 2022

Voormalig president Trump is naar verluidt van plan om deze dinsdag zijn presidentiële bod voor 2024 aan te kondigen, ondanks de wijdverbreide Republikeinse terugslag na een slechte tussentijdse verkiezingsuitslag. De aankondiging komt te midden van een periode van introspectie voor Republikeinse elites, die openlijk de aansprakelijkheid van Trump jegens de partij in twijfel trekken.

Trumps nicht Mary L. Trump waarschuwt dat het voor Republikeinen niet zo makkelijk zal zijn om bij Trump weg te lopen. "Donald Trump is de gevaarlijkste persoon voor de Republikeinse partij", zegt ze, eraan toevoegend dat of Trump nu president wordt of doet alsof, hij er niet voor terugdeinst om vuil op te graven over degenen die tegen hem ingaan. "Trump zal alles platbranden als hij het gevoel heeft dat hij ten onder gaat."
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tet » 04 dec 2022, 09:44

Trump wil door afschaffen grondwet alsnog uitgeroepen worden tot president

De Amerikaanse oud-president Donald Trump wil alsnog uitgeroepen worden tot winnaar van de verkiezingen van 2020. Hij beweert dat de verkiezingsuitslag vervalst is en ziet het afschaffen van de grondwet als rechtvaardige methode om alsnog verkozen te worden.

Op zijn eigen gecreëerde sociale netwerk Truth Social herhaalde hij zaterdag zijn ongefundeerde beschuldigingen dat de verkiezingsuitslag vervalst zou zijn. Daarover schreef hij: "Een massale fraude van dit type en deze omvang rechtvaardigt afschaffing van alle regels, van alle regelingen en artikelen, zelfs die in de grondwet."
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... -uitspraak

Over slechte verliezers gesproken. :shock:
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 06 dec 2022, 10:03




Lawrence: Trump’s Latest Confession Could Help Federal Prosecutors

MSNBC - 6 dec 2022

MSNBC’s Lawrence O’Donnell analyzes former President Donald Trump’s latest social media rant advocating for terminating the Constitution
and blaming his election loss on Twitter forbidding voters from seeing pictures of Hunter Biden naked.

Vertaald:
Lawrence: Trumps laatste bekentenis kan federale aanklagers helpen

MSNBC - 6 december 2022

Lawrence O'Donnell van MSNBC analyseert de laatste tirade op sociale media van voormalig president Donald Trump waarin wordt gepleit voor beëindiging van de grondwet
en de schuld geven aan zijn verkiezingsverlies op Twitter door kiezers te verbieden naaktfoto's van Hunter Biden te zien.


Prachtig toch hoe Trump bezig blijft met zijn eigen 'graf' te graven....
Wat een malloot is het toch.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 08 dec 2022, 12:27

.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 08 dec 2022, 12:41



More Classified Documents Found At Trump Storage Site

MSNBC - 440.542 weergaven 8 dec 2022

Washington Post Congressional investigations reporter Jackie Alemany, former RNC Chairman Michael Steele, and former top official
in the Justice Department’s National Security Division Mary McCord discuss new reporting that there’s more classified documents in the ex-president’s possession.

Afbeelding


Er komt geen eind aan.
Hoeveel officiële papieren en andere dingen heeft Trump nog meer achterover gedrukt
en verstopt in verschillende opslagruimtes, priv'é of zakelijk .
Waar wilde hij die deze, zich zelf toegeëigende papieren en voorwerpen, voor gebruiken in de toekomst.
Dat is gewoon gevaarlijk.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80661
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 09 dec 2022, 08:36

Wat was het toch een knappe vent vroeger.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door univers » 09 dec 2022, 09:24

Vindt er geenmoer aan. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 09 dec 2022, 09:36

Tammy schreef:
09 dec 2022, 08:36
Wat was het toch een knappe vent vroeger.
Ja, maar het gaat in de praktijk uiteindelijk om de inhoud en niet de 'verpakking'...
De verpakking gaat niet lang mee, de inhoud....?
Helaas.....


Afbeelding
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Plaats reactie