Baba Vanga's voorspellingen voor 2020 onthuld

Speciaal voor onderwerpen die de psyche betreffen.
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Baba Vanga's voorspellingen voor 2020 onthuld

Bericht door univers » 22 jan 2023, 11:51


De editie van deze week staat in het teken van UFO's en kernwapens. Onze gast is kapitein Robert Salas. Hij studeerde af aan de US Air Force Academy. Hij bekleedde ook functies bij Martin Marietta en Rockwell en bracht 21 jaar door bij de luchtmacht, waar hij een luchtverkeersleider en raketlanceerofficier heeft, evenals een ingenieur op de Titan 3-raketten. Salas getuigt over een UFO-incident in maart 1967 toen 10 nucleaire raketten niet meer operationeel werden op twee verschillende lanceerfaciliteiten.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

WikiWappia
Student
Berichten: 33
Lid geworden op: 21 dec 2022, 16:47

Re: Baba Vanga's voorspellingen voor 2020 onthuld

Bericht door WikiWappia » 22 jan 2023, 22:05

Osiris schreef:
21 jan 2023, 18:32
Aangezien je hier pas actief bent, zul je lang niet al mijn posts gelezen hebben van afgelopen jaren.
Dat klopt. Ik heb er al wel een aantal gelezen, daar had ik mijn mening op gebasseerd. Ik ben het er mee eens dat ik toch meer had moeten lezen, dan was mijn mening wellicht anders geweest. Mijn excuses voor deze aanvallende toon.
Osiris schreef:
21 jan 2023, 18:32

Nee, ik geloof niet elk woord wat Niburu schrijft
Daarbij kunnen we elkaar dan weer de hand schudden :hands:
Osiris schreef:
21 jan 2023, 18:32
Maar vind het interessant om andermans visie daar te zien.
En dat is dan weer het mooie van een forum, we kunnen elkaars visie lezen. En we hoeven het daarbij uiteraard niet met elkaar eens te zijn, anders blijft het ook maar saai op een forum. Daarbij is een visie ook persoonlijk.
En om op mijn persoonlijkheid terug te komen: ik geloof niet zo in voorspellingen. Maar dat is dan weer mijn persoonlijke geloof.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Baba Vanga's voorspellingen voor 2020 onthuld

Bericht door univers » 22 jan 2023, 22:30

:post:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Baba Vanga's voorspellingen voor 2020 onthuld

Bericht door univers » 23 jan 2023, 10:21

“Het was absoluut een ufo die onze raketten uitschakelde”

viewtopic.php?f=35&t=24019&p=392528&hil ... pe#p392528

Nick Pope: Kernwapens trekken UFO's aan

Afbeelding

Nick Pope werkte drie jaar bij het ministerie van Defensie om meldingen van UFO-waarnemingen te bestuderen, en nu beweert hij dat er een duidelijk verband bestaat tussen buitenaardse waarnemingen en het gebruik van kernwapens, meldt de Daily Star.

Nick Pope zei dat veel van de nauwe contacten van het Amerikaanse leger verband hielden met kernwapens. Ze vonden plaats in de buurt van nucleaire bases, testlocaties of nucleaire vliegdekschepen en onderzeeërs.

Een van de meest onderzochte incidenten is de UFO-crash op de militaire range White Sands in New Mexico in 1945, waar de Verenigde Staten een maand eerder de eerste atoombom ter wereld testten.

Getuigen, waaronder een B-52 bommenwerperpiloot, een verkeersagent en een Amerikaanse marinier, beweerden het wrak te hebben gezien van een groot eivormig object "bediend door magere wezens van 1,20 meter lang met grote uitpuilende ogen" dat eruitzag als bidsprinkhanen.

Nick vertelde aan de Amerikaanse televisie dat er een verband leek te zijn tussen het gebruik van kernwapens en UFO-waarnemingen.

"Het lijkt erop dat het zo is," zei hij.

Vorige week ontvingen we het laatste rapport van het bureau van de directeur van de nationale inlichtingendienst waarin werd benadrukt dat er momenteel enkele honderden meer waarnemingen worden onderzocht, militaire waarnemingen, dan we eerder hebben gehoord.

De Amerikaanse regering ziet een "enorme toename" in UFO-meldingen en functionarissen begrijpen niet waarom. Ze praten over ongebruikelijke vliegeigenschappen en operationele parameters van objecten.

"We moeten dit verband tussen UFO's en kernwapens tot op de bodem uitzoeken."

n ander nieuws zegt het Amerikaanse congreslid Tim Burchett dat de autoriteiten het bestaan ​​van buitenaardse wezens eeuwenlang hebben verdoezeld. Burchett voert campagne om alle Amerikaanse regeringsdossiers over waarnemingsrapporten vrij te geven, omdat hij ervan overtuigd is dat Amerika klaar is "voor de waarheid".

Burchett, 58, zei: "Ik geloofde lange tijd in deze fenomenen", zei hij in een interview met de Amerikaanse tv-talkshow News Nation. "Ik ben een christen. Ik ben mijn Bijbel aan het lezen. Het eerste hoofdstuk van het boek Ezechiël is vrij duidelijk over UFO-waarnemingen.”

https://anomalien.com/nick-pope-nuclear ... ract-ufos/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie