Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4699
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Witte wel » 15 aug 2022, 10:53

Het volk ageert tegen de corruptie van de staat, een goede zaak.
Dat zal hier in nederland nog wel een tijdje op zich laten wachten, uiteindelijk gaat dat hier ook gebeuren.
Dat dit nu toevallig Trump aanhang is, wat gesuggereerd wordt, is totaal niet relevant. Er komt beweging.
Het is overigens al lang voorspeld dat het unipolaire systeem de kracht gaat verliezen en het idealisme omtrent dit systeem uiteindelijk ten onder gaat. Het zal aanvankelijk nog heel wat ellende teweeg brengen maar ook dat kent een einde.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door univers » 15 aug 2022, 11:11

:post:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tet » 15 aug 2022, 11:30

Afbeelding
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 15 aug 2022, 11:40

Witte wel schreef:
15 aug 2022, 10:53
Het volk ageert tegen de corruptie van de staat, een goede zaak.
Dat zal hier in nederland nog wel een tijdje op zich laten wachten, uiteindelijk gaat dat hier ook gebeuren.
Dat dit nu toevallig Trump aanhang is, wat gesuggereerd wordt, is totaal niet relevant. Er komt beweging.
Het is overigens al lang voorspeld dat het unipolaire systeem de kracht gaat verliezen en het idealisme omtrent dit systeem uiteindelijk ten onder gaat. Het zal aanvankelijk nog heel wat ellende teweeg brengen maar ook dat kent een einde.
Het gaat wel even verder dan de suggestie en dat maken de Trump-aanhangers heel duidelijk.
En jammer genoeg zijn er dat nog steeds heel veel. Niet allemaal omdat ze Trump zo'n geweldige vent vinden,
maar ook omdat er mensen zijn die graag rellen.
En voor sommigen komt dat einde dan heel snel.... en dat kan beide kanten opgaan.
Dan is de werkelijkheid dat er een moeder en vader zijn, die hun kind nooit meer zullen zien......
En als je je dan realiseert dat je dat kan linken aan een malloot als Trump, die niet volgens de
regels is omgegaan met de belangrijke papieren (met mogelijk wereldwijde gevolgen-spionage)
omdat hij het beter weet.......?

Trump-aanhangers bedreigen FBI en maken zich op voor strijd: ‘We zijn in oorlog’

Huiszoeking Bedreigingen tegen de FBI na de huiszoeking duiden op een nieuwe, heviger fase van Trumps strijd tegen wat hij de Deep State noemde.
Ambtenaren worden het mikpunt.


Bas Blokker - 14 augustus 2022

Rick Shiffer vatte de doorzoeking van het huis van oud-president Trump door de FBI op als een „mobilisatiebevel”, schreef hij dinsdag op Truth Social,
het Twitterachtige platform dat de oud-president oprichtte. „Zodra morgen de wapenwinkel, de legerdump, de pandjeswinkel opengaat,
laat je je werk achter je en pak wat je nodig hebt voor de strijd. Dit kunnen we niet dulden.”
Twee dagen later probeerde hij gewapend een FBI-kantoor
in Cincinnati, Ohio, binnen te dringen. Hij sloeg op de vlucht en toen een agent hem langs de snelweg zag lopen, schoot Shiffer op hem.
Even later werd hij zelf dodelijk getroffen door politiekogels.

Shiffer was de meest radicale, maar zeker niet de enige Amerikaan die de FBI-agenten als staatsvijanden begon te zien.
Nieuwszenders CNN en Fox News citeerden bronnen bij de federale politie die zeiden dat het aantal dreigementen aan hun adres
uitzonderlijk hoog is opgelopen na de huiszoeking bij Trump.

Lees verder via de link:
https://www.nrc.nl/nieuws/2022/08/14/tr ... g-a4138895
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 15 aug 2022, 11:57

Gunman killed after FBI attack once had top security clearance: report
By Dana Kennedy
August 13, 2022 10:00am Updated

Vertaald via Google:

De 42-jarige schutter die donderdag een FBI-veldkantoor in Cincinnati probeerde aan te vallen, diende ooit bij de Marine en de Florida National Guard –
en had een uiterst geheime veiligheidsmachtiging voor een nucleaire onderzeeër.
Ricky Shiffer, 42, die al maanden onder FBI-onderzoek stond, werd gedood in een vuurgevecht niet lang nadat hij probeerde het bureau in Ohio binnen te komen
met een schiethamer terwijl hij zwaaide met een AR-15-stijl geweer.

Shiffer was een dienstplichtige matroos aan boord van de aanvalsonderzeeër USS Columbia, een positie die uiterst geheime toestemming vereist,
meldde de Wall Street Journal eind vrijdag. Hij diende bij de marine van 1998 tot 2003, aldus het rapport.

Shiffer diende ook als infanterist in de Florida National Guard van 2008 tot 2011, aldus het rapport. Hij ging in januari 2010 naar Irak en verliet de dienst
maanden nadat hij was teruggekeerd van dat jaarlange verblijf in het buitenland.

Ricky Shiffer kwam donderdag om het leven tijdens de schietpartij.
De FBI zei ook dat Shiffer al maanden op de radar stond in verband met de rellen in het Capitool in de VS.
Maar het Bureau voegde eraan toe dat het niet op de hoogte was van een “specifieke en geloofwaardige dreiging”.
Berichten van Shiffer op het Truth Social-platform van president Donald Trump geven aan dat hij besloot het FBI-kantoor in Cincinnati aan te vallen
uit wraak voor de inval van de FBI op Trump's Mar-a-Lago op maandag, meldde de Journal.
"Mensen, dit is het", schreef Shiffer op Truth Social. “Ik hoop dat een oproep tot de wapens komt van iemand die meer gekwalificeerd is, maar zo niet,
dan is dit jouw oproep tot de wapens van mij. Verlaat morgen je werk zodra de wapenwinkel/leger-marinewinkel/pandjeswinkel opengaat,
pak alles wat je nodig hebt om klaar te zijn voor de strijd.'

https://nypost.com/2022/08/13/gunman-in ... ce-report/

Afbeelding
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4699
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Witte wel » 15 aug 2022, 12:39

Jij bent een controlled media aanhanger taigitu. Prima.
Je wil niet weten hoeveel veteranen zich gaan verzetten tegen de regering. Mensen die volledig in de steek zijn gelaten door de overheid aldaar. Om maar één groep mensen te noemen.
Dat lees je niet in de controlled media. The democrates, daar gaat het om. ;P!
Ambtenaren worden het mikpunt, schrijft het artikel. Dat zijn ze al lang, velen zijn corrupt en daardoor het mikpunt. En dan kan je dergelijke acties verwachten.
Het kan niet eenvoudiger zijn dan dat.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1551
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Kristof Piessens » 15 aug 2022, 13:06

Tjah zoals ik heb geschreven in een van de posten over de combinatie mens en wetten...

Amerika heeft unipolair willen zijn, maar dat gaat niet immers dat land heeft een winstgerichte samenleving, daar kennen ze rechtssysteem die iets anders is dan verreweg de meerderheid van de meeste kleinere landen, china en rusland willen ook aan de kar trekken van een unipolaire wereld...maar dat lukt niet omdat bestaande als opkomende grootmachten kampen met interne problemen zoals een slecht geregeld sociaal systeem, corruptie en dergelijke...

Laat staan dat de basis rechten van de mens niet in zijn geheel correct toegepast wordt...dat is een internationaal unipolair systeem niet waard...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4699
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Witte wel » 15 aug 2022, 13:23

Kleine correctie Kristof, China en Rusland willen een multipolaire markt en geen unipolair systeem.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1551
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Kristof Piessens » 15 aug 2022, 14:00

Witte wel schreef:
15 aug 2022, 13:23
Kleine correctie Kristof, China en Rusland willen een multipolaire markt en geen unipolair systeem.
Dat verandert de zaak dan weer, dank je voor de correctie...

Als een multipolaire markt systeem zou lukken is er niets op tegen, dan breng je ook alle banksystemen onder een multipolaire wereld, maar dat is momenteel niet zo, je zou dat bijna een duo-polaire markt/systeem noemen, eigenlijk een echte munt dat je overal geldig mee mag verhandelen en of betalen, in plaats van de verschillende valuta die gerust wel lokaal kunnen gehouden worden...

afin, een multipolaire wereld zou wel mogelijk zijn maar dan dient amerika met diens economie toch in de overgang moeten gaan om de macht niet absoluut door te laten klinken in een toekomstig wereldregering en vooral zijn veto's in die zin dan ook uitgesloten worden en dat is met de huidige situatie nog steeds mogelijk..
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4699
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Witte wel » 15 aug 2022, 15:09

Kristof Piessens schreef:
15 aug 2022, 14:00
Enfin, een multipolaire wereld zou wel mogelijk zijn maar dan dient Amerika met diens economie toch in de overgang moeten gaan om de macht niet absoluut door te laten klinken in een toekomstig wereldregering en vooral zijn veto's in die zin dan ook uitgesloten worden en dat is met de huidige situatie nog steeds mogelijk..
Juist Kristof, een multipolair systeem biedt gelijkere kansen en zorgt ervoor dat er grote machtsposities door de competitie uit blijven. Qua bedrijfsvoering is dat niet altijd zo maar de landen blijven soeverein. Het volk behoudt een nationaliteit. Globalisme en unipolariteit creëren machtswellust waardoor het volk undercast blijft zonder invloed uit te kunnen oefenen.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 15 aug 2022, 15:16

Witte wel schreef:
15 aug 2022, 12:39
Jij bent een controlled media aanhanger taigitu. Prima.
Je wil niet weten hoeveel veteranen zich gaan verzetten tegen de regering.
Mensen die volledig in de steek zijn gelaten door de overheid aldaar.
Om maar één groep mensen te noemen.
Ik reageerde op het feit dat de mensen van de FBI zo 'onder vuur' liggen omdat ze vanuit hogerhand
de opdracht kregen om bij Trump thuis te kijken wat hij ongeoorloofd mee had genomen.
Dat bleken in ieder geval papieren te zijn die daar niet hadden mogen liggen.
Wat er nog meer gevonden zou zijn is niet bekend, maar dat horen we later misschien nog.
Dus, als er nu door mensen van allerlei slag, de FBI-werkers zelfs georganiseerd met de dood bedreigen,
neem je aan dat ik een aanhanger van de gecontroleerde media ben.... en zou mijn reactie daardoor
'gekleurd zijn', gekleurd door de controlled media?

Deze Ricky Shiffer (een veteraan en blijkbaar een Trump-fan), roept publiekelijk op tot geweld
om FBI-mensen die hun werk deden, te vermoorden?
Dat kan je niet afdoen met de uitspraak dat de veteranen zich volledig in de steek gelaten voelen
door de overheid, zoals de verschillende oorlogshaarden waarnaar ze naar uitgezonden waren.
Witte wel schreef:
15 aug 2022, 12:39
Dat lees je niet in de controlled media. The democrates, daar gaat het om. ;P!
Ambtenaren worden het mikpunt, schrijft het artikel. Dat zijn ze al lang, velen zijn corrupt en daardoor het mikpunt. En dan kan je dergelijke acties verwachten.
Het kan niet eenvoudiger zijn dan dat.
Dat veteranen 'getekend' zijn en zich in de steek gelaten voelen is heel begrijpelijk.
Velen kwamen terug met lichamelijke en geestelijk problemen opgedaan in de diensttijd in oorlogsgebieden.
En niet iedereen krijgt de nodige zorg als ze weer thuis zijn, omdat ze die niet kunnen betalen. En door de regels die er nu gelden.
Dat Trump aan Obamacare heeft zitten 'sleutelen' is een bijdrage daar aan, dat ze zich in de steek gelaten voelen en zijn.
Trump valt Obamacare in de rug aan met subsidiestop

De Amerikaanse president Donald Trump stopt met het betalen van subsidies aan zorgverzekeraars waarmee ze de kosten van Obamacare kunnen drukken. Deze maatregel van het Witte Huis leidt tot felle kritiek van de Democraten.

Redactie - 13 oktober 2017

Door de afschaffing dreigen de premies voor de zorgverzekeringen fors te stijgen.
Volgens het Amerikaanse centraal planbureau zullen in totaal waarschijnlijk een miljoen mensen hun zorgverzekering verliezen door de maatregel.

Het Witte Huis zegt dat het ministerie van justitie heeft uitgezocht dat er geen verplichting is om subsidies te betalen,
omgerekend ongeveer 6 miljard euro per jaar. Deze subsidies krijgen de zorgverzekeraars om de kosten te dekken voor het verzekeren van minima
die vallen onder de zogeheten Affordable Care Act, in de volksmond Obamacare.
Artikel ingekort door Tammy.

https://www.trouw.nl/nieuws/trump-valt- ... ~be289bc9/
Nog wat info:
https://www.zorgwijzer.nl/zorgverzekeri ... gde-staten
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 15 aug 2022, 20:12



.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4699
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Witte wel » 15 aug 2022, 20:33

taigitu schreef:
15 aug 2022, 15:16
Wat er nog meer gevonden zou zijn is niet bekend, maar dat horen we later misschien nog.
Dacht je nu werkelijk dat je daar ook maar iets van te horen krijgt. Het verhaal voor de media is allang klaar.
Als de FBI een onderzoek doet dan zullen zij even de uitkomst publiek maken, geloof je dat zelf. De media oordeelt en veroordeelt maar dan is er nog geen rechter aan te pas gekomen. En natuurlijk als CNN of ABC, dezelfde pot nat, iets verkondigen dan is dat waar natuurlijk. Ik zie Colin Powell nog zitten met zijn glaasje Antrax als bewijsstuk. Hoe krijg je dat verzonnen maar iedereen trapte er in. Groot uitgemeten in de media. En dat de meeste grote mediakanalen in Amerika onder één hoedje spelen is al tientallen jaren bekend en aangetoond.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door univers » 15 aug 2022, 21:19

Het verhaal voor de media is allang klaar.
Mooi voorbeeld, Rosswell.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.


Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 15 aug 2022, 23:43

Witte wel schreef:
15 aug 2022, 20:33
taigitu schreef:
15 aug 2022, 15:16
Wat er nog meer gevonden zou zijn is niet bekend, maar dat horen we later misschien nog.
Dacht je nu werkelijk dat je daar ook maar iets van te horen krijgt. Het verhaal voor de media is allang klaar.
Als de FBI een onderzoek doet dan zullen zij even de uitkomst publiek maken, geloof je dat zelf. De media oordeelt en veroordeelt maar dan is er nog geen rechter aan te pas gekomen. En natuurlijk als CNN of ABC, dezelfde pot nat, iets verkondigen dan is dat waar natuurlijk. Ik zie Colin Powell nog zitten met zijn glaasje Antrax als bewijsstuk. Hoe krijg je dat verzonnen maar iedereen trapte er in. Groot uitgemeten in de media. En dat de meeste grote mediakanalen in Amerika onder één hoedje spelen is al tientallen jaren bekend en aangetoond.
Ja, ik denk dat er momenten zijn dat er dingen naar buiten komen die tot dat moment geheim
werden gehouden. Op die momenten zitten mensen klem in een situatie en zijn ze er bij
gebaat om bv. de aandacht te verleggen naar iets anders. Dat zie je vaak genoeg op de tv en
de youtube-video's. Ik ben geen 'blinde gelover' van alles wat ik hoor of lees. Maar ik wordt wel
wijzer over de tijd heen in hoeverre iemand betrouwbaar(?) is. En degenen die in de publieke belangstelling
staan en afhankelijk zijn van het publiek, voor eigen gewin, worden steeds gehaaider daarin.
Maar ze maken ook duidelijke fouten omdat veel van wat ze eerder deden en beweerden, wordt
vastgelegd in woord en beeld. En op die manier 'spreken' ze zichzelf tegen als dit aan het licht wordt gebracht.


Een interessant artikel is dit:
Wat de geschiedenis van het fascisme ons kan leren over Trumps presidentschap

Inzicht in het verleden helpt ons om het heden te begrijpen. Begrip van het fascisme werpt verhelderend licht op het presidentschap van Trump,
de motivatie van de woedende meutes – en wat hierna gaat komen. Is het rechtse witte nationalisme de grootste terroristische dreiging in Amerika?

Timothy Snyder

20 januari 2021 – verschenen in nr. 3

Washington D.C., 6 januari. - President Trump zweept zijn aanhangers op

Toen Donald Trump op 6 januari voor zijn volgelingen stond en hen opriep om naar het Capitool te marcheren, deed hij wat hij altijd al had gedaan.
Hij heeft de electorale democratie nooit serieus genomen en evenmin de legitimiteit van de Amerikaanse versie ervan geaccepteerd.

Zelfs toen hij won, in 2016, hield hij vol dat de verkiezingen frauduleus waren verlopen – dat er miljoenen valse stemmen waren uitgebracht op zijn tegenstander. In 2020, in de wetenschap dat hij in de peilingen achterop lag bij Joseph R. Biden, beweerde hij maandenlang dat de presidentsverkiezingen zouden worden vervalst en gaf hij aan dat hij de resultaten niet zou accepteren als ze niet in zijn voordeel zouden uitvallen. Op verkiezingsdag claimde hij ten onrechte dat hij had gewonnen, en vervolgens verhardde zijn retoriek gestaag: na verloop van tijd werd zijn overwinning een historische aardverschuiving, en werden de verschillende samenzweringen die zijn overwinning ontkenden steeds geraffineerder en ongeloofwaardiger.

Mensen geloofden hem, wat helemaal niet zo verwonderlijk is. Er is een enorme hoeveelheid werk voor nodig om burgers zó op te voeden dat zij in staat zijn weerstand te bieden aan de krachtige aantrekkingskracht van het geloven in wat ze al geloven, of wat anderen om hen heen geloven, of wat hun eerdere keuzes zin zou geven. Plato wees op een bijzonder risico voor tirannen: dat zij uiteindelijk zouden worden omringd door jaknikkers en ‘enablers’. Aristoteles maakte zich zorgen dat in een democratie een rijke en getalenteerde demagoog zich maar al te gemakkelijk meester zou kunnen maken van de geesten van de bevolking. Zich bewust van deze en andere risico’s hebben de opstellers van de grondwet een systeem van ‘checks and balances’ ontworpen. Het ging er niet alleen om ervoor te zorgen dat geen enkele tak van de overheid de andere zou domineren, maar ook om verschillende standpunten in de instellingen te verankeren.

In die zin wordt de verantwoordelijkheid voor het streven van Trump om de verkiezingsuitslag teniet te doen gedeeld door een groot aantal Republikeinse leden van het Amerikaanse Congres. In plaats van Trump van het begin af aan tegen te spreken, lieten zij zijn verkiezingsfictie tot bloei komen. Ze hadden daar verschillende redenen voor. Eén groep Republikeinen houdt zich vooral bezig met het manipuleren van het systeem om aan de macht te blijven, waarbij ze ten volle profiteren van constitutionele onduidelijkheden, ‘gerrymandering’ (het willekeurig veranderen van de grenzen van de kiesdistricten) en ‘dark money’ (ongeoorloofde campagnebijdragen) om verkiezingen te winnen met behulp van een minderheid van gemotiveerde kiezers. Zij hebben geen belang bij het verdwijnen van de eigenaardige vorm van vertegenwoordiging die het mogelijk maakt dat hun minderheidspartij een onevenredige mate van controle op de regering heeft. De meest vooraanstaande van deze Republikeinen, Mitch McConnell, liet de leugens van Trump passeren zonder ook maar enig commentaar op de gevolgen ervan.

Lees het hele artikel via de link:
https://www.groene.nl/voorbeeld/wat-de- ... identschap
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tet » 16 aug 2022, 09:24

Justitie VS wil geen details vrijgeven over reden voor huiszoeking Trump

Het Amerikaanse ministerie van Justitie wil niet dat het onderliggende document wordt vrijgegeven op basis waarvan de FBI de villa van oud-president Trump in Florida heeft doorzocht.

Openbaarmaking van deze affidavit zou volgens het ministerie een negatief effect kunnen hebben op de bereidheid van getuigen om mee te werken aan dit onderzoek en andere belangrijke onderzoeken. Er staat namelijk "zeer gevoelige informatie over getuigen" in.

Dit is volgens het ministerie niet "slechts een hypothetische zorg". Zo zijn politiediensten veelvuldig bedreigd na de huiszoeking en probeerde donderdag een gewapende man een kantoor van de FBI in Cincinnati in de staat Ohio binnen te komen.
https://nos.nl/artikel/2440783-justitie ... king-trump

Afbeelding
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80581
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 16 aug 2022, 09:30

Het eerste wat ik dacht Tet was ze hebben niet gevonden wat ze zochten dus dan maar deze versie naar buiten brengen.
Anders is het vuur op de bestaande gedachte dat dit een heksenjacht is om te voorkomen dat Trump zich kandidaat stelt.
Of hun versie klopt wel.
Eens weten we het misschien.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tet » 16 aug 2022, 09:36

Misschien hebben ze niet gevonden wat ze zochten maar zijn ze op andere zaken gestuit.
Het blijft speculeren.
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80581
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 16 aug 2022, 09:39

Ja wie weet Tet, maar het blijft inderdaad speculeren.
Niemand buiten de instanties weten hoe of wat.
Is gewoon afwachten.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie