Bizarre nieuwtjes

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80643
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 31 jan 2019, 11:28

Univers maar toch niet heel veel of wel ?
Dan trek ik mijn opmerking in.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door univers » 31 jan 2019, 11:40

Op de lagerschool had ik een klasgenoot met rood kroezend haar, op de vaart ook.
Op de ulo zat er een blonde gozer met kroezend haar.
Vrouwen hebben het ook, maar als het langer wordt valt het niet op.
En bij gekleurde mensen, heb je ook die stijl haar hebben.
Het is maar waar je mee gezegend wordt. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80643
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 31 jan 2019, 12:01

Kroeshaar is niet behouden natuurlijk aan alleen donkere mensen natuurlijk maar heeft wel de overhand volgens mij.
Ik ga het eens opzoeken.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80643
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 31 jan 2019, 12:05

Afbeelding
Jonge vrouw met kroeshaar.

Kroeshaar.

Kroeshaar is haar dat typerend is voor negroïde mensen. Het is haar dat gevormd wordt door veel en verschillende soorten kleine krulletjes. Deze kleine krulletjes en het feit dat ze verschillende richtingen uitgroeien geven dit haartype unieke eigenschappen. Een afrokapsel bijvoorbeeld is een karakteristiek kapsel voor kroeshaar.
Als gevolg van de eeuwenlange slavernij van negroïde Afrikanen heeft de naam kroeshaar voor sommigen een negatieve connotatie. In navolging van Aziatisch en Europees haar wordt daarom tegenwoordig ook de naam Afro-haar gebruikt om dit haartype aan te duiden.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Kroeshaar

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Had ik toch gelijk.
Ik wist alleen niet dat de naam kroeshaar ook als discriminerend word ervaren.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door univers » 31 jan 2019, 12:24

Lijkt mijn kleindochters wel.
Enkel zijn die mooier. :rolleys:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80643
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 31 jan 2019, 12:26

Die zijn zeker mooi toen ik de foto zag die je stuurde.
Jij bent een trotse opa . :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door univers » 31 jan 2019, 12:29

Daarom draag ik ook geen schoenen. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80643
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 31 jan 2019, 12:32

Die is leuk Univers. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13671
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Fenna » 31 jan 2019, 12:46

@Univers.
Smoesjes, geef maar toe.
Je hebt ze gewoon achter gelaten in het bos, dus niks naast je schoenen lopen.
Zie hier het bewijs.
Je hebt gewoon geen schoenen meer. :mrgreen:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Fenna op 31 jan 2019, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80643
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 31 jan 2019, 12:47

Fenna is nog leuker. :hahaha:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door univers » 31 jan 2019, 13:04

Die zullen wel van dienst geweest zijn, als het goed is zijn ze nog nieuw. :mrgreen:
Zelf heb ik ze nooit gekocht.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 01 feb 2019, 07:19

ik praat het niet goed ,maar waar hebbe ze het over 80 jaar terug ,,
De katholieke kerk in Texas heeft donderdag de namen van bijna 300 geestelijken die worden beschuldigd van kindermisbruik openbaar gemaakt. Sommige zaken gaan bijna tachtig jaar terug.
van het wangedrag van zo'n driehonderd priesters en andere geestelijken. Veel van die feiten zijn al verjaard.
Het schandaal zorgde er voor dat er een aartsbisschop opstapte. Hij werd er van beschuldigd van het misbruik geweten te hebben, al ontkent hij dat zelf. zelfs al heb je niks gedaan je naam ligt door het slijk en blijft zo
kijk naar wat zeg laatste 10 jaren is gebeurd,, en mijn belangrijkste vraag , waarom allen de kath kerk//, zijn die andere allemaal van die lieverdjes
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Berjan
Onderzoeker
Berichten: 272
Lid geworden op: 05 mar 2014, 16:05

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Berjan » 01 feb 2019, 10:28

herman50 schreef:
01 feb 2019, 07:19
ik praat het niet goed ,maar waar hebbe ze het over 80 jaar terug ,,
De katholieke kerk in Texas heeft donderdag de namen van bijna 300 geestelijken die worden beschuldigd van kindermisbruik openbaar gemaakt. Sommige zaken gaan bijna tachtig jaar terug.
van het wangedrag van zo'n driehonderd priesters en andere geestelijken. Veel van die feiten zijn al verjaard.
Het schandaal zorgde er voor dat er een aartsbisschop opstapte. Hij werd er van beschuldigd van het misbruik geweten te hebben, al ontkent hij dat zelf. zelfs al heb je niks gedaan je naam ligt door het slijk en blijft zo
kijk naar wat zeg laatste 10 jaren is gebeurd,, en mijn belangrijkste vraag , waarom allen de kath kerk//, zijn die andere allemaal van die lieverdjes
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
Volgens mij is dit vooral om mensen het idee te geven "de RK doet er wat mee". Vandaar dat het zaken zijn van 80 jaar geleden, zaken die veelal al verjaard zijn. De urgente zaken zullen ze niet zo snel behandelen.
Allemaal dus om mensen weer te bewegen om zich bij de RK aan te sluiten. Omdat vele mensen vanwege misbruikzaken weggaan bij de RK.
En die andere kerkgenootschappen hebben geen celibaat, dus die zullen zich minder snel aan kinderen vergrijpen. Die vergrijpen zich aan hun vrouw.
Boeddhistische monniken plegen ook misbruik, ook zij zijn celibatair. waaruit blijkt dat celibaat niet voor iedereen is weggelegd. Behalve voor de aseksuele mensen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13671
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Fenna » 01 feb 2019, 12:58

:post: Berjan
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 02 feb 2019, 07:41

wat dan met die Jehova getuigen,, die beslissen zelf wat er gebeurd .... is voor hen geen wet ...--en het gekke is ze komen er mee weg ook .. je hoort er nada van .. dan heb je ,,,,<JA IK WEET HET!!!-->dat lastig vallen van dames ...van jaren geleden staan ze nu plots op .. bekendste is iemand met poesjes .. hoor je er wat van noppie ...ja bij de komedianten ...rare wereld
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 02 feb 2019, 10:13

vraag me nou af , hoe zouden die vet betaalde of gekocht voetballers zich voelen als ze lezen over Rudi Koopmans,, dit zou toch een uiterste sportieve daad zijn als die gasten een paar losse ´centern´ ophoesten voor Rudi,, oke koop een -van mij part- prefab woning ..zet die op een stuk grond --en laat he zelf doen wat ie wil ,,,,maar nee joh da´s niks ...onee? je valt wel weer es op doordat je tóch laat zien dat je mens bent ..maar hoeveel denken nog aan een ander .....-- <nou weet ik het zijn ook maar weer´´ slaven´´ ....ze zijn toch gekocht?, ja en de club krijgt /neemt ook een paar losse stuivers >
je moet er niet aan denken dat je nu zo zit

Afbeelding [doh]
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 02 feb 2019, 12:53

en daar zate we op te wachten , nog effe en we hebben een WW3 [burn]

Ook Rusland trekt zich uit het Amerikaans-Russische ontwapeningsverdrag. President Vladimir Poetin heeft dit zaterdag bekendgemaakt, een dag nadat de Verenigde Staten zeiden het INF-verdrag op te schorten.

Het INF-verdrag is een overeenkomst tussen de VS en de Sovjet-Unie, die eind 1987 werd getekend door de Amerikaanse en Russische leiders Ronald Reagan en Michail Gorbatsjov.
De Amerikaanse president Donald Trump heeft gezegd dat Rusland het verdrag schendt, maar Poetin bestrijdt dat. Hij stelt dat de Verenigde Staten zich zelf niet aan het verdrag hebben gehouden en een inspectie van het Amerikaans wapenarsenaal nodig is.

Poetin gaat nu nieuwe raketten laten bouwen, meldt het Kremlin zaterdag. Ook heeft hij ministers opgedragen geen ontwapeningsgesprekken met de Verenigde Staten te initiëren.

De Amerikaanse minister Mike Pompeo (Buitenlandse Zaken) waarschuwde vrijdag het INF-verdrag over zes maanden definitief te beëindigen, tenzij Rusland stopt met het schenden van de afspraak uit de Koude Oorlog.

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP [doh] :?
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 02 feb 2019, 12:58

de lachende 3e en/of bijdehandste
De Verenigde Staten moeten de meningsverschillen met Rusland oplossen via een dialoog, in plaats van te dreigen zich uit een belangrijk ontwapeningsakkoord terug te trekken. Dat heeft het Chinese ministerie van Buitenlandse Zaken gemeld.
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Mike Pompeo zei vrijdag dat Washington binnen zes maanden uit het akkoord stapt, tenzij Rusland zich weer „volledig en controleerbaar” aan het verdrag houdt. Volgens Washington schendt Moskou met nieuwe kruisraketten het akkoord, dat dergelijke wapens met een bereik van 500 tot 5500 kilometer verbiedt.

„Het akkoord heeft een groot belang om de relaties tussen grootmachten te verbeteren, internationale en regionale vrede te versterken en wereldwijd de strategische balans en stabiliteit te bewaren”, stelt China
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 04 feb 2019, 07:20

Ze vinden hem in die zee echt niet terug ,,, waar een wil is is een weg ;;;;;;

Privé-onderzoekers speurden met twee boten naar het vermiste toestel, nadat de officiële zoekactie zonder resultaat was gestaakt en via een online-actie na enkele dagen ruim 220.000 euro voor de zoektocht was ingezameld.

Volgens een van de onderzoekers, David Mearns, heeft de boot FPV Morven het toestel zondagmorgen gevonden. Die locatie is met het Britse onderzoeksteam voor vliegtuigongelukken (AAIB) gedeeld, die het vliegtuig met het zoekschip GEO OCEAN III en een onderwaterrobot hebben geïdentificeerd. De AAIB maakt volgens Mearns maandagochtend meer bekend.

De 28-jarige Sala vertrok maandag 21 januari met een klein vliegtuig van Frankrijk naar Cardiff, nadat de voetballer van FC Nantes voor 20 miljoen euro was overgenomen door Cardiff City. Het vliegtuig verdween maandagavond van de radar boven het Kanaal.

Grote zoekacties rond de Kanaaleilanden hadden tot dusverre niets opgeleverd. Langs de Franse kust zijn afgelopen week twee zitkussens gevonden die volgens het Britse AAIB vermoedelijk van het vermiste toestel zijn.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5805
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 06 feb 2019, 09:25

niet om het een of ander maar als je dit leest wat moet je dan denken , kijk vooral naar het ´genoemde´ bedrag .....BIZAR

.... verleent geen medewerking aan het vertrek van Alfred Schreuder, zo schrijft De Telegraaf woensdag. RB Leipzig heeft zich officieel gemeld en is bereid om rond een miljoen euro voor de assistent-trainer te betalen.

http://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal/ ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie