To Trump or not to Trump?

De plek voor onderwerpen die de samenleving betreffen.
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: To Trump or not to Trump?

Bericht door univers » 30 mar 2016, 07:31

Dat kunnen ze zich inderdaad niet veroorloven met die mafkees.
Als ik het zo bekijkt, is hij niet de enige mafkees die daar rondloopt.
Miljoenen met hem.
We zien wel waar het schip strandt.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman

Re: To Trump or not to Trump?

Bericht door gusteman » 30 mar 2016, 10:14

Het toont ook aan dat de Republikeinen niet echt over sterke kandidaten beschikken die voldoende uitstraling hebben om kans te maken op het presidentschap.
Waardoor het natuurlijk ook een tactiek van de Republikeinen zou kunnen zijn: als ze eerst Trump laten razen als een dolgedraaide stier valt het later makkelijker om hem te vervangen door iemand die minder begeesterend over komt bij het volk.
Om het even wie zou dan altijd nog beter zijn dan Trump.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4648
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: To Trump or not to Trump?

Bericht door Witte wel » 30 mar 2016, 21:34

Dat kunnen ze zich inderdaad niet veroorloven met die mafkees.
Dit is de volgende mafkees. Geen haar beter dan Trump.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: To Trump or not to Trump?

Bericht door taigitu » 19 apr 2016, 15:44

Trump verwart 9/11 met naam supermarktketen
Tijdens een campagnebijeenkomst in Buffalo, in de Amerikaanse staat New York, heeft
Donald Trump een grote blunder begaan. De Republikein verwees in zijn speech naar de
aanslagen tegen het World Trade Center in 2001, maar versprak zich.
In plaats van 9/11 zei hij 7/11, de naam van een populaire supermarktketen.

Ik heb een tekst geschreven die me na aan het hart ligt.
Ik ben aan het World Trade Center geweest die bewuste dag.
Ik heb onze politiemensen en brandweerlui gezien op 7/11.
Het zijn de meest geweldige mensen die ik ooit gezien heb”, vertelde Trump.

De miljardair was zich echter geen kwaad bewust van de verspreking en zette zijn
toespraak gewoon verder. Ook vanuit het publiek kwam geen reactie.

http://nl.metrotime.be/2016/04/19/must- ... 1-met-711/
Wel heftig om bij dit onderwerp zo'n verspreking te maken.
En het publiek blijft stil......?
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: To Trump or not to Trump?

Bericht door univers » 19 apr 2016, 17:20

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4648
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: To Trump or not to Trump?

Bericht door Witte wel » 19 apr 2016, 19:06

taigitu schreef:En het publiek blijft stil......?
En zo werkt dat ook bij subliminale boodschappen. Niemand merkt het maar de boodschap is duidelijk. Alleen hier was het niet als subliminale boodschap bedoeld maar gewoon een vertelling. De verspreking heeft totaal geen effect, zoals blijkt, en is ook niet relevant. De hersenen completeren en corrigeren automatisch wat het had moeten zijn en daarom reageert er ook niemand, wat ook niet te verwachten was gezien deze wetenschap.
Tsja, 7/11 of 9/11. T'is wel een misser maar zou iedereen kunnen overkomen. Maar goed dat de mens een stel hersenen in zich heeft laten ontwikkelen welke dergelijke onoverkomelijkheden gewoon weg poetsen.
Zonder er bij na te hoeven denken. :wink:
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gast1

Re: To Trump or not to Trump?

Bericht door Gast1 » 19 apr 2016, 19:31

metrotime.be schreef:Ook vanuit het publiek kwam geen reactie.
The living zombies ...
Witte wel schreef:En zo werkt dat ook bij subliminale boodschappen.
Niemand merkt het maar de boodschap is duidelijk.
Het zal wel raar zijn, maar toch bemerk ik dat altijd.
Overigens vind ik het slordig van Trump.
Het vergelijk van Univers vind ik overigens ongepast.
De blobvis kan er niets aan doen dat hij op Trump lijkt, heu ... het schierzelfde gelaatstrekken heeft. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4648
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: To Trump or not to Trump?

Bericht door Witte wel » 19 apr 2016, 19:34

Gast1 schreef:De blobvis kan er niets aan doen dat hij op Trump lijkt.....:
:rolfl:
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80276
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: To Trump or not to Trump?

Bericht door Tammy » 20 apr 2016, 05:00

De vergelijking met de vis is treffend. :hahaha:

Die Trump is ongelooflijk.
Laat hem alsjeblieft niet in The White House gaan zitten.
Ik kan me daar echt geen voorstelling van maken.

De vrouw die rechts achter hem zit merkt de vergissing wel op zie ik.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: To Trump or not to Trump?

Bericht door Gast1 » 20 apr 2016, 07:09

Tammy schreef:De vrouw die rechts achter hem zit merkt de vergissing wel op zie ik.
Goed gezien Tammy ;P!

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80276
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: To Trump or not to Trump?

Bericht door Tammy » 21 apr 2016, 04:59

Ja Gast1, ik zie haar verbazing en ze zegt het aan de persoon die naast haar zit. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gast1

Re: To Trump or not to Trump?

Bericht door Gast1 » 21 apr 2016, 18:57

Klopt, ik zag het ook ... :wink:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80276
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: To Trump or not to Trump?

Bericht door Tammy » 22 apr 2016, 04:57

Die man spoort echt niet. [doh]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: To Trump or not to Trump?

Bericht door univers » 22 apr 2016, 06:50

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman

Re: To Trump or not to Trump?

Bericht door gusteman » 22 apr 2016, 10:37

Voor diegenen die de Amerikaanse serie Scandal (ABC) kennen: er valt een duidelijke gelijkenis te bespeuren tussen Donald Trump en in de serie de figuur van Hollis Doyle.

Het zou me niet verwonderen moesten de scenaristen zich voor dit karakter gebaseerd hebben op Donald Trump.

Zelfs het kapsel kan de vergelijking doorstaan. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4648
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: To Trump or not to Trump?

Bericht door Witte wel » 22 apr 2016, 12:34

Ik vraag mij af met wie ze nu beter af zijn. Met Hillary Clinton of toch Donald Trump.
Ik denk dan toch de laatste.

Maar goed. Dit verkiezingscircus dat zich iedere keer herhaald zit wederom vol met leugens en bedrog en gigantische media manipulaties. De beste clowns worden uit de kast getrokken en uiteindelijk maakt het geen donder uit. Het volk droomt verder. :grin:
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: To Trump or not to Trump?

Bericht door taigitu » 22 jul 2016, 10:51

Apocalyps-kandidaat Trump zaait angst om te kunnen oogsten'
Vandaag, 09:57

Het was geen vrolijke boodschap die Donald Trump zijn land vannacht voorhield.
De Verenigde Staten gaan zwaar gebukt onder illegale immigratie, IS-terrorisme,
rassengeweld, oneerlijke handelsverdragen en instortende infrastructuur.

De enige oplossing? Donald Trump. "Luister naar wat ik zeg", zei de Republikeinse presidentskandidaat. "De misdaad en het geweld die ons land teisteren, zullen snel ophouden. Vanaf 20 januari 2017 wordt de veiligheid hersteld." Op die dag wordt de opvolger van president Obama ingezworen.

Apocalyps
De commentaren in de Amerikaanse media gaan vanmorgen vooral in op dat doemdenken van Trump. Hij is de kandidaat van de apocalyps, schrijft The Washington Post. "Hij zaait angst, zodat hij die kan oogsten." De krant concludeert: "Er is werkelijke angst in dit land en pijn. Het vereist waarachtig leiderschap om die aan te pakken, niet het wensdenken en de demagogie van meneer Trump."

'Trump gaat Clinton verpletteren'
David Brooks, de conservatieve commentator van The New York Times, heeft het over een dystopische toespraak van een kandidaat die lijkt op Batman (The Dark Knight). Ook dat is een miljardair (Bruce Wayne) die de taak op zich neemt om zijn omgeving te zuiveren van ongewenste elementen.

"Dit is geen politieke partij, maar persoonsverheerlijking", schrijft Brooks over Trumps law and order-toespraak. "Recht en gezag zijn bovendien een vreemd thema voor een kandidaat die juist conflict en wanorde uitstraalt."

Geen oplossingen
In een andere analyse schrijft de krant dat Trump "chaos tevoorschijn toverde en beloofde die van de ene op de andere dag op te lossen als hij wordt gekozen". Maar hij bleef vannacht vaag over hoe hij die problemen precies aanpakt, schrijft USA Today. "De hele Trump-conventie was onophoudelijk negatief en werd verlevendigd met beloofde resultaten zonder praktische invulling."

'Geen welvaart zonder orde en gezag'
USA Today verlangt terug naar de dagen van Ronald Reagan, die in 1980 al zei dat het tijd werd "om Amerika weer groots te maken". Maar Reagan, die door de Republikeinen wordt verafgood, had uiteindelijk een positieve boodschap en presenteerde wel specifieke plannen.

Ook een MSNBC-verslaggever constateerde dat Trump aan zijn grootste beloftes geen concrete oplossing koppelde.

http://nos.nl/artikel/2119026-apocalyps ... gsten.html
Wel.... het is hem gelukt. Ik snap niet waarom mensen in zulke grote getale op hem stemmen. Ik hou er nog steeds rekening mee dat er soort 'goddelijke' interventie zal zijn die voorkomt dat deze man de president van Amerika wordt. Dat hij in de komende tijd zichzelf zo gigantisch voor gek zet dat zijn achterban het voor gezien houdt.
Wilders spreekt op homofeestje voor Trump
Wilders te gast bij de Republikeinen in Cleveland. © ANP

"Stop de Islam in de VS", dat zei Geert Wilders bij een bijeenkomst voor homo's in de Republikeinse partij in de Verenigde Staten.

"Ik wil niet zeggen dat Trump hetzelfde wil als wij, maar hij benoemt in ieder geval de problemen. In tegenstelling tot Clinton die alles nog 'bedrijfsongevalletjes' noemt." Dat zei Geert Wilders bij een feestje georganiseerd door LGBTrump, een club van homo's, lesbiennes en biseksuelen die Trump steunen.

De bijeenkomst werd gehouden tijdens de Republikeinse conventie in Cleveland. Wilders zei eerder dat hij hoopt dat Trump de verkiezingen wint. "Een overwinning van Trump zou goed zijn voor Europa. Amerika en Europa worden bedreigd door het zelfde gevaar, door dezelfde cultuur en de islam."

http://www.rtlnieuws.nl/buitenland/wild ... voor-trump
Gisteren, in een actualiteitenprogramma werden aan verschillende 2ekamerleden gevraagd voor wie zij zouden stemmen.... Clinten of Trump. Iedereen gaf antwoord maar Wilders hield zich op de vlakte. Hij draaide er omheen of hij voor Trump zou kiezen.
"Hij was geen Amerikaan en dus was het niet aan hem om te kiezen"...... Hij bleef hetzelfde zeggen toen hem het nog een keer werd gevraagd. Hier wordt je toch 'duizelig' van. Maar goed, je gaat niet naar een feestje als je de man die het feestje geeft niet mag, tenzij je het als een mooie gelegenheid ziet om met al je rijke vrienden bij te praten. Dat kan misschien wat opleveren. En mocht Wilders de winnaar worden en onze minister president worden dan heeft hij al kennisgemaakt met die van de overkant van de oceaan..... Je weet maar nooit.

Het spreekwoord luid:
Een slimme meid/man is op haar/zijn toekomst voorbereid......
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: To Trump or not to Trump?

Bericht door herman50 » 22 jul 2016, 13:02

een ander spreek woord ,,Wie een kuil graaft voor en ander valt er zelf in,, nee moet er niet aan denken dat die kwal in het Witte huis komt,sorry zal wel snel worden TRUMP Huis,,als hij dan een foutje maakt , 9/11 of 7/11 oke, maar als vrouwlief dan ook niog doodgemoedereerd een spech leest van Michelle Obama, vind ik toch echt wel effe tever gaan ,
het was als je die gasten zag net weer een opzwepend idee als wat ze in 1940/45 hebben gedaan ,,, vraag me vaak af zijn die Amerikanen nou zo dom of maken ze die nou zo dom,,,,
weet iemand nog een stuk hout te staan met 2roestige spijkers voor Donald Duck Trump ???????



Afbeelding :hahaha:
alles van waarde is weerloos

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: To Trump or not to Trump?

Bericht door univers » 22 jul 2016, 14:06

Hij heeft wel een leuke vrouw. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
herman50
Professor
Berichten: 5797
Lid geworden op: 07 nov 2015, 13:22

Re: To Trump or not to Trump?

Bericht door herman50 » 23 jul 2016, 07:34

nou zag ze gisteravond met bruin haar en is ze een stuk minder leuk , het stel werd binnengereden in een ´goud´ kleurig golf wagentje met grote zwarte T op voorkant,, wanneer zou de dag komen dat hij op een ligbed zoals Nero word binnengedragen ,
elke keer als je een onderwerp ziet over/met hem lopen rillingen over m´n rug maarja wie ben ik :wink: :wink:
alles van waarde is weerloos

Plaats reactie