Bizarre nieuwtjes

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80378
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 25 nov 2012, 06:45

Hahaha leuk gezegt Susan van dat ei. :mrgreen:

Ik denk ook zo.
Tammy is er ook nog denk ik altijd.
Vind heerlijk om moeder te zijn, maar ben er zelf ook nog.
Maar die vrouw is kennelijk gelukkig zo.
Ik zal zoiets nooit snappen, maar dat hoeft ook niet.
Iedereen is anders. :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Gast1 » 25 nov 2012, 10:01

En wat jij destijds deed ook niet hoor Gast1, jeetje mina zeg ...
*1*

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Susan » 26 nov 2012, 15:10

Gast1 schreef:
En wat jij destijds deed ook niet hoor Gast1, jeetje mina zeg ...
*1*
Wel ja, toemaar!
Ik weet wie het zegt, en meen jou de afgelopen jaren inmiddels door en door te hebben leren kennen...dus zo'n 'gebaar' kan je rustig maken hoor :mrgreen:
Niet meer alleen als digitale vrienden, ook onze 'wederhelften' delen hier gelukkig in,prachtig hoe dat toch kan gaan he :grin:
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80378
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 06 dec 2012, 06:16

Gevangene te dik om te ontsnappen door gat in muur.

Afbeelding

Vaak is het leven van cipiers geen pretje, maar die van een gevangenis in het Braziliaanse Ceres konden een glimlach toch nauwelijks onderdrukken bij een mislukte ontsnappingspoging. Rafael Valadao, 100 kg droog aan de haak, was erin geslaagd een groot gat in zijn cel te maken, maar helaas niet groot genoeg om zijn corpulente lijf er helemaal door te wringen. Halfweg bleef de gehavende gevangene steken. Iets meer marge inbouwen volgende keer... De brandweer moest eraan te pas komen om Valadao te bevrijden uit zijn hachelijke positie en dan weer op te sluiten.


Afbeelding

Toch was er niet alleen reden tot lachen. Een veel dunnere gevangene was eerder wel door het gat, dat ze gemaakt hadden met een metalen staaf, kunnen ontsnappen en wordt nog opgespoord. Twee van zijn celgenoten konden er ook niet om lachen. Omdat Valadao bleef steken, konden zij ook niet ontsnappen door het gat en zaten ongeduldig te ijsberen en te duwen in hun cel. Aan de andere kant van de muur maakten de cipiers de afgang voor de te dikke gevangene nog groter door hem extra belachelijk te maken en hun tijd te nemen om hem uit zijn lijden te verlossen. Vernederend natuurlijk dat een gevangene bij een mislukte ontsnappingspoging de cipiers om hulp moet roepen.

Gebroken rib.

Rond 2u 's nachts kwam de brandweer ter plaatse. Het was een hele ondernemeing om Valadao los te krijgen. Onder zware bewaking moest hij eerst nog naar het ziekenhuis om onder meer zijn gebroken rib te laten verzorgen. Vervolgens werd hij terug opgesloten in zijn cel.

Bron: HLN.

Afbeelding

Afbeelding


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Misschien van te voren even lijnen ? :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80378
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 09 dec 2012, 07:21

Man waant zich James Bond en springt in ondergoed op dak bestelwagen gangsters.

Afbeelding


De inwoners van Villemomble bij Parijs moeten even gedacht hebben dat er opnames van een nieuwe James Bond-film aan de gang waren in de straten van hun stadje, maar het was bittere ernst. Een vermetele man waande zich even 007 en sprong zonder verpinken in zijn ondergoed op het dak van de bestelwagen van de gangsters die zijn lading aan het stelen waren. Een kilometer lang lag de man in zijn hachelijke positie op de bestelwagen die aan volle snelheid voortraasde. Heel wat veiligheidscamera's pikten beelden op van de spectaculaire achtervolging. Uiteindelijk kon dankzij de moedige man een van de gangsters bij de kraag vatten, toen de bestelwagen zich vastreed in het verkeer. De andere vluchtte weg.

De would-be James Bond is een chauffeur van Poolse origine die een lading schoenen naar Engeland moest brengen. Hij stopte aan een hotel in Villemomble, even ten noorden van Parijs. Door het raam van zijn hotelkamer merkte de chauffeur plots op dat twee mannen zich verdacht gedroegen. Terwijl zijn handlanger op de uitkijk stond, forceerde een gangster de deur van de bestelwagen van de Poolse chauffeur. Met z'n tweeën stalen ze een grote hoeveelheid schoenen die ze ijllings aan het overladen waren in hun bestelwagen.

In onderbroek, T-shirt en sokken .

De Poolse man, die zich nog aan het aankleden was, aarzelde geen moment en liet alles vallen. Hij spurtte in onderbroek, T-shirt en sokken naar de uitgang en zette de achtervolging in. Zonder zich vragen te stellen sprong hij vervolgens op het dak van de wegrijdende bestelwagen. In heuse 007-stijl klampte de man zich vast aan de bagagedrager op het dak van de bestelwagen.

Portier geopend.

De twee gangsters waren duidelijk verrast door de stunt van hun slachtoffer en scheurden aan hoge snelheid door de straten van Villemomble. Een kilometer lang hing de Poolse man te bengelen op het dak, maar zoals het een echte James Bond betaamt, liet hij het daar niet bij. Hij slaagde erin het chauffeursportier van de rijdende auto te openen.

Diplomatische poging.

Uiteindelijk werd de bestelwagen opgehouden in het drukke verkeer. Een gangster vluchtte te voet weg. De Poolse man kon de andere gangster overmeesteren. Die probeerde het nog over een diplomatische boeg te gooien door hem voor te stellen de gestolen schoenen gewoon terug te geven, maar daar had de Pool geen oren naar. Getuigen hadden ondertussen al de politie gebeld en die was snel ter plaatse om de dief in de boeien te slaan. Hij moet voor de ondeezoeksrechter verschijnen. En de Poolse chauffeur? Die kon na zijn heldhaftige actie alle gestolen goederen recuperen en zijn weg naar Engeland verder zetten. Eind goed, al goed!

Bron: [url=http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... ters.dhtml] HLN. [/iurl]


>>>>>>>>>>>>>>>>>>.


En dat is de echte James Bond. ! :mrgreen:
Goed gedaan van die man, gelukkig is hij ok. ;P!

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80378
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 23 dec 2012, 08:29

Afbeelding


Chinese jongen geboren met twee vampiertanden.

Een Chinese tienerjongen heeft sinds zijn geboorte alleen twee scherpe voortanden, waardoor hij op een vampier lijkt. Mama Wang Hui nam eerder deze week voor het eerst haar zestienjarige zoon Wang Pengfei mee naar een plaatselijk ziekenhuis voor medische tests.

Het medisch onderzoek leverde maar weinig op. Artsen staan voor een raadsel, ze kennen de oorzaak van deze misvorming aan de tanden niet. De foto's kun je hier bekijken. Experts zeggen dat de jongen alleen een operatie aan zijn gebit kan ondergaan als hij volwassen is. Om normale tanden te creëren, zou zijn moeder 8.600 euro moeten neertellen.

De jongen wordt vanwege zijn bijzondere uiterlijk erg gepest, zijn klasgenoten staren hem aan en fluisteren over hem. Wang is hierdoor zo verlegen dat hij zelfs nooit poseert voor foto's. Zijn moeder is erg bezorgd: 'Hij heeft geen vrienden omdat hij begint te beseffen dat hij anders is dan de rest.'

Bron: AD.nl


Kijk HIER voor de foto.


<<<<<<<<<<<<<<<<<

Sneu voor die jongen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door taigitu » 23 dec 2012, 10:34

Ik zou eerder zeggen dat het slangentanden zijn omdat ze erg dicht bij elkaar zitten.
Erg vervelend voor het joch.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80378
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 28 dec 2012, 04:45

Groot aquarium barst uiteen in Chinees winkelcentrum.

In een winkelcentrum in de Chinese miljoenenstad Shanghai zijn vorige week vijftien gewonden gevallen nadat de wand van een groot aquarium het begaf. Rondvliegend glas en het overspoelende water bezorgden acht bezoekers en zeven werknemers snijwonden en kneuzingen, schrijft de Amerikaanse nieuwssite Huffington Post.

"Het leek wel een bomexplosie", vertelde een verkoper aan de krant China Daily. Een bewakingscamera registreerde de ongewone gebeurtenis.

Hoe de wand van het 33 ton wegende pronkstuk aan de ingang van Shanghai's Orient Shopping Center kon uiteenbarsten, wordt nog onderzocht door de politie. Het koude weer in de stad en inferieure bouwmaterialen lagen mogelijk aan de basis van de breuk, bericht de Britse zender BBC.

Afgelopen juli rezen al mankementen aan de twee jaar oude tank. Drie citroenhaaien stierven toen door een gebroken waterleiding. Bij het incident van 19 december lieten opnieuw drie citroenhaaien het leven, evenals verschillende schildpadden en kleine vissen.

Het winkelcentrum is voorlopig niet van plan te investeren in een nieuw aquarium, weten lokale media.

Bron: HLN.

[youtube-2]http://www.youtube.com/watch?v=CyrA2k96 ... r_embedded[/youtube-2]

<<<<<<<<<<<<<<<

Arme dieren. :-|

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80378
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 04 jan 2013, 04:29

Afbeelding


Tieners geven ouders slaappil om langer te internetten.

Twee tienermeisjes in het stadje Rocklin in de staat Californië zijn gearresteerd omdat ze de nietsvermoedende ouders van een van hen een slaapmiddel hadden gegeven om langer op internet te kunnen surfen.

Volgens de politie vond een van de meisjes dat haar ouders te strikt waren. Ze mocht namelijk niet na 10 uur 's avonds op internet. Ze stopte daarom het slaapmiddel van een vriendin, die de medicijnen op recept had gekregen, in de milkshakes van haar ouders.

Die dronken ongeveer een kwart op, omdat ze de smaak vreemd vonden. Ze hadden echter genoeg gedronken om in slaap te vallen. Ze werden pas 's ochtends weer wakker en vermoedden dat ze waren gedrogeerd. Daarop gingen de ouders naar de politie.

Bron: AD.nl


<<<<<<<<<<<<<<<<<<


Nice kids..........

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door taigitu » 04 jan 2013, 19:58

Afbeelding
So THAT’S what it’s like to be eaten by a polar bear! Photographer inches from
animal’s jaws as he takes wildlife shots from safety of perspex cage

Cameraman Gordon Buchanan endured 45-minute attack from hungry female
bear who wanted to feed her cubs
BBC man says he was the most frightened he's ever been - and the
microphone picked up noise of his heart racing

Meer foto's via deze link:
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... orway.html
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80378
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 05 jan 2013, 05:12

Allemachtig wat een mooie foto`s en ook dat filmpje , maar doodeng! :shock:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Gast1 » 05 jan 2013, 08:19

Potverdrie, inderdaad zeg. Prachtige foto's ..........

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Susan » 05 jan 2013, 09:31

Wat prachtig!
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80378
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 09 jan 2013, 07:27

Wethouder pleit voor plassen onder douche.

Afbeelding

We moeten plassen onder de douche om water te besparen. Als het aan wethouder Bert Wassink van de Drentse gemeente Aa en Hunze (met dorpen als Rolde, Gasselte en Gieten) ligt, moet iedereen dat doen.

Het is een serieuze boodschap in het kader van het project Duurzaam Aa en Hunze 2013, schrijft het AD vandaag.

'Het bespaart veel schoon water en dat is goed voor het milieu,' zegt Wassink. 'Als je douchen en plassen combineert en daarmee veel water én euro's bespaart... waarom niet?'

De meest recente cijfers geven aan dat een persoon bij het douchen gemiddeld 39 liter water per dag gebruikt en 36 liter bij het doortrekken van het toilet. Als je plast tijdens het douchen scheelt dat dus een aardige scheut schoon water, die je anders door de wc spoelt.

Is de wethouder zelf al begonnen met deze vorm van waterbesparing? Wassink: 'Ja, dat durf ik rustig toe te geven.'

Bron: AD.nl


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Weer zo`n gestoorde milieufreak. :rolfl:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Beatrix Kiddo » 09 jan 2013, 09:18

Waarom gestoord? Je plee doorspoelen met schoon drinkwater, *dat* is gestoord.
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

Gast1

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Gast1 » 09 jan 2013, 16:57

Beatrix Kiddo schreef:Waarom gestoord? Je plee doorspoelen met schoon drinkwater, *dat* is gestoord.
Ja, dat klopt. Ik heb dat ook altijd belachelijk gevonden. Mijn vader had vroeger het grondwater op het toilet aangesloten, dat scheelde niet alleen geld maar ook kostbaar drinkwater. Verder ken ik iemand die het regenwater opvangt en zijn toilet er mee doorspoelt. En jawel hoor, tijdens het douchen doe ik dus ook wat de wethouder doet.

aquarius

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door aquarius » 09 jan 2013, 17:19

Heb al jaren een grote baksteen in de stortbak .,scheelt heel wat litertjes .
Ook een wc met een spaarknop is een optie.

Gast1

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Gast1 » 09 jan 2013, 18:33

Da's ook een idee. In plaats van een baksteen heb ik aan het afstelschroefje gedraaid. Ik spoel steeds zes liter weg, en bij een keutel van een voorzichtig formaat is dat precies voldoende. Plasjes gaan weg met de knop heel even aan te raken en bij een keutel spoel je het dan weer allemaal door. :grin:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80378
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 10 jan 2013, 02:50

Kiddo, ik heb geen zin om te plassen onder de douche. :mrgreen:
Daar heb ik namelijk een toilet voor.
Met spaarknop.
Dat is voor mij voldoende. :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Beatrix Kiddo
Leraar
Berichten: 2386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:50

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Beatrix Kiddo » 10 jan 2013, 08:45

Tammy schreef:Kiddo, ik heb geen zin om te plassen onder de douche. :mrgreen:
Daar heb ik namelijk een toilet voor.
Met spaarknop.
En dan gebruik je waarschijnlijk nog minder water dan wanneer je iets langer onder de douche zou staan om te plassen. Dat argument hoorde ik gisteren op TV; ik had er zelf niet aan gedacht.
Afbeelding
It's mercy, compassion, and forgiveness I lack. Not rationality.

Plaats reactie