Bizarre nieuwtjes

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 30 okt 2019, 10:51

wat een kleinzerigheid
TOKIO (ANP) - Het Engelse rugbyteam is beboet voor de manier waarop de spelers afgelopen zaterdag reageerden op de traditionele krijgsdans van hun tegenstander Nieuw-Zeeland voorafgaande aan de halve finales van het WK in Japan. De hoogte van de boete is bescheiden: 2000 pond (2300 euro).

Terwijl de Nieuw-Zeelanders met veel kabaal op hun speelhelft de gebruikelijke haka opvoerden, stelde de Engelse ploeg zich onverwachts op in een uitdagende V-formatie, waarbij vier internationals de middenlijn passeerden. Het overschrijden van die lijn tijdens het ritueel is volgens de regels van de internationale rugbybond verboden.

Bondscoach Steve Hansen van Nieuw-Zeeland had helemaal geen problemen met de reactie van de Engelse ploeg. "De haka vereist juist een reactie. Het is namelijk een persoonlijke uitdaging en het is de bedoeling dat je reageert. Ik vond de actie van de Engelsen briljant."
http://www.msn.com/nl-nl/sport/meer-spo ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door univers » 30 okt 2019, 13:55

2000 pond (2300 euro).
Is toch een avondje stappen. :cheers:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 30 okt 2019, 14:29

ja idd, maar ze bleken het niet erg te vinden fijne middag nog :roll:
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 02 nov 2019, 11:46

achja as de kinders staken voor een schoon miljeu mogen hun ook wel war een rotzooi
HILVERSUM (ANP) - Onderwijsbond Leraren in Actie wil dat de landelijke onderwijsstaking woensdag toch doorgaat. Voorzitter Peter Althuizen heeft dat gezegd in het NOS Radio 1 Journaal. Hij vindt de 460 miljoen euro die het kabinet extra vrijmaakt voor het onderwijs volstrekt onvoldoende. De actie werd vrijdagavond afgeblazen nadat minister Arie Slob (Onderwijs) het extra geld had toegezegd.

Het geld is volgens Althuizen geen oplossing voor de structurele problemen in het onderwijs zoals het lerarentekort, te grote klassen en te lage salarissen. "We wisten niet wat ons overkwam", zei hij. "Ik heb echt duizenden berichten gehad op Twitter en op Facebook. Wij vrezen dat grote onderwijsbonden op deze manier nooit meer leraren bereid krijgen om het werk neer te leggen voor de goede zaak."

Leraren in Actie, een relatief kleine onderwijsvakbond met 1240 leden, zat niet aan tafel bij het overleg tussen de bonden, werkgevers en de minister. De vakbond had zich wel aangesloten bij de nationale stakingsdag.

Voorzitter Liesbeth Verheggen van de onderwijsbond AOb zegt de frustraties bij leraren te begrijpen, maar noemt het resultaat vooral positief. "We hebben heel lang gehoord er komt een cent bij. Nu zijn we van 0 euro naar 460 miljoen gegaan." Ze is blij met het succes op korte termijn en wil voor de langere termijn bereiken dat de partijen in de Tweede Kamer een inspanningsverplichting aangaan om in de volgende kabinetsperiode meer geld vrij te maken.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnenl ... OCID=HPDHP
<en dan moet je een toezegging hebben van-......460miljoen.... !!!! gestort en nog wat>
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 05 nov 2019, 09:18

Dit vind ik gewoon erg
AD vanmorgen ;;op school word gevraagd aan de leerlingen , wie maakt de mooiste slogan...... zijn die door de ratte besnuffeld ? hun wille toch rotzooi schoppen ,,laat de kinderen erbuiten
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 06 nov 2019, 09:28

vanmorgen in AD ,,,,-ze hebben weer wat nieuws gevonden-.... Gezondheidsraad trek aan de bel over lood in kraanwater,,,,,
en dan gaan we weer moeilijk doen . over dat er zo´n 10.000 tot 200.0000huizen nog een loden leiding hebben,, máár het is niet levens bedreigend,, alleen kan het IQ erdoor worden beïnvloed ---- kun je wel merken de laatste tijd met al dat gedoe en geeis-- ,maar -gelukkig- geld dit ook b*voor nieuwe huizen!! met spiksplinternieuwe leidingen ,je blijft toch gieren -van het lachen of is het huilen voor de domheid??-,,én jahoor er is er weer een opgestaan die een ´dikke´200 mensen heeft opgetrommeld om in actie te komen... je moet er toch niet aan denken dat er zoveel gif uit je kraan komt....ánder verwoord het ,,ik voel me rot bij de gedachte dat ik m´n kind heb vergiftigd ,,,,,, ojee, ik denk dan met m´n zielege gedachte ..als die gezondheidsraad niks had laten weten waren ze gewoon doorgegaan.... moet dan wel eens denken , dat wij vroeger waarschijnlijk genoeg antistoffen kregen dankzij moeders ,, want in de jaren50 zal er ook wel genoeg ´foute´ leidingen zijn geweest .....
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door univers » 06 nov 2019, 09:37

Ik twijfel eerder aan de gezonde verstand van de Gezondheidsraad, als ze die hebben.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 07 nov 2019, 09:26

kan ik ook zo .... om worden, de Maastunnel is nét weer open of er staan alweer van die roeptoeters dat er teveel fijnstof is...hadden ze dat niet in het begin tegen de ambtenaren kunnen zeggen, dat bedoel ik gewoon een gesprek kan niet meer het is gelijk wham , protest of erger ... vroeger - achja- werd er heel veel uitgesproken en het liep als een trein ,maar nou heeft iedereen het voor het vertelle dus ja wat wil je voor maatschappij ,, een kl... zooi maken ze ervan ...
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 12 nov 2019, 09:42

ja je moet wat als er geen nieuws is ,,,,,<<te gek voorwoorden maar doe het toch,, je kan der om huile maar ook lache ......
„Mijn seks werkt niet, die is stuk en ik vraag me zelfs af of die ooit wel heel is geweest.” Dat vertelt de 34-jarige Lize Korpershoek in het LINDA.Meiden Winterboek, dat dinsdag verschijnt. Ze schrijft dat ze zich niet kan ontspannen om seks te hebben en dat de lust verdwijnt zodra het fysiek wordt. „Ik ben nu drieënhalf jaar met Tim, hij is in alle opzichten geweldig, maar sex wordt een steeds groter probleem. Ik moet me er echt toe zetten.”

Ze doen het daardoor gemiddeld maar één keer per maand. „En als ik mazzel heb, ervaar ik het zoals je naar een feest gaat als je moe bent: je hebt eigenlijk geen zin, maar eenmaal daar valt het wel mee.” :shock:
(zou ze al es nieuwe batterijen hebben geprobeerd ,, o nee niet daarvoor ..... maar der seks is stuk ...waar slaat dat op :roll: [think]
http://www.msn.com/nl-nl/entertainment/ ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 12 nov 2019, 11:00

Ik weet totaal niet wie die Lize is maar wat ben ik blij dat ik niet tot de Linda wereldjes hoor. :rolfl:
Er is toch niemand die zich interesseert wat het sexleven van deze dame is ?
Of zitten er nu hele hordes vrouwen met een mint theetje weet je wel zo’n glas warm water met takjes erin , opgekruld op de bank het Linda verhaal te lezen ?
Over een vrouw die je niet kent en die vertelt hoe vaak ze de liefde bedrijft per maand, goh wat interessant........:roll:
( mochten sommige lezers enkele zinnen in mijn bericht ietwat denigrerend vinden , kijk er met een knipoog naar.) :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door MetalPig » 12 nov 2019, 11:12

Tammy schreef:
12 nov 2019, 11:00
Of zitten er nu hele hordes vrouwen met een mint theetje weet je wel zo’n glas warm water met takjes erin , opgekruld op de bank het Linda verhaal te lezen ?
Waarschijnlijk wel. En een paar ervan zullen denken 'hee, dat heb ik ook, wat fijn dat ik niet de enige ben'.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 12 nov 2019, 11:34

O wat moet dat een opluchting zijn dat heel Nederland nou weet dat je niet alleen -zou zijn- ,,,, het spijt me maar ik vind dit zo idioot ,, enne Tam. die knipoog van jou word bij mij tywee ogen tehgelijk dicht knijpen ;) ,,,,
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 12 nov 2019, 12:06

Er zullen zeker mensen zijn MetalPig die zo denken.
We leven tegenwoordig in een wereld waarin je je seksleven deelt met het hele land of de wereld.
Ik vind dat raar en voor alle duidelijkheid zo zou ik ook denken als ik 18 jaar was.
Sommige zaken zijn prive en bespreek je met je arts of anderen instanties.
Maar ik snap ook niet waarom mensen kijken naar Keeping Up with the Kardashians.
Wat een leegheid maar zo is de wereld tegenwoordig schijnbaar.
Voor mij totaal niet interessant.
Zo zie ik dat.
Maar men moet zelf weten wat ze doen.

En leuke knipogen heb jij Herman50. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 12 nov 2019, 12:11

ja alleen voor heel speciale gelegenheden whawhawha ;)
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 12 nov 2019, 12:14

Dat is mooi dan. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door taigitu » 12 nov 2019, 17:31

Man voor de rechter gesleept omdat hij 5 cent te weinig betaalde voor tandarts

Editie NL - 12-11-2019

De Amsterdammer deed te lang over het betalen van zijn tandartsrekening

Het klinkt als een slechte grap, maar het is toch echt waar.
Een Amsterdammer is voor de rechter gesleept omdat hij een openstaande tandartsrekening had van vijf eurocent.
Uiteindelijk komt de man er goed vanaf: de rechtbank in Amsterdam heeft bepaald dat hij de kosten niet hoeft te betalen.

De man had een rekening openstaan bij het medische factureerbedrijf Infomedics.
Het ging om een tandartsbehandeling die oorspronkelijk 77,10 euro kostte. Hiervan werd 57,83 euro vergoed door zijn zorgverzekering,
waardoor een bedrag van 19,27 euro bleef openstaan.

Ruim 240 euro proceskosten

De Amsterdammer had weinig haast met het betalen van de rekening.
Hij voldeed hier pas aan na twee herinneringen, een aanmaning van veertig euro én de inschakeling van een deurwaarder.
Toen hij vervolgens vijf cent te weinig overmaakte, sleepte Infomedics hem voor de rechter. De proceskosten: 242,16 euro.

De kantonrechter heeft bepaald dat de man niet hoeft te betalen, omdat de proceskosten niet in verhouding staan tot de rekening
van vijf eurocent. Het zou misbruik van recht zijn om een schuldenaar zo op kosten te jagen voor een verwaarloosbaar bedrag.

Niet goed gecontroleerd

De rechter vermoedt dat deze zaak tot een rechtszaak is gekomen door het geautomatiseerde systeem van Infomedics.
Hij meldt echter dat het aan het bedrijf zelf is om dit soort zaken te checken voordat een dagvaarding wordt aangemaakt.

Daarnaast had de gerechtsdeurwaarder volgens de rechtbank moeten kijken naar de inhoud van de dagvaarding,
voordat die aan de schuldenaar was overhandigd. Ook dat is blijkbaar niet gebeurd.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 13 nov 2019, 07:02

:grazy: :grazy: :grazy: ........ [wave]
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 14 nov 2019, 09:22

ja kan voor je gezondheid beter geen noieuws kijken of lezen
vanmorgen vanzelf over de uitstoot mopperende Jesse ,, veel te weinig en te laat ,ook zelfs het vliegverkeer verbieden in Nederland (mag ik zeggen waarom heb je niet eerder aande bel getrokken ,??), SGP zet vraagtekens waarom in het hele land dieNatura2000 gebieden waren alleen ook goed,,6767777, Greenpeace ,noemt het ´t mes in de natuur te zetten begin bij de bron ......alweer;;;; DAT BETEKEND DAN WERELDWIJD!!!!!!! , en als dat niet gaat, niet het brave jochie spelen ,, gewoon sla eens met je vuist op tafel....<niet dat en zekere Donny daar bang van word ,> maar ga niet zitte mekkeren WIJ!, moeten, néé wij allemaal moeten en als er een buiten de pot pist,.... zolang het onmogelijk is om een lijn te trekken kún je proberen het terug te dringen , máár let wel die glaze koepel ligt nog steeds niet over Nederland dus alles van ´buiten komt hier ook vrolijk uit de lucht vallen ,,,,,,, fijn,,.. nouja je weet wel :?
-sorry was uit AD vanmorgen
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 14 nov 2019, 11:38

tís allemaal te gek voor woorden, dus dán maar daden?? de enige taal die die gekken verstaan lijkt me :mrgreen:
BODEGRAVEN (ANP) - Milieuactivisten hebben de auto van minister Cora van Nieuwenhuizen (Infrastructuur en Waterstaat) in Bodegraven kort geblokkeerd. Dat meldt de politie.

Een actievoerder van Extinction Rebellion had zich vastgeketend aan de auto, waardoor die niet weg kon rijden. Volgens een politiewoordvoerder is de actievoerder inmiddels weer los en kon de minister vertrekken. De actie is verder rustig verlopen. ((een kleine tip laat Max Verstappen -Formule1 coureur- effe achter het stuur plaatsnemen, pist die eikel zo in ze broek en gilt ie om z´n moe!!!!, ;) , ;) , ;) ,

De twintig tot dertig actievoerders demonstreerden tegen uitbreiding van Schiphol. Van Nieuwenhuizen was in Bodegraven in gesprek met bestuurders en inwoners van het Groene Hart over Schiphol.
en dat wekt geen irritatie op bij de gewone burgen , wat krijgen die eikels voor straf nada noppie nul,, oke misschiem zegt een -roet- piet niet meer doen hoor kindjes ander ga je in de zak ,,,,, [doh]
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door univers » 14 nov 2019, 11:57

Een actievoerder van Extinction Rebellion had zich vastgeketend aan de auto, waardoor die niet weg kon rijden.
Wedden van wel.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie