Eddy stort 1.800 euro via pinautomaat, maar er wordt slechts 300 euro bijgeschreven

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Eddy stort 1.800 euro via pinautomaat, maar er wordt slechts 300 euro bijgeschreven

Bericht door taigitu » 30 apr 2023, 12:42

Eddy stort 1.800 euro via pinautomaat, maar er wordt slechts 300 euro bijgeschreven

Buitenland / Door Roland / 30 april 2023


Stel dat je 1.800 euro via een pinautomaat op je eigen bankrekening wil storten en dat er maar 300 euro wordt bijgeschreven.


Het is de Belgische Eddy Beys overkomen. De man is 1.500 euro kwijt en heeft geen bewijs.
Aan Het Nieuwsblad vertelt Eddy wat er gebeurd is.

”Ik had twee minifietsen tweedehands verkocht voor 1.800 euro. Dat geld wilde ik op mijn rekening zetten.”

”Bij de geldautomaat heb ik alle briefjes ingevoerd. Toen kwam er een melding dat enkele biljetten niet ‘conform’ waren.”

”Op de bon die ik kreeg stond geen bedrag. Ik heb meteen het telefoonnummer van het Cashpunt gebeld, maar kreeg toen te horen dat ik mijn bank moest bellen.”

”Vijf minuten later kon ik bij Fortis bank mijn verhaal doen en heb ik een formulier ingevuld. Ik hoorde verder niets meer en ben afgelopen woensdag langsgegaan.”

Lees verder via de link:
https://trendnieuws.nl/eddy-stort-1-800 ... eschreven/


Afbeelding Afbeelding



Man ziet meer dan 1000 euro uit pinautomaat steken en geeft dat af bij de gemeente

Simon Rood 09-11-22

Een bijzonder gevonden voorwerp werd woensdagmiddag afgegeven op het gemeentehuis van Nuenen: een flink pak contant geld.
Het gaat om meer dan 1000 euro en de politie is nu op zoek naar de eigenaar.

Wie via zijn bankreke­ning kan bewijzen dat die dit bedrag heeft opgenomen, kan langskomen en krijgt het terug
Henk van den Berg, Wijkagent Nuenen


Het geld werd afgegeven door een man uit Nuenen, die het geld ruim een week geleden uit een pinautomaat zag steken in winkelcentrum Kernkwartier in Nuenen.
„De meneer concludeerde dat iemand vóór hem dat geld vergeten was en heeft meteen de gemeente ingelicht”, vertelt wijkagent Henk van den Berg.

Lees verder via de link:
https://www.ad.nl/geld/man-ziet-meer-da ... ~adcf423b/


Data's 22 en 23.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3059
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Eddy stort 1.800 euro via pinautomaat, maar er wordt slechts 300 euro bijgeschreven

Bericht door Tet » 30 apr 2023, 12:59

Och jeetje toch.
truth is stranger than fiction

Plaats reactie