Intelligente beschavingen zijn schaars

That's one small step for a man, a giant leap for mankind, dat waren de woorden van Neill Armstrong toen hij zijn eerste stap op de maan zette. De ruimte en het universum interesseren ons allemaal, vind hier alles terug over ons zonnestelstel, de NASA, geplande ruimte missies en andere gebeurtenissen die ons allemaal aangaan.
Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Intelligente beschavingen zijn schaars

Bericht door Susan » 16 feb 2013, 08:25

Wel even off-topic nog:

Al die cijfers/letters in deze film welke 50 jaar eerder opgeschreven waren, deden mij meteen denken aan een boek wat ik heb.
Het is De Bijbel Code van Michael Drosnin, waar een drieduizend jaar verborgen code pas geopend
kon worden met de komst van de computer.Met behulp van zeer geavaceerde programatuur ontwikkelde de wiskundige dr. Eliyahu Rips een complex model dat de code kon ontcijferen- een code die onze toekomst ontvouwt. Michael Drosnin volgde vijf jaar lang dat onderzoek en intervieuwde expers in in binnen en buitenland. Bovendien ging hij zelf op onderzoek naar nieuwe informatie in de verborgen tekst in de bijbel en ontdekte voorspellingen die nog plaats moeten vinden. Het uitbreken van de Golfoorlog, het inslaan van de komeet Shoemaker-Levy op Jupiter, Drosnin wist het maanden van te voren.

Een jaar voor de dood van Yitzak Rabin waarschuwde hij de primier persoonlijk. In de bijbel werd in de code één keer de volledige naam van Yitzak Rabin onthult, deze werden gekruist door de woorden:
'moordenaar die zal moorden'. Een jaar later werd hij doodgeschoten door een man met een missie van God.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Intelligente beschavingen zijn schaars

Bericht door Tardis » 16 feb 2013, 13:01

Die had'ie niet zien aankomen. :wink:
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Intelligente beschavingen zijn schaars

Bericht door Susan » 16 feb 2013, 16:30

Tardis schreef:Die had'ie niet zien aankomen. :wink:
Nee dat kon vermoedelijk ook niet,
want die moordenaar zat blijkbaar 'in den Hoge', en kwam dus van verre... :wings:
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Plaats reactie