“Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Speciaal voor onderwerpen die de psyche betreffen.
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: “Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Bericht door taigitu » 16 jul 2020, 10:41

Podcast #627 De Dag: is Trump virusexpert Fauci aan het dumpen?

De Amerikaanse president Trump en de gerenommeerde immunoloog Anthony Fauci spreken elkaar voortdurend tegen
over hoe de VS er in de aanpak van het coronavirus voorstaat. Amerikanen vragen zich af wie ze moeten geloven,
zeker nu het Witte Huis een verklaring aan journalisten heeft gestuurd waarin staat dat medewerkers zich zorgen maken
over het aantal keren dat Fauci zich heeft vergist.

Volgens Amerikaanse media is het een kwestie van tijd voor Fauci aan de kant wordt gezet.

In podcast De Dag een profiel van Anthony Fauci.
Amerikakenner Victor Vlam analyseert wat de politieke druk op de directeur van het Amerikaanse Instituut
voor infectieziekten en de spanningen met Trump betekenen voor het Amerikaanse coronabeleid.
En welke gevolgen het lozen van Fauci kan hebben voor de herverkiezingskansen van de president.

Lees verder via de link:
https://nos.nl/artikel/2340564-podcast- ... umpen.html

Fauci zal er zeker gedumpt worden want hij geeft aan dat hij de expert is in de discussie over het
coronavirus en niet Trump. Dat is 'not done' bij Trump want dan komen ze aan zijn ego.
En wordt nog meer duidelijk dat Hij, T, de pandemie vergroot heeft met zijn 'expertise'.....
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: “Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Bericht door Mypos » 16 jul 2020, 16:54

taigitu schreef:
14 jul 2020, 13:55
Fenna schreef:
14 jul 2020, 13:13
Ik zie dat boek als modder gooien naar Trump en dat zijn nichtje hiermee komt, komt de media maar wat goed uit.
Dit zelfde zie je ook gebeuren met Geert Wilders als bij ons de verkiezingen er weer aan komen, dan word zijn broer weer geraadpleegd door de media om wat smeuige negatieve verhalen van Wilders te vertellen.
Ik zie heel veel mensen in de modder lopen; modder die ontstaan is door President Trump zijn ego-gedrag....
Dus wat mij betreft moet hij gestopt worden. Het liefst uiteraard met feiten die gestaafd kunnen worden.
En volgens mij is daar geen tekort aan. Hij heeft ze zelfs publiekelijk zelf gemaakt........
Hij moet gestopt worden omdat hij ego-gedrag vertoont. Hele goeie reden!

Je zou eens moeten kijken naar wat mensen doen ipv wat erover mensen gezegd worden. Hoeveel oorlogsgedrag iemand als Obama bv heeft vertoont (in de zin van hoeveel militairen hij naar welke landen allemaal heeft gestuurd) en dat vergelijken met Trump. Ik kan je wel zeggen dat je erg verbaasd zult zijn. En dan heeft Obama ook nog eens de Nobelprijs voor de Vrede gekregen. Rechtvaardige wereld leven we toch in...

Plaats reactie