Nieuw setje tanden groeien (mogelijk al in 2030 op de markt)

Voor alle wetenschappelijke onderwerpen, die niet in een ander subforum thuis horen.
Plaats reactie

Ik wil nieuwe tanden

Ja
1
50%
Nee
1
50%
Misschien
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 2

lowlandsrouter
Wetenschapper

Nieuw setje tanden groeien (mogelijk al in 2030 op de markt)

Bericht door lowlandsrouter » 31 mei 2024, 23:30

Human trials start in September, but the drug has been highly successful when treating ferrets and mice and did its job with no serious side effects. Of course, the usual caveat applies. Humans are not mice or ferrets, though researchers seem confident that it’ll work on homo sapiens. This is due to a 97 percent similarity in how the USAG-1 protein works when comparing humans to other species.
https://www.engadget.com/the-worlds-fir ... 23381.html
https://starthemel.nl

De singulariteit is nabij :grin: This is the way.

It may be that our role on this planet is not to worship God - but to create him.
Arthur C. Clarke

Fenna
Kletskous

Re: Nieuw setje tanden groeien (mogelijk al in 2030 op de markt)

Bericht door Fenna » 01 jun 2024, 10:07

Lijkt mij niks.

Een derde zet tanden, hoe dan?
Wat voor rommel moet je weer slikken en wat doet dat medicijn verder met je gezondheid?
Er word te vaak gezegd dat een medicijn onschuldig is terwijl op lange termijn het toch problemen veroorzaakt.

Mensen moeten eens ophouden met experimenteren en meer respect tonen voor natuurlijke processen in plaats van alles mogelijk maken simpel omdat het kan.
Zie ook wat bijvoorbeeld fillers doen.
Op latere leeftijd zakt alles uit waar je ooit mee bent begonnen op te vullen tenzij je doorgaat tot je dood en je moet niet kijken naar je huid hoe veel sneller die verouderd of van die bodybuilders die hun lichaam met anabolen hebben opgeblazen, hoe die er nadat ze ermee gestopt zijn uitzien, griezelig lelijk.

Ik weet dat bij knaagdieren en paarden de tanden van nature doorgroeien, bij ons niet een dat hoort ook niet, dus koop en kunstgebit.
Afbeelding
Afbeelding

lowlandsrouter
Wetenschapper

Bericht door lowlandsrouter » 02 jun 2024, 08:47

Ik denk dat het geen kwaad kan om te kijken wat we van andere organismen (natuur) over kunnen nemen.
Een haai kan geen kanker krijgen; er is een diertje dat zichzelf blijft verjongen en daardoor onsterfelijk is en ja er is een dier dat nieuwe tanden groeit.
Een kunstgebit is ook niet bepaald natuurlijk hey fenna. (laat staan een klikgebit)
https://starthemel.nl

De singulariteit is nabij :grin: This is the way.

It may be that our role on this planet is not to worship God - but to create him.
Arthur C. Clarke

Fenna
Kletskous

Bericht door Fenna » 02 jun 2024, 09:22

Mensen onsterfelijk.
Ik moet er niet aan denken.
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie