“Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Speciaal voor onderwerpen die de psyche betreffen.
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

“Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Bericht door taigitu » 08 jul 2020, 10:20

“Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

08 juli 2020

Mary Trump (55) noemt haar oom een “gevaarlijke narcist” voor wie “het nooit genoeg was” in haar zogenaamde ‘alles onthullende’ boek over de Amerikaanse president.
Toen hij nog een high school-leerling was, liet Donald Trump zijn toelatingsexamen voor verdere studie door een stroman doen die hij daarvoor goed betaalde.
Dat haalt The New York Times uit het boek. Zo kon Trump later naar de prestigieuze Wharton Business School, schrijft zijn nicht, Mary Trump.


Officieel verschijnt het werk - getiteld ‘Too Much and Never Enough: How My Family Created the World’s Most Dangerous Man’ - pas op 14 juli,
maar passages verschijnen nu al in de media. Trump zou het bedriegen als een ‘way of life’ hebben omarmd.

Lees verder via de Link:
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/-g ... ~a89fda2a/

Afbeelding

Boek van Trumps nicht over de president en zijn familie mag toch verschijnen

02 juli 2020

Het hooggerechtshof in de staat New York heeft in hoger beroep bepaald dat een boek geschreven door Mary Trump, de nicht van de Amerikaanse president
Donald Trump, toch mag verschijnen. Eerder werd de publicatie door een lagere rechtbank tegengehouden nadat president Trumps jongere broer
Robert haar had aangeklaagd.

Robert Trump beweerde dat het boek, getiteld Too Much and Never Enough: How My Family Created the World’s Most Dangerous Man,
niet kon verschijnen omdat Mary Trump eerder zou hebben beloofd niet zonder toestemming over haar familie te schrijven.

Klinisch psycholoog Mary is de dochter van Fred Trump, de inmiddels overleden broer van de president.
In zijn nalatenschap zou een vertrouwelijkheidsclausule hebben gestaan.
Uitgeverij Simon & Schuster was niet van deze belofte op de hoogte, blijkt uit rechtbankdocumenten.

Lees verder via de link:
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/bo ... ~af309306/
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gast1

Re: “Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Bericht door Gast1 » 08 jul 2020, 14:45

Waarschijnlijk een mogelijke bestseller ....
Het zal mij niet verbazen ... :wink:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: “Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Bericht door univers » 08 jul 2020, 15:25

Dan zal Trump wel provisie willen hebben. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.


Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: “Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Bericht door taigitu » 08 jul 2020, 17:30

Het is in ieder geval niet handig voor hem in deze verkiezingsstrijd.
En het zal ook niet per ongeluk zijn dat het boek nu wordt gepresenteerd.

Afbeelding
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gast1

Re: “Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Bericht door Gast1 » 08 jul 2020, 19:47

Ik vind het wel 'aardig' dat het nu wordt gepresenteerd.
Of dat de stemmer zal beïnvloeden om niet op Trump te stemmen?

Ik kan het enkel hopen, maar ik denk dat ik dat maar niet teveel ga doen.
Heeft ook geen enkele zin.

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: “Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Bericht door Mypos » 09 jul 2020, 16:10

@Taigutu

Ik zie het ene na het andere negatieve bericht over Trump langs komen wat jij post. Je laat je wel erg meeslepen door de mainstream media in je beeld omtrent Trump zeg. Zoek eens wat verder! Dan zie je dat Trump ook hele goede dingen doet en dat het beeld wat je van hem hebt totaal niet klopt.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: “Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Bericht door univers » 09 jul 2020, 16:50

Zoek eens wat verder! Dan zie je dat Trump ook hele goede dingen doet en dat het beeld wat je van hem hebt totaal niet klopt.
Geef maar een voorbeeld.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: “Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Bericht door taigitu » 09 jul 2020, 19:51

Mypos schreef:
09 jul 2020, 16:10
@Taigutu

Ik zie het ene na het andere negatieve bericht over Trump langs komen wat jij post. Je laat je wel erg meeslepen door de mainstream media in je beeld omtrent Trump zeg. Zoek eens wat verder! Dan zie je dat Trump ook hele goede dingen doet en dat het beeld wat je van hem hebt totaal niet klopt.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee.


Nee, ik laat me niet meeslepen met de mainstream in de media. Kijk even naar de video's die er zijn met zijn bizarre uitspraken.
Dat is ook niet nodig omdat Trump zichzelf zo bizar presenteert als president in allerlei heftige situaties, en de berichten
die hij twittert, dat elk weldenkend mens hier geen emotioneel evenwichtig persoon ziet.
Door zijn hoge functie, die hij nu nog even heeft, brengt hij veel schade aan in de gemeenschap.
De VS heeft veel te lijden onder zijn leiderschap. Dat hij tevens ook af en toe goede beslissingen neemt, of acties die goed uitpakken...?
Ja, 100% negatief is niemand. Het Yin-Yang-principe. Belangrijk is de balans tussen die twee, en bij Trump is dat goed uit balans.
Daarnaast heeft hij zijn personeel, waarvan hij mensen wegstuurt als hij zijn zin niet krijgt of wanneer hij zijn fouten wil verdoezelen.

Afbeelding

Chinese Astrologie - Yin en Yang Principe
Het Yin Yang principe houdt in: polariteit, evenwicht en harmonie.
Yin en Yang zijn twee kosmische energieën, die diverse aspecten vertegenwoordigen.
Bepaalde Dierentekens zijn Yin, andere Yang. De Yin Yang filosofie is een proces van zoeken naar evenwicht.
Het Yin en Yang principe vertegenwoordigt de voortdurende verandering en beweging van de kosmos.
Om gezond en evenwichtig te zijn, moeten beide energieën in lichaam en geest geïntegreerd worden.

Lees hier:
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/as ... ncipe.html
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: “Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Bericht door taigitu » 10 jul 2020, 12:20




en meer......
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: “Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Bericht door Mypos » 11 jul 2020, 00:16

taigitu schreef:
09 jul 2020, 19:51
Mypos schreef:
09 jul 2020, 16:10
@Taigutu

Ik zie het ene na het andere negatieve bericht over Trump langs komen wat jij post. Je laat je wel erg meeslepen door de mainstream media in je beeld omtrent Trump zeg. Zoek eens wat verder! Dan zie je dat Trump ook hele goede dingen doet en dat het beeld wat je van hem hebt totaal niet klopt.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee.


Nee, ik laat me niet meeslepen met de mainstream in de media. Kijk even naar de video's die er zijn met zijn bizarre uitspraken.
Dat is ook niet nodig omdat Trump zichzelf zo bizar presenteert als president in allerlei heftige situaties, en de berichten
die hij twittert, dat elk weldenkend mens hier geen emotioneel evenwichtig persoon ziet.
Door zijn hoge functie, die hij nu nog even heeft, brengt hij veel schade aan in de gemeenschap.
De VS heeft veel te lijden onder zijn leiderschap. Dat hij tevens ook af en toe goede beslissingen neemt, of acties die goed uitpakken...?
Ja, 100% negatief is niemand. Het Yin-Yang-principe. Belangrijk is de balans tussen die twee, en bij Trump is dat goed uit balans.
Daarnaast heeft hij zijn personeel, waarvan hij mensen wegstuurt als hij zijn zin niet krijgt of wanneer hij zijn fouten wil verdoezelen.

Afbeelding

Chinese Astrologie - Yin en Yang Principe
Het Yin Yang principe houdt in: polariteit, evenwicht en harmonie.
Yin en Yang zijn twee kosmische energieën, die diverse aspecten vertegenwoordigen.
Bepaalde Dierentekens zijn Yin, andere Yang. De Yin Yang filosofie is een proces van zoeken naar evenwicht.
Het Yin en Yang principe vertegenwoordigt de voortdurende verandering en beweging van de kosmos.
Om gezond en evenwichtig te zijn, moeten beide energieën in lichaam en geest geïntegreerd worden.

Lees hier:
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/as ... ncipe.html
Maar als je het Yin Yang principe toepast op het handelen van Trump dan doet hij dus net zoveel slechte als goede dingen en kun je hem voor geen van twee be of veroordelen. Het is vrij raar om hem te veroordelen om zijn uitspraken en "slechte" beslissingen maar zijn "goede" beslissingen als toevallig bestempelen.

Wat hij bv heel goed heeft gedaan:
1. USA uit de totaal corrupte WHO terug getrokken.
2. Ervoor gezorgd dat de bigger then states Social Media bedrijven aansprakelijk gesteld kunnen worden voor hun censuur.

gusteman

Re: “Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Bericht door gusteman » 11 jul 2020, 08:05

Mypos schreef:
11 jul 2020, 00:16
1. USA uit de totaal corrupte WHO terug getrokken.
Vooreerst: als jij van mening bent dat de WGO (WHO is de Engelstalige afkorting, in Nederland en Vlaanderen hebben we het over de WGO: Wereld Gezondheid Organisatie) totaal corrupt is dan ben jij heel slecht ingelicht.
Er zitten inderdaad, en dan voornamelijk aan de top van het bestuur, enkele niet objectieve lieden die er een eigen agenda op na houden bij de WGO.

Dat iemand als Donald Trump als gevolg daarvan de hele WGO wegzet als totaal corrupt kan ik begrijpen ... de man is niet slimmer.
Maar van elk weldenkend mens verwacht ik dat die in staat is om de bergen enorm goed werk dat wordt verzet op het terrein te taxeren op hun werkelijke waarde.

Verder is Donald trump ook niet snugger genoeg om te begrijpen wat Jozef Stalin bedoelde toe hij zei 'houd je vrienden kort bij jou en je vijanden nóg korter".
Trump begrijpt ook deze wijsheid niet "wanneer je een corrupte organisatie wil veranderen, ga er dan zelf bij ... want indien iedereen die zou willen een verandering zien dat ook zou doen, dan was binnen de kortste keren de corruptie weggewerkt".
Met andere woorden: als je vindt dat de WGO corrupt is, versterk dan je aanwezigheid zodat je voldoende inspraak krijgt; en werk daarna de corruptie weg.

Denk je nog steeds dat dit een goed initiatief van Trump was?

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: “Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Bericht door taigitu » 14 jul 2020, 10:49

taigitu schreef:
08 jul 2020, 17:30
Het is in ieder geval niet handig voor hem in deze verkiezingsstrijd.
En het zal ook niet per ongeluk zijn dat het boek nu wordt gepresenteerd.

Afbeelding


Trump noemde Madonna “één van de lelijkste en dikste slonzen”, nadat ze date met hem afwees

10 juli 2020

Celebrities
“Eén van de slechtste, lelijkste en dikste slonzen die ik al ooit heb ontmoet”: zo werd Madonna door Donald Trump omschreven,
nadat de zangeres weigerde met hem op date te gaan. Dat onthult Mary Trump, de nicht van de president, in haar nieuwe boek.

In het boek doet Mary Trump een reeks onthullingen over haar neef en Amerikaanse president Donald Trump. Daarin vertelt ze ook over
de slechte verstandhouding van Trump en Madonna, die al sinds 1989 niet met elkaar door één deur kunnen.
Destijds was de zangeres aanwezig op een boksmatch in het hotel van de president, en gaf hem de schuld van de aanwezigheid van paparazzi,
die haar op de gevoelige plaat vastlegden.

Lees verder via de link:
https://www.hln.be/showbizz/celebrities ... ~aff21f00/


"Het Witte Huis reageerde al dat, ondanks het feit dat ze het nog niet konden inkijken, de beweringen in het boek vals zijn"..........
Ik ben benieuwd wat er verder nog voor vals in het boek staat.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: “Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Bericht door Mypos » 14 jul 2020, 11:11

taigitu schreef:
14 jul 2020, 10:49
taigitu schreef:
08 jul 2020, 17:30
Het is in ieder geval niet handig voor hem in deze verkiezingsstrijd.
En het zal ook niet per ongeluk zijn dat het boek nu wordt gepresenteerd.

Afbeelding


Trump noemde Madonna “één van de lelijkste en dikste slonzen”, nadat ze date met hem afwees

10 juli 2020

Celebrities
“Eén van de slechtste, lelijkste en dikste slonzen die ik al ooit heb ontmoet”: zo werd Madonna door Donald Trump omschreven,
nadat de zangeres weigerde met hem op date te gaan. Dat onthult Mary Trump, de nicht van de president, in haar nieuwe boek.

In het boek doet Mary Trump een reeks onthullingen over haar neef en Amerikaanse president Donald Trump. Daarin vertelt ze ook over
de slechte verstandhouding van Trump en Madonna, die al sinds 1989 niet met elkaar door één deur kunnen.
Destijds was de zangeres aanwezig op een boksmatch in het hotel van de president, en gaf hem de schuld van de aanwezigheid van paparazzi,
die haar op de gevoelige plaat vastlegden.

Lees verder via de link:
https://www.hln.be/showbizz/celebrities ... ~aff21f00/


"Het Witte Huis reageerde al dat, ondanks het feit dat ze het nog niet konden inkijken, de beweringen in het boek vals zijn"..........
Ik ben benieuwd wat er verder nog voor vals in het boek staat.
Wat een belangrijke informatie ook.....Lijkt wel een roddelblad...

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: “Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Bericht door taigitu » 14 jul 2020, 11:49

Mypos schreef:
14 jul 2020, 11:11
Taigite schreef:
"Het Witte Huis reageerde al dat, ondanks het feit dat ze het nog niet konden inkijken, de beweringen in het boek vals zijn"..........
Ik ben benieuwd wat er verder nog voor vals in het boek staat.
Wat een belangrijke informatie ook.....Lijkt wel een roddelblad...
Ja, inderdaad zou je het kunnen beschouwen als een roddelblad.
Het vervelende voor Trump is echter dat hij in deze beschreven wordt door een nichtje.
Daarmee kan je alles niet zomaar wegschuiven als 'vals'. Zou het 'bewezen' vals zijn,
en je kan er van uitgaan dat Trump en zijn personeel daar boven op zitten, dan wacht het nichtje een moeilijke tijd.
En omdat het hier gaat om Trump die zoveel te verliezen heeft, o.a. met de verkiezingen op komst, zal zij daar heel
precies mee geweest zijn. We zullen het wel lezen.......
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: “Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Bericht door Mypos » 14 jul 2020, 12:45

taigitu schreef:
14 jul 2020, 11:49
Mypos schreef:
14 jul 2020, 11:11
Taigite schreef:
"Het Witte Huis reageerde al dat, ondanks het feit dat ze het nog niet konden inkijken, de beweringen in het boek vals zijn"..........
Ik ben benieuwd wat er verder nog voor vals in het boek staat.
Wat een belangrijke informatie ook.....Lijkt wel een roddelblad...
Ja, inderdaad zou je het kunnen beschouwen als een roddelblad.
Het vervelende voor Trump is echter dat hij in deze beschreven wordt door een nichtje.
Daarmee kan je alles niet zomaar wegschuiven als 'vals'. Zou het 'bewezen' vals zijn,
en je kan er van uitgaan dat Trump en zijn personeel daar boven op zitten, dan wacht het nichtje een moeilijke tijd.
En omdat het hier gaat om Trump die zoveel te verliezen heeft, o.a. met de verkiezingen op komst, zal zij daar heel
precies mee geweest zijn. We zullen het wel lezen.......
Trump wordt door de media compleet afgemaakt. Ik neem alles tegenwoordig met een paar flinke snufjes zout wat erover Trump gezegd wordt.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: “Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Bericht door Fenna » 14 jul 2020, 13:13

Ik zie dat boek als modder gooien naar Trump en dat zijn nichtje hiermee komt, komt de media maar wat goed uit.
Dit zelfde zie je ook gebeuren met Geert Wilders als bij ons de verkiezingen er weer aan komen, dan word zijn broer weer geraadpleegd door de media om wat smeuige negatieve verhalen van Wilders te vertellen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: “Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Bericht door taigitu » 14 jul 2020, 13:55

Fenna schreef:
14 jul 2020, 13:13
Ik zie dat boek als modder gooien naar Trump en dat zijn nichtje hiermee komt, komt de media maar wat goed uit.
Dit zelfde zie je ook gebeuren met Geert Wilders als bij ons de verkiezingen er weer aan komen, dan word zijn broer weer geraadpleegd door de media om wat smeuige negatieve verhalen van Wilders te vertellen.
Ik zie heel veel mensen in de modder lopen; modder die ontstaan is door President Trump zijn ego-gedrag....
Dus wat mij betreft moet hij gestopt worden. Het liefst uiteraard met feiten die gestaafd kunnen worden.
En volgens mij is daar geen tekort aan. Hij heeft ze zelfs publiekelijk zelf gemaakt........
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: “Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Bericht door taigitu » 15 jul 2020, 17:50




Mary L. Trump - Psycholoog

Vertaald uit het Engels
Mary Lea Trump is een Amerikaanse psycholoog, zakenman en auteur.
Ze is een nichtje van president Donald J. Trump en schreef een boek over hem en het gezin, Too Much and Never Enough.
Wikipedia (Engels)

Originele beschrijving bekijken

Boeken: Too Much and Never Enough Trending

Geboren: mei 1965 (55 jaar), New York City, New York, Verenigde Staten

Ouders: Fred Trump Jr.

Overgrootouders: Frederick Trump, Elizabeth Christ Trump, Mary MacLeod, Malcolm MacLeod

Opleiding: Tuftsuniversiteit, Adelphi University, Columbia-universiteit
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

gusteman

Re: “Gedrag Trump gevormd door zijn vader: narcist die het leven van elke Amerikaan bedreigt”

Bericht door gusteman » 15 jul 2020, 22:06

Los van dat narcisme is de man ook nog eens volledig verknipt.

In het in de video weergegeven interview verklaart Trump (02min50) dat het hogere aantal gevallen van besmetting met Covid-19 het resultaat is van het hogere aantal testen, want ... en hier komt het .... tromgeroffel ..... Obama en Biden waren gestopt met testen maar Trump heeft ervoor gezorgd dat opnieuw werd getest. :shock: :shock: :shock:

U leest het goed: die kerel is gewoon mesjogge, knettergek en totaal van de wereld af.

Doe hem een dwangbuisje aan, stop hem in een gecapitonneerde isoleercel en laat hem er nooit meer uit ... NOOIT MEER !!!


Plaats reactie