Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 06 nov 2022, 12:30



Tekst onder de video (vertaald):
4 nov. 2022
Alex Wagner rapporteert over een New Yorkse rechter die een speciale monitor van Donald Trump's zakelijke activiteiten heeft aangesteld om ervoor te zorgen dat hij zijn activa niet verbergt voorafgaand aan de potentieel verwoestende civiele zaak die wordt aangespannen door de procureur-generaal van New York, Letitia James. Rebecca Roiphe, voormalig assistent-advocaat van Manhattan, legt uit hoe een rechtszaak die door Trump tegen James was aangespannen, James uiteindelijk hielp om haar pleidooi te houden voor de noodzaak van een speciale monitor van de zaken van Trump.


Afbeelding
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4702
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Witte wel » 06 nov 2022, 14:44

Nergens zie je het gepubliceerd en nagenoeg niemand beseft het wat Trump heeft betekend in de GOF , gain-of function, onderzoeken mbt de covid-19 pandemie tussen de VS en China. Als men dat nu eens wist dan zou Trump per direct in een ander daglicht staan. Trump was hier op tegen en heeft een miljoenenstroom naar China stopgezet die later door Biden weer in gang gezet werd. Een klein beetje dieper onderzoek doen en je komt hier achter. Trump wilde de invloed van de CCP reduceren en dat is weer omgedraaid. De CCP stevent af op een werelddominantie. Globalisten als Gates, Tredos, de gebroeders Koch, A. Fauci e.a. hebben de VS verkocht aan China, de CCP heeft ze bij de neus genomen. O.a. dát wilde Trump voorkomen. Maar daar hoor of zie je nergens iets over.
Zelf onderzoek doen en je komt er achter.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13659
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Fenna » 06 nov 2022, 14:55

Very :post: Witte.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 08 nov 2022, 08:56

Afbeelding

Donald Trump doet ’grote aankondiging’ op 15 november.

DAYTON - Een officiële aankondiging van Donald Trump over een eventuele gooi naar het presidentschap in 2024 bleef maandagavond uit, maar de voormalig president van de Verenigde Staten liet in een live uitgezonden speech wel weten op 15 november met een „grote aankondiging” te komen.

Lees verder via link :

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2072669 ... 5-november

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Doet ie het of doet ie het niet ? :rolleys: :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 08 nov 2022, 09:27

Tammy schreef:
08 nov 2022, 08:56
Afbeelding

Donald Trump doet ’grote aankondiging’ op 15 november.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Doet ie het of doet ie het niet ? :rolleys: :mrgreen:
Wat denk jij?
Afbeelding
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 08 nov 2022, 09:50

Ik weet het echt niet Taigitu.
Hij heeft nog heel veel invloed dus het kan best mogelijk zijn dat hij een andere Republikeinse kandidaat gaat steunen.
Of hij gaat er zelf voor.
Dat weten we dus binnenkort.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 08 nov 2022, 09:56



Heerlijk mooi gedramatiseerd muziekje erbij, zo heerlijk Amerikaans. :mrgreen:
We zullen het horen 15 November.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door herman50 » 09 nov 2022, 09:09

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Buiten ... 66311f4449

WASHINGTON (ANP) - De Amerikaanse ex-president Donald Trump heeft gouverneur Ron DeSantis van Florida bedreigd met onaangename onthullingen over hem mocht hij zich kandidaat stellen voor de Republikeinse presidentsnominatie van 2024. "Ik zou dingen kunnen zeggen die niet bijzonder vleiend zijn (over DeSantis)", zei Trump dinsdag tegen Fox News. "Ik weet meer over hem dan wie dan ook - behalve misschien zijn vrouw."
(en dit overschaduwd dan weer ZIJN fouten en onderzoeken naar gemanipuleer ed .... )

heerlijk zo´n ... weer...terug in de tijjjjjjjjjjjjd ,,
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13659
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Fenna » 09 nov 2022, 11:59

Tammy schreef:
08 nov 2022, 08:56
15 november met een „grote aankondiging
Straks zegt hij dat hij zich niet meer kandidaat stelt.
Dan zou ook groot nieuws zijn. :mrgreen:
Op zulk nieuws hoop ik uiteraard niet, maar je weet het maar nooit
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 09 nov 2022, 12:07

Alles is mogelijk bij Trump Fenna. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 09 nov 2022, 12:47

herman50 schreef:
09 nov 2022, 09:09

WASHINGTON (ANP) - De Amerikaanse ex-president Donald Trump heeft gouverneur Ron DeSantis van Florida bedreigd met onaangename onthullingen over hem mocht hij zich kandidaat stellen voor de Republikeinse presidentsnominatie van 2024. "Ik zou dingen kunnen zeggen die niet bijzonder vleiend zijn (over DeSantis)", zei Trump dinsdag tegen Fox News. "Ik weet meer over hem dan wie dan ook - behalve misschien zijn vrouw."
(en dit overschaduwd dan weer ZIJN fouten en onderzoeken naar gemanipuleer ed .... )
Misschien dat Trump onaangename onthullingen kan doen...?
Maar er valt over zijn gedoe en ook zijn familie het nodige te onthullen.
Als hij trouwe bondgenoot was van Trump kan het zijn dat hij veel over het privé van DeSantis weet.
Als hij dat gaat gebruiken hoop ik dat de mensen zien hoe onbetrouwbaar hij is.
Hij gaat dan zogezegd 'over lijken' om te krijgen waar hij zijn zinnen op heeft gezet.
Maar dat zit ingebakken in de familie.

Gouverneur Ron DeSantis

In 2018 stelde DeSantis zich verkiesbaar om gouverneur van Florida te worden. Met een ruime meerderheid werd hij door de leden van de Republikeinse Partij verkozen tot hun kandidaat. Bij de algemene verkiezingen moest hij het vervolgens opnemen tegen de Democraat Andrew Gillum, toenmalig burgemeester van Florida's hoofdstad Tallahassee.

Tijdens zijn verkiezingscampagne kreeg DeSantis veel kritiek na het gebruik van een vermeende dog whistle. In een televisie-interview gebruikte hij het woord monkey (aap), schijnbaar refererend aan zijn tegenstander Gillum, een Afro-Amerikaan. DeSantis verklaarde nadrukkelijk dat zijn opmerking niet racistisch bedoeld was, maar The Washington Post onthulde dat hij al meermaals zou zijn verschenen op raciaal beladen conferenties in rechtse provocerende kringen.

DeSantis, een trouwe bondgenoot van president Trump, werd ook bekritiseerd om zijn steun voor een strikt immigratiebeleid en de bouw van een muur op de Amerikaans-Mexicaanse grens.
Door verschillende media werd aangetoond dat DeSantis zelf Italiaanse voorouders heeft die aan het begin van de twintigste eeuw illegaal naar de Verenigde Staten kwamen.


De verkiezingsuitslag tussen DeSantis en Gillum was zeer nipt en wees geen duidelijke winnaar aan. Hierdoor was een hertelling vereist. De definitieve uitslag, die een week na de verkiezingen bekendgemaakt werd, gaf uiteindelijk een verschil aan van 0,4% (zo'n 34.000 van de ruim 8 miljoen stemmen) in het voordeel van DeSantis. Op 8 januari 2019 werd DeSantis ingezworen als gouverneur van Florida, als opvolger van zijn partijgenoot Rick Scott. Hij is momenteel de jongste gouverneur in de Verenigde Staten.

Lees meer via de link:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ron_DeSantis
De Duitse familiegeschiedenis van Donald Trump
Hoe ‘opa Trump’ het familiefortuin vergaarde
Auteur: David Cay Johnston - 0 november 2020

Amerikaanse geschiedenis/Amerikaanse presidenten/Boekfragmenten/Geschiedenisboeken

Het gezin van Frederick Trump in 1918, kort voordat hij overleed.
Op 12 januari 2017 verschijnt bij uitgeverij Ambo|Anthos het boek ‘The Making of Donald Trump.
De zakenman die president werd.‘ In dit boek wordt de steenrijke zakenman, die in januari president wordt van de Verenigde Staten, geportretteerd door David Cay Johnston,
een onderzoeksjournalist die hem dertig jaar volgde. In deze biografie wordt ook stilgestaan bij de voorvaderen van Trump, die ooit ‘Drumpf’ heetten.
Op Historiek een fragment over de grootvader van Trump die aan het eind van de 19e eeuw als dienstweigeraar Duitsland ontvlucht en zich op valse gronden vestigt in de Verenigde Staten.

.........
Een familietraditie waar Friedrich Trump wel mee begon nadat hij in Amerika was aangekomen was succes hebben en ondanks dat succes toch alsmaar meer willen.
Friedrich verkocht zijn restaurant annex bordeel en begon een kilometer of vijftig verder naar het noorden een nieuw bedrijf.


Lees verder via de link:
https://historiek.net/duitse-familieges ... ump/66169/
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 09 nov 2022, 14:08

De Duitse familiegeschiedenis van Trump is bij iedereen in de wereld allang bekend Taigitu.
Dat is 4 jaar lang uitgemolken door de media toen hij president was.
Er zullen wel meer mensen vroeger naar Amerika zijn geëmigreerd met een niet zo vlekkeloos verleden. :wink:

Hieronder nog maar eens hoe blij velen waren met Trump naast hun zijde wat goed was voor hun carriere enz.
Mensen kunnen zo schijnheilig zijn. :mrgreen:



Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tet » 09 nov 2022, 16:24

Tammy schreef:
09 nov 2022, 14:08
De Duitse familiegeschiedenis van Trump is bij iedereen in de wereld allang bekend Taigitu.
Dat is 4 jaar lang uitgemolken door de media toen hij president was.
Er zullen wel meer mensen vroeger naar Amerika zijn geëmigreerd met een niet zo vlekkeloos verleden. :wink:
;P!
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door univers » 09 nov 2022, 16:58

Er zullen wel meer mensen vroeger naar Amerika zijn geëmigreerd met een niet zo vlekkeloos verleden.
Daar zit Amerika vol mee.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1551
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Kristof Piessens » 10 nov 2022, 06:57

Mja, dan verwonder ik me over het feit dat zijn gedrag laakbaar is betreffende de verkiezingen en dat zijn presidentschap heel wat losgeweekt heeft binnen de republikeinse partij, een heel grote aanhang hebben en niet in staat zijn bepaalde gedrag af te keuren, integendeel sprak zich zelden uit over zaken die in amerika heel gevoelig liggen, of beter zette zelfs meermaals aan zoals de aanzet tot de bestorming van het congres, hij is dus wel degelijk volgens een documentaire dat ik gisteren heb bezien al van voor de verkiezingen (van 2016) een bedreiging voor de democratie in amerika, in feite heeft hij het presidentschap van Hilary Clinton gedwarsboomd (lees gestolen) los van zijn voorgeschiedenis. De kwestie Clinton had allures die vergelijkbaar zijn als bij Trump alleen het volk had ondanks de waarschuwingen dat genegeerd werden een moeilijk dilemma om 1 van die 2 te kiezen en kozen ze vanwege de reeds ontstane verdeeldheid toch voor degene waarvan ze dachten dat hij of zij het minst kwaad deed, maar de keuze voor Trump bleek vanaf dan juist dat te doen dat je voor onmogelijk hield, zeker in het licht van de dynamiek tussen volk en politiek...
Het is te hopen dat zijn 2de kandidatuur toch zal afgestraft worden door een alternatief kandidaat tijdens de voorverkiezingen tijdens het najaar van 2023...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 10 nov 2022, 09:19

Kristof Piessens schreef:
10 nov 2022, 06:57

Het is te hopen dat zijn 2de kandidatuur toch zal afgestraft worden door een alternatief kandidaat tijdens de voorverkiezingen tijdens het najaar van 2023...
Dat hopen veel mensen met jou.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 12 nov 2022, 08:06

Afbeelding

Trump spant rechtszaak aan om niet te hoeven getuigen over Capitool-aanval.

De Amerikaanse oud-president Trump spant een rechtszaak aan tegen de commissie van het Huis van Afgevaardigden, die de bestorming van het Capitool begin vorig jaar onderzoekt. De commissie besloot onlangs om Trump te dagvaarden, om hem te dwingen te getuigen over zijn rol in de bestorming van het Amerikaanse parlement op 6 januari 2021, waarbij duizenden Trump-supporters trachtten om de benoeming van zijn opvolger Joe Biden te voorkomen.

Lees verder via link :

https://nos.nl/artikel/2452077-trump-sp ... ool-aanval

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door herman50 » 12 nov 2022, 09:39

RTL Nieuws / ANP -
Een speciale commissie onderzoekt de bestorming. Negen congresleden en een onderzoeksteam namen meer dan duizend verklaringen af en verzamelden 140.000 documenten over de rellen.
Ook de rol van oud-president Trump werd onder de loep genomen.
De commissie hield al meerdere openbare hoorzittingen. Daaruit kwam het beeld naar voren dat Trump ervan op de hoogte zou zijn geweest dat het uit de hand liep bij het Capitool, zo'n 15 minuten nadat hij zijn beruchte speech had gehouden. Toch deed hij urenlang niks: hij keek vooral televisie.

Trump is met een dagvaarding opgeroepen om te getuigen over de bestorming, maar dat wil hij dus voorkomen. De oud-president heeft vrijdagavond een zaak aanhangig gemaakt bij de federale rechtbank in Florida om de dagvaarding van de onderzoekscommissie ongeldig en niet-uitvoerbaar te verklaren.

link erbij geplaatst door Tammy.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... g-capitool
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 12 nov 2022, 09:56

Graag link erbij Herman50. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door univers » 12 nov 2022, 10:45

NOS ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie