Bizarre nieuwtjes

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80653
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 01 mei 2020, 09:35

Ik denk van alle scenario’s dat deze er niet bij zat bij deze arme man.
Jeetje wat moet hij bang zijn geweest.
Te bizar voor woorden wat hem is overkomen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80653
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 01 mei 2020, 09:47

Afbeelding
Is Gary door zijn vrouw omgebracht en gaf ze de schuld aan Trump? De politie onderzoekt de dood van de Amerikaan die omkwam nadat hij schoonmaakmiddel met chloroquine had gekregen.

Dode door chloroquine is mogelijk niet schuld Trump maar moordzaak.

MESA CITY - De vrouw die haar man ombracht ’na een advies van Donald Trump’ blijkt waarschijnlijk toch niet het hele verhaal verteld te hebben.

De 68-jarige Gary Lenius stierf een gruwelijke dood nadat hij van zijn vrouw een drankje met chloroquine had gekregen. Wanda zegt dat ze van Trump had gehoord dat dat middel goed tegen corona zou helpen. Ze kocht een flesje reiniger voor visvijvers met daarin het goedje als ingrediënt en gaf dat aan haar man. Dertig minuten later werd hij doodziek. Gary stierf kort daarop in het ziekenhuis.

Lees het volledige artikel op onderstaande link:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1557854 ... -moordzaak


>>>>>>>>>>>>>>>>>

Dat zou bizar zijn als zijn vrouw hem heeft vermoord.
Want heel de pers was er van overtuigd dat het aan Trump lag met dat woord chloroquine wat hij gebruikte.
Zijn vrienden vonden het al raar dat hij een schoonmaakmiddel zou drinken waar je vijvers mee schoon maakt omdat het woord chloroquine op de fles stond.
Zelfde als dat je schoonmaakazijn gaat drinken omdat er azijn staat wat je normaal over de sla doet en ander voedsel.

Deze rechtszaak zal wel op veel belangstelling kunnen rekenen....
Ben benieuwd .

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Vitharr » 01 mei 2020, 10:19

Ik heb een Eureka moment maar jullie moeten me even vertrouwen want de bron (een topic op dit forum) is foetsie.

Op dit forum hebben we een discussie gehad in een topic over MMS. Dit is verdund bleekwater wat als wondermedicijn verkocht werd en op dat moment wereldwijd zwaar onder vuur lag. Het werd door Scientology geproduceerd maar dat hielden ze goed verborgen. 1 van de hoofdclaims was de wonderbaarlijke genezing van Malaria. Door het geëxperimenteer met medicijnen gedurende de Coronacrisis begon er bij mij iets te knagen en nu viel het muntje.

Chloroquine is onderdeel van een malariamedicijn. Vandaar dat die claim bij MMS dus gebruikt wordt. Chloroquine bleek ook effectief bij SARS-CoV. En dus is het ook uitgeprobeerd bij SARS-CoV-2 waar het blijkbaar nogal wat schade veroorzaakte.

Ik denk dat mensen die bekend zijn met MMS, en dat zijn er heeeeeel veel, hier dezelfde fout maken. Zij beseffen niet dat giftigheid alleen bepaald wordt door dosis! Chloroquine werkt bij Malaria en SARS-CoV en zij denken dat MMS de 'natuurlijke variant' van Chloroquine is. In het verdwenen topic heb ik volgens mij gelinkt naar de functie van Chloor in het afweersysteem van de mens. De denkfout was identiek aan wat Trump suggereerde. Bij MMS doodt chloor zogenaamd bacteriën omdat ze dat buiten het lichaam ook doet. Bij Chloroquine denkt men dat dit voor het virus opgaat.

De MMS hype was wereldwijd zo groot dat veel mensen 'geprimed' zijn voor de Chloroquine-denkfout. Ook in het geval van MMS werd namelijk gedacht dat de overheid mensen een wondermiddel af wilde nemen.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door taigitu » 01 mei 2020, 10:45

Vitharr schreef:
01 mei 2020, 10:19
Ik heb een Eureka moment maar jullie moeten me even vertrouwen want de bron (een topic op dit forum) is foetsie.

Op dit forum hebben we een discussie gehad in een topic over MMS. Dit is verdund bleekwater wat als wondermedicijn verkocht werd en op dat moment wereldwijd zwaar onder vuur lag. Het werd door Scientology geproduceerd maar dat hielden ze goed verborgen. 1 van de hoofdclaims was de wonderbaarlijke genezing van Malaria. Door het geëxperimenteer met medicijnen gedurende de Coronacrisis begon er bij mij iets te knagen en nu viel het muntje.

De MMS hype was wereldwijd zo groot dat veel mensen 'geprimed' zijn voor de Chloroquine-denkfout. Ook in het geval van MMS werd namelijk gedacht dat de overheid mensen een wondermiddel af wilde nemen.
Was dat in de periode dat ze test deden met MMS in Oeganda tegen malaria?


Master Mineral Supplement (MMS)
Zeer krachtige natuurgeneeskundige schoonmaker, laboratoriumkwaliteit!

MMS is de krachtigste schoonmaker waarover een natuurgeneeskundige kan beschikken, het ultieme paardemiddel.
MMS is chemisch gezien een heel eenvoudig product. MMS is een oplossing van natriumchloriet (25%) in gedestilleerd water. Door toevoeging van citroenzuur wordt deze oplossing omgezet in chloordioxide en de Ph waarde verlaagd. De kracht van MMS zit hem (kort door de chemische bocht) in het flink verhogen van het zuurstofniveau. Chloordioxide heeft twee vrije zuurstof radicalen. Doordat chloordioxide twee elektronen tekort komt is het negatief geladen. In het lichaam zal het overal waar het kan twee elektronen inpikken waardoor de 'inleveraar' uit elkaar gerukt wordt.
De chloordioxide valt vervolgens uiteen in natriumchloride (NaCl, keukenzout) en water (H2O).

Lees verder via onderstaande link:
https://www.heelbewust.com/detox/mms/ma ... lement-mms
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Vitharr » 01 mei 2020, 11:05

Ja, daar ging het OT toen over. Daarna gingen we er in spitten. Het topic wat ik bedoel laat zien hoe groot het toen was en het verbaast me enorm dat er nu met geen woord over gerept wordt. Het gaat me niet over de werkzaamheid maar hoe er over gedacht werd. De mindset die je rond MMS tegen kwam maakt mensen zeer ontvankelijk voor Trump's (zogenaamde) suggestie. (zogenaamd omdat als je naar zijn uitspraken luistert hij iets heel anders zegt dan wat er in de media van gemaakt is. En sterker nog, wat ik toen vond over het immuunsysteem valt in lijn met zijn denkpiste. Je moet het alleen op een andere manier binnenkrijgen. (We concludeerden in dat topic bijvoorbeeld dat je beter zout (NatriumChloride) kunt eten om chloor in je lichaam te krijgen dan bleekwater drinken.))
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door taigitu » 01 mei 2020, 12:51

Kilo's kippenpoep als oplossing voor te drukke parken

30 april 2020

In Zweden hebben ze een oplossing gevonden voor te drukke parken: kippenpoep.
Ze slaan daarmee twee strontvliegen in een klap: door de stank blijft iedereen weg, en het gras wordt bemest.
Normaal zou er rond deze tijd een festival in het park zijn, maar dat is afgeblazen vanwege corona.
Om te voorkomen dat mensen op eigen houtje zouden gaan feesten, werd dus deze oplossing bedacht.

Zie via de link:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/v ... kke-parken
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door univers » 01 mei 2020, 13:18

Dat spul stinkt, weet er alles van.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80653
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 01 mei 2020, 13:47

Vitharr ik ga op zoek naar het topic , kijken of ik het kan vinden.
I’ll be back. :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door taigitu » 01 mei 2020, 13:49

Tammy schreef:
01 mei 2020, 13:47
Vitharr ik ga op zoek naar het topic , kijken of ik het kan vinden.
I’ll be back. :wink:
Tammy........
Hij heeft het al gevonden, ik hoop dat je dit nog net lees.

viewtopic.php?f=39&t=17509
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80653
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 01 mei 2020, 13:52

Ja net gelezen bedankt , missie afgelopen voor mij. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 02 mei 2020, 11:27

dit is toch ergens om vragen
Ondanks een verbod op grote demonstraties zijn vrijdag in Berlijn meer dan duizend activisten samengekomen voor een 1 meibijeenkomst. Dat gebeurde op en bij de Oranienplatz in de wijk Kreuzberg in het centrum van de Duitse hoofdstad.
De autoriteiten hadden voor de Dag van de Arbeid toestemming gegeven voor twintig demonstraties met maximaal twintig deelnemers. De overwegend linkse actievoerders trokken zich daar weinig van aan.

Om grote samenscholingen te voorkomen heeft de politie veel straten in het centrum van Berlijn afgesloten. Actievoerders staken vuurwerk af en er waren spreekkoren tegen de politie. Agenten probeerden met luidsprekers de demonstranten duidelijk te maken dat ze zich moesten verspreiden.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 02 mei 2020, 11:29

Protesten in Californië tegen coronarestricties

LOS ANGELES (ANP/AFP) - Demonstranten zijn vrijdag in verschillende steden in de Amerikaanse staat Californië de straat opgegaan. Ze eisen verlichting van restricties die gelden om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan en verzetten zich tegen sluiting van sommige stranden door gouverneur Gavin Newsom.

Op ten minste elf plekken waren er protesten, onder meer in Sacramento, San Francisco, Los Angeles en San Diego. Demonstranten zwaaiden met Amerikaanse vlaggen en hadden borden met daarop teksten als "Vrijheid is essentieel", "Gruesome (gruwelijke) Newsom en "Open Californië". Ze droegen geen gezichtsmaskers en hielden zich niet aan de voorgeschreven onderlinge afstand.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 03 mei 2020, 07:17

ook weer zo´n heerlijke opmerking

Noord-Koreaanse leider springlevend: 'Maar niet 100 procent zeker' ,.,,, ja wat is ie nou??

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gast1

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Gast1 » 03 mei 2020, 10:37

Heel juist Herman, al een poos lang lees ik de tekst onder die koppen dan ook al niet meer. ;P!

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 03 mei 2020, 10:42

dank je Gast1 :hands:
alles van waarde is weerloos

Gast1

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Gast1 » 03 mei 2020, 11:07

herman50 schreef:
03 mei 2020, 10:42
dank je Gast1 :hands:
Ik had al afgesloten, maar heb voor jou nog even opgestart.

Je bent een aardige kerel Herman, en dat wilde ik graag nog even kwijt voordat ik nu ga fietsen met mijn vrouwtje.

:knuffie:

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 03 mei 2020, 11:39

heel fijne dag samen ;) ;P! ;P!
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door taigitu » 04 mei 2020, 13:25

Silly Walk-zebrapad onthuld in Spijkenisse

18-10-2018 Al een oud nieuwtje, maar wel leuk.

Met een ruk aan een gouden gordijn werd vanmiddag het Silly Walk zebrapad in Spijkenisse geopend door wethouder Mijnans.
Het silhouet van komiek John Cleese prijkt op het verkeersbord bij de oversteekplaats op de Raadhuislaan
als jong en oud hun benen in de lucht gooien.

Bas (38) was een van de eersten die een Silly Walk op het zebradpad mocht doen.
Hiervoor kreeg hij een speciale oorkonde.

Zie de video en lees meer via de link:
https://www.ad.nl/voorne-putten/silly-w ... ~aabf8924/
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 06 mei 2020, 10:51

vanmorgen in AD 80 demonstranten opgepakt ivm protest coronalockdown, na geen gehoor te geven aan de 1,50 afstand en luisteren naar politie werd ingegrepen, later werden er filmpjes openbaar die lieten zien hoe ze opeen zaten in een bus ....dus ze wisten dondersgoed waarom die 1,50 was .... >maarja een lolly, een aai over de bol en naar huis nee als ze zo graag buiten huis zijn laat ze lekker helpen bij de ic .....>kijken hou snel ze weg zijn angsthazen ....
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 06 mei 2020, 11:04

UCI-voorzitter over nieuwe wielerkalender: 'Ramp als de Tour niet doorgaat' :shock:
De Giro d'Italia en de Vuelta a España, de andere twee grote rondes naast de Tour, overlappen elkaar op de nieuwe kalender.
De Giro is van 3 tot en met 25 oktober en de Vuelta wordt van 20 oktober tot en met 8 november gehouden >>zie je het al voor je lekker in een novemberstorm [doh] [doh]
http://www.msn.com/nl-nl/sport/wielrenn ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie