Bizarre nieuwtjes

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door taigitu » 10 mar 2013, 10:36

Spookbruiden' in China gewild

Een begraafplaats in China Een begraafplaats in China
Wikimedia / Creative Commons / Mti
Toegevoegd: vrijdag 8 mrt 2013, 11:30
Update: vrijdag 8 mrt 2013, 11:37

In China zijn vier mannen veroordeeld tot een celstraf voor het opgraven van tien
dode vrouwen. De vier hebben met het verkopen van de lijken bijna 20.000 euro verdiend.

De zogenoemde 'spookbruiden' werden verkocht aan ouders van dode, vrijgezelle
mannen. De resten werden na een speciale ceremonie naast de overleden zoon begraven.

Veel Chinezen geloven dat de ziel van een dode vrijgezel voor altijd in het
ouderlijk huis zal ronddwalen en ongeluk brengt in en rond het huis. Met een
vrouw naast hem in het graf zou de ziel tot rust komen.

Verboden
In een aantal gebieden in China is het nog steeds gebruikelijk om na de dood van
een man een vrouw te zoeken. Spookhuwelijken werden jaren geleden al
verboden, maar door de economische groei in China kunnen steeds meer families
een spookbruid betalen en komt de handel in lijken weer op gang.

De prijs van een spookbruid kan oplopen tot duizenden euro's.
Hoe gaver het lijk is, hoe hoger de prijs.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door univers » 10 mar 2013, 11:16

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Susan » 10 mar 2013, 11:30

:shock: :shock:
Wat een bizarre wereld is het soms toch...
Als dat hier ook alsnog een 'gewoonte' zou worden,
hoeveel werkelozen zouden daar dan hun geld mee willen verdienen...brrr! [think]
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door taigitu » 10 mar 2013, 11:43

Het kan een dimensie toevoegen aan het concept 'postorderbruid'......
Afbeelding
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 12 mar 2013, 03:53

Twee zusjes overwinnen tegelijk kanker.

Afbeelding
Megan en Rebekah. (r.)

Twee zusjes uit het Schotse Kirkcaldy zijn erin geslaagd om tegelijk hun agressieve kanker te overwinnen. 'Ze zeiden ons dat we meer kans hadden om twee keer de lotto te winnen dan dat onze dochters er allebei zouden doorkomen', aldus de dolgelukkige moeder van Rebekah (13) en Megan Rae (11).

Met slechts enkele maanden ertussen kregen de zusjes Rebekah en Megan de diagnose te horen. Eerst werd bij Rebekah het Ewing-sarcoom (een zeer kwaadaardige vorm van botkanker) vastgesteld. Het meisje ontdekte dit toen ze in september 2011 een gezwel voelde op haar arm. 'Rebekah vroeg me of ze zou sterven. Hoewel de dokters haar probeerden gerust te stellen, was dit het meest verontrustende nieuws dat we ooit konden krijgen', aldus de 40-jarige moeder. 'Ze was amper 11 jaar oud toen ze ons vertelden dat ze kanker had. Het was te veel om te verwerken.'

Bloedkanker.

Alsof dat nog niet genoeg tegenslag was voor één gezin, kreeg haar jongere zusje Megan acht maanden later in mei eveneens te horen dat ze kanker had. 'Megan ontdekte een bultje achter haar oor. Sinds ze de strijd van haar zus van dichtbij had meegemaakt, was ze zo bang dat ze ook een gezwel zou ontdekken', aldus de moeder. 'Om het zekere voor het onzekere te nemen, gingen we met haar naar de dokter voor een check-up.' Chirurgen hebben het gezwel verwijderd, maar brachten even later het gezin nog meer slecht nieuws: ook Megan leed aan kanker, meer bepaald aan het maligne lymfoon, een vorm van bloedkanker.

'Ik kreeg te horen dat ook mijn tweede dochter kanker had. Rebekah was er nog steeds tegen aan het vechten en nu had Megan het ook. Ik wilde het niet geloven. Ze zeiden me dat Megan eveneens chemotherapie zou krijgen, net zoals haar zus. Maar ik had van dichtbij meegemaakt wat Rebekah allemaal had moeten doorstaan: de pijn, het haarverlies, de misselijkheid. Moesten we dit nu echt allemaal herbeleven?'

Steun van zus.

Gelukkig kreeg de kleine Megan veel steun van haar oudere zus. Toen de chemotherapie van start ging, begonnen immers ook haar haren uit te vallen. 'Rebekah verzekerde Megan dat ze zich beter zou voelen door haar haren gewoon allemaal af te scheren. Dat gaf haar de nodige kracht', aldus de mama. 'Hoewel het even ervoor Megan was die Rebeka de nodige steun gaf, waren de rollen nu omgedraaid.'

Allebei genezen.

De hevige strijd van de zusjes wierp zijn vruchten af. Terwijl Rebekah in augustus genezen werd verklaard, hoorde Megan even later in september eveneens het goede nieuws. 'Het nieuws dat mijn meisjes de verschrikkelijke ziekte allebei hadden overwonnen, was het beste dat we konden krijgen', aldus hun moeder. Hoewel beide zusjes een hevige strijd hebben moeten voeren om ziekte te verslaan, kunnen ze hun geluk niet meer op: 'We proberen het verleden achter ons te laten, zodat we eindelijk de draad van ons leven opnieuw kunnen opnemen', besluit de moeder.

Bron: AD.nl


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Wat ben ik blij dat ze het allebei hebben gered.
Jeetje wat bizar om in 1 jaar tijd allebei zo ziek te worden.
Gelukkig zijn ze ok.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

tofu_kronos

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door tofu_kronos » 12 mar 2013, 23:08

shit happens, meer kan ik nie zeggen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 14 mar 2013, 02:22

Inderdaad Tofu, dit is echt bizar.
Gelukkig zijn ze ok voor nu.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 24 mar 2013, 07:29

Man krijgt hartinfarct na vrijspraak .

De ten onrechte veroordeelde Amerikaan David Ranta heeft kort na zijn vrijlating een hartinfarct gekregen. De toestand van de 58-jarige inwoner van New York is stabiel, maakte zijn advocaat zaterdag bekend.

Afbeelding


Ranta zat in de Verenigde Staten 23 jaar vast voor de moord op een rabbijn. De Amerikaan kwam donderdag op vrije voeten, nadat een belangrijke getuige zijn verklaring tegen hem had ingetrokken. De man verklaarde dat een rechercheur hem destijds opdracht had gegeven Ranta als dader aan te wijzen.

De 58-jarige kon niet lang genieten van zijn vrijheid. Hij kreeg vrijdag een hartinfarct en moest met spoed in het ziekenhuis worden opgenomen. Volgens de advocaat hebben de lange gevangenisstraf en de „intense emoties van de afgelopen dagen” een grote invloed gehad op de gezondheid van Ranta.

Bron: De Telegraaf.


>>>>>>>>>>>>>>>>


Alsjeblieft zeg, laat hem herstellen.
Want het zou toch verschrikkelijk zijn als hij nu zou overlijden. :-|

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door taigitu » 26 mar 2013, 09:58

12 van '12 Er zijn van die koppen, daar moet je gewoon op klikken. Ook al belooft het verhaal te mooi om waar te zijn, ook al verlangt de ratio klikterughoudendheid, ook al ben je het bericht tien seconden later weer vergeten. 2012 in 12 bizarre berichten waarvan het waarheidsgehalte soms op z'n minst twijfelachtig is.

12. CEO bidt en ontslaat na herverkiezing Obama
De dag na de herverkiezing van Barack Obama in de Verenigde Staten riep topman Robert E. Murray zijn personeel bij elkaar. Het was tijd voor een gebed. Daarin sprak hij zijn onvrede uit over de weg die het land nu op zou gaan. En - nu hij toch aan het bidden was - vroeg hij meteen maar vergiffenis voor de besluiten die hij minuten later aankondigde. 156 werknemers moesten het bedrijf verlaten. De reden: 'de oorlog tegen kolen' die Obama vast en zeker in zou zetten.
http://www.washingtonpost.com/business/ ... story.html

11. Sofie Vergara eet een banaan
De Amerikaanse Hollywood-roddel-showbizz-site TMZ komt soms met spijkerharde primeurs, en soms met berichten waarvan je denkt: hier moet meer achter zitten. Bijvoorbeeld het bericht over de Modern Family-actrice Sofie Vergara. Zij at een banaan. En dat was nieuws.

10. Justin Bieber is familie van Ryan Gosling, Avril Lavigne en Celine Dion
Echt waar, ancestry.com heeft het uitgezocht. Ergens in de 17de eeuw liep een gemeenschappelijke voorvader rond. Het klopt dus dat alle Canadezen elkaar kennen, schrijft Radaronline, die het opmerkelijke feit brengt als 'exclusief nieuws'.

9. Amerikanen wilden de maan opblazen
Geheime projecten doen het ook altijd goed. Zo wilden de Amerikanen de maan opblazen met kernbommen, meldt de Sydney Morning Herald. Of althans: er een paar flinke ontploffingen op laten plaatsvinden. Om de Russen te imponeren uiteraard. Het plan werd nooit uitgevoerd, de Amerikaanse instanties ontkennen elke betrokkenheid.

8. Shakira aangevallen door zeeleeuw
Ternauwernood overleefde zangeres Shakira dit jaar een aanval van een zeeleeuw. Ze wilde een foto maken van het 'gigantische beest', maar deze sprong uit het water en probeerde haar te bijten, zo weet The Sun. Gelukkig wist haar broer haar met gevaar voor eigen leven weg te trekken, waardoor ze slechts lichte schrammen aan het incident overhield.

7. Noord-Korea ontdekt nest van een eenhoorn
Archeologen in Pyongyang - de hoofdstad van Noord-Korea - hebben begin deze maand de vondst van een hol van het mythische dier de eenhoorn 'herbevestigd'. Dat werd gemeld door het KCNA (Korean Central News Agency), het officiële staatspersbureau van Noord-Korea, dus wie zijn wij om eraan te twijfelen.

6. Het geheim voor fit (padden)sperma: vaak paren
Om het sperma fit en actief te houden, is het voor padden van belang vaak te paren in de lente. Hoe vaker zij een vrouwtje mogen bevruchten, des te beter de kwaliteit van hun zaad is. Het is nog even speculeren wat dit voor het paringsgedrag van mensen en andere dieren betekent, aldus de ScienceDaily, maar het zou kunnen dat mannetjes het niet erg vinden om met lelijke vrouwtjes te paren om zo de kwaliteit van hun sperma op orde te houden.

5. Minnaar 'gekneld' in vrouw na vloek bedrogen echtgenoot
De gehele top-5 komt van de collega's van hln.be, de ongekroonde koningen van de 'bizarrekes' - zoals de berichten bij onze zuiderburen worden genoemd. Het Vlaams laten we staan, dat maakt de berichten alleen maar sappiger.

We beginnen met een artikel uit Kenia.
'Een bedrogen Keniaan heeft zijn overspelige echtgenote flink te grazen genomen. De horendragende man sprak namelijk een vloek uit terwijl het naast de pot pissende koppel de liefde aan het bedrijven was. Gevolg: het liefdespaar raakte urenlang in elkaar vastgekneld.

De politie van Nairobi werd naar de stomende plaats van de misdaad geroepen, maar ook zij kregen de liefdesknoop niet ontward. Er kwam zelfs een spuitbus met glijmiddel aan te pas, maar ook dat mocht niet baten.'

4. Man strijkt zijn gezicht nadat telefoon rinkelt
'Ik had besloten me aan de berg strijk te begeven terwijl mijn vrouw Lila uit werken was', aldus de man uit Elbag. 'Om het leed te verzachten, zette ik de tv aan om naar het boksen te kijken'.

'Ik liet me echter zodanig meeslepen door de bokswedstrijd dat ik het hete strijkijzer tegen m'n gezicht zette, denkende dat het de telefoon was die rinkelde. De pijn was verschrikkelijk', doet Tomas het relaas van zijn blunder.

3. Schoon ondergoed verraadt schuinsmarcheerder
Een Palestijn kwam dit jaar met een originele oplossing voor zijn geldprobleem. Hij trouwde een tweede vrouw die hem van geld voorzag. En schoon ondergoed. En juist dat wekte het wantrouwen van zijn eerste vrouw die de politie op hem afstuurde.

2. Teelbaletende vis gevangen in Amerikaans meer
In de Amerikaanse staat Illinois werd deze zomer een pacu gevangen, een vis 'die zo nu en dan een visserskloot lust'. Een gevaarlijke vis, want zo zouden er op Papoea-Nieuw-Guinea vorig jaar twee vissers zijn doodgebloed nadat een pacu de scherpe tanden in het scrotum had gezet.

1. Vrouw baart 'veulen' in kerk
Een bericht over een 'even schokkend als ongelooflijk tafereel'. Gedurende een kerkdienst begon een zwangere vrouw in Nigeria te schreeuwen. 'Korte tijd later begon ze hevig te bloeden en beviel ze van haar afschrikwekkende vrucht.' Een wezen dat op een veulen leek, aldus HLN.
Het is bijna 1 april, dus deze berichtjes kunnen nu wel.
Laatst gewijzigd door taigitu op 26 mar 2013, 14:15, 3 keer totaal gewijzigd.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Susan » 26 mar 2013, 12:42

Dit even weggehaald, was reactie op inmiddels verwijderd bericht.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door taigitu » 27 mar 2013, 10:13

Goedmakertje mama: kein bonbon

ANPAfbeelding
Toegevoegd: dinsdag 26 mrt 2013, 11:49
Update: dinsdag 26 mrt 2013, 12:00

Een Duits meisje van 17 dat haar moeder bonbons wilde geven als goedmakertje na een ruzie moet op zoek naar iets anders. Een supermarktkassière in Greifswald weigerde haar de bonbons te verkopen: in de chocolaatjes zat likeur en sterke drank mag niet aan kinderen en jongeren worden verkocht.

De dochter had die dag bij het ontbijt ruzie gehad met haar moeder. Tot woede van de dochter mocht haar vriendje niet bij haar thuis blijven slapen. Later kreeg de 17-jarige spijt van haar woorden en ze ging op zoek naar de lievelingsbonbons van haar moeder.

De kassière die weigerde haar de doos Mon Chéri te verkopen heeft volgens fabrikant Ferrero gelijk, meldt de krant Bild. Een krat bier als goedmakertje was wel mogelijk geweest. De minimumleeftijd voor het kopen van bier in Duitsland is 16.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Susan » 27 mar 2013, 10:58

Hahahaa, te zot voor woorden.
Al moet ik er bij zeggen, dat ik als 16 jarige met een vriendin een hele grote zak met rumbonen in een keer had opgegeten,daar zat echte sterke rum in...
Wat we goed merkten hoor, giebelig en wat 'zweverig'
gingen op de fiets naar mijn oma. Langs een kaarsrechte weg die opeens heel wonderlijk erg 'bochtig' was geworden. Ik overdrijf niet hoor, dat spul werkt! :mrgreen:
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door taigitu » 27 mar 2013, 11:24

Susan schreef:Hahahaa, te zot voor woorden.
Al moet ik er bij zeggen, dat ik als 16 jarige met een vriendin een hele grote zak met rumbonen in een keer had opgegeten,daar zat echte sterke rum in...
Ja, ze kunnen inderdaad pittig zijn. Als je ze net hebt gegeten en je wordt door de politie aangehouden om te blazen dan scoor je hoog. Je hoorde het ook nog wel eens als smoes als iemand werd aangehouden.
Alleen is het natuurlijk wel idioot dat je ze wel een krat bier kan kopen.
Ze wilde geen krat bonbons.....
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 04 apr 2013, 04:37

"Saoedische rechtbank veroordeelt man tot verlamming".

Afbeelding

Een rechtbank in Saoedi-Arabië zou een man hebben veroordeeld tot verlamming, zo melden lokale media. Dat als vergelding omdat hij tien jaar eerder zijn beste vriend neerstak, waardoor die verlamd raakte. Mensenrechtenorganisatie Amnesty International noemt het nieuws schandalig.

De Engelstalige lokale krant The Saudi Gazette berichtte het voorbije weekend over het vonnis. De veroordeelde Ali Al-Khawahir was 14 jaar oud toen hij tien jaar geleden zijn beste vriend neerstak, waardoor die vanaf zijn middel verlamd raakte. Al-Khawahir zit sindsdien in de gevangenis. Als hij als compensatie geen 1 miljoen riyal (ruim 200.000 euro) kan betalen, zal hij zelf verlamd worden door de Saoedische autoriteiten. Dat zou een voorbeeld zijn van 'qisas', weerwraak, die vaak onderdeel uitmaakt van de rechtspraak in landen die de islamitische wet, de Sharia, hanteren.

Amnesty International reageert woedend op de berichtgeving. "Iemand verlammen als straf voor een misdaad zou foltering zijn", klinkt het daar. "Dat een dergelijke straf zou toegepast worden is extreem shockerend, zelfs in een land waar geseling vaak als straf wordt gehanteerd. Hoog tijd dat de autoriteiten in Saoedi-Arabië hun internationale wettelijke verplichtingen beginnen te respecteren en deze vreselijke straffen uit de wet halen." Saoedi-Arabië zou met het vonnis onder meer de VN-conventie tegen foltering, met de voeten treden.

Het nieuws waarop Amnesty reageert, is tot dusver nog niet bevestigd. Ook in 2010 waren er berichten over een vergelijkbare straf, maar die werden naderhand ontkend door het Saoedische ministerie van Justitie.

Bron: AD.nl

>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Ik ben voor keihard straffen maar dit gaat me te ver.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

tofu_kronos

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door tofu_kronos » 04 apr 2013, 18:29

Ik vind eerlijk gezegd de tien jaar die hij nu al vast zit net genoeg. En alleen maar omdat hij geen 2 ton kan opbrengen aan schade vergoeding, zou het dan niet beter zijn hem niet te verlammen en hem gewoon laten werken en een gedeelte van het loon gaat dan naar het slachtoffer.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 14 apr 2013, 08:42

Tijgerhaai verrast visser in kajak .


Afbeelding


Kajakker Isaac Brumaghim was voor de kust van Hawaii aan het vissen toen hij de schrik van zijn leven had. Een tijgerhaai dook plots uit het water op en had het op zijn buit gemunt, een tonijn die de man net aan de haak had geslagen. De haai ging er met zijn buit vandoor.

Het dier at de tonijn uiteindelijk onder het bootje van de visser op. 'Toen begon ik pas ten volle te beseffen wat er was gebeurd', aldus de kajakker.

De videobeelden werden gemaakt door een camera die de 37-jarige Brumaghim op zijn bootje had gemonteerd.

Kajakker Isaac Brumaghim was voor de kust van Hawaii aan het vissen toen hij de schrik van zijn leven had. Een tijgerhaai dook plots uit het water op en had het op zijn buit gemunt, een tonijn die de man net aan de haak had geslagen. De haai ging er met zijn buit vandoor.

Het dier at de tonijn uiteindelijk onder het bootje van de visser op. 'Toen begon ik pas ten volle te beseffen wat er was gebeurd', aldus de kajakker.

De videobeelden werden gemaakt door een camera die de 37-jarige Brumaghim op zijn bootje had gemonteerd.

Kajakker Isaac Brumaghim was voor de kust van Hawaii aan het vissen toen hij de schrik van zijn leven had. Een tijgerhaai dook plots uit het water op en had het op zijn buit gemunt, een tonijn die de man net aan de haak had geslagen. De haai ging er met zijn buit vandoor.

Het dier at de tonijn uiteindelijk onder het bootje van de visser op. 'Toen begon ik pas ten volle te beseffen wat er was gebeurd', aldus de kajakker.

De videobeelden werden gemaakt door een camera die de 37-jarige Brumaghim op zijn bootje had gemonteerd.


Bron: AD.nl


http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... uNhvXutVjQ


<<<<<<<<<<<<<<<<


Dat bootje is niet echt stevig he ? .............. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

buurvrouw
Onderzoeker
Berichten: 644
Lid geworden op: 17 apr 2009, 08:46

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door buurvrouw » 16 apr 2013, 01:44

wat een verschrikkelijk nieuws weer uit boston.2 explosies bij marathon.minstens 2 doden en heel veel gewonden.gelukkig is dit niet gebeurt bij ons in rotterdam daar liep mijn jongste zoon in.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 16 apr 2013, 03:50

Ja verschrikkelijk Buurvrouw. :-|
Ik heb er een topic over geopend bij Nieuws.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door taigitu » 01 mei 2013, 17:52

Afbeelding

Het is serieus, maar wat als je spullen van jezelf verkoopt om te kunnen eten
of je kind aan een af andere activiteit te laten meedoen en je door op de vrijmarkt te
gaan staan dit te verwerkelijken is.
Het blijkt dat dan de mogelijkheid bestaat dat je dan gekort wordt op je uitkering......
Bizar en daarom onder dit topic geplaatst.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door taigitu » 10 mei 2013, 19:19

Piloten doen dutje tijdens vlucht
Toestel van Air India Toestel van Air India
Toegevoegd: zaterdag 4 mei 2013, 15:56
Update: zaterdag 4 mei 2013, 16:00

De piloot en co-piloot van een vliegtuig van Air India hebben midden in een vlucht van Bangkok naar New Delhi de automatische piloot aangezet en zijn in de businessclass een dutje gaan doen. Er waren 166 mensen aan boord van de Airbus A321.

Ze lagen 40 minuten te slapen en lieten in de tussentijd twee stewardessen de cockpit bemannen, zegt een anonieme bron binnen Air India. De stewardessen schakelden per ongeluk de automatische piloot uit, waardoor het toestel niet meer bestuurd werd. De piloten haastten zich naar de cockpit en konden zo een crash voorkomen.
Non-actief

Het incident gebeurde op 12 april. De piloten en de twee stewardessen zijn op non-actief gezet, meldt de krant Mumbay Mirror.

Air India ontkent dat de piloten hun cockpit hadden verlaten en de bediening van de automatische piloot aan de stewardessen hadden gelaten.

Bron: NOS.nl
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Plaats reactie