Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 10 mei 2023, 20:59




This Is Who He Is
The Lincoln Project - 5 mei 2023

The adage “boys will be boys” does not work here. Donald Trump is a 76 year old man, he is not an impressionable child. This is who he is.

The Lincoln Project is a leading pro-democracy organization in the United States — dedicated to the preservation, protection, and defense of democracy. Our fight against Trumpism is only beginning. We must combat these forces everywhere and at all times — our democracy depends on it.

Vertaald:
Het adagium "jongens worden jongens" gaat hier niet op. Donald Trump is een 76-jarige man, hij is geen beïnvloedbaar kind. Dit is wie hij is.

Het Lincoln Project is een toonaangevende pro-democratische organisatie in de Verenigde Staten die zich inzet voor het behoud, de bescherming en de verdediging van de democratie. Onze strijd tegen het Trumpisme is nog maar net begonnen. We moeten deze krachten overal en altijd bestrijden - onze democratie hangt ervan af.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80554
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 11 mei 2023, 06:20

Taigitu schreef :
In jouw (ik schat even in ook mijn) tijd toen, zou je heel anders zoiets bekeken hebben.
We weten nu veel meer over wat voor dominante/geniepige situaties we toen gezet konden worden. Er kan nu over gesproken worden, mede door de acties hierover.
Als die 2 kerels (om op te vreten....maagpijn) je toen dit hadden gevraagd had je ze zeer waarschijnlijk niet in vriendelijke termen de winkel uitgestuurd.
Niet elke vrouw Taigitu laat zich overrompelen door nare mannen.
En niet alle mannen zijn rotzakken.
En met de acties bedoel jij denk ik MeToo ?
Dat begon prima en is uiteindelijk een soort van heksenjacht geworden , met naast succesvolle aanklachten ook onschuldige levens die compleet zijn verwoest.


Ik had het helemaal niet anders bekeken Taigitu wat je zegt.
En ik had ze wel degelijk vriendelijk verzocht om de winkel te verlaten.
Want als je samen met je tweelingzusje twee weken voordat je 18 jaar word door mommy dearest zonder een cent op zak op straat word gegooid dan ga je in standje overleven.
In 1 klap volwassen moeten worden met allerlei gevaarlijke hobbels op die weg maakte van mij een hele sterke meid waar niet mee te sollen viel.
Maar je kan ook normaal opgroeien en toch prima van je af te kunnen bijten.
Als ik jouw bericht lees lijkt het net alsof die vrouwen bijna niet bestaan.
Maar er zijn zat vrouwen die zich niet in een hoek laten zetten.
Maar dat terzijde.

En ik zou ook niet kwaad geweest zijn op die twee mannen want ik had ze niet serieus genomen en al helemaal niet in een pashokje gaan staan.
Verkoopsters horen niet in de pashokjes zelf te staan.
Ondeugende kereltjes zou ik denken , wie denken jullie wel niet wie jullie zijn.
Wegwezen nu.

Ik heb ruim 35 jaar geleden een dokter aangeklaagd in een ziekenhuis die bij mij een onderzoek deed op een manier die niet klopte.
Gezien de plaats en handeling kan men van aanranding spreken.
En wat ik toen deed zou ik nu ook doen.

Wat er met deze vrouw precies is gebeurd weet ik niet maar de uitspraak vind ik vreemd.
Verkrachting niet bewezen maar sexueel misbruik wel, en dat alles in een pashokje.
Die twee samen in 1 zin snap ik niet.
Misschien word het duidelijker in hoger beroep.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 11 mei 2023, 15:46

Tammy schreef:
11 mei 2023, 06:20
Taigitu schreef :
In jouw (ik schat even in ook mijn) tijd toen, zou je heel anders zoiets bekeken hebben.
We weten nu veel meer over wat voor dominante/geniepige situaties we toen gezet konden worden. Er kan nu over gesproken worden, mede door de acties hierover.
Als die 2 kerels (om op te vreten....maagpijn) je toen dit hadden gevraagd had je ze zeer waarschijnlijk niet in vriendelijke termen de winkel uitgestuurd.
Niet elke vrouw Taigitu laat zich overrompelen door nare mannen.
En niet alle mannen zijn rotzakken.
En met de acties bedoel jij denk ik MeToo ?
Dat begon prima en is uiteindelijk een soort van heksenjacht geworden , met naast succesvolle aanklachten ook onschuldige levens die compleet zijn verwoest.
Nee, gelukkig zijn er vrouwen die voor zichzelf kunnen opkomen. Maar ook het tegendeel is praktijk. En ik ga er niet vanuit dat alle mannen rotzakken zijn.
Maar als je de nodige jaren terug kijkt is het ego van de man groter geweest en dat zien we o.a. in situaties van de afgelopen jaren dat mannen er moeite mee
hebben wanneer ze een een vrouw als hoger in rang op de werkplek kregen. De man kan door zijn vrienden worden bespot als hij een vrouw tot baas heeft.
Mannen die zich misdragen tegenover vrouwen voelen zichzelf belangrijker ed.dan de vrouw, het zijn de jagers en veroorloven zich o.a. vrijheden vanuit dat perspectief.
Volgens hen zou een vrouw zou zich vereerd moeten voelen als hij 'aandacht' aan haar besteed..... Trump is in deze heel duidelijk.
Tammy schreef:
11 mei 2023, 06:20
Ik had het helemaal niet anders bekeken Taigitu wat je zegt.
En ik had ze wel degelijk vriendelijk verzocht om de winkel te verlaten.
Want als je samen met je tweelingzusje twee weken voordat je 18 jaar word door mommy dearest zonder een cent op zak op straat word gegooid dan ga je in standje overleven.
In 1 klap volwassen moeten worden met allerlei gevaarlijke hobbels op die weg maakte van mij een hele sterke meid waar niet mee te sollen viel.
Maar je kan ook normaal opgroeien en toch prima van je af te kunnen bijten.
Als ik jouw bericht lees lijkt het net alsof die vrouwen bijna niet bestaan.
Maar er zijn zat vrouwen die zich niet in een hoek laten zetten.
Maar dat terzijde.
Als ik dit zo lees over hoe je als onvolwassen jonge vrouw geconfronteerd werd met een liefdeloze daad van je moeder
en je je eigen leven moest gaan invullen, dan heb ik het zeker mis. Zoals ik je hier op het forum meemaakt, verstandig,
en liefdevol naar de leden. Het forum is van iemand die, ondanks of juist door hoe jij je leven hebt ingevuld toen je
liefdeloos werd verstoten door je moeder.
Gelukkig zijn er vrouwen die voor zichzelf opkomen, en dat kan ook later als ze de kracht en het lef hebben om de
man die hen seksueel en emotioneel zwaar beschadigd heeft alsnog voor de rechter te brengen.
Daar is heel veel moed voor nodig en steun van degene die haar bijstaan.
Tammy schreef:
11 mei 2023, 06:20
En ik zou ook niet kwaad geweest zijn op die twee mannen want ik had ze niet serieus genomen en al helemaal niet in een pashokje gaan staan.
Verkoopsters horen niet in de pashokjes zelf te staan.
Ondeugende kereltjes zou ik denken , wie denken jullie wel niet wie jullie zijn.
Wegwezen nu.

Ik heb ruim 35 jaar geleden een dokter aangeklaagd in een ziekenhuis die bij mij een onderzoek deed op een manier die niet klopte.
Gezien de plaats en handeling kan men van aanranding spreken.
En wat ik toen deed zou ik nu ook doen.

Wat er met deze vrouw precies is gebeurd weet ik niet maar de uitspraak vind ik vreemd.
Verkrachting niet bewezen maar sexueel misbruik wel, en dat alles in een pashokje.
Die twee samen in 1 zin snap ik niet.
Misschien word het duidelijker in hoger beroep.
Heel knap dat jij de kracht hebt om mannen te confronteren met hun gedrag.
Ik stuur je nog een PB.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tet » 11 mei 2023, 16:24

taigitu schreef:
11 mei 2023, 15:46
En ik ga er niet vanuit dat alle mannen rotzakken zijn.
Maar als je de nodige jaren terug kijkt is het ego van de man groter geweest en dat zien we o.a. in situaties van de afgelopen jaren dat mannen er moeite mee
hebben wanneer ze een een vrouw als hoger in rang op de werkplek kregen. De man kan door zijn vrienden worden bespot als hij een vrouw tot baas heeft.
Jij hebt zo'n vertekend beeld van mannen... ik vind het zelfs beledigend.
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80554
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 11 mei 2023, 18:35

Even nog iets over mij en dan weer ontopic.

Taigitu schreef :
Zoals ik je hier op het forum meemaakt, verstandig,
en liefdevol naar de leden. Het forum is van iemand die, ondanks of juist door hoe jij je leven hebt ingevuld toen je
liefdeloos werd verstoten door je moeder.
Lief wat je zegt over mij Taigitu.

Maar heel soms ben ik niet altijd liefdevol naar een forum member.
Dat moet ook vermeld worden.
Soms terecht maar soms omdat ik niet kan geloven hoe iemand word meegezogen in zaken die te idioot zijn voor woorden.
De persoon zijn goed recht om die dingen te geloven maar door mij af en toe te felle reacties naar die persoon toe.

En nu ga ik weer ontopic. :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 12 mei 2023, 09:55

Tet schreef:
11 mei 2023, 16:24
taigitu schreef:
11 mei 2023, 15:46
En ik ga er niet vanuit dat alle mannen rotzakken zijn.
Maar als je de nodige jaren terug kijkt is het ego van de man groter geweest en dat zien we o.a. in situaties van de afgelopen jaren dat mannen er moeite mee
hebben wanneer ze een een vrouw als hoger in rang op de werkplek kregen. De man kan door zijn vrienden worden bespot als hij een vrouw tot baas heeft.
Jij hebt zo'n vertekend beeld van mannen... ik vind het zelfs beledigend.
Dat is jouw conclusie over mij met de beperkte kennis die je over mij hebt.
Maar dat het je raakt neem ik direct aan.
Misschien verduidelijkt de info, die via onderstaande linken te lezen is, voor een deel waarom ik reageer zoals ik reageer.

Mannen die in dienst van de katholieke kerk, het grondpersoneel van God, die de mens dichter bij God moeten brengen, die
zich gedragen zoals ze zich gedragen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Seksueel_ ... lieke_Kerk

Een officieel onderzoek constateert:
https://www.wodc.nl/actueel/nieuws/2022 ... schrijding
https://repository.wodc.nl/handle/20.500.12832/3205
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tet » 12 mei 2023, 11:10

Je verschuift de doelpalen weer Taigitu.
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 12 mei 2023, 11:18

Tet schreef:
12 mei 2023, 11:10
Je verschuift de doelpalen weer Taigitu.
Jij zet doelpalen, ik doel op het totaalplaatje.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tet » 12 mei 2023, 11:37

Weleens een politieke carrière overwogen?
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 12 mei 2023, 12:01



E. Jean Carroll may sue Trump again. Hear what legal expert thinks

CNN - 12 mei 2023

Former Defense Department special counsel Ryan Goodman says former President Donald Trump made statements at a CNN Town Hall about E. Jean Carroll,
the January 6 insurrection and classified documents found at Mar-a-Lago, that could put Trump in further legal jeopardy.

Vertaald:
Voormalig speciaal aanklager van het ministerie van Defensie, Ryan Goodman, zegt dat voormalig president Donald Trump in een stadhuis van CNN
verklaringen heeft afgelegd over E. Jean Carroll, de opstand van 6 januari en geheime documenten gevonden in Mar-a-Lago,
die Trump verder juridisch in gevaar zouden kunnen brengen.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 12 mei 2023, 12:21




DONALD TRUMP RIPPED TO SHREDS AFTER HE MISTAKENLY DISQUALIFIED HIMSELF FROM THE PRESIDENTIAL RACE 😱

DAILY U.S.A TOP NEWS - 12 mei 2023 NEW YORK

Donald trump unknowingly gave evidence to the DOJ to use against him in the court of law and now does not even know that he did not only sold himself out
but he also ruined his entire career as his chances of running in 2024 just reduced

Vertaald:
Donald Trump gaf zonder het te weten bewijs aan de DOJ om tegen hem te gebruiken in de rechtbank
en weet nu niet eens dat hij niet alleen zichzelf heeft verkocht, maar hij verpestte ook zijn hele carrière
omdat zijn kansen om in 2024 te rennen zojuist kleiner werden.


Kan het nog mooier......?
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 12 mei 2023, 13:13

taigitu schreef:
12 mei 2023, 11:18
Tet schreef:
12 mei 2023, 11:10
Je verschuift de doelpalen weer Taigitu.
Jij zet doelpalen, ik doel op het totaalplaatje.


De tekst onder de video:

Why do evangelicals continue to stand behind Trump?
MSNBC - 2 dagen geleden

The Morning Joe panel discusses the cases against former President Trump and why white evangelical Christians continue to support him.
Vertaald:
Het Morning Joe-panel bespreekt de zaken tegen voormalig president Trump en waarom blanke evangelische christenen hem blijven steunen.

Commentaar van een van de aanwezigen: - Robert Bogusch
It is not about morals, it is about power and getting what they want. They wanted judges who would put the church back in government and schools.
They wanted judges who would say that religion is more important than protecting LGBTQ rights or women's right to bodily autonomy.
As long as Trump will give them that, they will continue to embrace him.

Vertaald: - Robert Bogusch
Het gaat niet om moraal, het gaat om macht en krijgen wat ze willen. Ze wilden rechters die de kerk terug zouden brengen in de regering en scholen.
Ze wilden rechters die zouden zeggen dat religie belangrijker is dan het beschermen van LGBTQ-rechten of het recht van vrouwen op lichamelijke autonomie.
Zolang Trump ze dat gunt, blijven ze hem omarmen.
Wat is lichamelijke autonomie?
Toelichting. In dit artikel staat het recht op de onaantastbaarheid van het menselijk lichaam.
Iedereen mag zelf bepalen wat er met zijn of haar lichaam gebeurt, of medische handelen worden verricht
en of voorgeschreven medicijnen worden ingenomen.
Beperkingen zijn alleen mogelijk als dit wettelijk is geregeld.
Bij deze groep evangelisten kan het ze niet schelen wat hun wensen veroorzaken, of wie hier onder zullen gaan lijden, enz.
Als zij maar hun belangen in de kerk, de regering en de scholen, veilig gesteld worden.
Wel.... eenzelfde instelling is te herkennen bij Trump die op het moment dat hij aantrad als president de
ziektekostenverzekering afschafte, dat daardoor heel veel mensen niet meer naar de huisarts konden
omdat ze het geld er niet voor hadden..... Daar lag hij niet wakker van.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tet » 12 mei 2023, 15:42

taigitu schreef:
12 mei 2023, 13:13
eenzelfde instelling is te herkennen bij Trump die op het moment dat hij aantrad als president de
ziektekostenverzekering afschafte, dat daardoor heel veel mensen niet meer naar de huisarts konden
omdat ze het geld er niet voor hadden..... Daar lag hij niet wakker van.
Dat was een verkiezingsbelofte in 2016 waar 63 miljoen Amerikanen voor stemden.
Ze wilden het zelf.
Ja, dat was een verkiezingsbelofte van Trump in 2016. Hij beloofde de Affordable Care Act (ACA), ook bekend als Obamacare, af te schaffen en te vervangen door een beter systeem. Hij slaagde er echter niet in om de wet volledig in te trekken, maar schafte wel de boete af voor mensen die geen ziektekostenverzekering hadden.
AI

Er zitten twee kanten aan het verhaal.
Trumpcare is de naam die gegeven wordt aan het ziekteverzekeringsplan van de Amerikaanse president Donald Trump dat Obamacare, het plan van zijn voorganger Barack Obama, moest vervangen. Trumpcare is echter nooit goedgekeurd door het Congres en dus ook nooit ingevoerd. Er is dus geen opvolger van Trumpcare. Obamacare blijft voorlopig de zorgverzekeringswet in de Verenigde Staten.
AI
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 12 mei 2023, 21:37

Hoe is het systeem van ziektekosten geregeld in de Verenigde Staten van Amerika?

De toestand van de medische zorg in de VS is bekend en blijft een actueel en constant probleem.
Hoewel 15% van het BNP aan de gezondheidszorg wordt besteed, kunnen 30 miljoen Amerikanen zich de kosten
van een medische verzekering niet veroorloven.

Driekwart van de Amerikaanse ziekenhuizen zijn in particuliere handen.
Amerikaanse artsen staan bekend om het gebruiken van de nieuwste medicijnen en het verrichten van veel medische onderzoeken.
Medische zorg voor ouderen wordt verstrekt via een overheidsprogramma genaamd Medicare. Werklozen kunnen een beroep doen op Medicaid,
verstrekt door een combinatie tussen het federale- en staatsprogramma Medicare.
Ongeveer 15% van de Amerikaanse burgers heeft geen ziektekostenverzekering en zijn afhankelijk van Medicare of Medicaid en andere liefdadigheidsinstellingen.
Hoewel veel Amerikanen geen particuliere verzekeringen hebben om alle aspecten van de zorg te dekken, wordt veel noodhulp gratis verleend
door stads- en provinciescholen die door gemeenten worden ondersteund.
Er blijft bezorgdheid bestaan bij de medische gemeenschap en de overheid over hoe gezondheidszorg kan worden verstrekt aan patiënten met een laag inkomen.
De Verenigde Staten zijn voor buitenlandse medici een zeer populaire bestemming voor zowel een co-schap of stage als voor het doen van onderzoek.

https://www.joho.org/en/verzekeringen-e ... -emigratie
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tet » 12 mei 2023, 21:57

Het probleem van mensen zonder ziektekostenverzekering in Amerika bestond al langer dan Trump’s presidentschap. Volgens het Pew Research Center was 10 procent van de Amerikaanse bevolking in 2019 onverzekerd
AI
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 12 mei 2023, 22:12

Tet schreef:
12 mei 2023, 21:57
Het probleem van mensen zonder ziektekostenverzekering in Amerika bestond al langer dan Trump’s presidentschap. Volgens het Pew Research Center was 10 procent van de Amerikaanse bevolking in 2019 onverzekerd
AI



Als dit jouw manier van communiceren wordt op het forum..... dan pas ik.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tet » 12 mei 2023, 22:17

Dit is een filmpje van drie jaar geleden, er is een hoop veranderd.

AI speurt naar bronnen op het Internet om tot een antwoord te komen, het wordt niet verzonnen,
Sterker nog het is verdomd accuraat. Of twijfel je daaraan?
Mijn input bestaat uit het stellen van de juiste vragen.

Maar wat is het verschil tussen jouw knip en plakwerk en het mijne???
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 13 mei 2023, 11:30

Tet schreef:
12 mei 2023, 22:17
Dit is een filmpje van drie jaar geleden, er is een hoop veranderd.
AI speurt naar bronnen op het Internet om tot een antwoord te komen, het wordt niet verzonnen,
Sterker nog het is verdomd accuraat. Of twijfel je daaraan?
Mijn input bestaat uit het stellen van de juiste vragen.
Dus je zegt hiermee dat wat Al op dit moment als conclusie geeft klopt.
Maar heb je dan voor jezelf ook zeker dat Al over nog drie jaar nog steeds hetzelfde antwoord geeft op jouw vraag
en dat het dan nog accuraat is....? Want in de komende drie jaar speurt Al nog steeds het internet af en kan
hij berichten 'lezen' waarin beschreven wordt dat eerdere berichten, die jij nu betiteld als accuraat,
achterhaald zijn en het hele beeld van die bepaalde situatie niet correct waren... Geeft hij dat dan ook aan?
Al selecteert als machine en heeft geen menselijk gevoel/inzicht in situaties.
Dan kan jij de juiste vragen stellen, maar de antwoorden zijn selectief en juist voor zover mogelijk
het op het internet staat maar zonder emotionele belevingen van de personen in de situatie,
zoals ik jouw Al-antwoord lees.
Tet schreef: ↑
12 mei 2023, 21:57

Het probleem van mensen zonder ziektekostenverzekering in Amerika bestond al langer dan Trump’s presidentschap. Volgens het Pew Research Center was 10 procent van de Amerikaanse bevolking in 2019 onverzekerd

AI
Tet schreef:
12 mei 2023, 22:17
Maar wat is het verschil tussen jouw knip en plakwerk en het mijne???
Het verschil is dat ik ook de menselijke kant van dit probleem als uitgangspunt mee neem. Alleen cijfers voldoet niet, er zijn gevolgen.
Er waren veel mensen niet verzekerd. Toen kwam Obama aan het bewind en die wilde een beter zorgsysteem voor de mensen.
En dat ging behoorlijk lukken (het was werk in uitvoering) en toen kwam Trump aan het bewind die Obama helemaal onderuit wilde halen.
Want hij wilde zich laten zien als de WINNAAR en het zorgsysteem kostte de staat veel geld, het veel beter zou doen.

Dus (veelal arme) mensen waren door Trump niet meer verzekerd. Stel je voor dat je als ouder in die situatie zit.
Trump heeft gezorgd dat je geen geld hebt om met een ziek kind naar de huisarts te gaan....
Ik heb op het onderwerp 'Dieren in het nieuws een video geplaatst met dieren die, op sterven na, dood zijn,
maar er zijn gelukkig mensen die zich in zetten om die dieren te helpen en zo mogelijk nog een toekomst te bieden.

Die video heb je niet afgekeken omdat je dat niet aankon. Het is hartverscheurend als je die dieren ziet lijden.
Zo kijk ik naar de gevolgen van het doen en laten van Trump. Mensen met hun zieke kind in de armen, die geen uitweg
zien om hulp te krijgen omdat ze de arts niet kunnen betalen. Stel je eens voor dat jij in zo'n situatie komt door een Trump-figuur.
Trump nog eens president is schadelijk voor de samenleving. En dat wil ik met mijn 'knip en plakwerk duidelijk maken.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 14 mei 2023, 18:03



Trump’s Pro-Hitler Event May Be the Most Disgusting Yet…

Thom Hartmann Program - 10 mei 2023

It appears Donald Trump wants to make Nazism great again.
An upcoming Trump sponsored event not only features people who praise Hitler
but want Americans to go after Hitler’s enemies.


Vertaald:
Het lijkt erop dat Donald Trump het nazisme weer groot wil maken.
Een aankomend door Trump gesponsord evenement bevat niet alleen mensen die Hitler prijzen,
maar ook willen dat Amerikanen achter Hitlers vijanden aan gaan.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80554
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 16 mei 2023, 07:14

Afbeelding

Aanklager: onderzoek FBI naar mogelijke banden Trump en Rusland overhaast.

De FBI heeft te gehaast een onderzoek ingesteld naar de mogelijke banden tussen voormalig president Trump en Rusland tijdens de presidentsverkiezingen van 2016. Dat stelt speciaal onderzoeker John Durham in een nieuw rapport.

In het rapport, dat zo'n driehonderd pagina's telt, staat onder meer dat de FBI geen concreet bewijs had toen werd besloten om tot een onderzoek over te gaan. Ook zouden de autoriteiten informatie die op Trumps onschuld zou wijzen te makkelijk aan de kant hebben geschoven.

Lees verder via link :

https://nos.nl/artikel/2475291-aanklage ... -overhaast

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1835867 ... -overhaast

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Deze uitslag zal Trump goed doen en waarschijnlijk stemmen opleveren.

Voor mij laat dit onderzoek en de uitslag daarvan maar 1 woord zien :

Heksenjacht , vanaf het moment dat hij president werd.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie