Team: Navalny zou worden vrijgelaten in gevangenenruil

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Team: Navalny zou worden vrijgelaten in gevangenenruil

Bericht door Witte wel » 16 mar 2024, 16:52

"Het is aan jou te kiezen wat daarna te doen."
"In de middag, op 17 Maart, treffen wij elkaar."

Dit is aanzetten tot samenscholing en oproep tot verzet.
Een Amerikaans concept veelvoudig toegepast in het verleden.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80663
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Team: Navalny zou worden vrijgelaten in gevangenenruil

Bericht door Tammy » 16 mar 2024, 19:06

Doen alle demonstranten/activisten dit niet Witte wel ?
Wat denk je van ER of die andere milieufanaten of andere demonstraties ?
Men roept elkaar op en spreekt een plek af.
Zo gaat het toch altijd ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Team: Navalny zou worden vrijgelaten in gevangenenruil

Bericht door Witte wel » 16 mar 2024, 22:20

Maakt niet uit wie het doet, een westers gebruik.
Dit is een vorm van zwakte.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80663
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Team: Navalny zou worden vrijgelaten in gevangenenruil

Bericht door Tammy » 16 mar 2024, 23:42

Er zijn zoveel westerse gebruiken in Rusland Witte wel.
McDonalds heeft er 32 jaar gezeten.
Westerse kan je het niet hebben, dat is toch geen zwakte ?
Toen de oorlog begon in Oekraïne ging McDonalds weg maar Rusland kloonde het zeg maar en nu staat het er weer.
Niet de originele McDonalds maar het scheelt niet veel.
Zelfde met Starbucks.

Andere grote westerse bedrijven zijn ook door de oorlog vertrokken maar ze waren er wel.
Jij hebt misschien nog het beeld van het oude Rusland maar westerse invloeden zijn overal, ook in Rusland.
Is geen zwakte , is mee gaan met de tijd.
Of de invloeden leuk zijn is ieder zijn persoonlijke smaak.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1556
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Team: Navalny zou worden vrijgelaten in gevangenenruil

Bericht door Kristof Piessens » 17 mar 2024, 07:12

Ze waren er wel inderdaad, dat klopt, maar zeg niet onder welke invloed die bedrijven daar zijn weggegaan omwille van de oorlog die begonnen is ?
Zijn ze er vrijwillig weggegaan of niet ?
De kwestie buigt over de vraag welke allianties nu nog mogelijk zijn om economisch handel mee te doen ? Als je handel met china ziet als not done voor rusland is het gemakkelijk om door europa gestraft te worden op dat vlak, maar onderhuids weten ze ook wel dat het geen beginnen aan is om rusland economisch volledig uit te sluiten van de wereldhandel....dat is in mijn gedachtegang echter wel een poging...
Wie wint hier het meeste aan ? Niemand !
Het probleem is dat uiteindelijk door de geschiedenis heen Rusland in het algemeen veel evolutie-stappen heeft gemist maar het beeld dat het westen over Rusland had is nooit verandert, als er iets dient te veranderen dan is dat het beeld over Rusland zelf dat door de eeuwen heen ongewijzigd is gebleven binnen de media-context...geen wonder dat er actie/reactie hierop gaan komen als de begripscontext hierop het toelaat...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Team: Navalny zou worden vrijgelaten in gevangenenruil

Bericht door Witte wel » 17 mar 2024, 07:33

Tammy schreef:
16 mar 2024, 23:42
Er zijn zoveel westerse gebruiken in Rusland Witte wel.

Jij hebt misschien nog het beeld van het oude Rusland
Jij vergelijkt wederom appels met peren. Ik heb het niet over bedrijfsactiviteiten, ik heb het over de westerse beinvloeding van gedrag.
En gezien de huidige smsjes regen, die nu plaats vindt en kan je lezen via media, is ook weer een duidelijk voorbeeld hiervan. Navalny vroeg destijds 20 miljoen dollar aan een MI6 agent, daar zijn beelden van, wat inmenging van diensten als MI6 en CIA zeer aannemelijk maakt bij deze verkiezingen.
Voor mensen die alleen de krant lezen is dit onzin natuurlijk. Voor diegene die wat dieper gaan is dit logica.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80663
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Team: Navalny zou worden vrijgelaten in gevangenenruil

Bericht door Tammy » 17 mar 2024, 09:08

Witte wel schreef :
Voor mensen die alleen de krant lezen is dit onzin natuurlijk. Voor diegene die wat dieper gaan is dit logica.
Net als voor de mensen die “alleen” de krant lezen geld het natuurlijk ook voor de mensen die wat “dieper” gaan dat men allebei misinformatie of propaganda misschien krijgt te lezen.
Of de waarheid dat kan natuurlijk ook.
Elk mens maakt zijn of haar eigen afweging daarbij.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1556
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Team: Navalny zou worden vrijgelaten in gevangenenruil

Bericht door Kristof Piessens » 17 mar 2024, 09:28

Waarheid kun je niet afwegen, je neemt aan dat wat er gebeurd ook overeenstemt met wat er aangeboden wordt via de media, maar de meeste info die je zou kunnen vinden over de waarheid is voornamelijk gebaseerd op speculatie en moet je ook met een korrel zout nemen, "waarheidsbevinding(en)" daarentegen worden zelden of niet zelfs "nooit" toegepast binnen het media wereldje...vandaar 'speculatie', "men houdt gewoonweg niet van de waarheid", punt ander lijn.

Geschiedenis in die trant heeft veel grond met de waarheid, immers er waren getuigen bij, maar de traditie van die geschiedenis binnen de familiale sfeer van de getuigen is een cruciaal punt om nooit te vergeten maar blijkbaar is dat in de vergetelheid geraakt en gestopt met het doorgeven van die getuigenverhalen...traditie en de bedoeling hiervan is dan ook op een gegeven moment gebroken...waarheid draagt iedereen in zijn/haar hart, de democratie steunt dan ook op wat er in het verleden is gebeurd doorgegeven werd van hart tot hart...en niet wat de macht kan doen om het hart het zwijgen op te leggen...dat is wat momenteel de huidige democratieën pogen te doen, wat het in de huidige omstandigheden van de wereld zo'n precair potentieel gevaar kan opleveren, weliswaar op onbewuste wijze.
Laatst gewijzigd door Kristof Piessens op 17 mar 2024, 10:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Team: Navalny zou worden vrijgelaten in gevangenenruil

Bericht door Witte wel » 17 mar 2024, 09:38

Het aanvankelijke succes van het romeinse rijk was dat de leiders zich bezig hielden met wat noodzakelijk was en zich niet hebben laten afleiden door randverschijnselen of dwalingen. Na Aurelius is het verval van het rijk begonnen hoofdzakelijk omdat men niet kon vasthouden aan deze handelswijze, het vereist een discipline. Een pestepidemie heeft ook roet in het eten gegooid waarna er geen standvastige leider meer aan het roer heeft gestaan.
De laatste fase kent overeenkomsten met wat nu in onze wereld plaats vindt. De geschiedenis blijft zich herhalen.
De bevolking doet exact wat men destijds ook deed wat leidt tot het verval van het systeem. Accepteer dan het lot, de meesten hebben er aan meegewerkt op uitzonderingen na.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Team: Navalny zou worden vrijgelaten in gevangenenruil

Bericht door Witte wel » 17 mar 2024, 09:41

Kristof Piessens schreef:
17 mar 2024, 09:28
"men houdt gewoonweg niet van de waarheid", (binnen het mediawereldje)
Bedrog levert meer op.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80663
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Team: Navalny zou worden vrijgelaten in gevangenenruil

Bericht door Tammy » 17 mar 2024, 12:53

Afbeelding
Russische stemmers wachten in de Tsjechische hoofdstad Praag bij een stembureau. Uit een eerste exitpoll lijkt president Vladimir Poetin een flinke nederlaag te lijden.

Tsjechische exitpoll: ’Flinke nederlaag voor Poetin onder Russische stemmers in Praag’

PRAAG - In de Tsjechische hoofdstad Praag lijdt Vladimir Poetin een flinke nederlaag onder Russische stemmers bij de presidentsverkiezingen. De president, die zo goed als zeker de overwinning al binnen heeft in zijn eigen land, krijgt in Tsjechië aanzienlijk minder stemmen dan bij de vorige verkiezingen zes jaar geleden.

Lees verder via link :

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1923313 ... s-in-praag

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Team: Navalny zou worden vrijgelaten in gevangenenruil

Bericht door Witte wel » 18 mar 2024, 20:19

Opvallend stil in deze topic.

Afbeelding

Het CIA Navalny trucje is niet gelukt, Poetin heeft een mega zegen behaald. Het volk heeft gesproken.
Bij deze verkiezingen is, voor het eerst, hypermoderne elektronica gebruikt om de stemmen te tellen, er is uitvoerig op gecontroleerd dat de stembusgang volgens de regels verliep, er was voldoende beveiliging op de stemlocaties, op een enkel incident na verliep de stemgang voortreffelijk. Ook buiten Rusland zelf.
Sommige westerse landen en regeringsleiders erkennen de verkiezingen niet, ze zullen wel moeten, en ook acteur Zelensky heeft zich hiertegen uitgesproken.
Bij de laatste Amerikaanse verkiezingen is Biden gekozen, tenminste dat resultaat was eruit voortgekomen, terwijl Trump, en dat bleek achteraf, de meeste stemmen had gekregen. Trump mocht niet winnen. Later is gebleken dat er op diverse plaatsen stembusfraude was toegepast en de stemsoftware onbetrouwbaar bleek te zijn, dat is aangetoond destijds. Geen haan die hiernaar kraaide, Trump mocht niet winnen dus mondje dicht en de pers zweeg hierover. De Russische verkiezingen worden door het westen nu als illegaal bestempeld.
Olaf Scholz en nog enkele soortgelijke "lijders" feliciteren Poetin niet met zijn overwinning. Dit toont de zwakheden van de westerse vazallen en hun domme gedragsvormen. En daar moet het volk een toekomst mee opbouwen, daar moet men vertrouwen in hebben, dat is de westerse toekomst.
Accepteer gewoon dat het Russische volk hun president heeft gekozen en gezien de plannen van Poetin voor de toekomst gaat de Russische federatie alleen maar groeien op vele fronten. En zolang het westen zich hiertegen blijft verzetten zal dit enkel nadelige gevolgen hebben voor het westen zelf. Als de VS en zijn vazallen denken de oorlog te kunnen winnen in Oekraïne en hierin vele gelden blijven pompen zal dit enkel tot gevolg hebben dat ze zichzelf vernietigen in plaats van de illusie te koesteren te kunnen winnen.
Als Trump straks, want die wordt de volgende president van Amerika, eens een samenwerking aan gaat met Kennedy, dán heb je kans dat de VS weer op poten komt te staan. Navalny zal nu zeer waarschijnlijk spoedig worden vergeten, de geheime diensten hebben deze persoonsnaam niet meer nodig. Rusland blijft gewoon aan de weg timmeren en gaat door, wat er ook gebeurd.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80663
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Team: Navalny zou worden vrijgelaten in gevangenenruil

Bericht door Tammy » 19 mar 2024, 04:31

Witte wel schreef :
Opvallend stil in deze topic.
Telt verrekken van de pijn aan een kroon en daardoor gisteren met spoed een wortelkanaalbehandeling bij de tandarts laten uitvoeren als verzachtende omstandigheid Witte wel ? :mrgreen:
By the way er heerst hier op dit forum een al 20 jaar oude slogan :

Alleen komen als je tijd en zin hebt. :wink:
Niks moet hier.

Daarnaast waren deze verkiezingen totaal niet interessant want je wist al dat Poetin ging winnen.
En ach al die verhalen zowel aan Russische als Westerse zijde , ik kijk daar met een zekere terughoudendheid naar.
Men buitelt over elkaar heen , alsof ik naar een kleuter schoolplein kijk.
Wat is waar en wat is niet waar ?
Who knows.

Wat betreft het Westen kan ik kort zijn.
Men heeft zich door inmenging in Oekraïne in een situatie geplaatst die levensgevaarlijke gevolgen kan hebben.
Wat begon als humanitaire hulp is uitgemond in meedoen in deze oorlog en nog even en we zitten op volle sterkte.
Een land in nood helpen is nobel, maar in dit geval kan het catastrofaal uitpakken.
Zo zie ik het, time will tell.

Tot zover mijn bijdrage om half 5 in de vroege ochtend Witte wel met een zeer pijnlijk bekkie.

Ik ga nu een strip pijnstillers naar binnen werken, hasta la vista baby , i’ll be back. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Team: Navalny zou worden vrijgelaten in gevangenenruil

Bericht door Witte wel » 19 mar 2024, 09:24

Oef, da's vervelend Tammy, tandpijn is ellende, daar weet ik alles van. Ik heb alleen nog maar mijn voorste kiezen, de rest is al pleite.
Het gebid was niet het sterkste wat ik mee gekregen heb op deze wereld.
Een paar daagjes " tandjes bijten" dan, het is niet anders.
Jij bent niet alleen op het forum, ik had het niet enkel tegen jou, ik schreef in algemeenheid. :wink:

Misschien waren de verkiezingen niet interessant voor ons, voor de Russische federatie wél. Het was tevens een peiling hoe het volk erin staat. En ja, er waren miljoenen tegenstemmen. Gezien de enorme vooruitgang en ontwikkelingen onder het leiderschap van Poetin, en dat is gewoon een feit of het westen het er mee eens is of niet, binnen de Russische federatie mogen de Russen blij zijn zo een leider te hebben. Zij hebben gekozen en diverse buitenlandse waarnemers hebben toegezien op het eerlijke verloop. Dat daar geen westerse waarnemers bij zaten is toch logisch, de wereld draait niet alleen op het westen. Als het westen niet uitkijkt liggen ze er, gezamelijk met Klaus Schwab, geheel uit. Binnen de EU ontstaat al verdeeldheid, sommige regeringen willen ontsnappen uit het europeese vangnet. Europa valt in de toekomst uit elkaar en de individuele schuldenlast wordt dan onbetaalbaar. En een Baerbock, Scholz of Macron kunnen een grote mond hebben nu, ook zij druipen straks af als gevolg van de situatie. En ook het VK niet te vergeten.
En als ze een oorlogje willen door Europa te betrekken bij het Oekraïne conflict dan zal dat het instorten alleen maar versnellen. Vergeet niet dat China volledig achter Rusland staat en heeft zich nog afzijdig gehouden. China wil niet dat Rusland verliest.
De westerse pers schrijft momenteel enkel oorlogsretoriek met betrekking tot het Oekraïene conflict, buiten deze groep media apparaten bestaan er genoeg waar je de werkelijke situatie kunt aflezen en dan merk je dat de VS en vazallen alleen maar roeptoeteren.
Tussen de mazen van het net is nog ruimte genoeg, gebruik deze ruimte.
Denken vanuit jezelf naar de massa toe is iets anders als denken vanuit de massa naar jezelf toe. Dat laatste is ons aangeleerd en maakt ons kwetsbaar.
Wat ik al vaker schreef, het is een keuze.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80663
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Team: Navalny zou worden vrijgelaten in gevangenenruil

Bericht door Tammy » 19 mar 2024, 13:04

Dat weet ik dat je het in het algemeenheid bedoelde Witte wel maar daar hoor ik ook bij vandaar mijn antwoord. :grin:
Oei jouw tandjes zijn dus ook niet bijster goed geweest, same here.
En je doet er niks tegen helaas.

De verkiezingen zullen zeker interessant zijn voor de Russen maar voor mij niet omdat de winnaar al vast stond.
En die uitslagen hoe populair Poetin is of niet zijn cijfers die ik met een schuin oog bekijk, weet niet welke wel en welke niet propaganda is.
Aan allebei de zijdes welteverstaan.

Die van November in Amerika is wel heel interessant en spannend.
We zullen zien hoe het allemaal gaat lopen Witte wel.
Het kan alle kanten opgaan.
Afwachten maar.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4713
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Team: Navalny zou worden vrijgelaten in gevangenenruil

Bericht door Witte wel » 19 mar 2024, 19:05

Tammy schreef:
04 mar 2024, 05:15
Bedankt voor de linken , ga ik komende tijd rustig bekijken, altijd interessant wat Poetin te vertellen heeft.
Of het de waarheid is geen idee.
Ik ben op een leeftijd gekomen dat ik niet meer automatisch alles geloof wat een regeringsleider vertelt.
Maar deze vier linken zal ik met veel interesse bekijken, heb vaker intervieuws met Poetin gezien, altijd de moeite waard.
En een prachtige taal om te horen.
Was het de moeite waard ze te bekijken?
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Team: Navalny zou worden vrijgelaten in gevangenenruil

Bericht door Osiris » 19 mar 2024, 19:08

Tammy schreef:
19 mar 2024, 13:04


Die van November in Amerika is wel heel interessant en spannend.
We zullen zien hoe het allemaal gaat lopen Witte wel.
Het kan alle kanten opgaan.
Afwachten maar.
En waarom dan wel ??
Ook daar is allang bekend wie het gaat worden.
Allesbehalve Trump .
Word net als vorige keer gewoon ' geregeld '.
Trump failliet door de rechtszaken en Biden gaat nog even kort door tot ie omvalt en vervangen word.

Dus net als met NL verkiezingen en formatie; het word allemaal ' geregeld '.
Dus niks spannends en interessants meer aan als je dat al vooraf weet......
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4749
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Team: Navalny zou worden vrijgelaten in gevangenenruil

Bericht door Osiris » 19 mar 2024, 19:57

Trump is a loose canon, niet te controleren door deepstate/shadow government .
Daarnaast in zijn ambtstermijn ' iets te vriendelijk ' geweest met Rusland/Poetin .

Biden daarentegen de perfecte kandidaat, die stijf van de pillen/medicatie, exact doet wat hem opgelegd is .
En zal alles zeker naar een WW III loodsen met Rusland .

Net als in NL met Wilders/PVV zullen misschien de kiezers weer euforisch zijn betreffende Trump .
Maar zij bepalen het niet , ook hier hebben we krachten achter de schermen , die aan de touwtjes trekken .
Is in VS niet anders of elders in de wereld.

Denk dat Rusland en Poetin er wat dat betreft een stuk beter vanaf komen ( nee, zeker niet heilig ) als het om dit soort politiek corrupte circus capriolen gaat....

Maar je snapt hoe het werkt of niet... :peace:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1556
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Team: Navalny zou worden vrijgelaten in gevangenenruil

Bericht door Kristof Piessens » 19 mar 2024, 20:57

Osiris schreef:
19 mar 2024, 19:08
Tammy schreef:
19 mar 2024, 13:04


Die van November in Amerika is wel heel interessant en spannend.
We zullen zien hoe het allemaal gaat lopen Witte wel.
Het kan alle kanten opgaan.
Afwachten maar.
En waarom dan wel ??
Ook daar is allang bekend wie het gaat worden.
Allesbehalve Trump .
Word net als vorige keer gewoon ' geregeld '.
Trump failliet door de rechtszaken en Biden gaat nog even kort door tot ie omvalt en vervangen word.

Dus net als met NL verkiezingen en formatie; het word allemaal ' geregeld '.
Dus niks spannends en interessants meer aan als je dat al vooraf weet......
Door wie wordt dat geregeld dan ? de huidige generatie 20 ers ? of zijn dat de mensen die tussen 40 en 60 zijn die dat regelen ?
In de basis zijn alle mensen gelijk, als iets op voorhand reeds is geweten wie het wordt, dan bestaan er geen eerlijke en vrije verkiezingen...
Daarnaast gaat het hier om een bewustzijnslaag die naar democratische verhoudingen een minderheid zijn die de wil en beslissingsrechten opeisen tegenover de meerderheid die misschien wat bewuster zijn dan henzelf...het gaat om hen die de aandacht opeisen van iets wat niet in hun straatje kan passen want ze gebruiken eender welke excuus om te rechtvaardigen dat 'zij' het juiste doen wat diametraal tegengesteld is aan wat je aan de wet gehoorzaam dient te zijn...

Mensen zien de wet als persoonlijke grieven niet altijd los van elkaar maar vereenzelvigen zich er mee om te tonen dat ze zelf niet door die weerstand heen kunnen van hun eigen gedachten/ideeën....
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80663
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Team: Navalny zou worden vrijgelaten in gevangenenruil

Bericht door Tammy » 20 mar 2024, 05:19

Ik heb de eerste 3 intervieuws gezien Witte wel.
Zeer ontspannen intervieuws met wederzijds respect lijkt het wel.
Heel interessant om te zien , of Poetin heel de waarheid vertelt wet ik niet.
Dat weet je bij geen 1 leider maar dit zijn zeer interessante intervieuws en zeer zeker de moeite waard om te kijken.
Vierde deel kijk ik deze week nog.

Osiris schreef :
En waarom dan wel ??
Omdat Amerika mijn lievelingsland is, ik sprak voor mijzelf. :mrgreen:
Alles wat daar gebeurt heeft mijn interesse.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie