Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80591
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 05 feb 2023, 14:28

Mijn vrije zondag is hetzelfde als de rest van de week Taigitu, dus geeft niks. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 05 feb 2023, 14:33

univers schreef:
05 feb 2023, 14:23
Ze slaat op hol. :mrgreen:
Bijna, ik weet wat ik fout deed.
Ik klikte mijn artikel aan met de 'quote'-komma's en dus startte ik een nieuwe reactie op deze link.
En dat een paar maal omdat ik het niet door had. Het excuus is dat het hier erg koud is......
Grapje, het is inderdaad hierkoud, zo'n 10-12 graden en de apparatuur is net zo koud.
Ik ga maar een poosje naar buiten, fietsen is prettiger.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door univers » 05 feb 2023, 14:44

Wordt je warm van.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80591
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 05 feb 2023, 14:54

Niet te geloven dat je zo in de kou moet zitten Taigitu.
Vreselijk gewoon.
Take care.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 05 feb 2023, 22:19

univers schreef:
05 feb 2023, 14:44
Wordt je warm van.
Inderdaad, en ik kan beter tegen de kou zowel buiten als binnen.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 05 feb 2023, 22:21

Tammy schreef:
05 feb 2023, 14:54
Niet te geloven dat je zo in de kou moet zitten Taigitu.
Vreselijk gewoon.
Take care.
Het begint me wel goed 'de keel uit te hangen'.
Maar ik vermoed dat het nog een paar weken duurt voordat ik weer een verwarming heb.
Er was beloofd ongeveer eind januari...... sprookjes.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80591
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 06 feb 2023, 07:09

Wat een toestand Taigitu.
Echt schandalig.
Ik duim voor je dat je gauw je verwarming krijgt.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door univers » 06 feb 2023, 07:16

Compenseren ze het niet met de huur ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 06 feb 2023, 13:05





Here are links to our latest news ;

TRUMP'S LAWYERS HAVE STARTED TO TURN THEIR BACKS ON TRUMP AND LEAVE HIM IN THE MIDDLE OF THE OCEAN
https://youtu.be/4s1Q71cRsGo

BREAKING; DONALD TRUMP THREATENS TO BURN DOWN THE GOP IF HE IS NOT RE-ELECTED AS THE PRESIDENT
https://youtu.be/O371Xp8qbEA

TRUMP IN SERIOUS TEARS AS HE LOSES MILLIONS AND MILLIONS OF POUNDS £ IN HIS SCOTTISH GOLF COURSE
https://youtu.be/_6yUbxeX84w


Tekst onder de video op Youtube:
HERE IS THE NEWS IN TEXT;

Trump Won't Become President Again, Russian Pundit Declares, and Donald Trump will not be able to re-enter the White House in 2024.
a guest on Russian state television has said In a clip posted by Russian Media Monitor's Julia Davis, American-born journalist Michael Bohm appeared on Russian state television to dismiss the former president's chances of stepping back into the White House. “Trump won't become president [again],” Bohm told a fellow guest, who had referenced the former president's claims that he could end the Ukraine war within 24 hours. “We have no illusions,” Margarita Simonyan, the editor-in-chief of RT, formerly known as Russia Today, then said. Sergey Stankevich, listed in the clip as a political scientist, then chimed in that “it was pointed out that there are some sober voices, including those on the American side.” He said he was not referencing Trump with this comment, before adding: “Trump has problems with sobriety, he has problems with sober thinking.” The former president announced in November that he would look to become the Republican presidential nominee for 2024. He fled his Mar-a-Lago resort in Florida and said he intended to “make America great and glorious again.” On January 28, Trump told an audience in New Hampshire that his “personality” had “kept the United States out of war” while in office, but “now we can fix this in 24 hours.” He also said on his Truth Social account that “he was able to negotiate to end this terrifying and rapidly escalating war within 24 hours.” He repeated the same claims in an interview with the Right Side Broadcasting Network. The war in Ukraine “shouldn't have happened, but it has happened,” he said. “Having said that, I believe we can negotiate within 24 hours.” Russian state television host Dmitry Kulikov called the former president “our Donald Trump” during a debate over Republican remarks. TV guest Karen Shakhnazarov said in response to Kulikov, America's presidential candidate will say anything, but when it comes to being president, it's a different story. He then suggested, “I don't think much will change if Donald Trump becomes president again.” “He wouldn't have ended this war or cut off the supply [of weapons to Ukraine],” Shakhnazarov added, but the rhetoric would be different. Perhaps it's Russians like Putin is a nice guy. In September 2022, Moscow State University professor Vitaly Tretyakov called the former Republican president “our beloved Mr. Trump, we give him all our hopes that he will calm America down.” I called.



WOW, is het einde in zicht....?
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 06 feb 2023, 13:09

Mr. McMahon and Donald Trump announce the Battle of the Billionaires

6 jan 2014 - One of the biggest matches in WrestleMania history is announced on Raw.

.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 06 feb 2023, 13:20

univers schreef:
06 feb 2023, 07:16
Compenseren ze het niet met de huur ?
Bij de huurders is het bedrag van de verwarming (deel van de huur) gestopt.
Zij betalen alleen de rest van de huur.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tet » 06 feb 2023, 15:33

taigitu schreef:
06 feb 2023, 13:05
WOW, is het einde in zicht....?
Denk het niet.
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 06 feb 2023, 23:16



2 feb 2023

HERE IS THE NEWS IN TEXT;

Donald Trump reveals the truth about his secret famous lover, you won’t believe who she is.
And this secret lover has been causing a lot of havoc for Trump and his family, and Trump has been dying inside with the pain this woman was causing him,
now he decided to come out open and expose everything. Big Red appears again.
As if a statement in New York wasn't enough, one of Trump's ex-lovers is now wreaking havoc that may or may not upset the former US president.
Rest assured, Trump has many detractors. As the heater heats up for a new presidential election, people around Trump are likely to turn as red as his carrot tops
when he talks about his alleged ex-girlfriend Stormy Daniels.
By Donald Trump's Truth Social As Donald himself wrote: The “intense” mock witch hunt has had its ups and downs over the years, culminating in prosecutorial misconduct.
Missed the legal big. Fake News got his D.A. and all DA. Prosecutors have been pushed to unprecedented levels. Please study DA. His CNN interview to Bragg
two months ago—Sorry! No guilt, just Trump Derangement Syndrome. Please get this man, even if he is innocent. It's all gun policy. So sad! Trump has hinted
that most mainstream news outlets are fake news. Whether that is true is undecided. After all, we are not at a press conference where the news is written
before the TV host goes live. Sorry, journalists. On Saturday, Jan. 28, former President Donald Trump gave his first speech for the 2024 presidential election
since announcing his retirement in November. Speaking at the New Hampshire Republican Party's annual meeting, Trump claimed he was more committed to
campaigning and launching grassroots initiatives than in his two previous elections. He also revealed that he has a new perspective on how he wants to shape
his story about what's wrong in the US under Joe Biden.
Always thinks of the United States, but recently came up with a nice way to explain what he thinks is wrong. I decided to check if: “It's quite weird,
but when you think about America, every day is April Fool's Day. And they said, what does that mean? I don't like the sound of it.” I heard and said this,
and I was just giving some ideas. The borders are open even when they should be closed. It's April Fool's Day. We have prisoners, people in psychiatric facilities
like I just said, and terrorists who were let into our country when they shouldn't have been. April fool's day, right? Who will do it Who will do it Who will put the prisoners in?
“ Yes, it is. Donald Trump's big revelation is that every day Biden is in the office is like an April Fool's joke. We're used to navigating through the morass of language
that erupts from Trump's mouth every time he speaks, so it's possible that this particular claim hasn't gotten the attention it deserves.
So let's pause and make clear that it's a shining example of Trump-style stupidity. First, Trump doesn't even know what an April Fool's joke is.
As the rest of the public understands, April Fool's Day is all about pranks, jokes, and pranks. The prank is then announced at the end, usually by the prankster's shout
of April Fool's Day!” After the caressed person has been fooled enough.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door univers » 07 feb 2023, 07:17

Ik moet hem 1 ding nageven, hij heeft een goede smaak. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door taigitu » 07 feb 2023, 08:50




Tekst bij de video (vertaald):

3 okt 2018 #KIMMEL
In Stormy's eerste interview voor haar nieuwe boek Full Disclosure vertelt ze over haar ontmoeting met Donald Trump in Lake Tahoe,
de details van de nacht die ze samen doorbrachten in zijn hotelkamer, laat zien hoe ze hem sloeg met een tijdschrift, getuige was van een telefoontje
dat hij had met Hillary Clinton, onthult wat ze in zijn badkamer heeft gevonden, waarom ze bad voor de dood tijdens seks met hem,
en kiest welke paddenstoel het meest op de penis van Trump lijkt uit een opstelling die Jimmy haar heeft gegeven.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80591
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 07 feb 2023, 22:24




:mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80591
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 09 feb 2023, 19:54




Leuke gozer deze man die vaak aanschuift bij Vandaag Inside, de enigste talkshow die ik kijk.
Hij heeft verstand van zaken en vind Wyoming 1 van de mooiste staten van Amerika.
Dan kan je bij mij al niet meer stuk.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80591
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 14 feb 2023, 17:16



Eerste uitdager van Trump meldt zich: 'Haley wil partij andere kant opduwen'

In aanloop naar de Amerikaanse presidentsverkiezingen volgend jaar heeft de eerste Republikeinse uitdager van Donald Trump zich gemeld. Het gaat om Nikki Haley, voormalig gouverneur van South Carolina en voor de regering Trump ook twee jaar lang VN-ambassadeur. Correspondent Erik Mouthaan: "Haley wil de partij een andere kant opduwen."

Lees verder via link :

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel ... uthaan-joe

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door univers » 14 feb 2023, 17:33

Frisse wind.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80591
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Trump hint naar kandidatuur voor presidentsverkiezingen in 2024:“Ik won in 2016 en 2020. Misschien......?

Bericht door Tammy » 14 feb 2023, 19:17

Ja en stuk jonger.
Kijken wie nog meer mee gaan doen.
Ben benieuwd.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie