Kamervragen over Maarten van Rossem door Wybren van Haga: ‘Doorgeslagen, haal hem van de buis’

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Kamervragen over Maarten van Rossem door Wybren van Haga: ‘Doorgeslagen, haal hem van de buis’

Bericht door taigitu » 04 aug 2022, 10:15

Kamervragen over Maarten van Rossem door Wybren van Haga: ‘Doorgeslagen, haal hem van de buis’

Afbeelding

Tweede Kamerlid Wybren van Haga (BVNL) vindt dat Maarten van Rossem direct van televisie moet verdwijnen.
Wat Van Haga betreft is de historicus maandagavond doorgeslagen in een uitzending van De Slimste Mens. Van Haga: „Op de door de belastingbetaler
mogelijk gemaakte Staatsomroep is Maarten van Rossem veel te ver gegaan met zijn geweldsverheerlijkende opmerkingen.”

De BVNL-politicus doelt dan op een uitspraak over de Amerikaanse acteur Johnny Depp.
„Wat mij betreft schieten ze die morgen dood en begraven ze hem op een anonieme plek”, zei Van Rossem in kennisquiz De Slimste Mens.
Wybren van Haga haalt bij zijn Kamervragen een artikel van Metronieuws over die uitspraak als bron aan.

‘Maarten van Rossem mag telkens over de schreef gaan’

„Als Johan Derksen wat zegt bij de commerciële omroep, dat de eigen broek ophoudt, dan is het land te klein”, meldt Van Haga.
„Maar PvdA-mastodont Maarten van Rossem mag keer op keer over de schreef gaan. Anti-boer, anti-PVV en anti-alles wat niet links is.
Dat terwijl die boeren en stemmers op partijen die Van Rossem niet aanstaan, via belasting, wel moeten meebetalen om de uitspraken
van de waarschijnlijk fors betaalde Van Rossem mogelijk te maken. Deze linkse activist moet van de buis.

” Het Tweede Kamerlid stelt ‘helemaal klaar te zijn met de publieke omroep’.

Lees verder via de link:
https://www.metronieuws.nl/televisie/20 ... e-mens-br/
Ik kijk dat programma vaak omdat het voor mij precies even past tussen twee andere programma's die ik wil kijken.
Van Rossum heb ik altijd een apart mannetje gevonden en zou ik hem niet zien in het programma zou ik dat niet erg vinden.
Maar mede door zijn houding en zijn commentaar zorgt hij er wel voor dat het programma goed wordt bekeken.

Wat Haga zegt over dat de belastingbetaler betaalt voor de aanwezigheid van Van Rossum in het programma.......
Voor hoeveel schertsfiguren in de huidige (en vorige) regeringen worden betaald door de belastingbetaler,
en die ook allang verwijderd hadden moeten worden? Even een kleine aanwijzing......


Afbeelding


Voor degenen die Van Rossum in een andere rol willen zien, dit is zeer bijzonder......

https://www.dumpert.nl/item/8059875_6457258e

Even aanklikken..... nee, dat is nog minder aan te zien, toch?
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Kamervragen over Maarten van Rossem door Wybren van Haga: ‘Doorgeslagen, haal hem van de buis’

Bericht door Tet » 04 aug 2022, 10:43

taigitu schreef:
04 aug 2022, 10:15
Voor degenen die Van Rossum in een andere rol willen zien, dit is zeer bijzonder......

https://www.dumpert.nl/item/8059875_6457258e

Even aanklikken..... nee, dat is nog minder aan te zien, toch?
Je hebt toch wel door dat dit een deepfake betreft?
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Kamervragen over Maarten van Rossem door Wybren van Haga: ‘Doorgeslagen, haal hem van de buis’

Bericht door taigitu » 04 aug 2022, 10:52

Tet schreef:
04 aug 2022, 10:43
taigitu schreef:
04 aug 2022, 10:15
Voor degenen die Van Rossum in een andere rol willen zien, dit is zeer bijzonder......

https://www.dumpert.nl/item/8059875_6457258e

Even aanklikken..... nee, dat is nog minder aan te zien, toch?
Je hebt toch wel door dat dit een deepfake betreft?
dumpert.... ja, natuurlijk, 100% satire.
Ook van mijn kant.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3062
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Kamervragen over Maarten van Rossem door Wybren van Haga: ‘Doorgeslagen, haal hem van de buis’

Bericht door Tet » 04 aug 2022, 14:28

Okay, gelukkig maar.
truth is stranger than fiction

Plaats reactie