JA21-politicus ontdekt schokkend feit van Pfizer-baas: 'Vaccineren voor een ander was altijd een leugen'

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

JA21-politicus ontdekt schokkend feit van Pfizer-baas: 'Vaccineren voor een ander was altijd een leugen'

Bericht door taigitu » 27 okt 2022, 16:20

JA21-politicus ontdekt schokkend feit van Pfizer-baas: 'Vaccineren voor een ander was altijd een leugen'

11 oktober 2022 - Bart Reijmerink

JA21-Europarlementariër Rob Roos heeft tijdens de speciale coronacrisis-hoorzittingen van de EU een schokkend antwoord gekregen van een van de Pfzier-directeuren:
het Pfizer-vaccin is nooit getest op het voorkomen van het overdragen van het coronavirus. De slagzin 'je doet het voor een ander' blijkt dus gebaseerd te zijn op een leugen, aldus Roos.
Tijdens de coronacrisis werd veelvuldig geroepen dat je je niet alleen vaccineert voor je eigen gezondheid, maar ook voor de gezondheid van een ander.
Deed je dit niet, dan was je asociaal bezig, aldus Roos. Nu blijkt echter dit hele idee te zijn gebaseerd op een leugen, aldus de JA21-Europarlementariër.
Een van de directeuren heeft tijdens de speciale coronacrisis-hoorzittingen van het Europees Parlement kenbaar gemaakt dat de vaccins,
toen ze net werden geïntroduceerd, nooit waren getest op het tegengaan van besmettingen.

Lees verder via de link:
https://nieuwrechts.nl/89997-ja21-polit ... een-leugen

Afbeelding

Of het een leugen is of niet, het is wel mijn reden geweest waarom ik me heb laten inenten tegen corona..
Niet voor het publiek maar voor mijn kinderen. Ik laat me al jaren niet inenten, ook niet voor de griepprik alhoewel ik
daar ieder jaar een uitnodiging voor krijg van de huisarts. Ook nu neem ik geen prik voor de griep en de coronaprik
die nu weer wordt uitgedeeld. Ik vind het wel even genoeg. Maar als deze 'reclame' is gebruikt zonder testen, dus een leugen?
Maar het verbaasd me niet, we zijn wel wat gewend van deze 'industrie'.

Afbeelding

Afbeelding

Winkelier verkoopt eigen urine voor kamelenpis

Bewerkt door Eric Belsack 21-12-15 - Bron: Sada

Een Saoedische winkelier blijkt zijn voorraad kamelenpis te hebben aangevuld met zijn eigen urine.
Inspecteurs van Volksgezondheid vonden in zijn winkel van traditionele medicijnen en producten ruim 70 flessen menselijke urine
die de neringdoener aan de man wilde brengen als zijnde kamelenzeik.

Lees verder:
https://www.hln.be/bizar/winkelier-verk ... ~a451afba/
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: JA21-politicus ontdekt schokkend feit van Pfizer-baas: 'Vaccineren voor een ander was altijd een leugen'

Bericht door taigitu » 27 okt 2022, 16:24

Rutte wil niets weten van Pfizer-onthulling: "Eh, sorry"

19 oktober 2022 - Marit Nubé

Eerder deze maand presenteerde Europarlementariër Rob Roos (JA21) een schrikbarende ontdekking: Pfizer heeft nooit van tevoren getest of het vaccin ook werkt tegen transmissie.
Ongehoord Nederland-verslaggever Jonathan Krispijn wil graag weten wat Mark Rutte hiervan vindt, maar de premier reageert laconiek:
"Eh, sorry. Het wordt door allerlei deskundigen heel goed bekeken, dus mijn advies zou zijn: gewoon vaccineren."

Eerder deze maand bracht Europarlementariër Rob Roos (JA21) een schokkende ontdekking naar buiten. Tijdens de speciale coronacrisis-hoorzittingen
van de EU heeft hij een opmerkelijk antwoord gekregen van een Pfizer-directeur: het Pfizer-vaccin is nooit getest op het voorkomen van het overdragen
van het coronavirus.
Hieruit trok Roos maar één conclusie: de slagzin 'je vaccineert je voor een ander' blijkt dus gebaseerd op een leugen.
Hij merkte op: "Dit haalt de hele juridische basis voor het coronapaspoort onderuit. Dit paspoort zorgde voor massale institutionele discriminatie
doordat mensen geen toegang meer kregen tot essentiële delen van de samenleving."

Lees verder via de link:
https://nieuwrechts.nl/90134-rutte-wil- ... g-eh-sorry
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: JA21-politicus ontdekt schokkend feit van Pfizer-baas: 'Vaccineren voor een ander was altijd een leugen'

Bericht door MetalPig » 28 okt 2022, 09:55

Wat is de leugen precies?

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: JA21-politicus ontdekt schokkend feit van Pfizer-baas: 'Vaccineren voor een ander was altijd een leugen'

Bericht door Vitharr » 29 okt 2022, 12:46

Ik vond het vooral verbijsterend wat voor gebrek aan intelligentie Roos aan de dag legde en hoe makkelijk de mensen volgden.

Dit is van hetzelfde kaliber als de gevaccineerden die Corona kregen en in de media liepen te janken dat de overheid zei dat ze niet ziek meer zouden kunnen worden. Het idee werd wel gestimuleerd, net als bij niet meer besmettelijk kunnen zijn, maar wat Roos verzint is niet wat er gebeurde. We hebben het er hier vaak genoeg over gehad.

Het vaccin is getest, en bedoeld, om de gevolgen van infectie af te zwakken. Dat was nodig omdat de zorg overbelast werd. De kans op infectie werd als onvermijdelijk gezien. Ondertussen leverde uitgestelde zorg ook een groeiend gezondheidsrisico op. Er zijn dus hier al genoeg anderen waar je het voor kon doen.

Vaccinatie leidt ook tot een verlaging van verspreiding. Uit testen na invoering van vaccinatie bleek dat dit effect helaas kort duurt. En zo ontstond de booster. Na iedere booster verlaagd het risico op verspreiding weer tijdelijk.

Wat momenteel vreemd genoeg onderbelicht wordt is dat de huidige booster aangepast is voor de nieuwe mutaties. Als je de eerste vaccinatie belangrijk vond is deze even belangrijk voor je gezondheid. Zie deze als een update en de vorige boosters als nieuwe batterijen.

Maar dat het vaccin bij invoering niet getest was op verspreiding van het virus was geen geheim. Er is ook niet over gelogen. Het idee dat het wel zo was is door de media gestimuleerd. Al vrij snel na invoering is dit effect wel getest met wisselende resultaten. Inmiddels zijn ze echter vrij duidelijk, het werkt maar het effect vermindert snel.

Vergeet ook nooit dat dit statistiek is en over de gemiddelden gesproken wordt. Bij sommigen doet een vaccin helemaal niets!
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: JA21-politicus ontdekt schokkend feit van Pfizer-baas: 'Vaccineren voor een ander was altijd een leugen'

Bericht door Tammy » 29 okt 2022, 13:03

Mooi en helder gesproken Vitharr. ;P!

En dit kopt ook als een bus wat je schrijft :
Het vaccin is getest, en bedoeld, om de gevolgen van infectie af te zwakken.
Dat is de reden dat ik twee vaccinaties heb genomen.
Hopen dat als ik besmet raak ik niet in het ziekenhuis beland of de pijp uit ga.
Maar ook wetende dat dat kan gebeuren ook met vaccinatie als je pech hebt.
Zo heb ik de vaccins altijd bekeken.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie