Italiaanse oud-premier aangeklaagd voor coronadoden Bergamo: ‘Dood door schuld’

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Italiaanse oud-premier aangeklaagd voor coronadoden Bergamo: ‘Dood door schuld’

Bericht door Tammy » 04 mar 2023, 08:23

Afbeelding
De voormalige Italiaanse premier Conte (foto) en de gouverneur van Lombardije Fontana zijn aangeklaagd wegens dood door schuld.

Italiaanse oud-premier aangeklaagd voor coronadoden Bergamo: ‘Dood door schuld’

De voormalige Italiaanse premier Conte en de gouverneur van Lombardije, Fontana, zijn aangeklaagd wegens dood door schuld.
Volgens het Openbaar Ministerie in Bergamo hebben zij verzuimd snel een ‘rode zone’ in te stellen in het voorjaar van 2020, toen corona Bergamo teisterde.

Lees verder via link :

https://www.ad.nl/buitenland/italiaanse ... ~ae4ede71/

>>>>>>>>>>>>>>>>>

Dit gaat een heel interessant proces worden en ik ben ook heel benieuwd naar de uitkomst.
Het Italiaanse OMT word ook gedagvaard.
Wie weet gaan andere landen dit ook doen , zoja dan komt Jaap van Dissel in beeld.

Hoe die man heeft zitten treuzelen met beschermde kleding voor zorgverleners en zijn belachelijke uitspraak dat Corona niet in Nederland zou komen omdat er geen rechtstreekse vluchten uit Wuhan hier landen . is voor mij al vanaf het begin reden om hem ter verantwoording te roepen.
Ook dat toen de ellende in Bergamo begon zei hij nog dat de kans klein is dat het hierheen zou komen. [doh]
En carnaval word in kleine groepjes gevierd, mijn hemel wat een oelewapper was hij toch.

Dus ik ben heel benieuwd wat men in Italia gaat doen.
Ik weet dat deze pandemie nieuw was enz maar een land moet plannen in de kast hebben om te reageren en als je die hebt maar ze niet invoert kan je dus daar problemen mee krijgen.
We zullen het zien.

https://www.ad.nl/buitenland/italiaanse ... d~ae4ede71

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Italiaanse oud-premier aangeklaagd voor coronadoden Bergamo: ‘Dood door schuld’

Bericht door univers » 04 mar 2023, 08:36

mijn hemel wat een oelewapper was hij toch.
Nog steeds.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80592
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Italiaanse oud-premier aangeklaagd voor coronadoden Bergamo: ‘Dood door schuld’

Bericht door Tammy » 04 mar 2023, 08:58

Ja die zal dat altijd blijven Univers.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie