Bizarre nieuwtjes

Wereldnieuws en zeer opmerkelijke nieuwsfeiten vind je hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Fenna » 25 dec 2019, 12:23

:rolfl: ;P!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Osiris » 29 dec 2019, 15:05

Ben absoluut geen FvD aanhanger.
Maar deze politieke partij heeft een stukje gemaakt over de klimaat hoax , wat ik al wat langer wist en gebruikt dit nu voor hun eigen belang.

In dit geval over de gemanipuleerde en gepropageerde BS 97 % consensus van wetenschappers, die zeggen dat de klimaatverandering ( global warming door CO2 footprint ) door de mens veroorzaakt word.

Daarnaast zijn deze cijfers ook nog eens gebaseerd op maar een zeer beperkt deel van het totale plaatje aan wetenschappers ( astrofysici,zon wetenschappers e.a. zijn niet eens betrokken bij die John Cook papers )

Make up your own mind....

The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door taigitu » 13 jan 2020, 12:49

Politie in Florida rukt uit voor hulpgeroep van papegaai

06 januari 2020

Vier agenten in de Amerikaanse staat Florida hebben afgelopen weekend op een noodoproep gereageerd:
een buurvrouw had hulpgeroep gehoord en vermoedde dat er een vrouw vastzat in een woning.
Eenmaal ter plaatse bleek het niet om een vastgehouden persoon te gaan, maar om een papegaai.

De veertigjarige vogel Rambo gilde "help, let me out" (help, laat me eruit), op een schrille toon.
De buurvrouw van het dier twijfelde geen moment en belde het alarmnummer.

Op beelden van een bewakingscamera is vervolgens te zien hoe de agenten de eigenaar van Rambo, die in de voortuin staat te klussen
aan de auto van zijn vrouw, aanspreken. Pas als de politie de vogel ziet en hoort, druipen ze lachend af.

"Rambo roept soms om hulp. Dat heb ik hem geleerd toen ik nog jong was en Rambo in een kooi verbleef",
zo zei de eigenaar van de papegaai later in een reactie. Ook de buurvrouw heeft inmiddels kennis mogen maken met het dier.

https://www.nu.nl/opmerkelijk/6021898/p ... egaai.html
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 15 mar 2020, 12:21

absoluut geen zwartkijker of miereneuker maar ken je tegenwoordig nog wel ´gewoon´ doodgaan
Gezondheidsproductenbedrijf Jacob Hooy waarschuwt klanten die bepaalde potjes Pure Powder Gember 115 gram en bulkverpakkingen Jacob Hooy Gember gemalen hebben gekocht deze niet te gebruiken en terug te brengen.
Na een controle bleek dat de producten de salmonellabacterie kunnen bevatten. Consumptie van de producten kan maag- en darmklachten tot gevolg hebben en kan schadelijk zijn voor de gezondheid, vooral voor kinderen, ouderen, mensen met een verzwakt afweersysteem en zwangere vrouwen, meldt de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA).

De producten zijn verkocht in de periode van december vorig jaar tot en met deze maand. Klanten kunnen de producten, ook aangebroken verpakkingen, terugbrengen naar de winkel of terugsturen naar het antwoordnummer van Jacob Hooy. Ze krijgen het aankoopbedrag terug.
http://www.msn.com/nl-nl/gezondheid/med ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Witte wel » 15 mar 2020, 13:35

Osiris schreef:
29 dec 2019, 15:05

Make up your own mind....

Very :post:
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door taigitu » 16 mar 2020, 12:02

Afbeelding


Gewichtheffer van 444 kilo zoekt droomvrouw: ‘Graag fors gebouwd anders verpletter ik haar’

21-1-2020

Arbab Khizer Hayat, een 27-jarige en 444 kilo zware gewichtheffer uit de Pakistaanse stad Mardan, is naarstig op zoek naar een vrouw in zijn leven. De kolossale krachtpatser stelt wel een paar eisen aan zijn toekomstige echtgenote. Ze moet minimaal 100 kilo wegen en een lengte hebben van 1,90 meter. ,,De bijna driehonderd vriendinnen die ik de afgelopen jaren had, waren allemaal te licht gebouwd en klein van stuk waardoor ze het risico liepen door mij te worden verpletterd.”

Hayat - zelf 1,98 meter - is in zijn vaderland en ook daarbuiten een beroemdheid die vanwege zijn gigantische omvang de ‘hulk van Pakistan’ wordt genoemd. De vriendelijke gewichtheffer geniet van zijn populariteit, maar zijn familie begint zich zo langzamerhand toch wat zorgen over hem te maken, zo meldt de Britse tabloid Daily Mail op basis van een interview dat hij gaf aan Pakistaanse media. De man zou depressief beginnen te worden omdat een geschikte levenspartner zich nog steeds niet heeft aangediend. Hij ambieert een vrouw uit Pakistan of desnoods een potentiële bruid die over de grens woont en bij hem wil intrekken.

Volgens de gewichtheffer, die erg blij is met zijn imposante uiterlijk, mankeert hij niets. ,,Ik ben superfit en heb geen gezondheidsproblemen. Alles functioneert.” Of dat de waarheid is, is onduidelijk. Zeker is wel dat de man een vrij opvallend dieet heeft. Zo eet hij als ontbijt maar liefst 36 eieren en in totaal 10.000 calorieën per dag. Een gemiddelde man heeft genoeg aan een vijfde daarvan. Verder verorbert vrijgezel Hayat dagelijks drie kilo vlees, de hele dag door schalen met rijst en brood en dat alles spoelt hij met het grootste gemak weg met minimaal vijf liter volle melk.

Teleurstellen
Over aandacht heeft hij niet te klagen, meldt de reusachtige Hayat. ,,De vrouwen zien mij echt wel zitten, maar keer op keer moet ik ze teleurstellen. Ik wil ze gewoon geen pijn doen.” Dat laatste gebeurde de afgelopen zeven jaar regelmatig. ,,Mijn schuld, maar ook een beetje van de tegenpartij. Al mijn liefdes hadden een te gemiddeld gewicht. Daardoor ontstonden tijdens de seks onoverkomelijke, niet nader te benoemen problemen.”

Hayat, die volgens eigen zeggen de grootste en sterkste man van Pakistan is, benadrukt in zijn zoektocht naar een vrouw geen concessies te willen doen. Afvallen is hij dan ook niet van plan. Zijn ouders hebben hem dat geadviseerd, maar de imposante gewichtheffer houdt voet bij stuk.,,Mijn vader en moeder willen dolgraag opa en oma worden. Dat gun ik ze van harte, maar ik wil wel mezelf blijven.”

Hij hoopt binnenkort de vrouw van zijn dromen te vinden. ,,Een lekker fors type dat iets kleiner mag zijn dan ik. Want we moeten als stel niet te veel opvallen door grote contrasten”, aldus Hayat die met het grootste gemak tractoren kan trekken en auto's kan optillen.

https://www.gelderlander.nl/bizar/gewic ... ~a59a2d40/







https://www.gelderlander.nl/bizar/gewic ... ~a59a2d40/
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door univers » 16 mar 2020, 12:12

Graag fors gebouwd anders verpletter ik haar’
Onzin, ze kan toch bovenop. :-|
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Osiris » 16 mar 2020, 18:36

univers schreef:
16 mar 2020, 12:12
Graag fors gebouwd anders verpletter ik haar’
Onzin, ze kan toch bovenop. :-|
Ben bang dat ze 'm dan niet kan vinden :mrgreen:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door univers » 16 mar 2020, 18:49

De eieren zitten goed verstopt. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Fenna » 16 mar 2020, 19:18

:rolfl:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 26 mar 2020, 07:14

wel een voordeel als die z´n staaf dan recht krijgt en ze ´zit erop´ kan ze gelijk effe plafond witte ....dwz wat er al gezegd is als die em kan vinden
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 26 mar 2020, 07:54

Ja zo kan hij wel weer dames en heren. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 26 mar 2020, 09:22

oke Tammy ...(-maar als je de krant leest staat er al zoveel akeligheid in dat effe een beetje gein moet kunnen) maar okidoki ik zeg - hier- niks meer ..oja lekker zonnetje weer vanochtend he? [wave]
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 26 mar 2020, 12:47

Ik heb er een lach smiley bij gedaan Herman50. :wink:
Gelukkig kunnen we hier nog wat lachen op het forum in deze moeilijke tijden.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 27 mar 2020, 06:53

:hands: ;P! houwen zo fijne dag ieder [wave]
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door Tammy » 27 mar 2020, 10:56

Jij ook Herman50. :hands: [wave]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 02 apr 2020, 07:13

het blijft toch het eeuwige geld geld geld
Ajax baalt van het voornemen van de KNVB om het Eredivisie-seizoen gewoon uit te spelen. De koploper van de Eredivisie had graag gezien dat er een streep door het restant van het voetbaljaar was gegaan, nu het er niet naar uitziet dat de zorgen om het coronavirus snel voorbij zullen zijn.
De KNVB heeft aangegeven dat het na deze beslissing van de UEFA wil proberen om het Eredivisie-seizoen af te ronden. Dat is volgens Overmars geen goede beslissing. 'Waarom gaat het op dit moment over geld en niet over de volksgezondheid?', vraagt de directeur voetbalzaken zich af in gesprek met De Telegraaf. 'Ik had gehoopt dat de KNVB een zelfstandige beslissing zou nemen, maar in plaats daarvan verschuilt men zich achter de UEFA.'
http://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal/ ... OCID=HPDHP
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 02 apr 2020, 07:17

hij kan het niet laten in plaats van zicht druk te maken over z´n volk nee dhr Tr
De Amerikaanse president denkt dat Iran en zijn bondgenoten een aanval op Amerikaanse troepen of eigendommen in Irak voorbereiden. Hij waarschuwde woensdag via Twitter dat Iran in dat geval een „hoge prijs” zal betalen.
„Op basis van informatie en overtuiging” verklaarde de president dat Iran en zijn bondgenoten een „verrassingsaanval” aan het voorbereiden waren. Hij gaf verder geen details.

De VS voerden vorige maand luchtaanvallen uit op vijf wapenopslagplaatsen van door Iran gesteunde sjiitische milities in Irak. Dat gebeurde als vergelding voor raketbeschietingen door die milities van de luchtmachtbasis Kamp Taji, ten noordwesten van Bagdad. Daarbij kwamen twee Amerikanen en een Brit om het leven.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
het zal hem een worst zijn of er meer dode vallen
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 02 apr 2020, 07:29

Meeste coronadoden op een dag tot nu toe in de VS
BALTIMORE (ANP) - In de Verenigde Staten zijn in de afgelopen 24 uur 884 mensen overleden aan het coronavirus. Dat meldt de Johns Hopkins University, dat dagelijks cijfers publiceert. Niet eerder stierven op één dag zoveel patiënten in het land.

De Verenigde Staten zijn het land met de meeste geregistreerde besmettingen. In veel staten zijn noodmaatregelen van kracht om verdere verspreiding zoveel mogelijk te voorkomen.

Woensdag zijn ruim 25.000 nieuwe gevallen gemeld in de VS, daarmee komt het totale aantal bekende besmettingen op 213.372. In het land zijn tot dusver 4757 doden te betreuren.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP [doh] [doh]
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: Bizarre nieuwtjes

Bericht door herman50 » 02 apr 2020, 11:47

:roll: hierbij moet ik m´n verstand op nul zetten en niks denken ....(tenminste....)
WASHINGTON (ANP) - De verkoop van wapens in de Verenigde Staten is in maart sterk gegroeid. Het aantal mensen dat een wapenvergunning aanvroeg steeg met 32 procent ten opzichte van de maand ervoor.
Volgens de FBI hebben meer dan 3,7 miljoen mensen een verklaring van goed gedrag opgevraagd om een vuurwapen te kopen. In februari waren er 2,8 miljoen aanvragers.
Het is in de meer dan twintig jaar dat de cijfers worden bijgehouden de sterkste stijging, bericht de BBC. Die stelt dat Amerikanen mogelijk als gevolg van de coronacrisis ook vuurwapens hamsteren.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenl ... OCID=HPDHP
<die hebben zeker nooit van plee papier gehoord, wat doe je nou met een geweer oid.... je voor je kop schieten?. [think] :shock: >
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie